Wel als je specifiek hiervoor kijkt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bert Kassies wordt van de troon gestoten?!
Het altijd lelijke Juve zal het wel verpesten dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Villarreal de EL wint niet.
Als Juve zondag toch de CL in komt niet.
Stelregel!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSG / Lille kan nog invloed hebben en de finale van de CL ook. De positie van Leicester City ook. Het is nog behoorlijk complex.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg.quote:
EL-finale is ook van invloed op PSV geloof ik, of die een voorronde kunnen overslaan dacht ikquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
PSG / Lille kan nog invloed hebben en de finale van de CL ook. De positie van Leicester City ook. Het is nog behoorlijk complex.
Maar United - Villarreal is wel het belangrijkst, want dat scheelt twee plaatsen voor Ajax.
Milan had gewoon moeten winnen zondag.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel erg onleuk dat Atalanta tegen Milan moet. Je zou bijna hopen dat Atalanta het weggeeft zodat immer cheatende Juve eruit vliegt.
Ja die moeten juichen voor Joenaited.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
EL-finale is ook van invloed op PSV geloof ik, of die een voorronde kunnen overslaan dacht ik
Klopt, omdat ManU al CL heeft via de competitie en Villarreal nietquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
EL-finale is ook van invloed op PSV geloof ik, of die een voorronde kunnen overslaan dacht ik
Nou ik hoop dat ze die voorronde gewoon moeten spelen en gratis punten ophalenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die moeten juichen voor Joenaited.
Dat ging de afgelopen 2 jaar niet heel goed in de CL-voorronde andersquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze die voorronde gewoon moeten spelen en gratis punten ophalen
Dat vind ik een groot risico.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze die voorronde gewoon moeten spelen en gratis punten ophalen
Vanwege die potindeling en voorrondes gaat half Nederland dus voor die kutclub juichenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die moeten juichen voor Joenaited.
Ik niet hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanwege die potindeling en voorrondes gaat half Nederland dus voor die kutclub juichen
de soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediendquote:
Ik vond het een sympathieke poging, beetje variatie in onderwerpen is altijd goed. Al vind ik dit wel een prima gezelschap om voetjebal mee te bespreken dus ik sta niet aan jouw kant.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
de soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend
ik bezwijk vast ergens.
Nee. Heeft die gozer alweer een nieuw album?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Heb je het nieuwe Jurado album al geluisterd @:rellende_rotscholier ?
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:24 schreef Szura het volgende:
De NOS had laatst ook gegrabbeld in de grabbelton:
[..]
Beter dan de vorige drie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Heeft die gozer alweer een nieuw album?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |