Hey Rob.quote:
Nee, dat was mij ook te warm. EeN graadje of 23/24 is voldoendequote:Op maandag 17 mei 2021 18:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet zoals de afgelopen zomers waren in Nederland.
Rob!quote:
Hey lieverdquote:
quote:
Doe mij maar 30+quote:Op maandag 17 mei 2021 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat was mij ook te warm. EeN graadje of 23/24 is voldoende
Ja precies.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat was mij ook te warm. EeN graadje of 23/24 is voldoende
Mooi man...quote:Op maandag 17 mei 2021 18:15 schreef ToT het volgende:
En daarna natuurlijk Tied veur 'n pafke, Lekker op de trekker enz.
quote:
quote:
quote:
Fijne dag Rob kom binnen nu en een maandje nog een keertje langsquote:
Je doet niet eens iets man manquote:Op maandag 17 mei 2021 18:20 schreef Paul het volgende:
Wat een drukte in FB, ik zweet helemaal van het werken
Ga douchen, je stinkt naar zweet.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:20 schreef Paul het volgende:
Noflike jûn.quote:
AAhh dat is k#t... Niemand die het over kan nemen?? OF crowdfunding voor de kosten??quote:Op maandag 17 mei 2021 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Fijne dag Rob kom binnen nu en een maandje nog een keertje langs
DTS gaat over een maand dicht Bodage stopt e rmee
Ik spriek niet so goed engels.: dan moet je schrijven: "men et wurk", anders denk ik nog:"hoe zou het die men smaken als hij work at? "quote:
quote:
Complimentje, je hebt mooi gesproken daarquote:Op maandag 17 mei 2021 18:20 schreef Paul het volgende:
Zal wel loslopen.quote:
Ik hoop het...quote:
of zoals het begonnen is.. handmatig tellen :-)quote:Op maandag 17 mei 2021 18:23 schreef Rob het volgende:
[..]
AAhh dat is k#t... Niemand die het over kan nemen?? OF crowdfunding voor de kosten??
Ach ik vind het niet K#t hoor, Het is nogal wat werk volgens Bondagequote:Op maandag 17 mei 2021 18:23 schreef Rob het volgende:
[..]
AAhh dat is k#t... Niemand die het over kan nemen?? OF crowdfunding voor de kosten??
Kan, er zijn er best een paar die het de hele dat in de gaten houden of er een puntje gevallen isquote:Op maandag 17 mei 2021 18:25 schreef Rob het volgende:
[..]
of zoals het begonnen is.. handmatig tellen :-)
Lekker zegquote:Op maandag 17 mei 2021 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net heerlijk tapas gegeten bij la cobanita
allemaal @Danny dm spammen om het te regelenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet K#t hoor, Het is nogal wat werk volgens Bondage
En je moet een eigen server hebben
Lekker hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net heerlijk tapas gegeten bij la cobanita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |