quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:10 schreef Miezziej het volgende:
Kennen jullie mij nog?
Loempia is zo'n dikzak, ik maak me geen zorgen over hoeveel hij drinkt op de opvang![]()
Als we thuiskomen is het weer open buffet dus zit wel goed. Ik denk wel dat we op een gegeven moment kv erbij moeten (laten) geven op de opvang, omdat mijn kolfrecht bijna afgelopen is. Ik wil dan nog 1 keer kolven in de pauze als het lukt, maar dat zal niet genoeg opbrengen.
Verder alles goed met iedereen?Wil je dan zelf niet meer tijd opnemen voor het kolven, of staat je werkgever niet open voor extra (onbetaalde) pauzes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel fijn Loempia (en jou!) weer even een keer hier te zien!![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:10 schreef Miezziej het volgende:
Kennen jullie mij nog?
Loempia is zo'n dikzak, ik maak me geen zorgen over hoeveel hij drinkt op de opvang![]()
Als we thuiskomen is het weer open buffet dus zit wel goed. Ik denk wel dat we op een gegeven moment kv erbij moeten (laten) geven op de opvang, omdat mijn kolfrecht bijna afgelopen is. Ik wil dan nog 1 keer kolven in de pauze als het lukt, maar dat zal niet genoeg opbrengen.
Verder alles goed met iedereen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gaat Loempia hard! Hoe vaak kolf je nu nog? En misschien kun je het wel op een akkoordje gooien, tijdelijk uren inleveren, of je vakantiedagen gebruiken?
Resistance is futile.
#teamgingerquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:16 schreef monsterd. het volgende:
Wauw wat bijzonder dat de ogen zo erg kunnen veranderen hè.
Het is hier nog grijzig met tintjes bruin. Ik denk dat het ook gewoon bruin wordt, al sluit ik grijsblauw nog niet uit. In mijn familie hebben de mannen iig een afwijkend uiterlijk ten opzichte van de rest. En we hebben tot nu toe een ginger; ben heel benieuwd of dat zo blijft!
En draaien al Bienelietje, wat een mijlpaal!
Kleine held!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ter navolging van het bedje hebben we de box ook maar omlaag gedaan. Sinds gisteren staat meneer gewoon rechtop in de boxHet is superleuk om je baby zo te zien ontwikkelen, maar man wat gaat het snel
[ afbeelding ]
Geen ervaring met het zitje, maar de fietsenmaker waar wij ons Yepp mini zitje kochten, zei dat een slaaprol in principe niet nodig is met als argument dat als je kind zo ver naar voor kan vallen dat hij tegen de slaaprol aankomt, hij niet goed zit vastgemaakt in de riempjes. En inderdaad pas gaan fietsen als hij zelf goed tot zit kan komen zoals @SQ ook zegtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:45 schreef Seven. het volgende:
Ik ga een fietszitje kopen. Bobike met windscherm en slaaprol is het idee. Iemand goede ervaringen mee?
Van wanneer is hij?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ter navolging van het bedje hebben we de box ook maar omlaag gedaan. Sinds gisteren staat meneer gewoon rechtop in de boxHet is superleuk om je baby zo te zien ontwikkelen, maar man wat gaat het snel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:18 schreef NicolasJoy het volgende:
Geloof dat het eerste tandje hier in opkomst is..
Wat een luiers, wat een verdriet. Arm ding.
Geen idee of ik het juist omschrijf... maar het schijnt dat bij het doorkomen van de tanden het lichaam een soort zuur aanmaakt waardoor de tanden makkelijker/beter door het tandvlees heen komen. Dat zuur komt vervolgens uiteraard in de maag terecht en vervolgens ook bij de luier.. Maar agressief zuur/poep dus. En daarbij ook stank.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:33 schreef Seven. het volgende:
[..]arme S.
![]()
Mijn man zegt ook altijd dat die tanden luiers verschrikkelijk zijn, hoe komt dat?
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:40 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Geen idee of ik het juist omschrijf... maar het schijnt dat bij het doorkomen van de tanden het lichaam een soort zuur aanmaakt waardoor de tanden makkelijker/beter door het tandvlees heen komen. Dat zuur komt vervolgens uiteraard in de maag terecht en vervolgens ook bij de luier.. Maar agressief zuur/poep dus. En daarbij ook stank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |