Dagbagger ga ik niet postenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel idee, daar posten we ook als dts dicht is
Zou het scriptje op een raspberry kunnen draaien?quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Even een mededeling tussendoor; ik ga binnenkort Mycroft en de Stats uitzetten, dit om dat er nog maar weinig gebruik wordt gemaakt van deze tools. Ik vind het zonde om hiervoor een server 24/7 te laten draaien.
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.
Lijkt mij wel....zelfs een rekenmachine zou het nog kunnenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zal eens kijken of mijn raspberry zoiets aan kan
Ja en als het dan zo druk gepost wordt zeggen dat het gezellig is omdat ik niet bolkquote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Werkt niet. Het is het misgunnen van punten waardoor er zoveel gepost wordt
Ik bedoel meer dat gezeur als er iets niet goed gaatquote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niets oplevert lijkt mij het vrij onzinnig..net als dit spel
Besef je dat ie 24/7 moet aanstaan zonder energiebesparingen of herstarts?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zou het scriptje op een raspberry kunnen draaien?
Mooi he en hoe meer ze zeuren hoe meer ik blijf.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Prachtig dat ziedend zijn om waardeloze punten
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja als DTS weg gaat wel een goed idee
Dat is het ook..voor een eerlijk spel moet het 100% betrouwbaar zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat gezeur als er iets niet goed gaat
Dan zou ik het gewoon op mijn NAS kunnen laten meelopenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel....zelfs een rekenmachine zou het nog kunnen
Het viel er ook even uit daarnet, maar nu schijnt de zon alweer.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Minder prachtig is dat geklater net nu ik pauze heb
En dat je waarschijnlijk een hoop gezeur aan je kop krijgt als iets niet goed looptquote:Op maandag 17 mei 2021 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Besef je dat ie 24/7 moet aanstaan zonder energiebesparingen of herstarts?
Een Raspberry kost 12 Watt aan stroom.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat staat hij nu ook al, en geloof dat het iets van 3 watt trekt.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet aan beginnenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon op mijn NAS kunnen laten meelopen
En ik meende dat de mods dit toch al kwijt wilde, het is allemaal een win win situatie als het stoptquote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan mario zich er ook niet meer druk om maken
Dat was ook het 1e waar ik aan dacht.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan mario zich er ook niet meer druk om maken
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet aan beginnen
Update/snelheidsverhoging van je provider en script werkt al niet meer betrouwbaar
Moeten zij wetenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik meende dat de mods dit toch al kwijt wilde, het is allemaal een win win situatie als het stopt
Want herstart modem is geen verbindingquote:
Zou je het zo erg vinden als het stopt?quote:
Jazeker, maar dat is dan maar even zo.quote:
Yep en ook een aantal users, die hier nooit komenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik meende dat de mods dit toch al kwijt wilde, het is allemaal een win win situatie als het stopt
@Haags ook weer blijquote:Op maandag 17 mei 2021 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep en ook een aantal users, die hier nooit komen
Ik ook niet, als het een gewone SC wordt ook goed.quote:
Ik denk dat die daar alleen maar blij om kan zijn, een teken dat zijn werk wordt gewaardeerdquote:Op maandag 17 mei 2021 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Het komt gewoon door de arro TT dat hij daarom die script stopzet.@:greybones
Stop je dan met bolken? Pinky promise?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, als het een gewone SC wordt ook goed.
Klopt, daar zat ik ook al aan te denken. Een servertje bij Google oid.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:24 schreef HiDiHo het volgende:
Het beste zou zijn script in de cloud te laten draaien..mja kost ook wat
Als zijn er misschien ook gratis aanbieders..dat weet ik niet
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stop je dan met bolken? Pinky promise?
Ik denk dat Danny gewoon geen gelazer met de server wilquote:Op maandag 17 mei 2021 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, daar zat ik ook al aan te denken. Een servertje bij Google oid.
Maar dan is de optie op de servers van FOK! zelf denk ik nog het beste.
Maar dan zullen we Danny of Iteejer moeten vragen of er wat mogelijk is.
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zienquote:Op maandag 17 mei 2021 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon de mogelijkheden voor leggen, en dan zien we wel wat er gaat gebeuren
Blijkbaar jaquote:Op maandag 17 mei 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zien
Wat moeten ze anders onder werktijd doenquote:
Nee wij overleggen even en doen onderzoek naar mogelijke oplossingen. Wij gooien niet direct al het bijltje erbij neer, of de knuppel in het hoenderhok, of noem maar een spreukje....quote:
Hey Schakel, man waar was je zolangquote:
Welke mannen? HidiHo gaf al aan het niet erg te vinden, ikzelf ook niet. Blijft alleen JS over?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mannen hebben er meer moeite mee zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |