Ik ben bijna elk jaar voor Italie, maar ze zullen wel weer derde eindigen ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:10 schreef Moira het volgende:
ff ondertussen deze terugkijken:
Ik zou echt geen probleem hebben met Rome 2022 mannnnnnnnn(eskin)
Ja Portugalquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Portugal won zonder boodschap (zanger had een halve IC-unit onder zijn jas, maar heeft daar met geen woord over gerept)
Jawel mits ze betere artiesten sturen ala Dani Im/Guy Sebastian.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:14 schreef NailQueen het volgende:
Ben benieuwd of Australië volgend jaar nog willen meedoen
Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk. Er was weinig te doen aan deze omstandigheden.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:14 schreef NailQueen het volgende:
Ben benieuwd of Australië volgend jaar nog willen meedoen
Nummer was toch helemaal niks joh, laten we even eerlijk zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk. Er was weinig te doen aan deze omstandigheden.
Zou ik meteen voor tekenen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel mits ze betere artiesten sturen ala Dani Im/Guy Sebastian.
Kylie Minoque?
Dannii Minoguequote:Op woensdag 19 mei 2021 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kylie Minoque?
Ik doelde op de omstandigheden dat ze niet in NL kon zijn etc.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nummer was toch helemaal niks joh, laten we even eerlijk zijn.
Ik gun het ze wel een keertjequote:Op woensdag 19 mei 2021 00:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben bijna elk jaar voor Italie, maar ze zullen wel weer derde eindigen ofzo
Morgen donor nier nodig allen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:16 schreef H_T het volgende:
Nu pas een snack geopend. Kaasblokjes van Corsendonck. Prima kaas, maar ook weer niet heel bijzonder
Die deed vanavond toch mee voor Kroatië?quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kylie Minoque?
Lijkt er in de verste verte niet op ouwe dibbes.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die deed vanavond toch mee voor Kroatië?
Het lied wel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt er in de verste verte niet op ouwe dibbes.
Ze hebben ook nog één of andere oudere 4-letterige rock-band, als ze nog ademen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kylie Minoque?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |