In jouw huis gaan zitten? Ik ga er over nadenkenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:08 schreef exode het volgende:
Mijn zus wilt als hun (verzette) vakantie naar Portugal niet door kan gaan in ons huis zitten als vakantie. Ze is echter allergisch voor katten en ze hebben een hond dus ik zie nogal wat praktische bezwaren. Anders zou ik het prima vinden, is misschien ook een idee voor anderen?
Als ik mij niet vergis woont @exode zo’n beetje richting het water?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
In jouw huis gaan zitten? Ik ga er over nadenken
Kun je meteen de situatie mbt de brandgang eens grondig evalueren!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
JA!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Kun je meteen de situatie mbt de brandgang eens grondig evalueren!
Ten noorden van 030, wel dichtbij de recreatieplassen, de Vecht en dus Utrecht.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis woont @:exode zo’n beetje richting het water?
Voor de katten wil ik ook wel zorgen.
Ik woon in een pauper pittoresk appartement. Het is er relaxt vertoeven, want altijd gratis wiet(lucht) en de lokale dealers zijn mijn buren dus willen je vast wel tegen een vriendenprijsje van kwalitatief goede producten voorzien. Door het knusse oppervlak van de accommodatie, stelt de eindschoonmaak ook niet veel voor, ideaal!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:45 schreef Leandra het volgende:
Oeh, dat is natuurlijk ook een manier om vakantie te vieren, we kunnen gewoon een huisruil doen in de OUD-SC
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik woon in een pauper pittoresk appartement. Het is er relaxt vertoeven, want altijd gratis wiet(lucht) en de lokale dealers zijn mijn buren dus willen je vast wel tegen een vriendenprijsje van kwalitatief goede producten voorzien. Door het knusse oppervlak van de accommodatie, stelt de eindschoonmaak ook niet veel voor, ideaal!
Wandelen in de omgeving is een mogelijkheid; de met water volgestorte illegale afvaldump recreatieplas is op een steenworp afstand gelegen. Verder genoeg cultuur, want bruiloften worden hier met veel bombarie, spektakel en getoeter gevierdDe buurman en buurvrouw verzorgen 's avonds graag muziek, dus je ziet, altijd wat te beleven!
Verder houden 2 schattige konijntjes je gezelschap, en maken de eksters graag gebruik van de badderfaciliteiten op het balkon![]()
Dit alles is te vinden in een oud stadje gelegen in de luwte van Utrecht.
Wie biedt?
Jij kent mij te goed. Het ging me ook alleen om die brandgang eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Kun je meteen de situatie mbt de brandgang eens grondig evalueren!
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:45 schreef Roomsnoes het volgende:
(Zij hadden de popcornmachine gebruikt en spoelden die onder water af… met de stekker er nog in… Was erg blij dat het huis nog stond)
(Zij hadden de popcornmachine gebruikt en spoelden die onder water af… met de stekker er nog in… Was erg blij dat het huis nog stond)
Ja dat was wel een dingetje. We pesten ze er nog mee. Ben wel blij dat ze nog leven verder.quote:
Wij hebben in 2018 een huisruil gedaan met vrienden met kerst. Is erg goed bevallen! Wel jammer dat het spic en span moet zijn als je weeggaat. Lastig als he loopt te stressen vlak voor vertrek
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:18 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja dat was wel een dingetje. We pesten ze er nog mee. Ben wel blij dat ze nog leven verder.
We laten een volgende keer wel meer specifieke instructies achter.
Wij zouden leuk kunnen ruilen. Maar Jeroen lust graag konijnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik woon in een pauper pittoresk appartement. Het is er relaxt vertoeven, want altijd gratis wiet(lucht) en de lokale dealers zijn mijn buren dus willen je vast wel tegen een vriendenprijsje van kwalitatief goede producten voorzien. Door het knusse oppervlak van de accommodatie, stelt de eindschoonmaak ook niet veel voor, ideaal!
Wandelen in de omgeving is een mogelijkheid; de met water volgestorte illegale afvaldump recreatieplas is op een steenworp afstand gelegen. Verder genoeg cultuur, want bruiloften worden hier met veel bombarie, spektakel en getoeter gevierdDe buurman en buurvrouw verzorgen 's avonds graag muziek, dus je ziet, altijd wat te beleven!
Verder houden 2 schattige konijntjes je gezelschap, en maken de eksters graag gebruik van de badderfaciliteiten op het balkon![]()
Dit alles is te vinden in een oud stadje gelegen in de luwte van Utrecht.
Wie biedt?
Wij zijn nog luier, microwavepopcorn it is...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:51 schreef SQ het volgende:
overigens wel decadent hoor, een popcornmachine![]()
Ik heb gewoon een pannetje
Hier ook.. althans, de dames. Ik vin het niet te vretenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wij zijn nog luier, microwavepopcorn it is...
Nuttige toevoeging aan de discussie dit, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst popcorn heb gegeten....
kijk maar uit, voor je het weet heb je een opsomming over wanneer iedereen voor het laatst popcorn at aan je broek hangenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging aan de discussie dit, eigenlijk.
Luierpopcorn?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wij zijn nog luier, microwavepopcorn it is...
Ooohh, is dát wat mijn baby altijd doet als ie onrustig ligt te knetteren in zijn slaapquote:
Ik maak hieruit op dat het om jouw kinderen gaat?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Huisruil... bij gebrek aan beter best een goed idee.Iemand interesse in een weekje bivakkeren in een dorpje aan zee?
De tegenprestatie: je moet verplicht in de buurtapp. Je weet wel, zo'n app waar mensen foto's in plaatsen van kinderen die stoute dingen doen, maar waarbij de kinderen net niet voldoende onherkenbaar gemaakt zijn op de foto's. In de middeleeuwen noemden ze dit een schandpaal.
Met die bizarre prijzen, zit daar echt wel een markt in dit jaar. Huizenruil.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Huisruil... bij gebrek aan beter best een goed idee.Iemand interesse in een weekje bivakkeren in een dorpje aan zee?
De tegenprestatie: je moet verplicht in de buurtapp. Je weet wel, zo'n app waar mensen foto's in plaatsen van kinderen die stoute dingen doen, maar waarbij de kinderen net niet voldoende onherkenbaar gemaakt zijn op de foto's. In de middeleeuwen noemden ze dit een schandpaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook helemaal niet handig als jullie er niet zijn terwijl de achtertuin-camping open is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:58 schreef SQ het volgende:
ik bied mijn huis overigens niet te ruil aan, sorry
Kaneel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:45 schreef Malteser het volgende:
Balen amaranta.
Wij hebben een Bosch, met grote trommel en eentje waar je dus die verloren sok nog in kunt doen als het programma al draait. Heb me er destijds niet echt in verdiept, maar hij doet prima wat hij moet doen.
Huizenruil, dat zou ik dus niet zo goed trekken denk ik. Anderen in mijn bed. Brrrr.
Maar voor de advertentie: huis uit 1923 met authentieke details, van alle moderne gemakken voorzien, gelegen naast een molen, parkeren op eigen erf en ruime tuin.
En mieren. VEEL mieren.
Heb er al een bus HG op leeggespoten, heb overal van die doosjes neergekwakt (van diverse merken). Knetter word ik ervan. Ohja, en huis is schoon en zulks. Wie heeft de gouden tip? Die mag in mijn bed slapen een kop thee komen drinken.
Heb je eisen?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:04 schreef amaranta het volgende:
Godverdulleme... zat ik laatst de post van be te lezen over geld genoeg voor een wasmachine....
En ik dacht... dat hebben wij ook nog wel... geld genoeg voor een wasmachine....
Dus graag tips.... Merk, type, etc
Mierenpoeder uit zo'n bus van de action. Dan zie je ze heel zielig wel dood gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:45 schreef Malteser het volgende:
Balen amaranta.
Wij hebben een Bosch, met grote trommel en eentje waar je dus die verloren sok nog in kunt doen als het programma al draait. Heb me er destijds niet echt in verdiept, maar hij doet prima wat hij moet doen.
Huizenruil, dat zou ik dus niet zo goed trekken denk ik. Anderen in mijn bed. Brrrr.
Maar voor de advertentie: huis uit 1923 met authentieke details, van alle moderne gemakken voorzien, gelegen naast een molen, parkeren op eigen erf en ruime tuin.
En mieren. VEEL mieren.
Heb er al een bus HG op leeggespoten, heb overal van die doosjes neergekwakt (van diverse merken). Knetter word ik ervan. Ohja, en huis is schoon en zulks. Wie heeft de gouden tip? Die mag in mijn bed slapen een kop thee komen drinken.
Vinden ze dat niks? Ga ik proberen! Dank.quote:
Nou, dit dus. We hebben ze al vaker gehad maar zo erg als dit jaar, blèh.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:01 schreef Hupje het volgende:
@:Malteser Bij ons zijn ze heel hardnekkig dit jaarDoosjes en poeder lijkt allemaal even te helpen. Gedeelde smart enzo.
Precies dat. Mijn kinderen samen met een handjevol andere kinderen. Ze klommen op een schaduwdoek van de BSO buiten BSO openingstijden. Natuurlijk mag dat niet en toen we het ontdekten hebben we ze er al op aangesproken, maar om ze te fotograferen en vervolgens als leidster van de BSO de foto's in zo'n buurtapp te delen vond ik niet echt nodig. De foto's waren zogezegd 'om een overzicht te geven van de situatie want niet iedereen weet dat de doeken er hangen', maar dan hadden het ook foto's zónder kinderen kunnen zijn. Dit was de zoveelste keer dat er foto's van mensen in die app gezet werden, dus ik ben er even met gestrekt been ingegaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik maak hieruit op dat het om jouw kinderen gaat?
Ik zou dat ook niet trekken, andere mensen die in mijn bed liggen te zweten en god weet wat nog meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:35 schreef Fazz het volgende:
Vrienden van me doen het regelmatig, huizenruil. Via zo’n website. Best jaloersmakend de huizen waar ze soms terecht komen! Al hebben ze zelf ook wat moois in de aanbieding![]()
Ik denk niet dat ik het zou trekken, onbekenden in mijn huis, in mijn bed...
Nope. Het grote voordeel vind ik dat het niet giftig is, dus kinderen, huisdieren, als ze er wat van binnenkrijgen is het geen ramp.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:03 schreef Malteser het volgende:
[..]
Vinden ze dat niks? Ga ik proberen! Dank.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:04 schreef amaranta het volgende:
Godverdulleme... zat ik laatst de post van be te lezen over geld genoeg voor een wasmachine....
En ik dacht... dat hebben wij ook nog wel... geld genoeg voor een wasmachine....
Dus graag tips.... Merk, type, etc
Wat zei jij net over de motor? Ik maak mij zorgenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:50 schreef BE het volgende:
[..]Je meent het!
![]()
Ik heb een uitvaart deze week waar ik non-stop mee bezig ben lijkt het dus manlief heeft onze machine in ontvangst genomen én in gebruik genomen.
Wij hebben de Samsung WW90T554AAW/S2 en ik geloof dat F wel tevreden is erover.
Hahaha, jij maakte je zorgen over twee Italianen voor de deur, ik was het niet!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat zei jij net over de motor? Ik maak mij zorgen
Dat heeft de onze ook, alleen heb ik eh heeft @stinkie nog niet ontdekt hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:40 schreef Vanyel het volgende:
Blij met mijn Miele met automatische wasmiddel dosering. Erg relaxt.
Ik ging eigenlijk helemaal niet voor hippe features, heb alleen gegoogled op wasmachine en kwam deze serie tegen en toen bleek bij bij Expert ook nog eens in de folder te staan en heel snel leverbaar. En nog geen 500 euro, dat vond ik alleszins meevallen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:46 schreef Vaiana het volgende:
Wij hebben een AEG wasmachine, zonder hippe features zoals wasmiddeldosering (ik gebruik het wasmiddelbakje ook nooit dus zou weinig zin hebben) en zonder verdwaalde-sok-toevoegfunctie (vond ik te duur). Helemaal tevreden met de wasmachine, doet wat hij moet doen en heeft de features die ik zocht zoals een kort programma en startuitstel.
Wij hebben dat ook maar ik vind t gedoe juist. Geen idee hoe ik t uitzet, hij doet t automatisch, en er zit nu wasmiddel voor kleur in en wat nou als ik witte was hebquote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:53 schreef BE het volgende:
[..]
Dat heeft de onze ook, alleen heb ik eh heeft @:stinkie nog niet ontdekt hoe dat werkt.
Dit weekend de gebruiksaanwijzing er nog maar eens op na slaan.
[..]
Oh, daar doe ik niet aan, gewoon alles met hetzelfde. Wittte was heb ik sws niet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 07:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook maar ik vind t gedoe juist. Geen idee hoe ik t uitzet, hij doet t automatisch, en er zit nu wasmiddel voor kleur in en wat nou als ik witte was heb![]()
Oh hahahahaha dan kan het dus wel met één wasmiddel kennelijkquote:Op woensdag 19 mei 2021 07:29 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, daar doe ik niet aan, gewoon alles met hetzelfde. Wittte was heb ik sws niet.
* BE voelt weer een opsom aankomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |