ik ben wel benieuwd hoe dat zaterdag opgelost wordt mocht Feyenoord winnenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb wel zin in de wedstrijd vanavond, maar eigenlijk kijk ik meer uit naar volgende week. Volgens mij gaat er echt een shitstorm aan nieuws losbarsten na de laatste wedstrijd (mochten we vanavond winnen).
Ja ik ook wel. Maarja, gemeente/KNVB zal ook vanavond wel even willen afwachten voor ze mensen boos gaan maken.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe dat zaterdag opgelost wordt mocht Feyenoord winnen
Denk uiteindelijk gewoon een thuiswedstrijd voor Utrecht of Groningen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
KNVB heeft weinig speelruimte, het is echt aan de burgemeester, Feyenoord en de eventuele tegenstander om het op te lossenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Maarja, gemeente/KNVB zal ook vanavond wel even willen afwachten voor ze mensen boos gaan maken.
zou wel sportief zijn maar dat hoeven ze natuurlijk niet te doenquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk uiteindelijk gewoon een thuiswedstrijd voor Utrecht of Groningen.
StAaT iN dE ReGeLsquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoezo kan de wedstrijd niet zondag worden afgewerkt? Wat een flauwekul weer.
is reglementair vastgelegdquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoezo kan de wedstrijd niet zondag worden afgewerkt? Wat een flauwekul weer.
Omdat Groningen en Utrecht daar niet mee akkoord gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord is de club van Rotterdamquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel prachtig zijn als vanavond Feyenoord niet wint na al het gezeik aan de voorkant, al denkt het gros er hier waarschijnlijk anders over.
Al heb ik liever wel gewoon Feyenoord in Europa, niet dat die er veel van maken maar toch nog altijd beter dan Sparta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aboutaleb regelt het maar. Niet moeilijk doen. Gewoon in de Kuip spelen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
hopelijk kijkt Koevermans wat verder dan datquote:Op woensdag 19 mei 2021 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Aboutaleb regelt het maar. Niet moeilijk doen. Gewoon in de Kuip spelen.
Maar tijdens de competitie kan dat toch wel? Gelden daar andere regels? Of moeten daar clubs ook akkoord?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord is de club van RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik snap het ook niet, maar er staat dat als het niet door kan gaan dat het dan op dezelfde dag moet worden gespeeld op neutraal terrein. Dus daar kunnen Utrecht en Groningen zich op beroepen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar tijdens de competitie kan dat toch wel? Gelden daar andere regels? Of moeten daar clubs ook akkoord?
Omdat Eric Gudde.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens vind ik het vrij bizar dat de KNVB hier niet op heeft voorgesorteerd. Je weet al een jaar dat het ESF op die zaterdag is, dus als Feyenoord in de play-offs finale staat (wat niet onrealistisch is, een 4e plaats met een gekke bekerwinnaar had ook prima gekund immers) heb je gewoon een dik probleem.
Hoezo wordt hier pas een week van te voren over nagedacht?
Ja ze dachten het allemaal lekker dichtgetimmerd te hebben maar hebben eigenlijk alleen maar met corona rekening gehouden en niet met dat festivalletje.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens vind ik het vrij bizar dat de KNVB hier niet op heeft voorgesorteerd. Je weet al een jaar dat het ESF op die zaterdag is, dus als Feyenoord in de play-offs finale staat (wat niet onrealistisch is, een 4e plaats met een gekke bekerwinnaar had ook prima gekund immers) heb je gewoon een dik probleem.
Hoezo wordt hier pas een week van te voren over nagedacht?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werd in mei 2020 al aangekondigd dat Rotterdam in 2021 een nieuwe kans zou krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ze dachten het allemaal lekker dichtgetimmerd te hebben maar hebben eigenlijk alleen maar met corona rekening gehouden en niet met dat festivalletje.
Nu weet ik niet wat eerder was, die reglementen of nieuwe datum songfestival.
Nieuwe datum werd op 15-6-2020 bekend gemaakt door ESF lijkt het na een snelle Google zoekopdracht.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werd in mei 2020 al aangekondigd dat Rotterdam in 2021 een nieuwe kans zou krijgen.
's Werelds grootste non-sport evenement met honderden miljoenen kijkers organiseren (waar wereldsteden een moord voor zouden doen) of een slechte pot voor de voorronde Conference Liek voorrang geven. Waarbij er sowieso geen rekening werd gehouden dat Feyenoord in deze play-offs zou belanden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ze dachten het allemaal lekker dichtgetimmerd te hebben maar hebben eigenlijk alleen maar met corona rekening gehouden en niet met dat festivalletje.
Nu weet ik niet wat eerder was, die reglementen of nieuwe datum songfestival.
dat begrijp ik wel om rechtzaken etc te voorkomenquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het meest lachwekkende is toch dat de KNVB een vaste datum in het reglement dumpt en daar niet van af kan wijken.
Er zal wel een logische reden zijn gezien we nog steeds een tekort hebben bij de politie, maar bang voor Feyenoord supporters is daar absoluut niet een van. Wat een mongool indien dat zijn statement (nogmaals) zal zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
Tot ik een goed argument van Aboutaleb zie vind ik het vooral belachelijk dat het niet tegelijk zou kunnen. Maar goed, ik ken daar de achtergrond niet van behalve 'bang voor Feyenoord supporters'.
Dat wij het uitspelende team zouden zijn is denk ik de laatste oplossing. Dat zal Feyenoord toch zoveel mogelijk tegenhouden. Ik denk dat ze eerder uitkomen bij een neutrale plek zonder publiek.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
's Werelds grootste non-sport evenement met honderden miljoenen kijkers organiseren (waar wereldsteden een moord voor zouden doen) of een slechte pot voor de voorronde Conference Liek voorrang geven. Waarbij er sowieso geen rekening werd gehouden dat Feyenoord in deze play-offs zou belanden.
Ik vind het vooral idioot dat er geen neutraal stadion gevonden worden vanwege een paar regeltjes, of desnoods fungeren wij wel als uitspelende team. Hoop gezeik om niks.
Ja, Caland zei gister iets over terrorisme wat bij zo'n grootschalig wereldwijd evenement natuurijk een dingetje kan zijn. Daar kan ik nog wel begrip voor hebben natuurlijk, maar niet 'die boze enge supportertjes'. Bovendien zal aflasten alleen maar meer gezeik opleveren maar dan daadwerkelijk gericht op het Songfestival na het zien van dat tweetje van FRFC.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zal wel een logische reden zijn gezien we nog steeds een tekort hebben bij de politie, maar bang voor Feyenoord supporters is daar absoluut niet een van. Wat een mongool indien dat zijn statement (nogmaals) zal zijn.
het niet door laten gaan levert zeker rellen opquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zal wel een logische reden zijn gezien we nog steeds een tekort hebben bij de politie, maar bang voor Feyenoord supporters is daar absoluut niet een van. Wat een mongool indien dat zijn statement (nogmaals) zal zijn.
Ik denk dat er nu sowieso gereld gaat worden, wat er ook gebeurt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het niet door laten gaan levert zeker rellen op
stad zit al vol met relnichten dus dat gaat goedkomenquote:Op woensdag 19 mei 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu sowieso gereld gaat worden, wat er ook gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |