Om zelf te vertrekken?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen is het makkelijker (en veel minder lullig) om zelf te vertrekken dan een mod z'n rechten af te laten nemen.
Hem niet meer met DTS laten bemoeien zou gewoon de beste oplossing zijn; kan-ie gewoon lekker ONZ modden en ons aan iemand anders over laten, maar deze beslissingen moeten door admins genomen worden en we moeten niet op de stoel van de admins willen gaan zitten.
Ja je leest wel selectief he?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om zelf te vertrekken?
Ik wil niet vervelend doen, maar je vertrekt niet zelf maar wil heel DTS meesleuren omdat jij een probleem met 1 mod hebt.
Ik zie de afgelopen uren niks anders dat het gezeik op Paul, en nu is DTS dicht.quote:
Je maakt mij zo ongeveer spuit elluf.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:26 schreef mootie het volgende:
Maar toch wordt die indruk wel gewekt. Het komt een beetje over als een hetze.
Pleur gewoon heel onz dicht gaat toch nooit wat worden hier.quote:
Dan heb ik geen baan + inkomen meerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pleur gewoon heel onz dicht gaat toch nooit wat worden hier.
Ik neem jou over Paul komt goed.quote:
Dank je. Wat heb je voor baan voor mequote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik neem jou over Paul komt goed.![]()
Zou jou nooit op straat laten staan.
Ik zie in jou wel een prima groenteboer.quote:
Eerder een viswijf johquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zie in jou wel een prima groenteboer.
Bedankt voor je Feedbackquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:57 schreef Maanvis het volgende:
Goedennacht modjes! Ik ben er weer.
Teveel DTS gelul hier.
Kunnen we het niet gewoon weer over lekkere tieten van vrouwen hebben?
En piemels voor wie ook wil.
oja ik moet nog Tietback geven.quote:
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
Andere mensen ook die dit bericht hebben ontvangen?
Gaat om
https://www.bol.com/nl/p/(...)ng/9200000121366652/
Zou hij dan wat moeten krijgen?quote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.
Gesloten, de mods waren zonnenquote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nog open? DM's openbaren mag toch niet? Hij heeft nu gewoon een dm geopenbaard.
Ik volg het niet meer, maar het zal welquote:Op zondag 30 mei 2021 19:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ja leuk zulke nsbpraktijken
Laten we dat vooral aanmoedigen, phoenyx weer op de trein gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |