SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:ESCunited:
Eurovision 2021 Rehearsals livestream Day 6: Semi-Final 2 Austria - Serbia, The Big 5 & Host Country
Officiële liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-mayOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik hoop dat we met de rampjaren ook een beetje de hand in eigen boezem steken, want anders vind ik dit item een beetje teveel "afzeikerig"quote:Op maandag 17 mei 2021 16:44 schreef grazz het volgende:
This bit is about How to not win. Recapje NL 2005-2012 dus
Ja. Was even bang dat het te serieus zou worden.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:46 schreef koffieleuk het volgende:
Had al gehoopt dat er wat zelfspot bij zou zitten
Ja ik hoop het ook, als er voldoende zelfspot in zit is het goedquote:Op maandag 17 mei 2021 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat we met de rampjaren ook een beetje de hand in eigen boezem steken, want anders vind ik dit item een beetje teveel "afzeikerig"
Zat die recap er in dan?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:44 schreef grazz het volgende:
This bit is about How to not win. Recapje NL 2005-2012 dus
Dan moet het wel kunnenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:47 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Matt vind het grappig, dus niet te erg volgens hem
Dat we het even weten.quote:Salut la Belgique🇧🇪, c'est Destiny!
Votre vote pour ""Je Me Casse"" pour la Demi-Finale 1 du Concours Eurovision de la Chanson 2021 compte beaucoup pour moi. Tout ce qu'il vous suffit de faire est :
💬 Envoyez un SMS avec le numéro 16 à 6000
📞 Appeler au 0905 16 016
Nee, dat was mijn suggestiequote:
quote:
Ik blijf deze echt briljant vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |