abonnement Unibet Coolblue
pi_199512709
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 21:50 schreef GeneralRadek het volgende:
Vreselijk hoeveel mensen hier voor het uitroeien van Palestijnen zijn.
waarom?

Grootste gedeelte NL is nu eenmaal voor Israël. Niks mis mee toch. The good guys.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199512719
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In Tel Aviv ben ik nooit geweest. Wel op andere plaatsen in Israël en daar verbaasde het me ook hoeveel Arabische mensen er op straat lopen en daar gewoon wonen. Ik ben ook in Eilat geweest, een badplaats aan de grens met Jordanië. Zie je ook vrij veel islamitische dagjesmensen en mensen die daar wonen of werken.

Het heeft mij verbaasd maar ik kijk natuurlijk met de ogen van een toerist. Dat er behoorlijk wat Arabieren wonen betekent niet dat de groepen ook mengen.
Ik wil er een keer naartoe. Een rijke geschiedenis en dat merk je daar wel denk ik zo. Tel Aviv is meer een moderne feeststad volgens mij.
pi_199512728
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En waar lees jij dat het bombarderen van gebouwen hier onder valt?

Je ziet toch heel je lijst, a t/m e gaat over het lichamelijk schaden en uitroeien van personen?

Je kunt toch wel Engels lezen hoop ik.
Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its
physical destruction in whole.

Als je hun gebouwen aanvalt waar ze spiritualiteit uithalen en waar ze hun gezondheid op peil me houden, valt het gewoon hieronder. Of begrijp je niet dat als ik je isoleer en je zorg aanval en je plek aanval waar je geestelijk kunt ontspannen je fysiek schade oploopt?
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 22:39:53 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199512786
nu zit je te zoeken

de term is helder omkaderd, het is de intentie om het hele volk te vernietigen

een volk gaat niet dood als het niet kan bidden in de kerk want dat kan gewoon thuis
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199512795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its
physical destruction in whole.

Als je hun gebouwen aanvalt waar ze spiritualiteit uithalen en waar ze hun gezondheid op peil me houden, valt het gewoon hieronder. Of begrijp je niet dat als ik je isoleer en je zorg aanval en je plek aanval waar je geestelijk kunt ontspannen je fysiek schade oploopt?
Er staat "destruction" dat betekent geen schade, maar vernietiging. "Destruction in whole" zelfs, totale fysieke vernietiging...

Nee het bombarderen van kerken brengt geen totale fysieke vernietiging van mensen. Sorry.

Daarbij, voor het bombarderen van gebouwen zoals kerken is een apart vergrijp in het leven geroepen: oorlogsmisdaden:

quote:
intentionally directing attacks against hospitals, historic monuments, or buildings dedicated to religion, education, art, science or charitable purposes.
Het staat er toch letterlijk....

[ Bericht 2% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 19-05-2021 22:55:10 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199512826
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Liefde kan je niet stoppen. Op een gegeven moment gaat het vanzelf. De beste oplossing is exposure aan elkaar.
Mjah, maar de geloven spelen nog een te grote rol in de levens van mensen denk ik. Moslima's mogen niet met Joodse mannen daten en bij Joodse families valt een Palestijnse schoonzoon ook niet goed vermoedelijk.
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:17:20 #57
64288 Bensel
Ladderzat
pi_199513260
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:22:48 #58
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199513319
Mogelijk gaat er vrijdagmiddag een staakt het vuren in.
Dit meldt het Israëlische kanaal 12, dat al een paar keer eerder scoops had in dit conflict. Hopelijk hebben ze weer gelijk ^O^
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:27:52 #59
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199513370
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:22 schreef Qarrad het volgende:
Mogelijk gaat er vrijdagmiddag een staakt het vuren in.
Dit meldt het Israëlische kanaal 12, dat al een paar keer eerder scoops had in dit conflict. Hopelijk hebben ze weer gelijk ^O^
En over 2 jaar weer hetzelfde gezeik?
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:32:42 #60
64288 Bensel
Ladderzat
pi_199513417
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:22 schreef Qarrad het volgende:
Mogelijk gaat er vrijdagmiddag een staakt het vuren in.
Dit meldt het Israëlische kanaal 12, dat al een paar keer eerder scoops had in dit conflict. Hopelijk hebben ze weer gelijk ^O^
alsof hamas zich daar aan zal houden..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_199513475
quote:
83s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:39 schreef sp3c het volgende:
nu zit je te zoeken

de term is helder omkaderd, het is de intentie om het hele volk te vernietigen

een volk gaat niet dood als het niet kan bidden in de kerk want dat kan gewoon thuis
Genocide wil trouwens ook niet zeggen dat je de intentie hebt om een heel volk te vermoorden. Ook een deel daarvan is genoeg. Zie uitspraak Bosnië (Francis Boyle).

Ik heb niet gezegd dat 1 gebouw opblazen direct genocide is. Wat ik wil zeggen is dat als je belangrijke gebouwen die sociaal nut hebben, weg haalt je wel degelijk aan het mentale aspect kan komen zoals in de conventie genoemd wordt. Het enige wat dan nog ontbreekt is (met opzet) de intentie dus hebben om door het weg halen die mentale en fysieke schade toe te brengen aan een volk of gedeelte daarvan.
Een goed voorbeeld hiervan is het bombarderen van een Covid test locatie of ziekenhuis wat zou kunnen leiden tot mentale en fysieke schade bij (een gedeelte van) een volk.
pi_199513498
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:43 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Mjah, maar de geloven spelen nog een te grote rol in de levens van mensen denk ik. Moslima's mogen niet met Joodse mannen daten en bij Joodse families valt een Palestijnse schoonzoon ook niet goed vermoedelijk.
Ik heb een joodse vriendin in Frankrijk gehad en haar broer was met een moslima. Wel Marokkaanse Joden geen Israëlische. Misschien is dat anders.
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 00:02:06 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199513609
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

Genocide wil trouwens ook niet zeggen dat je de intentie hebt om een heel volk te vermoorden. Ook een deel daarvan is genoeg.
Dat is letterlijk wat het wil zeggen

Volkerenmoord
quote:
Zie uitspraak Bosnië (Francis Boyle).
Link?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199513688
quote:
83s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dat is letterlijk wat het wil zeggen

Volkerenmoord
[..]

Link?
Uitwerking van de elementen is deze.

https://ccrjustice.org/si(...)r1vXkFXoVURa14VThQU_

En het origineel is hier. Moet je de pdf wel downloaden. Is gratis te downloaden. In dit stuk gaat hij in op wel of niet een heel volk uitmoorden.

https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2339254
pi_199513752
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik heb een joodse vriendin in Frankrijk gehad en haar broer was met een moslima. Wel Marokkaanse Joden geen Israëlische. Misschien is dat anders.
Marokkaanse Joden zijn niet orthodox of hoe moet ik dat zien, wat is hun geloof eigenlijk?

Weet dat in Frankrijk vrouwen met Maghreb achtergrond trouwen met Franse mannen, maar heel vaak zie je het niet gebeuren toch?
pi_199513759
Het gaat om deze Frase

I rebutted Rosenne by arguing to the World Court that you did not need an equivalent to the Nazi
Holocaust against the Jews in order to find that wholesale atrocities against a civilian population
constitute “genocide” in violation of the 1948 Genocide Convention. Indeed the entire purpose of the
1948 Genocide Convention was to prevent another Nazi Holocaust against the Jews. That is why
Article I of the Genocide Convention clearly provided: “The Contracting Parties confirm that genocide,
whether committed in time of peace or in time of war, is a crime under international law which they
undertake to prevent and to punish.” (Emphasis supplied.) You did not need six million dead human
beings in order to constitute “genocide.”
Furthermore, in support of my successful 1993 genocide argument to the World Court for Bosnia, I
submitted that Article II of the 1948 Genocide Convention expressly provided: “In the present
Convention, genocide means any of the following acts committed with the intent to destroy, in whole or
[B]in part[\b], a national, ethical, racial or religious group, as such…” (Emphasis supplied.) In other words,
that to be guilty of genocide a government did not have to intend to destroy the “whole” group as the
Nazis intended to do with the Jews. Rather, a government can be guilty of genocide even if it intends to
destroy a mere “part” of the group. Certainly Yugoslavia did indeed intend to exterminate all Bosnian
Muslims if they could have gotten away with it, as manifested by their subsequent mass extermination of
at least 7,000 Bosnian Muslim men and boys at Srebrenica in July of 1995.
pi_199513898
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 06:26 schreef Chadi het volgende:
Abby Martin en Ronnie Barkan ( human rights) leggen precies uit wat er mis is met de Israëlische samenleving en hoe deze hun misdaden presenteren.

Als je niet beter zou weten zou je denken dat de opmerkingen gemaakt werden door Duitse Nazi in 1939.

Het kan als schokkend ervaren worden als je dat ideaal beeld van Israël nog stevig vast hebt. Dus kijk met 1 oog.


Zieke uitspraken van joodse supremacisten.
  donderdag 20 mei 2021 @ 01:08:01 #68
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199513924
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:34 schreef RipCity het volgende:

[..]

waarom?

Grootste gedeelte NL is nu eenmaal voor Israël. Niks mis mee toch. The good guys.
Denk dat de meeste mensen in NL het helemaal geen reet kan interesseren wat daar gebeurd. Religekkies die religekkies aanvallen. Tsja, lig er niet wakker van.

Kwa cultuur staan we natuurlijk dichterbij Israel, maar daar houdt het ook wel op.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 20 mei 2021 @ 01:09:47 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199513928
quote:
2s.gif Op donderdag 20 mei 2021 01:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Denk dat de meeste mensen in NL het helemaal geen reet kan interesseren wat daar gebeurd. Religekkies die religekkies aanvallen. Tsja, lig er niet wakker van.
Ik normaal ook niet, tot er een aantal enorme anti-democratische inteeltkoppen op de Dam gaan demonstreren dat Joden dood moeten en er een nieuw kalifaat moet komen.

Dan is een kant snel gekozen, en dat is niet de kant van de Hamas... raar zeg :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 20 mei 2021 @ 01:11:22 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199513931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 01:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik normaal ook niet, tot er een aantal enorme anti-democratische inteeltkoppen op de Dam gaan demonstreren dat Joden dood moeten en er een nieuw kalifaat moet komen.

Dan is een kant snel gekozen, en dat is niet de kant van de Hamas... raar zeg :').
Das waar maar je hoeft geen kant te kiezen natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199514342
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:14 schreef Chadi het volgende:

[..]

Uitwerking van de elementen is deze.

https://ccrjustice.org/si(...)r1vXkFXoVURa14VThQU_

En het origineel is hier. Moet je de pdf wel downloaden. Is gratis te downloaden. In dit stuk gaat hij in op wel of niet een heel volk uitmoorden.

https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2339254
Dat is niet meer dan de mening van 1 man. En wat voor man?

quote:
Francis Anthony Boyle (born March 25, 1950)[1] is an American human rights lawyer, COVID-19 conspiracy theorist[2] and professor of international law at the University of Illinois College of Law.[3] He has served as counsel for Bosnia and Herzegovina and has supported the rights of indigenous peoples and Palestinians.
Nou, die zal daar zeker objectief naar kijken... 't is nog een corona wappie ook.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199514407
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:25 schreef Chadi het volgende:
Het gaat om deze Frase

I rebutted Rosenne by arguing to the World Court that you did not need an equivalent to the Nazi
Holocaust against the Jews in order to find that wholesale atrocities against a civilian population
constitute “genocide” in violation of the 1948 Genocide Convention. Indeed the entire purpose of the
1948 Genocide Convention was to prevent another Nazi Holocaust against the Jews. That is why
Article I of the Genocide Convention clearly provided: “The Contracting Parties confirm that genocide,
whether committed in time of peace or in time of war, is a crime under international law which they
undertake to prevent and to punish.” (Emphasis supplied.) You did not need six million dead human
beings in order to constitute “genocide.”
Furthermore, in support of my successful 1993 genocide argument to the World Court for Bosnia, I
submitted that Article II of the 1948 Genocide Convention expressly provided: “In the present
Convention, genocide means any of the following acts committed with the intent to destroy, in whole or
[B]in part[\b], a national, ethical, racial or religious group, as such…” (Emphasis supplied.) In other words,
that to be guilty of genocide a government did not have to intend to destroy the “whole” group as the
Nazis intended to do with the Jews. Rather, a government can be guilty of genocide even if it intends to
destroy a mere “part” of the group. Certainly Yugoslavia did indeed intend to exterminate all Bosnian
Muslims if they could have gotten away with it, as manifested by their subsequent mass extermination of
at least 7,000 Bosnian Muslim men and boys at Srebrenica in July of 1995.
Daar staat nog steeds dat het gericht moet zijn tegen personen, niet dat het vernietigen van gebouwen of culturele instellingen. Het staat er gewoon niet.

Het enige wat hij betoogt is dat het niet de intentie hoeft te zijn de hele groep uit te moorden, een gedeelte van de groep is ook al genocide.

Nou, daar valt best wat voor te zeggen. Maar er staat nog steeds iets totaal anders dan jij beweert:

quote:
In other words,
that to be guilty of genocide a government did not have to intend to destroy the whole group as the
Nazis intended to do with the Jews
Het blijft ook in zijn uitleg nog steeds het vermoorden van personen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199514413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 01:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik normaal ook niet, tot er een aantal enorme anti-democratische inteeltkoppen op de Dam gaan demonstreren dat Joden dood moeten en er een nieuw kalifaat moet komen.

Dan is een kant snel gekozen, en dat is niet de kant van de Hamas... raar zeg :').
dat is niet raar inderdaad

Een standpunt innemen vanwege een klein groepje idioten hier die niks te maken hebben met dit conflict... 3.300 km verderop

Dat is niet raar. Dat is dom
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 08:08:20 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199514607
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 07:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar staat nog steeds dat het gericht moet zijn tegen personen, niet dat het vernietigen van gebouwen of culturele instellingen. Het staat er gewoon niet.

Het enige wat hij betoogt is dat het niet de intentie hoeft te zijn de hele groep uit te moorden, een gedeelte van de groep is ook al genocide.

Nou, daar valt best wat voor te zeggen. Maar er staat nog steeds iets totaal anders dan jij beweert:
[..]

Het blijft ook in zijn uitleg nog steeds het vermoorden van personen.
Het mannelijke gedeelte
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 20 mei 2021 @ 08:42:10 #75
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_199514909
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 00:25 schreef Chadi het volgende:
Het gaat om deze Frase

I rebutted Rosenne by arguing to the World Court that you did not need an equivalent to the Nazi
Holocaust against the Jews in order to find that wholesale atrocities against a civilian population
constitute “genocide” in violation of the 1948 Genocide Convention. Indeed the entire purpose of the
1948 Genocide Convention was to prevent another Nazi Holocaust against the Jews. That is why
Article I of the Genocide Convention clearly provided: “The Contracting Parties confirm that genocide,
whether committed in time of peace or in time of war, is a crime under international law which they
undertake to prevent and to punish.” (Emphasis supplied.) You did not need six million dead human
beings in order to constitute “genocide.”
Furthermore, in support of my successful 1993 genocide argument to the World Court for Bosnia, I
submitted that Article II of the 1948 Genocide Convention expressly provided: “In the present
Convention, genocide means any of the following acts committed with the intent to destroy, in whole or
in part, a national, ethical, racial or religious group, as such…” (Emphasis supplied.) In other words,
that to be guilty of genocide a government did not have to intend to destroy the “whole” group as theNazis intended to do with the Jews. Rather, a government can be guilty of genocide even if it intends to
destroy a mere “part” of the group. Certainly Yugoslavia did indeed intend to exterminate all Bosnian
Muslims if they could have gotten away with it, as manifested by their subsequent mass extermination of
at least 7,000 Bosnian Muslim men and boys at Srebrenica in July of 1995.

Het gaat dus om intent, intentie: "Genocide means any of the following acts committed with the intent to destroy, in whole or in part, a national, ethical, racial or religious group, as such". Intentie, niet de resultaten.

De vraag is dan nu of Israël met haar acties de intentie heeft zoveel mogelijk Palestijnen of moslims te doden. Volgens mij is dat antwoord nee. De intentie van Israël is om Hamas vleugellam te maken. Gegeven de situatie in Gaza is één van de resultaten dat daarbij buitensporig veel burgerdoden vallen, ondanks inspanningen die te beperken. Die resultaten staan echter los van de intentie.

Hamas, daarentegen, heeft wel degelijk de intentie om zoveel mogelijk Israëlische, liever nog Joodse, burgers te doden. Sterker nog, het is hun raison d'être Israël van de kaart te vegen. Wegens de beperkte mogelijkheden van Hamas zijn de resultaten er niet naar, maar de intentie is glashelder: Hamas is uit op genocide. Het wil alleen niet lukken.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')