Patatquote:Op maandag 17 mei 2021 19:24 schreef H_T het volgende:
Ik ben binnen! Eten in de zaal stelt weinig voor. Ze verkopen patat, broodjes snacks, broodje gezond, hot dogs en dat is het wel weer ongeveer. Ze hebben nog een paar andere broodjes, maar het houdt niet echt over. Bier en frisdrank kost 3,50, wijn niet op gelet, duurste wat ik te koop zag qua drinken waren cocktails voor een tientje per stuk
Leuk dat ze dat uitdelen!quote:Op maandag 17 mei 2021 19:27 schreef H_T het volgende:
Oh en ik kreeg een wappervlag en lichtgevend polsding bij binnenkomst. De man met de vlaggetjes stond erg onhandig erbij, dus door omstandigheden ben ik vanavond voor Noorwegen
*noteert: patat eten bij tafelquote:Op maandag 17 mei 2021 19:39 schreef H_T het volgende:
Ik kreeg ook op m'n lazer omdat ik patat at zonder mondkapje op. Dat mocht blijkbaar alleen bij een tafel even verderop, maar dat heb ik niet aangegeven zien staan. Merchandisekraam heb ik er maar 1 van gezien, uiteraard met flinke rij erbij.
Oh en het duurde best even voor ik binnen was. Iedereen moet door de metaaldetector, en die ging bij vrijwel iedereen af
Polsding is voor fieldlabregistratie of is het gewoon leuk?quote:Op maandag 17 mei 2021 19:27 schreef H_T het volgende:
Oh en ik kreeg een wappervlag en lichtgevend polsding bij binnenkomst. De man met de vlaggetjes stond erg onhandig erbij, dus door omstandigheden ben ik vanavond voor Noorwegen
Goede keuze! Veel plezier mensehhh!quote:Op maandag 17 mei 2021 19:27 schreef H_T het volgende:
JAAAA ER ZIJN NOORSE VLAGGENquote:Op maandag 17 mei 2021 19:27 schreef H_T het volgende:
Het Eurovisie Songfestival is een officieel Fieldlabs afkick evenement.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:18 schreef aarontje112 het volgende:
Niet prioriteit numero uno voor de meesten, maar kun je roken? Moet er woensdag om half 7 zijn, dus het zou fijn zijn als het kan
MC (met enorm accent) zei dat het belangrijk wordt tijdens de show, maar heeft nog niet gezegd waarvoor. Ze schijnen licht te kunnen geven, dat heeft er vast mee te makenquote:Op maandag 17 mei 2021 19:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Polsding is voor fieldlabregistratie of is het gewoon leuk?
Dat klinkt spannend! Veel plezier man vanavond!quote:Op maandag 17 mei 2021 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
MC (met enorm accent) zei dat het belangrijk wordt tijdens de show, maar heeft nog niet gezegd waarvoor. Ze schijnen licht te kunnen geven, dat heeft er vast mee te maken
quote:Op maandag 17 mei 2021 20:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival is een officieel Fieldlabs afkick evenement.
Ik heb wat in de FAQ zien staan over rookruimtes.
Ik heb er verder geen verstand van, nog nooit een sigaret aangeraakt.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:30 schreef aarontje112 het volgende:
[..], ja geen rookruimtes, maar vaak maken ze een afgeschermde ruimte buiten.
Ci representquote:Op maandag 17 mei 2021 20:00 schreef H_T het volgende:
Zo te zien is de voorste rij in vak Ci die gevuld is rij 4. Ik zit vandaag op 6 en dus behoorlijk vooraan
Er zouden problemen zijn geweest met de oortjes.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ci represent![]()
Ik mocht mijn vlaggetjes kiezen. Uiteraard Litouwen![]()
We hebben drie acts dubbel gezien omdat er iets mis ging. Ik ben benieuwd wat. Ik hoop dat @:greys en @:cee dat kunnen uitvogelen voor ons.
Er was bij Roemenië en Oekraïne sprake van problemen met de oortjes. Malta claimt dat ook, maar dat vinden we nogal twijfelachtig, aangezien er naast de laatste noot niks vreemds te horen was.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ci represent![]()
We hebben drie acts dubbel gezien omdat er iets mis ging. Ik ben benieuwd wat. Ik hoop dat @:greys en @:cee dat kunnen uitvogelen voor ons.
What you said.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er was bij Roemenië en Oekraïne sprake van problemen met de oortjes. Malta claimt dat ook, maar dat vinden we nogal twijfelachtig, aangezien er naast de laatste noot niks vreemds te horen was.
Great minds think alike.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:08 schreef Momazie het volgende:
[..]
What you said.
Beide precies op 23.03.53 gepost.![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 23:33 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben ook benieuwd of het doorzichtige led scherm niet te veel sommige performances blokkeert als je aan de andere kant in de zaal zit. Zou wel jammer zijn, omdat bijvoorbeeld Jeangu daar eindigt volgens mij!
Klopt! Ik ben dus benieuwd hoe je het mee krijgt vanuit die zitplekkenquote:Op maandag 17 mei 2021 23:42 schreef Peter het volgende:
Volgens mij zitten wij daar achter toch? (Tijdens de GF)
[..]
Welke vakken zouden er mogelijk last van kunnen hebben? Ik ben even kwijt waar dat doorzichtige led scherm precies isquote:Op maandag 17 mei 2021 23:33 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben ook benieuwd of het doorzichtige led scherm niet te veel sommige performances blokkeert als je aan de andere kant in de zaal zit. Zou wel jammer zijn, omdat bijvoorbeeld Jeangu daar eindigt volgens mij!
Het hangt schuin rechts van het podium, dus mogelijk hebben de vakken aan de rechterkant er "last" van.quote:Op maandag 17 mei 2021 23:54 schreef Dory2003 het volgende:
[..]
Welke vakken zouden er mogelijk last van kunnen hebben? Ik ben even kwijt waar dat doorzichtige led scherm precies is
Dus de A vakken?quote:Op maandag 17 mei 2021 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het hangt schuin rechts van het podium, dus mogelijk hebben de vakken aan de rechterkant er "last" van.
Ik dacht juist aan de andere kant.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:14 schreef Dory2003 het volgende:
[..]
Dus de A vakken?
Hopelijk niet, want ik zit in Ai
Nee, dat is de linkerkant. C is de rechterkant.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:14 schreef Dory2003 het volgende:
[..]
Dus de A vakken?
Hopelijk niet, want ik zit in Ai
O, het is net hoe je de rechter kant opvangt. Vanuit de zaal rechts, of vanuit het podium rechts. Natuurlijk hoop ik dat niemand er last van heeftquote:
Als je met je neus naar het podium staat, dan is A aan de linkerkant en C aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:24 schreef Dory2003 het volgende:
[..]
O, het is net hoe je de rechter kant opvangt. Vanuit de zaal rechts, of vanuit het podium rechts. Natuurlijk hoop ik dat niemand er last van heeft
Dankjequote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, dat is de linkerkant. C is de rechterkant.
De temperatuur is normaal eigenlijk. Ik zou me iets lichter kleden dan thuis. T-shirt of dunne sweater is prima.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:19 schreef Funhouse het volgende:
Misschien een rare vraag, maar was het warm in Ahoy? Ik zit nog even te denken wat ik aan moet morgen en dit is belangrijk
In mijn vak hebben meerdere mensen wel even staan dansen, ik heb niet gezien dat daar iets van gezegd werd.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend! Veel plezier man vanavond!
Ben stiekem ook wel benieuwd hoe ze reageren als je gaat staan om te dansen ipv zitten
Goed vak was datquote:Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ci represent![]()
Bij Roemenië ging de eerste run echt van alles misquote:Op maandag 17 mei 2021 23:03 schreef Momazie het volgende:
[..]
Er zouden problemen zijn geweest met de oortjes.
Roemenië zat er de eerste run de hele tijd naast. Oekraïne op een bepaald punt in het liedje. Malta hebben we niks van gemerkt, behalve de valse noot aan het einde.
Nee dusquote:Op maandag 17 mei 2021 23:33 schreef lashatumbai het volgende:
Aan het begin niet zo, aan het eind had ik een paar behoorlijke zweetplekken in de polo. En ik had nog wel extra deo gedaan voorafquote:Op dinsdag 18 mei 2021 00:19 schreef Funhouse het volgende:
Misschien een rare vraag, maar was het warm in Ahoy? Ik zit nog even te denken wat ik aan moet morgen en dit is belangrijk
Omg dit heb ik gemistquote:Op maandag 17 mei 2021 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Chantalliefde for ever na haar geïmproviseerde versie van In the Maneskin tijdens de technical difficulties
Ik vond België juist totaal niet overkomen op het podiumquote:Op dinsdag 18 mei 2021 02:15 schreef Eowyn5 het volgende:
Zo.... eindelijk terug..
Geweldig om dit eens mee te maken... inclusief wat er mis ging....
Prachtige visuals... we zaten in vak eh met gelukkig goed zicht op het dynamische led scherm (en vroegen ons ook al af hoe dat is als je in de vakken daarachter zit)
Qua vlaggetjes niet zoveel keus meer
Had Azerbeidzjan.... en dat was zeker de moeite waard om mee te zwaaien (in onze rij gingen ze iig helemaal los op mata hari)
Verder mogen van mij door iig rusland en België..
En idd... het geïmproviseerde "in de maneschijn " was geweldig![]()
Dit smaakt naar meer... wil volgend jaar wel naar Parijs ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |