Palingengels.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben alleen maar benieuwd naar het Engels van Jan Smit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een reusachtig monster is die Nikkie.
Niet toevallig Net5 op staan i.p.v. Nederland 1?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Terecht.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de Israëlische vlag werd ook al verwijderd.
Verstandige mods.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar mag mijn post niet. En de Israëlische vlag werd ook al verwijderd.
Judas van Lienden heeft geen winst gemaakt en het was alleen om risico's op te vangen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Die jezus begon er ook een beetje in te geloven op het laatst hé?
Erger dan Amalia?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Je zou bijna hopen dat ze wat vaker een pakketje komen bezorgen bij Zahavi.quote:
Misschien had hij het signaal wel begrepen als die overvallers gewoon z’n hele huis hadden overgenomenquote:
Pidcock rijdt dit jaar de Vuelta toch? Op naar de Tour 2022 met Pogacar, Bernal, Evenepoel en Pidcock.quote:
Verminkte zielen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg teleurstellend dat @:Slobeend naar het Songfestival kijkt en ook weer ouderwets hartjes aan het uitdelen is aan alles met lang haar.
Geen hartje voor Azerbeidzjan van jou?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg teleurstellend dat @:Slobeend naar het Songfestival kijkt en ook weer ouderwets hartjes aan het uitdelen is aan alles met lang haar.
Ik hou niet alle posts bij maar ik deed een gokje aangezien Azerbeidzjan mijn goedkeuring kon wegdragen.quote:
https://www.youtube.com/watch?v=HSiZmR1c7Q4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |