quote:C. zou het hebben gemunt op onder meer viroloog Marc Van Ranst, die uit voorzorg in veiligheid is gebracht. Van Ranst, die de regering adviseert over het coronabeleid en in het afgelopen jaar door honderden televisieoptredens een van de Belgische gezichten van de coronacrisisis geworden, wordt al geruime tijd bedreigd en daarom beveiligd.
Bron
Ja met Corona was dat wel erg lastig. Dat je niet besmet wil raken om hem te besmetten. Wij hebben het hier ook wel een paar keer over gehad dat het dan nog een geluk was dat mijn vader een jaar voor Corona overleed. Want dat was echt een ramp geweest. Nu kon er gewoon steeds veel bezoek bij hem komen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Weet zeker dattie er zelf een handje in heeft gehad. Zowel om precies in de ESF-week te gaan (zoals NIET afgesproken) als om binnen die ESF-week te gaan op een dag dat ik er nog bij was (en de 3 dagen ervoor)
En ook klein voordeeltje dat ik me nu iets minder druk maak om coronabesmettingwe zijn hier allemaal 1,5 jaar coronavrij gebleven omdat we vanwege hem ook extra voorzichtig waren, maar alleen daarom al zal ik ook met een iets geruster hart in Ahoy zitten naast al die wildvreemden
Nee joh. De derby is pas vanavondquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:12 schreef skysherrif het volgende:
Leuk feestje gisteravond gehad daar in Rotterdam?
Flink verschil met vanochtend, he? Heb hier gewoon de lamp aan nu omdat het anders te donker isquote:
Dat komt eerder omdat in jouw kamer de staging door Hans Pannecoucke is gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Flink verschil met vanochtend, he? Heb hier gewoon de lamp aan nu omdat het anders te donker is
Vanavond als de juryshow begint.quote:
Nee vanavond 21.00. Zaterdag is de finale van de play-offs.quote:
Ik zit alleen niet op m'n kamer nu, maar ik zal de lamp vanavond even uit laten zodat je tijdens de Jitsi meet deze grap nog een keer kan herhalen!quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt eerder omdat in jouw kamer de staging door Hans Pannecoucke is gedaan.
Hopelijk zijn er veel mensen om hard te kunnen lachen om deze fantastische grap.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zit alleen niet op m'n kamer nu, maar ik zal de lamp vanavond even uit laten zodat je tijdens de Jitsi meet deze grap nog een keer kan herhalen!
Oh, dan kan ik er wellicht nog wel een stukje van zien.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee vanavond 21.00. Zaterdag is de finale van de play-offs.
Zijn er hier songfestivalliefhebbers? Ew.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:23 schreef Redefine het volgende:
Over Jitsi gesproken. Vanavond is die er gewoon weer. Ideaal dus voor iedereen die met andere songfestival liefhebbers alles wil nabespreken![]()
En mogelijk gaan we ook nog samen naar een stream/hoofden kijken en dat samen becommentariëren
Blas ga je wel een stukje van horen, dus bereid je maar voorquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Het scheelt alvast dat Vasil niet door is, alleen Blas Canto wordt sowieso janken en wellicht al het andere dat in mineur is geschreven ook
Je verwacht het niet hè. Dat je die zomaar in het wild kan tegenkomen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zijn er hier songfestivalliefhebbers? Ew.
Verslagje volgt, maar dit was echt zoooooo'n gave ervaringquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:12 schreef skysherrif het volgende:
Leuk feestje gisteravond gehad daar in Rotterdam?
Oef, hopelijk kan je dochter ergens schuilenquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:15 schreef Arizona het volgende:
Superdikke hagel nu
Enorm onweer.
Gigantisch noodweer!
En mijn dochter zit waarschijnlijk op de fiets![]()
Thee door neusquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt eerder omdat in jouw kamer de staging door Hans Pannecoucke is gedaan.
Tijd voor kamervragen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je verwacht het niet hè. Dat je die zomaar in het wild kan tegenkomen.
He jakkes, bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zijn er hier songfestivalliefhebbers? Ew.
Ohhh ik wist niet dat dat besloten wasquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:23 schreef Redefine het volgende:
Over Jitsi gesproken. Vanavond is die er gewoon weer. Ideaal dus voor iedereen die met andere songfestival liefhebbers alles wil nabespreken![]()
En mogelijk gaan we ook nog samen naar een stream/hoofden kijken en dat samen becommentariëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |