Ik neem het mee naar achteren.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:23 schreef GGMM het volgende:
Ingevuld
En ik heb, in tegenstelling tot @:fetx wel even de vraag voor m'n antwoord gezet zodat mensen niet de hele tijd heen en weer hoeven te scrollen
Denk je echt dat Malen voor 10 mil weggaat?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:23 schreef GGMM het volgende:
Ingevuld
En ik heb, in tegenstelling tot @:fetx wel even de vraag voor m'n antwoord gezet zodat mensen niet de hele tijd heen en weer hoeven te scrollen
Ik dacht te lezen dat er clubs waren die geïnteresseerd waren jaquote:Op maandag 17 mei 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je echt dat Malen voor 10 mil weggaat?
Ik denk niet dat PSV om jouw mening zal malen neequote:Op maandag 17 mei 2021 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat er clubs waren die geïnteresseerd waren ja
Ja misschien voor wat meer geld, maar ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo goed. (al zal PSV op basis van mijn mening de vraagprijs niet veranderen)
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja misschien voor wat meer geld, maar ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo goed. (al zal PSV op basis van mijn mening de vraagprijs niet veranderen)
Oké @opperkleurderquote:Op maandag 17 mei 2021 14:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV om jouw mening zal malen nee
maar dan zal het niet het grootste transferbedrag zijn dus het blijft een beetje een flop dat antwoordquote:Op maandag 17 mei 2021 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon heel erg dat er niemand van Ajax weggaat en ik dacht corona zal wel zorgen voor weinig grote bedragenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan zal het niet het grootste transferbedrag zijn dus het blijft een beetje een flop dat antwoord
Een Wijndal zal ook wel voor meer dan 10 gaan. (en Chineesie en Kokcu en Veerman)quote:Op maandag 17 mei 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon heel erg dat er niemand van Ajax weggaat en ik dacht corona zal wel zorgen voor weinig grote bedragen
Nee geloof mij nou maar, ik krijg gelijk
Dat is echt een jongen die positief in het leven staat.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel knap dat @:gurneyisbestoke in zo'n seizoen alsnog een Feyenoorder weet te vinden als speler van het seizoen.
Random vraag: waar denk jij dat Pavlidis heen gaat?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Wijndal zal ook wel voor meer dan 10 gaan. (en Chineesie en Kokcu en Veerman)
Vitessequote:Op maandag 17 mei 2021 14:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Random vraag: waar denk jij dat Pavlidis heen gaat?
Eens.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval eerder voor Pavlidis gaan dan voor Giakoumakis.
Wat een leuk idee zeg.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:04 schreef GGMM het volgende:
Misschien is een 'Blijft hij of gaat hij' topic wel leuk, met 10 random gewilde spelers en dat iedereen dan moet zeggen of hij blijft of gaat (en zo ja, waarheen)
Maar ik heb het druk dus ik ga het topic (nu) niet openen.
Grote voordeel van Pavlidis is dat hij extreem gemotiveerd is. Geeft altijd alles.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval eerder voor Pavlidis gaan dan voor Giakoumakis.
Aha, oké.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grote voordeel van Pavlidis is dat hij extreem gemotiveerd is. Geeft altijd alles.
Je hebt gewoon een hekel aan negers dus. En ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is tegenwoordig niet vanzelfsprekend maat. Daarom mag Tresor wat mij betreft optyfen
Leuk idee!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:04 schreef GGMM het volgende:
Misschien is een 'Blijft hij of gaat hij' topic wel leuk, met 10 random gewilde spelers en dat iedereen dan moet zeggen of hij blijft of gaat (en zo ja, waarheen)
Maar ik heb het druk dus ik ga het topic (nu) niet openen.
Dit klinkt als de perfecte vervanger van Berghuis. Behalve dat motivatieverhaal dan.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grote voordeel van Pavlidis is dat hij extreem gemotiveerd is. Geeft altijd alles.
Grootste nadeel is dat hij altijd zo'n verontwaardigde kop heeft als ie weer een kutpass heeft gekregen. Je speelt bij Willem II, wat verwacht je?
Het is ook niet echt een goed voor het vertrouwen van de medespelers. Alleen perfecte passes zijn goed genoeg voor Pavlidis. Anders wordt hij woest.
Tot zover mijn analyse. Voornamelijk gebaseerd op mijn ervaring in het stadion, waar ik zelden nuchter ben. Dus doe hiermee wat je wil.
ik hoop met je mee wat Ajax betreft maar ik zie zelfs Dumfries de 10 nog aantikkenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon heel erg dat er niemand van Ajax weggaat en ik dacht corona zal wel zorgen voor weinig grote bedragen
Nee geloof mij nou maar, ik krijg gelijk
Hou die onzin lekker daar.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:21 schreef Coco het volgende:
Oh er is een haxball awards topic ineens.
Wat een verslaafden!
Tja ik weiger Tadic te noemen en dan is al snel Berghuis een van de meest waardevolle spelers van de Eredivisie. Ik vond het niet eens de meest gekke keuze ook al is hij qua gedrag wel vaak negatief opgevallen.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel knap dat @:gurneyisbestoke in zo'n seizoen alsnog een Feyenoorder weet te vinden als speler van het seizoen.
geeft niet hoor maar wij welquote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja ik weiger Tadic te noemen en dan is al snel Berghuis een van de meest waardevolle spelers van de Eredivisie. Ik vond het niet eens de meest gekke keuze ook al is hij qua gedrag wel vaak negatief opgevallen.
Ik wel maar dat geeft niet, als we allemaal hetzelfde invullen is er ook niets aan!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja ik weiger Tadic te noemen en dan is al snel Berghuis een van de meest waardevolle spelers van de Eredivisie. Ik vond het niet eens de meest gekke keuze ook al is hij qua gedrag wel vaak negatief opgevallen.
quote:Je geeft ze al het voordeel van 1 wedstrijd ipv uit en thuis zoals het alle andere jaren het geval was. Vervolgens geef je ze ook nog het voordeel dat er alleen publiek van hen toegelaten mag worden. Ik zou bijna zeggen kom uit protest niet opdagen maar ja dan krijgen wij weer de boete natuurlijk. Schandalige gang van zaken dit.
quote:Wat een fraude dit, nu opeens wel publiek. Er wordt alles aan gedaan om Zuid richting Europa te duwen. Leuk voor de mensen hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar dit gaat een behoorlijk nadeel zijn voor ons woensdag.
quote:Kunnen we niet massaal afspraken maken voor een test zodat de tokkies geen ruimte hebben om te testen?
quote:Tuurlijk. KNVB helpt feyenoord aan europees voetbal. achterlijke debielen daar zonder enkel fatsoen.
Zuid supporters belonen met zulk gedrag!! om te kotsen.
Wanneer gaan de uitclubs opstaan ??!!
Ook in de KKD zware benadeling
quote:Sparta moet fel reageren tegen het besluit van de KNVB en eisen dat alle mogelijke misgelopen opbrengsten van Europees voetbal door de KNVB vergoed worden. En daar bovenop nog een boete voor het misbruiken van De Fair Play gedachten die ze bij die maffia bond zo hoog in het vaandel hebben. Ik hou mijn hart vast wie er fluit woensdag. Ik gok erop dat het Bas niet is.
@KingRolandquote:Schofterig zeg, alleen thuispubliek bij Zuid!!! Pikt Sparta dit??! Dat tuig gooit vuurwerk op het veld, betreedt het Stadion.Mag dat allemaal KNVB??????
Ik probeer toch altijd optimistisch te blijven hequote:Op maandag 17 mei 2021 14:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is echt een jongen die positief in het leven staat.
Wat staat Advocaat hoog.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
VI TRAINER VAN HET JAAR-KLASSEMENT
Positie Trainer Gemiddelde
1. Erik ten Hag (Ajax) 6,68
2. Pascal Jansen (AZ) 6,50
3. Thomas Letsch (Vitesse) 6,38
4. Dick Advocaat (Feyenoord) 6,37
5. Sjors Ultee (Fortuna Sittard) 6,33
6. Danny Buijs (FC Groningen) 6,23
7. Fred Grim (RKC Waalwijk) 6,10
8. Ron Jans (FC Twente) 6,09
9. Roger Schmidt (PSV) 6,05
10. Henk Fraser (Sparta Rotterdam) 6,04
11. Johnny Jansen (SC Heerenveen) 6,03
12. Dick Lukkien (FC Emmen) 6,03
= Frank Wormuth (Heracles Almelo) 6,00
14. René Hake (FC Utrecht) 5,93
15. John Stegeman (PEC Zwolle)* 5,87
16. Hans de Koning (VVV-Venlo)* 5,81
17. Adrie Koster (Willem II)* 5,61
18. Ruud Brood (ADO Den Haag) 5,46
Ik heb hier een hele pittige mening over.
Wel eens zo met positie Schmidt.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Fraser laag, die heeft in mijn ogen de beste prestatie geleverd.
Mwah buiten misschien Tadic is er niet echt iemand die er bovenuit sprong. Berghuis staat ook wel in de meeste toplijstjes hoog volgens mij. Maar vergeef mij want ik heb ook niet heel veel van de andere top 3 clubs gezien.quote:
Hij stond bij VI niet in de top 20 maar een Gakpo heeft toch ook veel meer indruk gemaakt, om maar een vergelijkbare speler te noemen.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah buiten misschien Tadic is er niet echt iemand die er bovenuit sprong. Berghuis staat ook wel in de meeste toplijstjes hoog volgens mij. Maar vergeef mij want ik heb ook niet heel veel van de andere top 3 clubs gezien.
Daar kan ik het moeilijk mee eens zijn als je hun rendement en met name het aantal assists (14 om 2) vergelijkt. Dan heeft Berghuis in een minder elftal meer indruk gemaakt, je kan simpelweg niet ontkennen dat hij een van de beste en meest waardevolle spelers is geweest dit jaar.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij stond bij VI niet in de top 20 maar een Gakpo heeft toch ook veel meer indruk gemaakt, om maar een vergelijkbare speler te noemen.
Wel veel pingels, maar qua rendement wel prima. Maargoed: leugens, grotere leugens, statistieken.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar kan ik het moeilijk mee eens zijn als je hun rendement en met name het aantal assists (14 om 2) vergelijkt. Dan heeft Berghuis in een minder elftal meer indruk gemaakt, je kan simpelweg niet ontkennen dat hij een van de beste en meest waardevolle spelers is geweest dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |