water drinken, heel veel water drinken. Wandelen. Negeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:04 schreef vencodark het volgende:
Ok dus rokers zijn bijv. meer bezig met roken dan met eten.
Als nooit-roker: hoe vervang je dat roken dan ipv eten?
Bezig zijn met iets andersquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:04 schreef vencodark het volgende:
Ok dus rokers zijn bijv. meer bezig met roken dan met eten.
Als nooit-roker: hoe vervang je dat roken dan ipv eten?
ook met roken. Als ik een avond achter de PC had gezeten (ja, de PC ja) zat mijn asbak altijd vol met een kop er opquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bezig zijn met iets andersIets waardoor je niet aan eten denkt of niet kan eten. Wat dat dan is moet je zelf uitzoeken. Helaas hebben veel bezigheden een associatie met eten, zoals tv kijken of gamen.
Jij weet hopelijk ook wel dat ik dat ook best weet tochquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:04 schreef SQ het volgende:
Ik kan een kilo "afvallen" na een vreetdag, maar we weten toch zo onderhand wel dat het niet zo werkt heen dat het om de trendlijn gaat.
Nou ja, misschien dat je er zo genadeloos van aan de schijterij gaat dat het nog werkt ook. Ik weet alleen niet of je die test aandurftquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jij weet hopelijk ook wel dat ik dat ook best weet toch
Ik wilde gewoon graag dat iemand zou zeggen dat dit vast betekent dat ik elke dag 250g chocola of aanverwants moet gaan eten omdat mijn lichaam daar blijkbaar goed op afvalt![]()
Maar helaas die kwam niet
Als je nou alleen chocolade eet en water drinkt dan val je misschien wel af.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jij weet hopelijk ook wel dat ik dat ook best weet toch
Ik wilde gewoon graag dat iemand zou zeggen dat dit vast betekent dat ik elke dag 250g chocola of aanverwants moet gaan eten omdat mijn lichaam daar blijkbaar goed op afvalt![]()
Maar helaas die kwam niet
En dan noemen we dat het chocoladedieet!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je nou alleen chocolade eet en water drinkt dan val je misschien wel af.
Ik drink best wel water maar misschien nog meer dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:07 schreef SQ het volgende:
[..]
water drinken, heel veel water drinken. Wandelen. Negeren.
Het is ontzettend moeilijk om niet te gaan eten vond ik zelf.
Ik ben een half jaar voor mijn bruiloft gestopt en ik was blij dat ik het in de perken heb weten te houden, maar de gewenste tien kilo afvallen voor m'n jurk is me daardoor niet gelukt
Jammer dat chocolade verder niet zo extreem voedzaam is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:17 schreef SQ het volgende:
Wel beter dan het sapdieet of het brooddieet, me dunkt.
Wat smaak betreft of wat afvalkansen/voedingswaarde betreft?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:17 schreef SQ het volgende:
Wel beter dan het sapdieet of het brooddieet, me dunkt.
Smaak. Qua voedingswaarde is het alle drie kut.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat smaak betreft of wat afvalkansen/voedingswaarde betreft?![]()
Hm ik denk dat ik toch maar niet mezelf als proefkonijn opwerp.
En ik denk dat ik in vreetweek ook wel aan mezelf heb laten zien dat een week lang uit de band springen toch wel echt optelt
Volgens mij was het vorige week of de week er voor dat je bijna 3 kilo in 1 week omlaag was gegaan??quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Ew ik zit op een lastig punt.
Niets veranderd in eetpatroon en ik beweeg meer dan ooit.
Stilstaan, beetjes afvallen, aankomen, opgeblazen gevoel hebben, stilstaan en weer het cirkeltje rond.
Gister stond ik nog op -0.9 deze week en vandaag weer + 0.2.
Ik zal wel zeiken hoormaar waarom loop ik me de pestpokkepleures voor een gemiddelde 0.5 dan.
Ja klopt, 3.5.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorige week of de week er voor dat je bijna 3 kilo in 1 week omlaag was gegaan??
Misschien dan toch even tijd om een trendlijntje te gaan pakken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja klopt, 3.5.
Maar toch maakt me dat niet geruster ofzo
Ja, is ook zo.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Misschien dan toch even tijd om een trendlijntje te gaan pakken.
Afvallen gaat niet lineair, en als het niet steil omlaag stuitert is er ook geen reden tot zorg.
3,5 kilo in 1 week vind je niet zorgwekkend en 0,5 kilo in een week wel... da's wel een beetje gek toch
(als je 250 kilo zou wegen zou ik je mening delen, maar dat weeg je niet volgens mij).
Nee, zie mijn edit in post #272quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.
Ik vind het nu alleen tegenvallen omdat ik zoveel beweeg. Bij de 3.5 was dit minder dan de helft van wat ik nu beweeg. En dát vind ik dan wel weer raar
Ja, zoiets dacht ik ergens ook al.quote:
Kan.En waar zit je in je cyclus? Maakt ook nog verschilquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ergens ook al.
Misschien dat daar mijn opgeblazen gevoel ook vandaan kan komen? alles valt precies met het opeens vele bewegen.
Dag 16.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Kan.En waar zit je in je cyclus? Maakt ook nog verschil
Dan hou je ook vocht vastquote:
Oh dat van rond eisprong wist ik nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan hou je ook vocht vast
Rond eisprong en vlak voor je klats ben je vaak het zwaarst
Juh, ik zwel echt enorm op als ik ovuleer. Met zo'n dikke zwangerbuik en alles.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh dat van rond eisprong wist ik niet
Ik haat eisprongenik heb er al zoveel last/pijn van.
Maargoedweer wat geleerd.
Klinkt niet als een goed vooruitzichtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Juh, ik zwel echt enorm op als ik ovuleer. Met zo'n dikke zwangerbuik en alles.
Wordt ook met de jaren erger bij mij
Nee nou ja, N=1 natuurlijk. En ik ben ook wel bijna over mijn houdbaarheidsdatum, dat speelt vast ook meequote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Klinkt niet als een goed vooruitzicht
Opvliegers en serieuze stemmingswisselingenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee nou ja, N=1 natuurlijk. En ik ben ook wel bijna over mijn houdbaarheidsdatum, dat speelt vast ook mee
Ik heb het roken ook vervangen voor vapen. Al meer dan een jaar geleden alweer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:15 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ben weer wakker!
Roken verving ik gelijk door vapen en toen ik stopte met vapen ging ik inderdaad vreten. Dus nu weer vapen. Gulden middenweg zeg maar
Ik al weer ruim 2 1/2 jaar. Daarvoor dik 13 jaar gerooktquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb het roken ook vervangen voor vapen. Al meer dan een jaar geleden alweer.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:46 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik al weer ruim 2 1/2 jaar. Daarvoor dik 13 jaar gerooktNooit weer..
Ik haalde vorige week (na bijna een jaar) de Great Barrier Reef badge. 2574kmquote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb net mijn 30 mijl badge gehaaldin 12?13? dagen.
Dat is echt VEUL voor mijn doen.
Ik voel ook echt mijn buikspieren tijdens het lopen![]()
![]()
Nu eindelijk 2 dagen helemaal nietsen maandag begint de hel.
Jezusquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik haalde vorige week (na bijna een jaar) de Great Barrier Reef badge. 2574km
Leren hardlopen. Omdat het gewoon vet is als iemand dat kan en dat wil ik ook. En ook omdat ik geen hobby's heb en graag een hobby wil. Het steeds meer, langer en sneller wandelen ging me ook snel steeds beter af en eigenlijk is mijn lichaam ook wel toe aan een stapje omhoogquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:08 schreef Holyme het volgende:
Wat is 'de hel' maandag en waarom zou je het doen?![]()
De verse shoarma pizza van appie is best heel prima te nassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |