Ik zat er wel op te wachten eigenlijk want het lijkt, in verhouding met de rest van mijn lijf, wel echt alsof ik net een paar maanden zwanger ben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:33 schreef SQ het volgende:
da's het voordeel van overal vet hebben, ik krijg nooit de preggo vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat er wel op te wachten eigenlijk want het lijkt, in verhouding met de rest van mijn lijf, wel echt alsof ik net een paar maanden zwanger ben.
Misschien moet je gewoon zorgen dat je overall wat dikker wordt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh enne, je hebt 2 kinderen en je bent geen 23 meer. Die sidoniabuik ain't gonna happen anymore
disclaimer
Oh ik heb nooit een platte buik gehad. Altijd zo’n bolletje, ook pre-apen kinderen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon zorgen dat je overall wat dikker wordt dan
Oh enne, je hebt 2 kinderen en je bent geen 23 meer. Die sidoniabuik ain't gonna happen anymore
water drinken, heel veel water drinken. Wandelen. Negeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:04 schreef vencodark het volgende:
Ok dus rokers zijn bijv. meer bezig met roken dan met eten.
Als nooit-roker: hoe vervang je dat roken dan ipv eten?
Bezig zijn met iets andersquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:04 schreef vencodark het volgende:
Ok dus rokers zijn bijv. meer bezig met roken dan met eten.
Als nooit-roker: hoe vervang je dat roken dan ipv eten?
ook met roken. Als ik een avond achter de PC had gezeten (ja, de PC ja) zat mijn asbak altijd vol met een kop er opquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bezig zijn met iets andersIets waardoor je niet aan eten denkt of niet kan eten. Wat dat dan is moet je zelf uitzoeken. Helaas hebben veel bezigheden een associatie met eten, zoals tv kijken of gamen.
Jij weet hopelijk ook wel dat ik dat ook best weet tochquote:Op vrijdag 21 mei 2021 09:04 schreef SQ het volgende:
Ik kan een kilo "afvallen" na een vreetdag, maar we weten toch zo onderhand wel dat het niet zo werkt heen dat het om de trendlijn gaat.
Nou ja, misschien dat je er zo genadeloos van aan de schijterij gaat dat het nog werkt ook. Ik weet alleen niet of je die test aandurftquote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jij weet hopelijk ook wel dat ik dat ook best weet toch
Ik wilde gewoon graag dat iemand zou zeggen dat dit vast betekent dat ik elke dag 250g chocola of aanverwants moet gaan eten omdat mijn lichaam daar blijkbaar goed op afvalt![]()
Maar helaas die kwam niet
Als je nou alleen chocolade eet en water drinkt dan val je misschien wel af.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jij weet hopelijk ook wel dat ik dat ook best weet toch
Ik wilde gewoon graag dat iemand zou zeggen dat dit vast betekent dat ik elke dag 250g chocola of aanverwants moet gaan eten omdat mijn lichaam daar blijkbaar goed op afvalt![]()
Maar helaas die kwam niet
En dan noemen we dat het chocoladedieet!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je nou alleen chocolade eet en water drinkt dan val je misschien wel af.
Ik drink best wel water maar misschien nog meer dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:07 schreef SQ het volgende:
[..]
water drinken, heel veel water drinken. Wandelen. Negeren.
Het is ontzettend moeilijk om niet te gaan eten vond ik zelf.
Ik ben een half jaar voor mijn bruiloft gestopt en ik was blij dat ik het in de perken heb weten te houden, maar de gewenste tien kilo afvallen voor m'n jurk is me daardoor niet gelukt
Jammer dat chocolade verder niet zo extreem voedzaam is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:17 schreef SQ het volgende:
Wel beter dan het sapdieet of het brooddieet, me dunkt.
Wat smaak betreft of wat afvalkansen/voedingswaarde betreft?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:17 schreef SQ het volgende:
Wel beter dan het sapdieet of het brooddieet, me dunkt.
Smaak. Qua voedingswaarde is het alle drie kut.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat smaak betreft of wat afvalkansen/voedingswaarde betreft?![]()
Hm ik denk dat ik toch maar niet mezelf als proefkonijn opwerp.
En ik denk dat ik in vreetweek ook wel aan mezelf heb laten zien dat een week lang uit de band springen toch wel echt optelt
Volgens mij was het vorige week of de week er voor dat je bijna 3 kilo in 1 week omlaag was gegaan??quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Ew ik zit op een lastig punt.
Niets veranderd in eetpatroon en ik beweeg meer dan ooit.
Stilstaan, beetjes afvallen, aankomen, opgeblazen gevoel hebben, stilstaan en weer het cirkeltje rond.
Gister stond ik nog op -0.9 deze week en vandaag weer + 0.2.
Ik zal wel zeiken hoormaar waarom loop ik me de pestpokkepleures voor een gemiddelde 0.5 dan.
Ja klopt, 3.5.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorige week of de week er voor dat je bijna 3 kilo in 1 week omlaag was gegaan??
Misschien dan toch even tijd om een trendlijntje te gaan pakken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja klopt, 3.5.
Maar toch maakt me dat niet geruster ofzo
Ja, is ook zo.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Misschien dan toch even tijd om een trendlijntje te gaan pakken.
Afvallen gaat niet lineair, en als het niet steil omlaag stuitert is er ook geen reden tot zorg.
3,5 kilo in 1 week vind je niet zorgwekkend en 0,5 kilo in een week wel... da's wel een beetje gek toch
(als je 250 kilo zou wegen zou ik je mening delen, maar dat weeg je niet volgens mij).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |