Klopt, omdat ManU al CL heeft via de competitie en Villarreal nietquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
EL-finale is ook van invloed op PSV geloof ik, of die een voorronde kunnen overslaan dacht ik
Nou ik hoop dat ze die voorronde gewoon moeten spelen en gratis punten ophalenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die moeten juichen voor Joenaited.
Dat ging de afgelopen 2 jaar niet heel goed in de CL-voorronde andersquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze die voorronde gewoon moeten spelen en gratis punten ophalen
Dat vind ik een groot risico.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze die voorronde gewoon moeten spelen en gratis punten ophalen
Vanwege die potindeling en voorrondes gaat half Nederland dus voor die kutclub juichenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die moeten juichen voor Joenaited.
Ik niet hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanwege die potindeling en voorrondes gaat half Nederland dus voor die kutclub juichen
de soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediendquote:
Ik vond het een sympathieke poging, beetje variatie in onderwerpen is altijd goed. Al vind ik dit wel een prima gezelschap om voetjebal mee te bespreken dus ik sta niet aan jouw kant.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
de soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend
ik bezwijk vast ergens.
Nee. Heeft die gozer alweer een nieuw album?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Heb je het nieuwe Jurado album al geluisterd @:rellende_rotscholier ?
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:24 schreef Szura het volgende:
De NOS had laatst ook gegrabbeld in de grabbelton:
[..]
Beter dan de vorige drie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Heeft die gozer alweer een nieuw album?
Dat laatste fragment is van een crash van MAX in de opwarmronde en het mooie was dat Coronel het alsnog ging verdedigenquote:
Vinsaint Janssen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
#AnnounceDanideWit
En wat doet Luckassen tegenwoordig? Druijff voor in de spits?
Ik krijg geen foutmelding. Of bedoel je niet bij die tweet van Lamyae?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ligt het nou aan mij dat als je op een tweet klikt hij een foutmelding geeft op nieuwe tabblad. Als ik naar profiel ga dan zie ik de tweet wel gewoon. Iets mis met linking op FOK!?
Spoiler: er is geen kabinet voor de zomerquote:
Door met zijn grafpartij in de oppositiebankjes te gaan zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen Omtzigt kan het land nog redden.
Acht minuten, dat duurde nog redelijk lang.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Door met zijn grafpartij in de oppositiebankjes te gaan zitten
Als alleen een Rooms-Katholieke autist uit Twente het Land nog kan redden, dan lijkt me dat een uitstekend moment om een deelstaat van Duitsland te worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen Omtzigt kan het land nog redden.
Voor zover dat nog niet duidelijk was heeft kerona ons geleerd dat we worden omgeven door debielen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De reacties daaronder. Zo pijnlijk
Stijn Decock is de lul.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Al een tijdje geen boze twitter PatLef gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |