Door mensen, die denken dat ze Jezus zelf zijn, die anderen voor 'mongool' uitmaken, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
En maar afvragen waarom Fok minder gebruikers heeft.
Tjezus kap er eens mee.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Door mensen, die denken dat ze Jezus zelf zijn, die anderen voor 'mongool' uitmaken, bijvoorbeeld.
Dat je DTS omzeep helpt moet je zelf weten, maar moet je nu ook zo nodig dit soort kwaliteitsprijs sluiten?quote:
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:09 schreef ToT het volgende:
Diverse mensen van DTS willen graag (al dan niet een weekje om het uit te proberen) dat het topic naar [MEN} verhuist.
Zou dit een keer voor de proef gedaan kunnen worden? Ik denk dat dat HEEL erg veel rust zal creëren.
Moeten de MENmodjes het natuurlijk ook goed vinden he!
Meerdere mensen, en het is op dit moment ook gaande in het topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eensquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Meerdere mensen, en het is op dit moment ook gaande in het topic.
Die kunnen heus wel weer een ban krijgen indien nodig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eens
Dan kunnen de mensen die een ONZ ban hebben er ook weer op dus dat schiet niet echt op.
Je bent heel de tijd aanwezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet daar niets van, met wie is dat overlegd dan?
Je geeft zelfs repliek dus nu lieg je weer eensquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik was er even niet, maar ik ben het er niet zo mee eens
Dan kunnen de mensen die een ONZ ban hebben er ook weer op dus dat schiet niet echt op.
Hou toch eens een keer op steeds commentaar op mij te gevenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent heel de tijd aanwezig.
[..]
Je geeft zelfs repliek dus nu lieg je weer eens
Zodra jij de waarheid eens gaat verkondigen zal ik je niet meer terechtwijzenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou toch eens een keer op steeds commentaar op mij te geven
Ik ben pas gaan reageren ik hier gepost had ,had nl iemand op bezoek
Je maakt er wel een sport van om commentaar op mij te leveren hou daar maar eens mee op
En wie ben jij om mensen terecht te wijzen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zodra jij de waarheid eens gaat verkondigen zal ik je niet meer terechtwijzen
Ah de hulptroepen zijn ook weer aangerukt.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En wie ben jij om mensen terecht te wijzen?
Ik vind het nogal arrogant klinken.
Krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ah de hulptroepen zijn ook weer aangerukt.
Dat lijkt me het bestequote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:26 schreef spinazieruiker het volgende:
We hebben rust nodig. We willen naar MEN, nee dat willen we niet. Wie ben jij dit dat zus zo. Nee jij bent negatief, nee jij bent negatief...
DTS
Als jullie behoefte hebben aan rust gooi dat topic dan gewoon een maandje op slot, of krijgen jullie dan afkickverschijnselen
Ik gooi hem zeker niet dicht. Slechte ervaringen mee hahaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 18:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Laat wel één van je collega's het doen voordat die veenbrand door blijft smeulen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |