Leuke reviews.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weer terug van de tandarts. Geen gaatjes, mijn spalkjes (waar ik wat over twijfelde) zijn nog prima en ik kreeg een compliment van de tandarts over mijn mooie gebit!![]()
@:onlogisch de tandarts was een mooie vrouw, wel wat moeilijk te verstaan soms ze kwam uit Iran. Jaar of 40/45. (8/10, zou haar gaatje vullen) De assistente was een lelijke grijze vrouw. (2/10)
Jazeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:04 schreef GGMM het volgende:
Zijn er vrouwen uit specifieke landen die niet mooi kunnen zijn?
Doe maar mee dan kan je zelf zien hoe het zit. Het is vooral demonisatie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij er geen kut van kan met haxbal. Klopt dit???
Alle Afrikaanse landen met uitzondering van zuid-afrika en marokko/egyptequote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:04 schreef GGMM het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens meedoen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doe maar mee dan kan je zelf zien hoe het zit. Het is vooral demonisatie.
Racist.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle Afrikaanse landen met uitzondering van zuid-afrika en marokko/egypte
Er is geen haxball meerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer eens meedoen.
Wordt hier melding gemaakt van het feit dat @Scrummie al 40 keer heeft gesolliciteerd maar dat hij ook 40 keer is afgewezen???quote:
Japan, China en Korea. Smerige spleetogen, ik vertrouw die mensen niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:04 schreef GGMM het volgende:
Ik kan ook niets.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1. Feyenoord (-5)
Feyenoord is geen 6e geworden hoor.
Is dit waar scrummiequote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt hier melding gemaakt van het feit dat @:Scrummie al 40 keer heeft gesolliciteerd maar dat hij ook 40 keer is afgewezen???
Wtfquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Japan, China en Korea. Smerige spleetogen, ik vertrouw die mensen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |