"Alle korfballende punnikers hier verzamelen!"quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:09 schreef Dave het volgende:
'Negeer dit topic a.u.b.' zal ook wel niet werken als TT.
Ja! Maar op zich kan dat best nog een keer, de occasionele bezoeker van dit subforum weet dat toch niet!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:13 schreef Strani het volgende:
Heeft @:Meke recent nog een verjaardagstopic gehad?
Het is satésaus.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:17 schreef Momo het volgende:
Pindasaus review topic, dat wordt de nieuwe TT
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:29 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Weet niet waar, dus post het maar hier.
quote:
Pindasaus is pindasaus.quote:
Ik zie mogelijkheden voor een uitgebreid onderzoek of het patat danwel friet is met pindasaus of satésaus. Benieuwd of daar een verband tussen zitquote:
Ik heb een recept om je eigen pindasaus te makenquote:
Dat is correct.quote:
Maxima kunnen we dan nog wel feliciteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:12 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, Nexum's verjaardag komt ons uitstekend uit, hoeven we de hele dag niet over een TT na te denken. Wie zijn er donderdag en zaterdag jarig? Of wie meldt zich als vrijwilliger?
Als het op patat danwel friet zit zou het pindasaus moeten zijn. Satésaus is immers saus op de saté.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een uitgebreid onderzoek of het patat danwel friet is met pindasaus of satésaus. Benieuwd of daar een verband tussen zit
Klinkt logisch, hier ga ik in meequote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het op patat danwel friet zit zou het pindasaus moeten zijn. Satésaus is immers saus op de saté.
Pindasaus is een saus op basis van pinda's die op van alles gegooid kan worden (ook op saté). Satésaus is saus (vaak een pindasaus) specifiek voor op de saté.Zo is het mij iig altijd verteld toen ik nog in de keukens werkte.
Ja voordat je het weet staat het hier vol met fotograferende Japannersquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:57 schreef Greys het volgende:
Voor de verwarring vanavond, vinden jullie het goed als ik 'eerste semi' uit de TT haal? Anders duiken de toeristen ineens de SC in straks omdat ze denken dat dit de live is.
Zweden vrij hoog vind ik wel weer typerend. En België heeft best een aardig nummer, maar zouden ze ook zo hoog scoren als het niet België en/of Hooverphonic was geweest?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De volkskrant heeft vandaag een overzichtje (waarschijnlijk op basis van de studioversies)
Gelukkig niet zo vilein en afkrakerig als eerder.
Met toch wel een verrassende nummer 2 en maar 4 onvoldoendes.
Malta 8.1
België 7.4
Rusland 7.2
Zweden 7.1
Cyprus 7.0
Noorwegen 7.0
Roemenië 7.0
Oekraïne 7.0
Litouwen 6.7
Ierland 6.5
Israël 6.5
Kroatië 6.2
Noord-Macedonië 5.2
Slovenië 5.0
Australië 5.0
Azerbeidzjan 4.9
ABBA ft Extince - Spraakwaterlooquote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Nu het definitief lijkt dat FloRida in het land is bedacht ik me de volgende challenge:
Leuk oude en bestaande ESF-acts op met een rapper:
Ik begin:
Jeangu Macrooy ft De Jeugd van Tegenwoordig: Watskeburt of a New Age
Ik denk dat dit toevallige bezoekers wel afschrikt?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:48 schreef Arizona het volgende:
Nu we het toch over pindasaus hebben, het gaat de goede kant op, ik ben al een halfuur niet naar de wc geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |