Mijn hoop is wel op de finale gevestigd met Frankrijk en Italiequote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:59 schreef Greys het volgende:
Italië gaan jullie ook tof vinden, daar zie je straks een stuk van want die zitten in de finale al meteen.
Lachen man, brengt een humoristische nuance.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:01 schreef Joraan het volgende:
Ik vind Sander echt geen aanwinst. Ik erger me dood aan zijn 'grappige' opmerkingen.
Ik verheug me zo op donderdag met Portugal en IJsland!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn hoop is wel op de finale gevestigd met Frankrijk en Italie
Zou ze tussen de lakens ook zo piepenquote:
Ja die begin ik ook wel een beetje zat te worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Mans wordt ook elk jaar weer opgetrommeld hè.
Ik trek het ook nietquote:
Winnaar van 2015 met het liedje dat je net hoordequote:
CezarGODquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:03 schreef Poppejans het volgende:
Roemenië kan onderstaande inzending nooit meer overtreffen imo
Nog nooit zó van de bank gerold vab het lachen
Hetero uiteraardquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef Minimunt het volgende:
Even een vraagje wat zo in me op komt, maar totaal niet stereotyperend is. Zijn hier voornamelijk vrouwen en homo's in dit topic of ook veel hetero mannen?
To-taal niet stereotyperend!!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef Minimunt het volgende:
Even een vraagje wat zo in me op komt, maar totaal niet stereotyperend is. Zijn hier voornamelijk vrouwen en homo's in dit topic of ook veel hetero mannen?
In ESF zitten iig (veel) meer heteromannen dan je denkt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef Minimunt het volgende:
Stuur maar door naar mij....quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef Prego het volgende:
Ik ben een beetje Måns moe om eerlijk te zijn
Nog geen hetero mannen gespot.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef Minimunt het volgende:
Alle mannen die ik ken die hier posten zijn hetero, behalve @onlogischquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef Minimunt het volgende:
Beter dan Chantal.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:04 schreef quirina het volgende:
Jan Smit klinkt op z’n Engels als Bill Clinton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |