quote:
Hold your beer.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:12 schreef Guanabana het volgende:
Was wel juichen met de Koppelpoort-postcard hoorWas misschien wel de mooiste van allemaal.
Het concept was goed, de uitvoering vond ik persoonlijk mwah.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had een paar postcards al even gekeken, maar moet zeggen dat ik het wel prima gelukt vindt zelf Als je je bedenkt dat ze in niet zo'n lange tijd een nieuw concept moesten bedenken waar ze de artiest bij wilden betrekken en ook het land zelf.
Werd er niet ergens een stukje 'Why Me' gedraaid, want dan gok ik daar ergens.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar bij welk nummer ongeveer?
Het lijkt me heel sterk; heb echt geen camera voor mijn snufferd gehad
Mooi ideequote:Op woensdag 19 mei 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]Ik zit er sterk over te denken om mensen te gaan helpen bij hun emigratie-proces, en dan vooral ook het mentale deel ervan.
Dat is wel meteen iets heel anders.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]Ik zit er sterk over te denken om mensen te gaan helpen bij hun emigratie-proces, en dan vooral ook het mentale deel ervan.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Het concept was goed, de uitvoering vond ik persoonlijk mwah.
Die draaide de dj welquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Werd er niet ergens een stukje 'Why Me' gedraaid, want dan gok ik daar ergens.
Wij dachten dat hij bij een sekte was gegaanquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:12 schreef Dave het volgende:
En wat had hij aan bij de overhandiging van z'n trillion-billion-gazillion-streams award.
Mij leek het heel veel autotune, er viel me inderdaad wel "iets" op aan dat zingen van hem.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij de opening? Want dat dacht ik ook even ja. Vond ik wel vreemd.
Jij wilt ons gewoon overhalen om allemaal bij jou in Spanje te komen wonen he! We hebben je wel door!quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
Zeker! Ik wil m'n midlife-crisis nog net voor zijn hèquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel meteen iets heel anders.
Ik hoop zó dat het luktquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij dachten dat hij bij een sekte was gegaan
[..]
Mij leek het heel veel autotune, er viel me inderdaad wel "iets" op aan dat zingen van hem.
[..]
Jij wilt ons gewoon overhalen om allemaal bij jou in Spanje te komen wonen he! We hebben je wel door!
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iets wat eruitzag of het ieder moment open kon vallen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:12 schreef Dave het volgende:
En wat had hij aan bij de overhandiging van z'n trillion-billion-gazillion-streams award.
Nicequote:Op woensdag 19 mei 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
Ik wil het speciaal terugkijken alleen al voor die outfit, want volgens mij heb ik die gemistquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar ben je te jong voorquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Ik wil m'n midlife-crisis nog net voor zijn hè
Hoe vond je die oranje outfit aan het begin? Ik heb alleen de achterkant gezien. Het leek op een Barabas-overallquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:22 schreef Guanabana het volgende:
En dan dat kapsel van hem, zal wel helemaal hip zijn, en ik zal wel helemaal out of fashion en oud zijn, maar dat kán toch niet mense.
Dat weet ik niet meer zo goed, daar ga ik zo even op letten. Ik was toen vooral aan het letten op hoe geweldig dat eruitzag op beeld qua visualsquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe vond je die oranje outfit aan het begin? Ik heb alleen de achterkant gezien. Het leek op een Barabas-overall
Alles is relatief. Zelf ben ik net uit de luiersquote:
Oranje? Was toch rood?quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe vond je die oranje outfit aan het begin? Ik heb alleen de achterkant gezien. Het leek op een Barabas-overall
Ja echt die rode lasers in het beginquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer zo goed, daar ga ik zo even op letten. Ik was toen vooral aan het letten op hoe geweldig dat eruitzag op beeld qua visuals
Ik had jou niet ingeschat als iemand die veel met gevinger heeftquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:24 schreef Dave het volgende:
Iedereen wist het natuurlijk al, maar toch leuk dat The Roop gisteren voor Dave even mocht uitleggen wat z'n vingerdans betekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |