Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, want ik heb volgens mij goed nieuws: mijn posts op FOK! blijven gewoon gratis! Na alle jaren dat ik op FOK! post, kwam ik tot de conclusie dat ik best wat waarde toevoeg aan deze site. Toen dacht ik dat het misschien een idee zou zijn als mijn posts betaald werden, dus dat je ze alleen kunt lezen met een speciaal abonnement. Geen hoge bedragen hoor, zo is het niet. Dan moet je echt denken aan een paar euro per maand. Dat geld zou dan kunnen worden gebruikt voor de verbetering van FOK!. Maar goed, lang verhaal kort: na een paar gesprekken kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat mijn posts gewoon gratis moeten blijven. Een paar euro per maand lijkt niet veel, maar is voor mensen met een kleine beurs mogelijk toch een drempel. Conclusie: mijn posts blijven gewoon gratis te lezen voor iedereen.
Ik zie dat mijn topic is verplaatst naar ONZ. Dat begrijp ik niet helemaal. Kan iemand het terugzetten naar GC.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 19-05-2021 17:50:41 ]
[b]Op
dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef
TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op
maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien