abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2021 @ 06:21:34 #226
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199650849
Mutsy Nexo. :)
Maar daar gaat Zielie nog lang niet in.
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 08:25:36 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_199651514
Wat @Nolita zegt, koop een buggy met 1 duwstang! Ik heb een chicco liteway, destijds gekocht voor op vakantie, maar wat een pleurisding is dat. Moet m altijd met 2 handen sturen, kiepert achterover als er een flinke tas aan hangt...
Nu heb ik zelf geen behoefte aan een andere wagen omdat wij geen automensen zijn en een enorme hal hebben, dus de wandelwagen wordt echt zelden ingeklapt :') maar als hij kapot gaat dan koop ik iets in dezelfde stijl terug.
disclaimer
  vrijdag 28 mei 2021 @ 08:28:48 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_199651535
Verder een :* voor soof met dr arme billen, hopelijk geneest het vlug!
Mijn middelste was ook zo'n billensukkelaar, erg naar als ze zo veel pijn hebben ;(

En een extra :* :* voor @Gaddle. Wat is de reden dat je man weg is? Komt het door de spanningen? Ik hoop dat er snel meer zon in je leven komt ;(

En welkom Maria2.0! O+!

En uiteraard hartjes all over voor al die lekkere babyfoto's O+
disclaimer
pi_199652692
Gaddle :*
Die tandjes zijn wel venijnig he. Ik twijfelde pas ook nog of ik de lactatiekundige nodig zou gaan hebben en ineens ging het weer beter. Maar ze heeft pas twee ondertandjes dus we kunnen onze lol nog op. ;(

@NicolasJoy wat zielig, ik zou ook huilen. Poffertje hebben we trouwrns ook veel op blote billen omdat ze redelijk snel luieruitslag heeft. Meestal ligt ze dan gewoon op de grond en is haar romper/jurk een dweil. Als haar kleren nat zijn verschoon ik haar, maar meestal zit een vochtige plek precies op de plek waar later haar luier weer zit.
Niet ideaal maar het werkt en gelukkig pas 1x gehad dat ze poepte tijdens blote billentijd. :)

Ik heb de Fisher Price goede manieren spullen naar beneden gehaald. Zingende theepot, wasbak en tafeltje, toen ik ze voor mijn peuter kocht was hij eigenlijk al te oud. Poffertje was er heel gelukkig mee. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 10:23:12 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_199652747
Nu al aan de goede manieren PKM, dat wordt een modelbaby 8-)

Goud heeft nog geen goede manieren, hij gooit zijn eten op de grond en zit constant verkeerd om in zijn stoel. Maar hij kijkt er wél blij bij :P

ik ben zo belachelijk verliefd weer op dit jong O+ hij is echt mijn zonnetje O+
disclaimer
pi_199653092
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef SQ het volgende:

Goud heeft nog geen goede manieren, hij gooit zijn eten op de grond en zit constant verkeerd om in zijn stoel. Maar hij kijkt er wél blij bij :P

[ afbeelding ]

Mooi contrast wel he, dat goede manieren speelgoed voor mijn baby die soms door haar eigen plasjes rolt. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 10:58:51 #232
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199653121
Oh wat is Goud toch een heerlijke kerel O+
Kwak
pi_199653424
Oh die Goud O+ Ik snap dat dat jouw zonnetje is SQ O+

Gaddle :* :* Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

En een kus voor Soof, zo sneu zeg! Ik begrijp dat de kapotte billen door een schimmel komen? Anders zou je bij de huisarts kunnen vragen naar Orabase, maar dat is niet voor schimmels, maar 'gewone' kapotte billen. Toen Jip zijn billen helemaal kapot waren door de antibiotica hielp dat het allerbeste.
pi_199653558
@Seven wij hebben een babyzen yoyo omdat we daarmee zekerheid hebben dat die mee mag als handbagage in het vliegtuig, maar tegenwoordig heb je daar wel meer en goedkopere keuzes in. Als buggy zou ik hem nu nog niet bij Colin gebruiken, maar je kunt er wel Maxi cosi adapters voor kopen, dan kun je hem meteen gebruiken. Je kan zelfs de zitting van de buggy laten zitten als je zou willen:

Ik weet niet of dat nog verschilt per versie (er is onlangs een nieuwe babyzen uitgekomen geloof ik), dat zou je dan moeten uitzoeken. En hij is best prijzig. Maar heel licht en klein (opgevouwen) dus O+
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 11:59:56 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199653821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:56 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ja ik kan haar nog steeds borstvoeding geven. Het gaat oke.
[..]

Ik ben weer op zoek naar een ritme. mijn man en ik wonen tijdelijk niet meer bij elkaar. En ik heb de zorg van de kinderen op mij genomen. Maar ondanks alles gaat het toch wel redelijk.
Wil je in de OP?

Wat naar zeg ;( Wil je erover uitweiden waarom of is dat te prive? Ik vond zelf de komst van Aapie best wel een wissel trekken op de relatie, we hadden opeens van die onzinruzies over de kleinste dingen. Gelukkig is dat na een paar weken weer bijgetrokken maar ik kan me goed voorstellen dat dit wel iets doet met de relatie :*

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoi @:Gaddle :)

Ik heb de laatste tijd geen kachel meer aan, want niet nodig. Vandaag vond ik het koud, dus kachel aan gedaan. Afgelopen dagen trok A zich op aan de kachel om te staan, zo ook vandaag. Ik was vergeten dat ik de kachel aan had gedaan, dus de kachel was heet :{ A huilen natuurlijk ;( Gelukkig geen verbrande handjes, maar wel weer een leermoment.
Wees niet te hard voor jezelf, dit soort dingen gebeuren helaas. Ik kan me wel voorstellen dat je er behoorlijk van geschrokken bent :*

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:44 schreef NicolasJoy het volgende:
Gelukkig goed geholpen bij de huisarts, begripvol en gehoord. Ze hadden het lang niet zo erg gezien. Bewust niet te veel gesmeerd voordat we erheen gingen, zodat het goed te bekijken was.. De huid kwam gewoon los met het uitdoen van de luier. :'( Nu een sterkere schimmelzalf, voor de zekerheid. En ja, verder deden we alles goed. Veel bloot neerleggen nu, dus matjes gekocht tegen het plassen, schimmelzalf, vervolgens dik insmeren en bidden. Maandag weer contact, bovenop blijven zitten.

Dus opvang uiteraard nu even afgezegd, moeten echt even 1 op 1 aandacht voor d'r hebben.
Och mijn hart breekt echt voor Soof, wat klinkt dit vreselijk :'( Hopelijk werkt het luchten en herstellen de billetjes snel :*

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
Wat sneu NJ! Hoop dat het snel beter gaat.

Hier de hele dag gehuil aan de borst en slecht drinken, maar hij redt het er wel even lang op als normaal dus ga er maar vanuit dat het goed is zo. Veel grote poepluiers en mondjes terug ook, dus misschien valt t vandaag gewoon niet zo lekker.

Temperatuur wel even gecheckt. Was normaal. Die van zes lijkt een koortslip te hebben dus die heeft nu strikte instructies om niet aan de baby te zitten en wij wassen steeds onze handen... ben wel een beetje para wb koortslip...
Lukt het Melba om uit de buurt te blijven? Lijkt me behoorlijk lastig!

quote:
89s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet allemaal tegelijk :P
Ik had je vraag wel gelezen maar wij zijn nog niet zover :D Wij hebben een Nuna kinderwagen waar nu de Maxi Cosi op geklikt zit en zodra hij daaruit groeit (als zijn hoofd er bovenuit komt) dan kunnen we het kinderzitje erop klikken. Ik vind het wel handig dat we 1 systeem hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:11 schreef NicolasJoy het volgende:
Ze is gelukkig wel net als haar zus helemaal gek van boekjes!

[ afbeelding ]
[..]

Ja, het luchten gaan we nóg meer op inzetten inderdaad. 200 puppy matjes gekocht, dus we leggen de vloer/bank/.. gewoon vol tegen het lekken morgen.

Ik had juist verwacht dat de tweede sneller zou zijn, gezien die oudere broer(s)/zus(sen) al van alles ziet doen, maar niets is minder waar! :9
Wat schattig O+ Zelf ben ik even gestopt met voorlezen want Aapie wil per se het boek vasthouden en naar zijn mond brengen :') Dat werkt niet echt _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:23 schreef SQ het volgende:

[ afbeelding ]

Hij krijgt echt steeds meer een eigen koppie, steeds meer baby-af! Lieve vrolijke Goud O+ Is hij ook wel eens chagrijnig?

Aapie is nog steeds niet lekker. Gisteren heeft hij in totaal 20(!!!) uur geslapen. Vandaag weer een paar diarreeluiers.

Zelf ben ik gisteren weer snotverkouden geworden, lang leve de opvang! Sinds vanochtend ook geen geur meer dus zo weer naar de teststraat. Ik hoorde van mijn moeder dat diarree ook een van de symptomen van Corona kan zijn dus wie weet is er toch meer met Aapie aan de hand dan doorkomende tandjes. Eerst mijn eigen test maar eens afwachten.

Hopelijk gaat onze vakantie van aanstaande maandag door -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 12:03:15 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199653843
Ondertussen blijft het wel een moppie O+

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator/colorchick vrijdag 28 mei 2021 @ 12:07:29 #237
382129 crew  Donna
pi_199653883
Och Gaddle, ik had het nog niet gelezen. :*
  Moderator/colorchick vrijdag 28 mei 2021 @ 12:08:45 #238
382129 crew  Donna
pi_199653898
Haha Goud verkeerd om op de stoel is ook echt goud! O+

Sorry ik ben niet zo'n goede multi quoter als @MaJo . Mooie foto, ik duim voor een negatieve test en snel een beter Aapie.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:10:20 #239
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199653917
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:34 schreef Aure het volgende:
@:Seven wij hebben een babyzen yoyo omdat we daarmee zekerheid hebben dat die mee mag als handbagage in het vliegtuig, maar tegenwoordig heb je daar wel meer en goedkopere keuzes in. Als buggy zou ik hem nu nog niet bij Colin gebruiken, maar je kunt er wel Maxi cosi adapters voor kopen, dan kun je hem meteen gebruiken. Je kan zelfs de zitting van de buggy laten zitten als je zou willen:
[ afbeelding ]

Ik weet niet of dat nog verschilt per versie (er is onlangs een nieuwe babyzen uitgekomen geloof ik), dat zou je dan moeten uitzoeken. En hij is best prijzig. Maar heel licht en klein (opgevouwen) dus O+
Kan met onze Mutsy ook, maar vind het super onhandig. :@
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:11:14 #240
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199653925
Zielie is precies 6 maanden vandaag *O*
  vrijdag 28 mei 2021 @ 12:13:38 #241
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_199653945
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:22 schreef Aure het volgende:
En een kus voor Soof, zo sneu zeg! Ik begrijp dat de kapotte billen door een schimmel komen? Anders zou je bij de huisarts kunnen vragen naar Orabase, maar dat is niet voor schimmels, maar 'gewone' kapotte billen. Toen Jip zijn billen helemaal kapot waren door de antibiotica hielp dat het allerbeste.
Orabase crème of pasta is barrière crème, volgens de recensies goed spul maar geen geneesmiddel dus je kan het gewoon online aanschaffen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_199653995
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:13 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Orabase crème of pasta is barrière crème, volgens de recensies goed spul maar geen geneesmiddel dus je kan het gewoon online aanschaffen.
Ah beter! Wij kregen het in het ziekenhuis dus daarom denk ik altijd dat het een geneesmiddel is ofzo :')
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 12:50:10 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199654350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:08 schreef Donna het volgende:
Haha Goud verkeerd om op de stoel is ook echt goud! O+

Sorry ik ben niet zo'n goede multi quoter als @:MaJo . Mooie foto, ik duim voor een negatieve test en snel een beter Aapie.
Thanks!

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zielie is precies 6 maanden vandaag *O*
Gefeliciteerd! Voelt toch als een mijlpaal hè?
pi_199656160
Gaddle wat een vervelende situatie :*

Nu we toch bezig zijn met de suggesties: iemand tips voor een autostoeltje die voor meerdere jaren te gebruiken is? Ik had gehoopt dat het autostoeltje dat we nu hebben tot ongeveer een jaar mee zou gaan maar hij heeft een max lengte van 76 centimeter, helemaal niet op gelet bij de aanschaf.. :|W
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:08:05 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_199656206
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
Gaddle wat een vervelende situatie :*

Nu we toch bezig zijn met de suggesties: iemand tips voor een autostoeltje die voor meerdere jaren te gebruiken is? Ik had gehoopt dat het autostoeltje dat we nu hebben tot ongeveer een jaar mee zou gaan maar hij heeft een max lengte van 76 centimeter, helemaal niet op gelet bij de aanschaf.. :|W
als Bubbles al gauw over moet, zou ik sowieso een achterwaarts stoeltje nemen. Volgens mij heb je die ook van 0-18 kilo.

tevens:

OUD / Autostoeltjes 8

en voor @Seven.: OUD / Wat voor soort kinderwagen deel 17
disclaimer
  Moderator vrijdag 28 mei 2021 @ 15:19:39 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199656352
Aapie heeft zichzelf net weer helemaal ondergescheten/gekotst. Zijn vierde diarreeluier van de dag. Hij heeft geen koorts en is alert, wel een beetje huilerig. Wanneer zouden jullie de huisarts bellen? Zo’n kleintje droogt denk ik wel snel uit. Mijn gevoel zegt dat het wel los zal lopen maar ik wil niks missen :@
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:35:10 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199656518
Jemig, berg tips :+ thanks allemaal! Ik ga researchen :D
Resistance is futile.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 15:36:14 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199656526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 15:19 schreef MaJo het volgende:
Aapie heeft zichzelf net weer helemaal ondergescheten/gekotst. Zijn vierde diarreeluier van de dag. Hij heeft geen koorts en is alert, wel een beetje huilerig. Wanneer zouden jullie de huisarts bellen? Zo’n kleintje droogt denk ik wel snel uit. Mijn gevoel zegt dat het wel los zal lopen maar ik wil niks missen :@
Bij koorts en als het langer dan een paar dagen duurt.
Resistance is futile.
pi_199656595
Dank @SQ ! Ik heb er inderdaad een aantal gevonden waarin ze nog tot +/- 2 jaar achteruit zitten en daarna vooruit. Ga dat topic even doorspitten.
pi_199656758
@MaJo Als ie nog voldoende plasluiers heeft zou ik het nog even aankijken denk ik. Maar je kunt ook altijd even bellen voor overleg natuurlijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')