De rode turquoise loper is er ook dit jaar, ondanks de corona. Alle delegaties komen aan per boot, worden begroet door burgemeester Aboutaleb en zullen over de turqouise loper lopen en de pers uit verschillende landen te woord staan.quote:Sunday: The Turquoise Carpet Live
It’s a Eurovision tradition that the Host City throws a red carpet event for our participants, and though we face the challenge of COVID-19, this year is no exception.
The red carpet has transformed into the Turquoise Carpet thanks to our Official Presenting Partner Morrocanoil, the hair and body-care experts who are no strangers to glamorous events.
You can watch our 39 acts walk the Turquoise Carpet live this Sunday 16 May from 18:00 CEST on the official Eurovision YouTube channel.
As Rotterdam is a beautiful port city, the participants will arrive by boat, greeted by a nautical salute and the Mayor of Rotterdam, marking the official start of Eurovision week!
Our competitors will glide down the glamorous carpet, where they’ll show off their outfits and talk to the assembled press before being interviewed by our Turquoise Carpet hosts: Koos van Plateringen and Fenna Ramos
Fenna is known to Dutch audiences as the face of kids broadcaster NPO Zappelin, where she can be seen daily in Zin In Zappelin, Zappelin Go and De Wereld van Zappelin.
Koos van Plateringen is a presenter and tv producer, but more importantly, hasn’t missed a Eurovision Song Contest since 2009:
'I think it is amazing to be part of the organisation this year. We are going to make this edition unforgettable.'
aleen denemarken nog geloof ikquote:Op zondag 16 mei 2021 20:05 schreef FlyingEagle het volgende:
Iemand bij gehouden hoeveel landen wij hebben gehad?
Ik had de last post maar maak bijna nooit nieuw topic aan. Dacht even 10 seconden na om de titel aan te passen maar kon niks bedenken. Solly!quote:
Haar Deens is ook beter.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:07 schreef Pipaja het volgende:
hij sprak beter Nederlands dan Koos Engels kan.
Denk het ook wel. Ik zou het haar wel gunnenquote:Op zondag 16 mei 2021 20:07 schreef usagi414 het volgende:
Victoria zou wel eens een surprise winnaar kunnen zijn.
Als twee honden vechten om een been... vul de rest maar in.
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 20:07 schreef usagi414 het volgende:
Hoop ik niet hoorquote:Op zondag 16 mei 2021 20:07 schreef usagi414 het volgende:
Denk ik ook steedsquote:Op zondag 16 mei 2021 20:07 schreef usagi414 het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2021 20:09 schreef Guanabana het volgende:
Nou men doet hier wel positief over Fenna, maar haar vragen zijn soms ook mokerdom.
Het is een kunst om domme vragen natuurlijk te stellen.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:09 schreef Guanabana het volgende:
Nou men doet hier wel positief over Fenna, maar haar vragen zijn soms ook mokerdom.
Hebben we al dansende spermacellen gehad dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 20:08 schreef Pipaja het volgende:
Iedereen nu geweest. Wat gaan ze tot 20.30 uur doen dan
Haar engels is beter, ze haakt in op antwoorden, maar die stem.....quote:Op zondag 16 mei 2021 20:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dat gevoel met IJsland.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:07 schreef usagi414 het volgende:
Hehequote:
Ik vond haar leuk overkomenquote:Op zondag 16 mei 2021 20:09 schreef Guanabana het volgende:
IJsland, Litouwen, Italië mogen van mij ook allemaal, maar Bulgarije niet hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |