quote:
Op donderdag 27 mei 2021 12:56 schreef Gaddle het volgende:[..]
Ja ik kan haar nog steeds borstvoeding geven. Het gaat oke.
[..]
Ik ben weer op zoek naar een ritme. mijn man en ik wonen tijdelijk niet meer bij elkaar. En ik heb de zorg van de kinderen op mij genomen. Maar ondanks alles gaat het toch wel redelijk.
Wil je in de OP?
Wat naar zeg

Wil je erover uitweiden waarom of is dat te prive? Ik vond zelf de komst van Aapie best wel een wissel trekken op de relatie, we hadden opeens van die onzinruzies over de kleinste dingen. Gelukkig is dat na een paar weken weer bijgetrokken maar ik kan me goed voorstellen dat dit wel iets doet met de relatie

quote:
Op donderdag 27 mei 2021 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:Hoi @:Gaddle
Ik heb de laatste tijd geen kachel meer aan, want niet nodig. Vandaag vond ik het koud, dus kachel aan gedaan. Afgelopen dagen trok A zich op aan de kachel om te staan, zo ook vandaag. Ik was vergeten dat ik de kachel aan had gedaan, dus de kachel was heet

A huilen natuurlijk

Gelukkig geen verbrande handjes, maar wel weer een leermoment.
Wees niet te hard voor jezelf, dit soort dingen gebeuren helaas. Ik kan me wel voorstellen dat je er behoorlijk van geschrokken bent

quote:
Op donderdag 27 mei 2021 16:44 schreef NicolasJoy het volgende:Gelukkig goed geholpen bij de huisarts, begripvol en gehoord. Ze hadden het lang niet zo erg gezien. Bewust niet te veel gesmeerd voordat we erheen gingen, zodat het goed te bekijken was.. De huid kwam gewoon los met het uitdoen van de luier.

Nu een sterkere schimmelzalf, voor de zekerheid. En ja, verder deden we alles goed. Veel bloot neerleggen nu, dus matjes gekocht tegen het plassen, schimmelzalf, vervolgens dik insmeren en bidden. Maandag weer contact, bovenop blijven zitten.
Dus opvang uiteraard nu even afgezegd, moeten echt even 1 op 1 aandacht voor d'r hebben.
Och mijn hart breekt echt voor Soof, wat klinkt dit vreselijk

Hopelijk werkt het luchten en herstellen de billetjes snel

quote:
Op donderdag 27 mei 2021 20:23 schreef kwakz0r het volgende:Wat sneu NJ! Hoop dat het snel beter gaat.
Hier de hele dag gehuil aan de borst en slecht drinken, maar hij redt het er wel even lang op als normaal dus ga er maar vanuit dat het goed is zo. Veel grote poepluiers en mondjes terug ook, dus misschien valt t vandaag gewoon niet zo lekker.
Temperatuur wel even gecheckt. Was normaal. Die van zes lijkt een koortslip te hebben dus die heeft nu strikte instructies om niet aan de baby te zitten en wij wassen steeds onze handen... ben wel een beetje para wb koortslip...
Lukt het Melba om uit de buurt te blijven? Lijkt me behoorlijk lastig!
quote:
Ik had je vraag wel gelezen maar wij zijn nog niet zover

Wij hebben een Nuna kinderwagen waar nu de Maxi Cosi op geklikt zit en zodra hij daaruit groeit (als zijn hoofd er bovenuit komt) dan kunnen we het kinderzitje erop klikken. Ik vind het wel handig dat we 1 systeem hebben.
quote:
Op donderdag 27 mei 2021 22:11 schreef NicolasJoy het volgende:Ze is gelukkig wel net als haar zus helemaal gek van boekjes!
[
afbeelding ]
[..]
Ja, het luchten gaan we nóg meer op inzetten inderdaad. 200 puppy matjes gekocht, dus we leggen de vloer/bank/.. gewoon vol tegen het lekken morgen.
Ik had juist verwacht dat de tweede sneller zou zijn, gezien die oudere broer(s)/zus(sen) al van alles ziet doen, maar niets is minder waar!

Wat schattig

Zelf ben ik even gestopt met voorlezen want Aapie wil per se het boek vasthouden en naar zijn mond brengen

Dat werkt niet echt

quote:
Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef SQ het volgende:Nu al aan de goede manieren PKM, dat wordt een modelbaby

Goud heeft nog geen goede manieren, hij gooit zijn eten op de grond en zit constant verkeerd om in zijn stoel. Maar hij kijkt er wél blij bij

[
afbeelding ]
ik ben zo belachelijk verliefd weer op dit jong

hij is echt mijn zonnetje

Hij krijgt echt steeds meer een eigen koppie, steeds meer baby-af! Lieve vrolijke Goud

Is hij ook wel eens chagrijnig?
Aapie is nog steeds niet lekker. Gisteren heeft hij in totaal 20(!!!) uur geslapen. Vandaag weer een paar diarreeluiers.
Zelf ben ik gisteren weer snotverkouden geworden, lang leve de opvang! Sinds vanochtend ook geen geur meer dus zo weer naar de teststraat. Ik hoorde van mijn moeder dat diarree ook een van de symptomen van Corona kan zijn dus wie weet is er toch meer met Aapie aan de hand dan doorkomende tandjes. Eerst mijn eigen test maar eens afwachten.
Hopelijk gaat onze vakantie van aanstaande maandag door
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam