Gaat alsnog heel hoog eindigen. Ruslandgodenquote:
Topfunctie is datquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:52 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over modjes die door het slotje posten.
Sinds wanneer ben jij zo'n ESF adept?quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat alsnog heel hoog eindigen. Ruslandgoden
België had ook alleen het intro. Maar afijn ik hoor een klein beetje Bad Romance/Alejandro. Maar dat verpest het voor mij nietquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het punt is dat het nummer van Cyprus van begin tot eind op die 2 liedjes lijkt. Belgie bijvoorbeeld is het enkel een deel van dat nummer, dat maakt de zaak zwakker. Nee Cyprus lijkt echt heel veel op die nummers. Veel meer dan bovenstaande voorbeelden.
oh ik zou het niet weten, kom hier maar 1 keer per jaarquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
België had ook alleen het intro. Maar afijn ik hoor een klein beetje Bad Romance/Alejandro. Maar dat verpest het voor mij niet
Ja dat vroeg ik mij ook af.quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:09 schreef HiZ het volgende:
Nu het wat langzamer gaat probeer ik het nog maar eens. Waarom had de Nederlandse uitzending zo'n kutgeluid?
Niet eens met haar mening. Ze had een GIGANTISCH voordeel juist. Ze mocht het DRIE keer performen en live mochten ze het vanavond maar 1 x doenquote:
Il Volo ROBBEDquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:10 schreef Moira het volgende:
ff ondertussen deze terugkijken:
Ik zou echt geen probleem hebben met Rome 2022 mannnnnnnnn(eskin)
Ik ben overgestapt naar de BRT. Die klonken niet alsof het geluid van de buren kwam.quote:
Het was wel een beetje te verwachten. Niet omdat ze niet in Rotterdam was, maar omdat het nummer gewoon niet genoeg opvielquote:
Aan de andere kant moest zij begin maart haar act insturen en hadden de andere acts nog bijna twee maanden de tijd om te schavenquote:Op woensdag 19 mei 2021 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet eens met haar mening. Ze had een GIGANTISCH voordeel juist. Ze mocht het DRIE keer performen en live mochten ze het vanavond maar 1 x doen
Mijn vriendin zei; Wat is dit voor iets? Pipo de Clown?quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was wel een beetje te verwachten. Niet omdat ze niet in Rotterdam was, maar omdat het nummer gewoon niet genoeg opviel
Portugal won zonder boodschap (zanger had een halve IC-unit onder zijn jas, maar heeft daar met geen woord over gerept)quote:Op woensdag 19 mei 2021 00:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kijk naar het liedje en naar de performance.
Waar ik bewust niet naar kijk is de "boodschap", die lijkt tegenwoordig belangrijker dan de muziek/zang. En ik weeg ook de geaardheid en genderoriëntatie van de artiest niet mee. Daar hebben al te veel acts onevenredig veel punten mee gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |