quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Heb bij de Beren nog nooit een terras gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:57 schreef Erasmus het volgende:
Weet iemand of Hollywood of De Beren een terras hebben?
De Beren denk ik niet.
Mijn enige argument tegen De Beren is dat ze Bavaria (:rquote:
Ja en ja. Hollywoord zit al vol, beren kon ik gisteravond nog gewoon reserveren.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:57 schreef Erasmus het volgende:
Weet iemand of Hollywood of De Beren een terras hebben?
De Beren denk ik niet.
Top, thanks voor de info gozert. Straks even een paar belletjes plegen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en ja. Hollywoord zit al vol, beren kon ik gisteravond nog gewoon reserveren.
Kan ook naar hide away, daar doen ze nooit zo moeilijk.
Ik ook niet, maar wellicht nu wel omdat de horeca niet echt anders kan met de huidige maatregelen/versoepelingen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb bij de Beren nog nooit een terras gezien.
Ja ben er alweer een tijd niet geweest natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wellicht nu wel omdat de horeca niet echt anders kan met de huidige maatregelen.
Kon gewoon online. Zie dat je bij de beren om 19.00u nog een plekje hebt. Kan je toch een uur tanken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Top, thanks voor de info gozert. Straks even een paar belletjes plegen.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon gewoon online. Zie dat je bij de beren om 19.00u nog een plekje hebt. Kan je toch een uur tanken.
Ik vraag mij ook oprecht af hoe het opgezet is omdat ik mij in al die jaren niet kan heugen dat ze een terras hebben gehad. Alleen De Beren aan het Schouwburgplein, maar nog nooit aan het Cor Kieboomplein.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:06 schreef Caland het volgende:
Oh andere tijdsvakken ook nog gewoon. Gek, want zoveel plek hebben ze daar niet.
Zou toch aardig vol verwachten als hollywoord dat bijvoorbeeld ook al is
Ja gewoon aan de zijkant/om het hoekje bij de hoofdingang, pal tegenover het terras van hollywood.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook oprecht af hoe het opgezet is omdat ik mij in al die jaren niet kan heugen dat ze een terras hebben gehad. Alleen De Beren aan het Schouwburgplein, maar nog nooit aan het Cor Kieboomplein.
Zal mij benieuwen.
Ja was te verwachten. Welke club dan ook, als Europees voetbal door je neus wordt geboord zullen supporters ziedend zijn.quote:
Dat is niet waar hoor. Vooral die van de rechterkant van Berghuis zijn allemaal extreem gevaarlijk. Beste cornernemer van de Eredivisie.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:57 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Grappig. En dat terwijl 95% van onze corners echt helemaal nergens op lijkt.
Zitten volgens mij veel rebounds tussen. Weet niet of dat meetelt natuurlijk, maar bijvoorbeeld die omhaal van Senesi was volgens mij ook uit een corner. Een kutcorner.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:57 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Grappig. En dat terwijl 95% van onze corners echt helemaal nergens op lijkt.
Die van Senesi tegen ADO telt inderdaad ook mee.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zitten volgens mij veel rebounds tussen. Weet niet of dat meetelt natuurlijk, maar bijvoorbeeld die omhaal van Senesi was volgens mij ook uit een corner. Een kutcorner.
Een zo'n Geertruida die zoveel goals maakt, volgens mij ook vooral uit corners, helpt mee.
Dat was de vorige keer ook al, maar dat is omdat de scanners uit de jaren 90 van de Kuip gewoon geen QR-codes kunnen scannen. Fijn dat ze dit nu kunnen afschuiven op de appquote:
Feyenoord toch sowieso veel goals uit standaard situaties?quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor. Vooral die van de rechterkant van Berghuis zijn allemaal extreem gevaarlijk. Beste cornernemer van de Eredivisie.
Je zou zeggen dat ze die corona tussentijd zonder publiek zouden gebruiken om de scanners te vernieuwen zodat niet iedereen met geprinte papiertjes hoeft aan te komenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer ook al, maar dat is omdat de scanners uit de jaren 90 van de Kuip gewoon geen QR-codes kunnen scannen. Fijn dat ze dit nu kunnen afschuiven op de app
Kost geld.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze die corona tussentijd zonder publiek zouden gebruiken om de scanners te vernieuwen zodat niet iedereen met geprinte papiertjes hoeft aan te komen
Dat zou je zeggen.
Joh, in 2030 is de Kuip het enige stadion ter wereld waar je nog gewoon alles uitgeprint en al moet meenemen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze die corona tussentijd zonder publiek zouden gebruiken om de scanners te vernieuwen zodat niet iedereen met geprinte papiertjes hoeft aan te komen
Dat zou je zeggen.
ik ben wel benieuwd hoe dat zaterdag opgelost wordt mocht Feyenoord winnenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb wel zin in de wedstrijd vanavond, maar eigenlijk kijk ik meer uit naar volgende week. Volgens mij gaat er echt een shitstorm aan nieuws losbarsten na de laatste wedstrijd (mochten we vanavond winnen).
Ja ik ook wel. Maarja, gemeente/KNVB zal ook vanavond wel even willen afwachten voor ze mensen boos gaan maken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe dat zaterdag opgelost wordt mocht Feyenoord winnen
Denk uiteindelijk gewoon een thuiswedstrijd voor Utrecht of Groningen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
KNVB heeft weinig speelruimte, het is echt aan de burgemeester, Feyenoord en de eventuele tegenstander om het op te lossenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Maarja, gemeente/KNVB zal ook vanavond wel even willen afwachten voor ze mensen boos gaan maken.
zou wel sportief zijn maar dat hoeven ze natuurlijk niet te doenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk uiteindelijk gewoon een thuiswedstrijd voor Utrecht of Groningen.
StAaT iN dE ReGeLsquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoezo kan de wedstrijd niet zondag worden afgewerkt? Wat een flauwekul weer.
is reglementair vastgelegdquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoezo kan de wedstrijd niet zondag worden afgewerkt? Wat een flauwekul weer.
Omdat Groningen en Utrecht daar niet mee akkoord gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord is de club van Rotterdamquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel prachtig zijn als vanavond Feyenoord niet wint na al het gezeik aan de voorkant, al denkt het gros er hier waarschijnlijk anders over.
Al heb ik liever wel gewoon Feyenoord in Europa, niet dat die er veel van maken maar toch nog altijd beter dan Sparta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aboutaleb regelt het maar. Niet moeilijk doen. Gewoon in de Kuip spelen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
hopelijk kijkt Koevermans wat verder dan datquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Aboutaleb regelt het maar. Niet moeilijk doen. Gewoon in de Kuip spelen.
Maar tijdens de competitie kan dat toch wel? Gelden daar andere regels? Of moeten daar clubs ook akkoord?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord is de club van RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik snap het ook niet, maar er staat dat als het niet door kan gaan dat het dan op dezelfde dag moet worden gespeeld op neutraal terrein. Dus daar kunnen Utrecht en Groningen zich op beroepen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar tijdens de competitie kan dat toch wel? Gelden daar andere regels? Of moeten daar clubs ook akkoord?
Omdat Eric Gudde.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens vind ik het vrij bizar dat de KNVB hier niet op heeft voorgesorteerd. Je weet al een jaar dat het ESF op die zaterdag is, dus als Feyenoord in de play-offs finale staat (wat niet onrealistisch is, een 4e plaats met een gekke bekerwinnaar had ook prima gekund immers) heb je gewoon een dik probleem.
Hoezo wordt hier pas een week van te voren over nagedacht?
Ja ze dachten het allemaal lekker dichtgetimmerd te hebben maar hebben eigenlijk alleen maar met corona rekening gehouden en niet met dat festivalletje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens vind ik het vrij bizar dat de KNVB hier niet op heeft voorgesorteerd. Je weet al een jaar dat het ESF op die zaterdag is, dus als Feyenoord in de play-offs finale staat (wat niet onrealistisch is, een 4e plaats met een gekke bekerwinnaar had ook prima gekund immers) heb je gewoon een dik probleem.
Hoezo wordt hier pas een week van te voren over nagedacht?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werd in mei 2020 al aangekondigd dat Rotterdam in 2021 een nieuwe kans zou krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ze dachten het allemaal lekker dichtgetimmerd te hebben maar hebben eigenlijk alleen maar met corona rekening gehouden en niet met dat festivalletje.
Nu weet ik niet wat eerder was, die reglementen of nieuwe datum songfestival.
Nieuwe datum werd op 15-6-2020 bekend gemaakt door ESF lijkt het na een snelle Google zoekopdracht.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werd in mei 2020 al aangekondigd dat Rotterdam in 2021 een nieuwe kans zou krijgen.
's Werelds grootste non-sport evenement met honderden miljoenen kijkers organiseren (waar wereldsteden een moord voor zouden doen) of een slechte pot voor de voorronde Conference Liek voorrang geven. Waarbij er sowieso geen rekening werd gehouden dat Feyenoord in deze play-offs zou belanden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ze dachten het allemaal lekker dichtgetimmerd te hebben maar hebben eigenlijk alleen maar met corona rekening gehouden en niet met dat festivalletje.
Nu weet ik niet wat eerder was, die reglementen of nieuwe datum songfestival.
dat begrijp ik wel om rechtzaken etc te voorkomenquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het meest lachwekkende is toch dat de KNVB een vaste datum in het reglement dumpt en daar niet van af kan wijken.
Er zal wel een logische reden zijn gezien we nog steeds een tekort hebben bij de politie, maar bang voor Feyenoord supporters is daar absoluut niet een van. Wat een mongool indien dat zijn statement (nogmaals) zal zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
Tot ik een goed argument van Aboutaleb zie vind ik het vooral belachelijk dat het niet tegelijk zou kunnen. Maar goed, ik ken daar de achtergrond niet van behalve 'bang voor Feyenoord supporters'.
Dat wij het uitspelende team zouden zijn is denk ik de laatste oplossing. Dat zal Feyenoord toch zoveel mogelijk tegenhouden. Ik denk dat ze eerder uitkomen bij een neutrale plek zonder publiek.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
's Werelds grootste non-sport evenement met honderden miljoenen kijkers organiseren (waar wereldsteden een moord voor zouden doen) of een slechte pot voor de voorronde Conference Liek voorrang geven. Waarbij er sowieso geen rekening werd gehouden dat Feyenoord in deze play-offs zou belanden.
Ik vind het vooral idioot dat er geen neutraal stadion gevonden worden vanwege een paar regeltjes, of desnoods fungeren wij wel als uitspelende team. Hoop gezeik om niks.
Ja, Caland zei gister iets over terrorisme wat bij zo'n grootschalig wereldwijd evenement natuurijk een dingetje kan zijn. Daar kan ik nog wel begrip voor hebben natuurlijk, maar niet 'die boze enge supportertjes'. Bovendien zal aflasten alleen maar meer gezeik opleveren maar dan daadwerkelijk gericht op het Songfestival na het zien van dat tweetje van FRFC.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zal wel een logische reden zijn gezien we nog steeds een tekort hebben bij de politie, maar bang voor Feyenoord supporters is daar absoluut niet een van. Wat een mongool indien dat zijn statement (nogmaals) zal zijn.
het niet door laten gaan levert zeker rellen opquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zal wel een logische reden zijn gezien we nog steeds een tekort hebben bij de politie, maar bang voor Feyenoord supporters is daar absoluut niet een van. Wat een mongool indien dat zijn statement (nogmaals) zal zijn.
Ik denk dat er nu sowieso gereld gaat worden, wat er ook gebeurt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het niet door laten gaan levert zeker rellen op
stad zit al vol met relnichten dus dat gaat goedkomenquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu sowieso gereld gaat worden, wat er ook gebeurt.
Ik was er gisteravond en er is een flinke security check aanwezig. Schiphol is er niets bij. Oke ik chargeer, maar de security is flink.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zaterdagavond opnieuw, maar dan in Ahoy?
Elk land heeft weer een delegatie, inclusief eigen beveiliging bijvoorbeeld. Een Israel doet mee om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was er gisteravond en er is een flinke security check aanwezig. Schiphol is er niets bij. Oke ik chargeer, maar de security is flink.
Goede reclame voor Rotterdam/Nederland ook voor honderden miljoenen kijkers
het punt is dat de tegenstander niet hoeft te spelen om te winnen als Feyenoord niet met een oplossing komtquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:17 schreef Haringkop het volgende:
Wat een gezever allemaal. Dan draaien ze die wedstrijd toch gewoon om in een uitwedstrijd, desnoods zonder publiek.
Of met publiek als het wel mogelijk is. Alsof er serieus sprake is van een thuisvoordeel als er een paar stoeltjes gevuld zijn met supporters.
Maar goed, eerst vanavond maar winnen
Dat is toch idioot.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het punt is dat de tegenstander niet hoeft te spelen om te winnen als Feyenoord niet met een oplossing komt
Vorig jaar, België:quote:
In België is dit soort amateurisme en vage constructies inderdaad te verwachten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vorig jaar, België:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)degradant-aangewezen
Hekkensluiter Waasland-Beveren had maar twee punten minder dan nummer vijftien KV Oostende en had dus nog kans om zich te handhaven. De plaats van Waasland-Beveren zal worden ingenomen door OH Leuven of Beerschot, die nog een play-off moeten spelen als periodewinnaars. Wordt deze tweestrijd afgeblazen, dan promoveert Westerlo als lijstaanvoerder van de reguliere competitie.
Vorige week was er geen publiek en ging het ook mis (lol)quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:38 schreef Maastoren het volgende:
Wat een gezeur allemaal zeg. Het is toch ook niet dat er zoveel politie nodig is bij De Kuip als er geen uitsupporters zijn? Aboutaleb![]()
Utrecht wil ons ook gewoon terugpakken voor die niet gespeelde bekerfinale vorig jaar.
eens, ik zou toch even met Amsterdam bellen, dan zonder publiek uiteraard maar als stok achter de deur dat Groningen of Utrecht wel akkoord gaan om het daar te spelenquote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ellen-ajax-feyenoordquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige week was er geen publiek en ging het ook mis (lol)
Dat gaat Amsterdam nooit goedkeuren. Te veel risico dat er Feyenoorders toch die kant op gaan en dan is het al gauw hommeles. Je zal dan eerder naar ADO moeten kijken denk ik of Twente of PSV.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, ik zou toch even met Amsterdam bellen, dan zonder publiek uiteraard maar als stok achter de deur dat Groningen of Utrecht wel akkoord gaan om het daar te spelen
ADO is inderdaad misschien beterquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat Amsterdam nooit goedkeuren. Te veel risico dat er Feyenoorders toch die kant op gaan en dan is het al gauw hommeles. Je zal dan eerder naar ADO moeten kijken denk ik of Twente of PSV.
Probleem is vooral dat die gemeentes daar nooit mee akkoord gaan. Normaal al niet, laat staan op zulke korte termijn.quote:
Zonder publiek wellicht wel?quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat die gemeentes daar nooit mee akkoord gaan. Normaal al niet, laat staan op zulke korte termijn.
Neuh, want ook dan komt het veiligheidsvraagstuk op het bordje van de desbetreffende gemeentequote:
Ja dat is wel waar ja (vooral dat laatstequote:Op woensdag 19 mei 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, want ook dan komt het veiligheidsvraagstuk op het bordje van de desbetreffende gemeente
Je hebt het over een land waar oefenwedstrijden in de zomer al worden afgelast als er meer dan 100 man op dreigen af te komen.
wordt inderdaad een moeilijk verhaal maar Utrecht en Groningen moeten sowieso rekening houden met een thuiswedstrijd al is het tegen Sparta geen risicowedstrijdquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, want ook dan komt het veiligheidsvraagstuk op het bordje van de desbetreffende gemeente
Je hebt het over een land waar oefenwedstrijden in de zomer al worden afgelast als er meer dan 100 man op dreigen af te komen.
Nee, maar mocht bijvoorbeeld Utrecht eruit liggen en Feyenoord niet snap ik wel dat zo'n burgemeester van Utrecht nee zegt tegen het verzoek om Feyenoord er dan maar te laten spelen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt inderdaad een moeilijk verhaal maar Utrecht en Groningen moeten sowieso rekening houden met een thuiswedstrijd al is het tegen Sparta geen risicowedstrijd
ik ook wel hoor, het is lullig maar van Utrecht kan ik wel begrijpen dat ze niet meewerken, ook niet aan verplaatsing naar zondagquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar mocht bijvoorbeeld Utrecht eruit liggen en Feyenoord niet snap ik wel dat zo'n burgemeester van Utrecht nee zegt tegen het verzoek om Feyenoord er dan maar te laten spelen.
Dat was natuurlijk een incident.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige week was er geen publiek en ging het ook mis (lol)
Ik neem aan dat de sloten inmiddels zijn vervangen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Veiligheidsbeleid wordt gemaakt op incidenten.
Stel dat we het wel redden, dan zijn we toch in Augustus alweer uitgeschakeld.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:36 schreef fetX het volgende:
Nogmaals, Aboutaleb regelt het maar gewoon. Desnoods zonder publiek (maar dat maakt niet zoveel uit). Als we vanavond winnen gewoon lekker in de Kuip
Onder StamGod kwamen we wel door de kwalificatiequote:Op woensdag 19 mei 2021 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dat we het wel redden, dan zijn we toch in Augustus alweer uitgeschakeld.
Ik kan het me niet eens meer herinneren...quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder StamGod kwamen we wel door de kwalificatie
@Caland weet in beide landen goed de wegquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat voor ploegen zou je kunnen treffen in de fucking voorronde Conference League? Volgens mij kom je dan in Albanië of Kosovo terecht.
https://www.defeijenoorde(...)opees-voetbal-21-22/quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat voor ploegen zou je kunnen treffen in de fucking voorronde Conference League? Volgens mij kom je dan in Albanië of Kosovo terecht.
Dinamo Tblisi en Hapoel Beer Sheva (volgens mijquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan het me niet eens meer herinneren...
Maar goed, we zijn ooit met vijf rechtsbacks begonnen waarbij ze kozen voor de dikke kangoeroe dus dit is nog verbetering.quote:Voor volgend jaar hebben ze met Texeira, Diemers en Antonucci drie aanvallende middenvelders die alle drie een beetje hetzelfde zijn: in de bal en vanuit de combinatie.
Bron
De versoepeling voor dubbele nationaliteiten en/of achtergrond van FIFA is relaxed. Er zijn genoeg goede voetballers die voor hun 2de land in aanmerking komen als Oranje het toch niet blijkt te zijn (als in: goed genoeg voor de basis of bank).quote:
Vind dit wel wat makkelijk hoor. Ik zou niet graag het komende seizoen beginnen met het huidige middenveld + El B, Wehrmann en Burger in elk geval.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:27 schreef Qarrad het volgende:
Ha gelukkig, we hebben alweer twee middenvelders binnen bijna. El Bouchataoui liet zich goed zien dus dat moet meteen afgestraft worden. Wehrmann komt ook terug dus waarom zouden we geen luxeprobleem creëren.
[..]
Maar goed, we zijn ooit met vijf rechtsbacks begonnen waarbij ze kozen voor de dikke kangoeroe dus dit is nog verbetering.
Til snap ik nog. Dat Zweedse talent ipv ons eigen talent snap ik minder. Daarnaast verwijs ik naar de tendens van Feyenoord om middenvelders bij bosjes te kopen, zelfs al heb je er al drie van hetzelfde soort.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind dit wel wat makkelijk hoor. Ik zou niet graag het komende seizoen beginnen met het huidige middenveld + El B, Wehrmann en Burger in elk geval.
Dat ventje is 16 jaar en gaat de academy in. Wat is daar nou mis mee?quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Til snap ik nog. Dat Zweedse talent ipv ons eigen talent snap ik minder. Daarnaast verwijs ik naar de tendens van Feyenoord om middenvelders bij bosjes te kopen, zelfs al heb je er al drie van hetzelfde soort.
Zo doen ze dat in Algerije ook, die zijn allemaal geboren in Frankrijk volgens mijquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De versoepeling voor dubbele nationaliteiten en/of achtergrond van FIFA is relaxed. Er zijn genoeg goede voetballers die voor hun 2de land in aanmerking komen als Oranje het toch niet blijkt te zijn (als in: goed genoeg voor de basis of bank).
Zul je zien dat Suriname voor het eerst het WK gaat weten te behalen met allemaal Hollandse Suri’s.
Hè!? Oh ik las 21, wat stom van me...quote:Op woensdag 19 mei 2021 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ventje is 16 jaar en gaat de academy in. Wat is daar nou mis mee?
Ah, nu begrijp ik ineens je posts wat beterquote:
quote:Aleksandar Krajisnik is de nieuwste aanwinst van Feyenoord. De 16-jarige middenvelder, die aansluit bij Feyenoord Onder 17, komt over van IFK Göteborg en heeft vandaag een contract tot medio 2023 getekend.
Ja nee het lag echt aan mij, sorry! Geen idee waarom mijn hoofd niet werkte, het staat er compleet duidelijk...quote:Op woensdag 19 mei 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik ineens je posts wat beter
Nu ging ik alsnog twijfelen, even Feyenoord.nl bezocht;
[..]
Wedstrijdspanningquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja nee het lag echt aan mij, sorry! Geen idee waarom mijn hoofd niet werkte, het staat er compleet duidelijk...
Van Beek?quote:Op woensdag 19 mei 2021 20:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel zou Willem II overhebben voor een combo deal Til + Burger?
Nog 1 jarig contract. Kopen of anders eigen jeugd erin. Vermogen creëren. Huren zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Lekker dit hoor, trouwens die Japanse verdediger van Groningen, die is gehuurd, misschien iets voor ons volgend jaar om te huren.
Die Japanner heeft nog 1 jaar contract bij welke club? Dan zou je het kunnen proberen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Nog 1 jarig contract. Kopen of anders eigen jeugd erin. Vermogen creëren. Huren zie ik niet zitten.
Manchester City. Die zien natuurlijk geen toekomst in hem.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Japanner heeft nog 1 jaar contract bij welke club? Dan zou je het kunnen proberen.
Met publiek is er toch minder intentie om zo slap in te zakken. Zeker tegen een bibberend spartaquote:
Geertruida, Hendriks en Itakura. Zouden prima opties zijn centraal achterin.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Manchester City. Die zien natuurlijk geen toekomst in hem.
Vind hem daar beter dan op links. Dat was de laatste tijd niet zo best.quote:
Het gaat om het vasthouden. Dat Beugelsdijk alleen maar naar de bal kijkt en niet op zijn man let heeft daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:57 schreef Merkie het volgende:
Wat een onzin van Hugo. Beugelsdijk kijkt alleen maar naar de bal en let niet op z'n man. Daar heeft dat vasthouden niks mee te maken.
Hugo zegt dat Beugelsdijk daardoor te laat was en de sliding moest maken. Dat is niet zo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Het gaat om het vasthouden. Dat Beugelsdijk alleen maar naar de bal kijkt en niet op zijn man let heeft daar niks mee te maken.
Trol lololquote:Op woensdag 19 mei 2021 21:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Het gaat om het vasthouden. Dat Beugelsdijk alleen maar naar de bal kijkt en niet op zijn man let heeft daar niks mee te maken.
Als je zo aan je shirt wordt getrokken heeft dat echt wel invloed. Maar een huilende Hugo is altijd leuk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hugo zegt dat Beugelsdijk daardoor te laat was en de sliding moest maken. Dat is niet zo.
Precies, gewoon genieten daarvan man. Sparta is echt hartstikke slecht vandaag.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Als je zo aan je shirt wordt getrokken heeft dat echt wel invloed. Maar een huilende Hugo is altijd leuk.
Had inderdaad gehoopt op een beter potje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, gewoon genieten daarvan man. Sparta is echt hartstikke slecht vandaag.
Tuurlijk, maar hij dekt gewoon verkeerd. Hij had het makkelijk kunnen halen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:02 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Als je zo aan je shirt wordt getrokken heeft dat echt wel invloed. Maar een huilende Hugo is altijd leuk.
Pas als dit gewonnen is, de tweede helft is om te janken zo slechtquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wees Dickie nu maar dankbaar voor vanavond.
Voor het eerst een plee off pot gewonnen zelfs.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor het eerst in de historie naar de finale van de play-offs
Wonderploeg
Echt veel te veel gesnoven ja.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijntje coke bij Abels begint in te werken
In reguliere speeltijd is er wel eens van Heerenveen gewonnenquote:Op woensdag 19 mei 2021 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voor het eerst een plee off pot gewonnen zelfs.
DICKGOD.
mag niet op zondag volgens de regelsquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wedstrijd verplaatsen naar zondag lijkt me logisch. Maar Utrecht aast op een reglementaire overwinning. Dat is wat lafjes maar zou goed passen in dit seizoen
Regels zijn er voor de mensen, de mensen zijn er niet voor de regels. Regels zijn dus niet heilig. Fuck regelsquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
mag niet op zondag volgens de regels
Bozenik paar aardige dingen aan de bal zien doen. Aanname op de borst, goede pass door. Later nog wel een dieptepass die heel slecht was. Wel weer scherp voor de goal.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:11 schreef satecl het volgende:
Heerlijk genoten vanavond. Met Bijlow, Geertruida, Hendriks, Malacia, Burger, Kokcu, el Bouchataoui hebben we volgend seizoen weer lekker veel eigen jeugd. Aan Arnesen en Slot de zaak om er wat moois omheen te bouwen.
En die Bozenik zo snel mogelijk verkopen!
Hebben de grefo's de KNVB overgenomen?quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
mag niet op zondag volgens de regels
ja maar waar....quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Als de wedstrijd persé zaterdag moet, waarom dan niet verplaatsen naar zaterdagmiddag om 14.30u ofzo?
Gewoon in De Kuip.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja maar waar....
geen enkele gemeente wil dat hebben
Dat zei ik ook al. Toch Gudde maar eens bellen...quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Als de wedstrijd persé zaterdag moet, waarom dan niet verplaatsen naar zaterdagmiddag om 14.30u ofzo?
Er is middags ook een show van ESFquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon in De Kuip.
Songfestival is pas 's avonds (met wellicht aanloop vanaf een uur of 17.00).
Wat dat betreft had Advocaat wel wijze woorden trouwens. Wij stonden ook in die finale, dus zijn toch net zo hard genaaid/kans op een prijs misgelopen door die beslissing?quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:21 schreef macca728 het volgende:
Utrecht zal wel dwarsliggen n.a.v. vorig seizoen de bekerfinale
Gaat erom dat wij Europa in mochten en hunnie nietquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Advocaat wel wijze woorden trouwens. Wij stonden ook in die finale, dus zijn toch net zo hard genaaid/kans op een prijs misgelopen door die beslissing?
Daar kon Feyenoord niets aan doen. Ik vind het maar kinderachtig. Verplaats gewoon man. Zondagmiddag. Lekker man.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gaat erom dat wij Europa in mochten en hunnie niet
Eens. Op zo'n manier wil je alleen winnen als je een enorme kneus bentquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar kon Feyenoord niets aan doen. Ik vind het maar kinderachtig. Verplaats gewoon man. Zondagmiddag. Lekker man.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Advocaat wel wijze woorden trouwens. Wij stonden ook in die finale, dus zijn toch net zo hard genaaid/kans op een prijs misgelopen door die beslissing?
Tja, wij stonden nou eenmaal derde in de competitie op dat moment... En wij hebben de uiteindelijke oplossing ook niet zelf bedacht natuurlijk, dus hoe je het wendt of keert, Utrecht is gewoon erg kinderachtig als ze niet een beetje mee denken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gaat erom dat wij Europa in mochten en hunnie niet
Feyenoord deed er natuurlijk ook echt niks aan, maar goed. Die pot wordt heus wel gespeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar kon Feyenoord niets aan doen. Ik vind het maar kinderachtig. Verplaats gewoon man. Zondagmiddag. Lekker man.
Haha je kan ook overdrijven. Of waren de eerste 35 minuten (die ik niet heb gezien) zo geweldig dat het de rest van de wedstrijd goed maakte?quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder was dit gewoon een heerlijk avondje, eerste ècht leuke wedstrijd sinds maart 2020 (ook de eerste avondpot met publiek) dus dubbele bonuspunten. Heb dit gevoel wel gemist
Was vooral het gevoel van in de Kuip zitten hoor. De andere potjes met publiek waren tergende klotewedstrijden dus een simpele (maar niet onbelangrijke) overwinning en een goede sfeer maakt zo’n avond al perfectquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haha je kan ook overdrijven. Of waren de eerste 35 minuten (die ik niet heb gezien) zo geweldig dat het de rest van de wedstrijd goed maakte?
Ik vond Willem II uit dit seizoen ook heel leuk. Al bleek later dat die er gewoon niets van konden.
Geen bier was wel echt kut. Was die 20:00 regel totaal vergeten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder was dit gewoon een heerlijk avondje, eerste ècht leuke wedstrijd sinds maart 2020 (ook de eerste avondpot met publiek) dus dubbele bonuspunten. Heb dit gevoel wel gemist
Aparte regel is datquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen bier was wel echt kut. Was die 20:00 regel totaal vergeten.
Dacht dat die alleen voor supermarkten gold.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah op die fiets, dan snap ik 'mquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was vooral het gevoel van in de Kuip zitten hoor. De andere potjes met publiek waren tergende klotewedstrijden dus een simpele (maar niet onbelangrijke) overwinning en een goede sfeer maakt zo’n avond al perfect
Ja die hebben ze maar laten gelden in de hoop dat iedereen vergeet dat het met corona samenhing.quote:
Eens. Gelukkig nog met mijn pa na het sporten om 8 uur nog net een tienprocenter geknald dus dat hielp enigszins. Wel kut dat die regel gehandhaafd werd.quote:Op donderdag 20 mei 2021 00:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja mooi, alleen jammer dat ze ook Te Vrede hebben geselecteerd. Die kan geen moer.quote:
Ja beetje als mondkapjesquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja die hebben ze maar laten gelden in de hoop dat iedereen vergeet dat het met corona samenhing.
Heb je eindelijk eens @TweedeKlum en @Pleun2011 ontmoetquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik zat vandaag bij 2 kerels in de buurt die alles kut vonden. Maar dan ook echt alles. Ik heb ze gezegd dat ze misschien beter niet naar Feyenoord kunnen komen als ze iets fatsoenlijks verwachten en dat ze verder hun muil moesten houden.
(Dat laatste heb ik niet gezegd, want ze zagen eruit alsof ze mij een flink pak slaag konden geven.)
Ja speelde niet best alhoewel Sini zo’n jongen is waar ik mij gewoon niet aan kan ergeren. Das best fijn bij een linksbuiten.quote:
Je had moeten vragen of 1 van die 2 @helpmefok wasquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik zat vandaag bij 2 kerels in de buurt die alles kut vonden. Maar dan ook echt alles. Ik heb ze gezegd dat ze misschien beter niet naar Feyenoord kunnen komen als ze iets fatsoenlijks verwachten en dat ze verder hun muil moesten houden.
(Dat laatste heb ik niet gezegd, want ze zagen eruit alsof ze mij een flink pak slaag konden geven.)
Ik denk oprecht dat die jongen zomaar goed in het spelletje van Slot kan gaan passen. Met veel energie en druk zetten. Als hij wat vertrouwen krijgt durf ik wel te zeggen dat hij er 20+ in knalt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 23:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Bozenik paar aardige dingen aan de bal zien doen. Aanname op de borst, goede pass door. Later nog wel een dieptepass die heel slecht was. Wel weer scherp voor de goal.
Sini oogt een beetje laks momenteel, maar dat komt volgend jaar wel weer goed. Hij kan wel zijn borst nat maken voor volgend seizoen, want dat wordt rennen geblazen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 01:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja speelde niet best alhoewel Sini zo’n jongen is waar ik mij gewoon niet aan kan ergeren. Das best fijn bij een linksbuiten.
Interessant artikeltje wel dit. Erg lang, maar als je een idee wil hebben over Arne Slot zijn manier van werken staat alles er wel zo'n beetje in volgens mij.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Kwam dit nog tegen op twitter, Slot in zijn Cambuurtijd over zijn spelfilosofie etc. Zal vast wel weer wat geëvolueerd zijn maar best boeiend voor de liefhebber.
https://www.docdroid.net/zol8JVi/arne-slot-pdf
Ze spannen zelfs een kort geding aanquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:45 schreef Scrummie het volgende:
FC Utrecht zal wel viesmad zijn. Even Twitter bekijken.
Wel begrijpelijk natuurlijk. Beetje raar dat Utrecht alles moet omgooien omdat Feyenoord de zaakjes niet op orde heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze spannen zelfs een kort geding aan
Kwaad. Woedend.
Ik lees het net jaquote:Op donderdag 20 mei 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze spannen zelfs een kort geding aan
Kwaad. Woedend.
Wat moeten ze omgooien dan?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk natuurlijk. Beetje raar dat Utrecht alles moet omgooien omdat Feyenoord de zaakjes niet op orde heeft.
Wat een walgelijke tijd.quote:
Allesquote:
Denk rond half 9 de trein.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een walgelijke tijd.
Hoelaat start je dan met pmds?
Feyenoord kan hier ook niet zoveel aan doen toch?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk natuurlijk. Beetje raar dat Utrecht alles moet omgooien omdat Feyenoord de zaakjes niet op orde heeft.
Ze doen daar nog steeds mimimimimi vanwege de bekerfinale.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord kan hier ook niet zoveel aan doen toch?
Ik vind het nogal kinderachtig van Utrecht. Wat boeit dit nou in godsnaam?
Kunnen ze ESF niet gewoon op zondagochtend spelen?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles
De buschauffeur die is ingehuurd om maar iets te noemen.
En spelers hebben zich mentaal voorbereid op zaterdag, dan blijkt het nu opeens zondag te zijn. Dat zal mentaal ook gevolgen hebben.
En ook dat is kinderachtig, want ook Feyenoord is daar een (bijna zekere) prijs door de neus geboord.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen daar nog steeds mimimimimi vanwege de bekerfinale.
Vrij lachwekkend.
Europees voetbal waren ze vooral boos om toch?quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen daar nog steeds mimimimimi vanwege de bekerfinale.
Vrij lachwekkend.
Ja eens, ik blijf het bijzonder vinden dat het niet gewoon tegelijk kan, maar goed, dat is dan maar zo. Ook zaterdagmiddag was volgens mij nog een betere optie geweest want minder gejank van de kant van Utrecht gok ik. Maar goed, als dit het is, is het prima. Publiek erbij, gewoon in de Kuip, een boos FC Utrecht en maandag uitslapen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
[..]
En ook dat is kinderachtig, want ook Feyenoord is daar een (bijna zekere) prijs door de neus geboord.
Een beetje flexibiliteit mag je toch wel verwachten?
Al verdient voornamelijk de gemeente maar 1 smiley:
Bij Utrecht zijn ze altijd heel snel verontwaardigd en boos. Zielig clubje.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Europees voetbal waren ze vooral boos om toch?
Maar ze moeten zich niet zo aanstellen, met hun kort geding. Op papier afdoen zou veel triester zijn. (en dat Feyenoord niet thuis kan spelen ook oneerlijker eigenlijk want die kunnen hier niets aan doen)
Er is geen redelijk bezwaar te bedenken, maar Utrecht is natuurlijk uit op een reglementaire nederlaag voor Feyenoord, zodat ze zeker zijn van voorrondes Europees voetbal.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar dat is toch enorm kinderachtig? Idee van sport is dat je resultaten op het sportveld behaalt, lijkt me.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er is geen redelijk bezwaar te bedenken, maar Utrecht is natuurlijk uit op een reglementaire nederlaag voor Feyenoord, zodat ze zeker zijn van voorrondes Europees voetbal.
Kan zomaar een paar miljoen schelen.
Helemaal niets zelfs. Feyenoord wil zelfs op neutraal terrein spelen zaterdagavond, alleen geen club wil een stadion ter beschikking stellen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
? Feyenoord is hierin helemaal geen partij.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
KNVB ook wel hoor, dit hadden ze al een jaar aan kunnen zien komen, maar op z'n minst een paar weken toen het ernaar uit begon te zien dat Feyenoord de play offs in zou gaan. Waarom staat in godsnaam in de regels dat het alleen op zaterdag kanquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:01 schreef fetX het volgende:
[..]
En ook dat is kinderachtig, want ook Feyenoord is daar een (bijna zekere) prijs door de neus geboord.
Een beetje flexibiliteit mag je toch wel verwachten?
Al verdient voornamelijk de gemeente maar 1 smiley:
Dit inderdaad. Er zal toch wel nagedacht over scenario’s waar een burgermeester een wedstrijd verbiedt of om andere redenen niet door kan gaan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Helemaal niets zelfs. Feyenoord wil zelfs op neutraal terrein spelen zaterdagavond, alleen geen club wil een stadion ter beschikking stellen.
Maar goed, dat met een dergelijk scenario geen rekening is gehouden zegt weer genoeg over de tobbestuurders....
Ja klopt, dan is er dus de mogelijkheid om de wedstrijd een dag te verzetten. Wat nu dus gebeurt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er zal toch wel nagedacht over scenario’s waar een burgermeester een wedstrijd verbiedt of om andere redenen niet door kan gaan.
Lees even goed aubquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:22 schreef alopio het volgende:
[..]
? Feyenoord is hierin helemaal geen partij.
Nouja volgens de regels niet dus, anders zou Utrecht ook geen kort geding aan kunnen spannenquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja klopt, dan is er dus de mogelijkheid om de wedstrijd een dag te verzetten. Wat nu dus gebeurt.
User @Scrummie had dit al opgezochtquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nouja volgens de regels niet dus, anders zou Utrecht ook geen kort geding aan kunnen spannen
Maar Utrecht blijft maar mimimimimi doenquote:In gevallen waarin niet is voorzien of waarin op grond van bijzondere omstandigheden naar de mening
van het bestuur betaald voetbal afwijking noodzakelijk is, beslist het bestuur betaald voetbal.
Iedereen kan een kort geding aan spannen toch. Maar de reglementen geven ruimte voor de uitzondering die nu gemaakt is, dus Utrecht lijkt mij kansloos.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nouja volgens de regels niet dus, anders zou Utrecht ook geen kort geding aan kunnen spannen
Punten voor scrummie. Maar waar is Utrecht dan mee bezigquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
User @:scrummie had dit al opgezocht
[..]
Maar Utrecht blijft maar mimimimimi doen
Ah oke, nou die zijn kansloos dusquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Groot gelijk hebben ze. KNFBquote:
Omdat de burgemeester het verbied. Feyenoord moet dan een verzoek indienen. De gemeente gaat dat niet doen natuurlijk. Als Abou het niet had verboden was er niks aan de hand. Dus dit komt niet van Feyenoord zelf af. Neutraal terrein is ook een optie, maar ook dat wil Utrecht nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees even goed aub
[ twitter ]
Op verzoek van wie is het verplaatst?
Denk dat KNVB het tactischer kan gaan brengen;quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
ik acht ze toch niet kansloos hoe onsportief ook, de omstandigheden staan duidelijk beschreven in het reglement, het is gewoon de vraag wat bijzondere omstandigheden zijn als ze al in het reglement beschreven zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Dit is zo'n domme opmerking dat ik er niet eens op in ga.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees even goed aub
[ twitter ]
Op verzoek van wie is het verplaatst?
GGMM is natuurlijk ook een beetje domquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is zo'n domme opmerking dat ik er niet eens op in ga.
Dat doe je nu welquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is zo'n domme opmerking dat ik er niet eens op in ga.
Ja ik snap oorzaak en gevolg welquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat de burgemeester het verbied. Feyenoord moet dan een verzoek indienen. De gemeente gaat dat niet doen natuurlijk. Als Abou het niet had verboden was er niks aan de hand. Dus dit komt niet van Feyenoord zelf af. Neutraal terrein is ook een optie, maar ook dat wil Utrecht niet
Lekker zeg. Vakkie M maar weer proberen vanavond. Beviel prima.quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Caland @:fetX @:onlogisch @:gurley
Andersom zou Feyenoord dat ook hebben gedaanquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:55 schreef Gutanoth het volgende:
Wat ongelooflijk klein en zielig van Utrecht dat ze hier moeilijk over doen. Een kort geding aanspannenWat een baby's
Wat moet Feyenoord dan doen? Ze moeten toch de knvb inlichten? Ze hebben er idd mee te maken maar zijn net zo min als Utrecht “schuldige” in deze situatie.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik snap oorzaak en gevolg wel
Maar uiteindelijk is het verzoek van Feyenoord deze specifieke oplossing, dus dat Feyenoord er niks mee te maken heeft is feitelijk gewoon niet waar.
Is dat een feit of ga je daar maar van uit? Niets wijst erop. Normaal komen clubs hier prima samen uit als wedstrijden verplaatst moeten worden (gebeurt wel vaker namelijk)quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Andersom zou Feyenoord dat ook hebben gedaan
Ja eens, samen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat moet Feyenoord dan doen? Ze moeten toch de knvb inlichten? Ze hebben er idd mee te maken maar zijn net zo min als Utrecht “schuldige” in deze situatie.
Samen oplossen als volwassen mensen denk ik dan. Om de tafel met Utrecht. Dan speel je het een dag later. Nog mooier, in Utrecht spelen en dan dat Feyenoord met 0-4 wint
Dat vraag ik me eerlijk gezegd af, maar ook al zou dat zo zijn dan zou dat net zo kinderachtig zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Andersom zou Feyenoord dat ook hebben gedaan
Dat vindt de KNVB niet eerlijk tegenover Feyenoord.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:14 schreef Elan het volgende:
Utrecht staat gewoon in zijn recht natuurlijk. Kan die wedstrijd niet in de Galgenwaard?
Lekker in de Galgenwaard met Feyenoord publiek. Genot.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:14 schreef Elan het volgende:
Utrecht staat gewoon in zijn recht natuurlijk. Kan die wedstrijd niet in de Galgenwaard?
Omdat utrecht niks anders wil dan spelen op een moment dat het niet kan. Dus meteen de reglementaire overwinning erbij haalt van 3-0.quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja eens, samen.
Maar zoals het nu op mij overkomt heeft Feyenoord een verzoek ingediend bij de KNVB en is Utrecht niet echt meegenomen in de oplossing.
En terecht, het is de schuld van de KNVB en de autoriteiten dat we in deze situatie zitten. Dan ga je niet het thuisvoordeel van een club afnemenquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vindt de KNVB niet eerlijk tegenover Feyenoord.
Bron?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat utrecht niks anders wil dan spelen op een moment dat het niet kan. Dus meteen de reglementaire overwinning erbij haalt van 3-0.
Op basis waarvan meen je dat Utrecht ‘in hun recht’ staat?quote:Op donderdag 20 mei 2021 11:14 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |