Genoeg sub forums/topics waar ze kunnen postenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders onder werktijd doen
En GGquote:Op maandag 17 mei 2021 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke mannen? HidiHo gaf al aan het niet erg te vinden, ikzelf ook niet. Blijft alleen JS over?
Een tijdje terug zat FOK! nogal in zwaar weer betreft resources, ik weet echter niet of dat in de tussentijd veranderd is. Het script is niet zo heel bijzonder, het is meer de database die erachter zit. Echter als het op FOK! zelf draait kan de query lokaal worden uitgevoerd.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bondage zegt net dat daar geen ruimte voor is
Ook mannen kunnen multitasken schat....quote:Op maandag 17 mei 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders onder werktijd doen
FOK! loopt nog niet echt lekker, heel vaak zo traag als wat.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Een tijdje terug zat FOK! nogal in zwaar weer betreft resources, ik weet echter niet of dat in de tussentijd veranderd is. Het script is niet zo heel bijzonder, het is meer de database die erachter zit. Echter als het op FOK! zelf draait kan de query lokaal worden uitgevoerd.
Ik denk dat Danny de enige is die ons hier meer over kan vertellen en ik wil gerust meehelpen het te veruizen en aanpassen. Echter zodra het over is ga ik me niet meer bezig houden met onderhoud, heb er de tijd simpelweg niet voor.
Je bent echt lang weggeweest. Vroeg mij af of het goed met je ging?quote:
Echt fijn je weer te lezen hierquote:Op maandag 17 mei 2021 12:32 schreef Schakeltopia het volgende:
het is hier gelukkig ook niks veranderd he
alles goed hoor, no worries.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent echt lang weggeweest. Vroeg mij af of het goed met je ging?
hjoed kinne wy wer briedequote:Op maandag 17 mei 2021 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Ben je het Fries ondertussen nog niet verleerd Schakel
Zoals ik het begrijp is het geen extra database maar wordt er realtime een plaatje gemaakt door gegevens op te vragen in de main databasequote:Op maandag 17 mei 2021 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou die extra database hosten echt zo'n zware wissel trekken op het systeem?
Daar heb ik geen verstand van, misschien kan iemand een DM sturen naar Dannyquote:Op maandag 17 mei 2021 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou die extra database hosten echt zo'n zware wissel trekken op het systeem?
quote:
Ik denk dat Bondage dat al wel gaat doenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van, misschien kan iemand een DM sturen naar Danny
Misschien welquote:Op maandag 17 mei 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Bondage dat al wel gaat doen
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
en deze had ik nog voor jullie
[ afbeelding ]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is het geen extra database maar wordt er realtime een plaatje gemaakt door gegevens op te vragen in de main database
Een soort lange vakantie van Fokquote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soms moet je jezelf even wat rust gunnen
![]()
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTSquote:Op maandag 17 mei 2021 12:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.
Niet alleen dts hoorquote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTS
Ow. Dat is iets groter dan ik dacht.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. In mijn geval moet er elk kwartier worden geindexeerd en de DB worden bijgewerkt, deze DB is inmiddels ongeveer 150 gig groot. Deze is echter niet nodig als het op een server binnen de omgeving wordt gedraaid, die kan dan bij de live database en daar de query op uitvoeren.
Misschien dat Danny het wel fijn vindt om het aantal posts "kunstmatig" op te hogen, verder zie ik geen redenquote:
Als DTS wegvalt dan is er nog maar weinig verkeer overquote:Op maandag 17 mei 2021 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat Danny het wel fijn vindt om het aantal posts "kunstmatig" op te hogen, verder zie ik geen reden
Nouja, DTS is wel een van de beter lopende topicreeksen van FOK!.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zou geen probleem moeten zijn voor Fok mja..waar praten we over.....DTS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |