Die proberen dit natuurlijk juridisch uit te melken, al denk ik niet dat het veel kans van slagen heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:44 schreef Fascination het volgende:
Wat is het probleem verder bij FC Utrecht?Komen ze zo in de knel met (de voorbereiding van) een andere wedstrijd of zo?
Jaaaaaaquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:57 schreef Em31 het volgende:
Zin in vanavond![]()
En kijk ook al heel erg uit naar morgenmiddag als we voor het eerst meer horen over de finale
Glennis Krijsquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaaIk ben echt benieuwd wat die interval is waarvan Sietse zei dat hij er zo emotioneel van werd
Dadels met oude kaasquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil er vanavond iets te knabbelen bij, maar ik weet nog niet wat. Hebben jullie ideeën?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:09 schreef Greys het volgende:
Er draait vanavond een extra webserver mee dus hopelijk minder gebok van FOK!
Zo voor de achtste keer stoksnavelen.
Ik houd niet van kaas en wijn.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dadels met oude kaas
Zalmrolletjes met roomkaas
Stukjes manchego met vijgenchutney
Bladerdeeghapjes gevuld met spinazie, pijnboompitten en fetta
Ja ik ben een fan van kaas.![]()
Vergeet de rode wijn niet!
quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van kaas en wijn.
In mijn geheugen ergens dik boven de 20, richting de 30... en de rest op grote afstandquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:09 schreef Guanabana het volgende:
Hoeveel % in de odds had Duncan trouwens at this point, weet iemand dat?
Niet zeker, nee, maar volgens mij liep het al richting de 50%.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:09 schreef Guanabana het volgende:
Hoeveel % in de odds had Duncan trouwens at this point, weet iemand dat?
Oh ik dacht dat Duncal al wat eerder richting de 50% ging, maar dan zal ik dat fout hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In mijn geheugen ergens dik boven de 20, richting de 30... en de rest op grote afstand
Volgens mij was dat pas na zijn halve finale en vlak voor of tijdens de finalequote:Op donderdag 20 mei 2021 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zeker, nee, maar volgens mij liep het al richting de 50%.
Oke, ja toch wel verschil met nu dan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In mijn geheugen ergens dik boven de 20, richting de 30... en de rest op grote afstand
Was dat niet echt pas op de dag van de finale zelf?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
50% Als in wel of niet?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij gingen de odds wel onder de 2 'vandaag' of anders 'morgen' twee jaar terug.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Duncal al wat eerder richting de 50% ging, maar dan zal ik dat fout hebben.
Hangt er ook vanaf wat je wil gaan drinkenquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil er vanavond iets te knabbelen bij, maar ik weet nog niet wat. Hebben jullie ideeën?
Ik vind het wel grappig dat iedereen hier gewoon overheen scroltquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:00 schreef NaturalScience het volgende:
Ik las net een bericht (slechte bron) dat Finland niet mag optreden vanwege een positieve test?
Klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |