klopt, 2e is 5 weken na de 1equote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beide twee prikken toch? Nouja, lekker in elk geval.
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al 2 prikken Pfizer gehad. Nauwelijks iets van gemerkt
Vies dik varkenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al 2 prikken Pfizer gehad. Nauwelijks iets van gemerkt
Dikke faal, van dichtbij met automatische geweren (en dikke faal om zo'n gozer als je vriend te kiezen) @Zipportalquote:Het Parool meldde eerder vandaag dat Ayla Mintjes uit Friesland het slachtoffer was van de schietpartij in de Maassluisstraat. Ze werd in haar auto beschoten door twee schutters. De bijrijder bleef ongedeerd.
Volgens Het Parool hadden de schutters het vermoedelijk voorzien op haar vriend Anis B. Hij was lange tijd in beeld bij de opsporingsdiensten vanwege een verscheidenheid aan misdrijven, ook samen met beruchte Amsterdamse criminelen.
Mooie MED GGMM.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe MED is uit
Inclusief Ed Baars verwijzing @:zipportal
@Lavenderr godin.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe MED is uit
Inclusief Ed Baars verwijzing @:zipportal
Verzin een leuke tekst en stuur hem in!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:lavenderr godin.
Overigens heeft F&S nog steeds geen tekst, ik baal daar van.
Oh uh.. bedanktquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie MED GGMM.
Ik ga direct solliciteren!
Iran? LiliGODINquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weer terug van de tandarts. Geen gaatjes, mijn spalkjes (waar ik wat over twijfelde) zijn nog prima en ik kreeg een compliment van de tandarts over mijn mooie gebit!![]()
@:onlogisch de tandarts was een mooie vrouw, wel wat moeilijk te verstaan soms ze kwam uit Iran. Jaar of 40/45. (8/10, zou haar gaatje vullen) De assistente was een lelijke grijze vrouw. (2/10)
Dickiequote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een broodje kaas met advocaat
Iraanse vrouwen kunnen heel mooi zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weer terug van de tandarts. Geen gaatjes, mijn spalkjes (waar ik wat over twijfelde) zijn nog prima en ik kreeg een compliment van de tandarts over mijn mooie gebit!![]()
@:onlogisch de tandarts was een mooie vrouw, wel wat moeilijk te verstaan soms ze kwam uit Iran. Jaar of 40/45. (8/10, zou haar gaatje vullen) De assistente was een lelijke grijze vrouw. (2/10)
De drank?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een broodje kaas met advocaat
Zou je mijn DM's niet willen openbaren?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij er geen kut van kan met haxbal. Klopt dit???
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:04 schreef GGMM het volgende:
Zijn er vrouwen uit specifieke landen die niet mooi kunnen zijn?
Ik heb gehoord dat het aan zijn medespelers ligt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij er geen kut van kan met haxbal. Klopt dit???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |