Dat helpt natuurlijk mee, als een ouder iemand niet meer besmet raakt dan steekt hij ook niemand meer aan. Vaccinatie werkt 2 kanten op, lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Heel mooi om het effect van de vaccins zo te zien. Na elkaar duiken de hogere leeftijdsgroepen omlaag, scherper dan de lagere leeftijdsgroepen waar het vooral door dalende hoeveelheid virus wat rondgaat zal zijn.
Ik voorspel half juni, de instroom gaat ook steeds harder omlaag. Enkele weken geleden was de instroom ontzettend hoog, die mensen gaan nu uitstromen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:05 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Yep met dit tempo hopelijk eind juni rond 1000?
Yes, goed nieuws!quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
Offtopic, maar wel goed nieuws:
ONZ / Mijn posts blijven gewoon gratis
Gelukkig maar, ik krijg niet zoveel zakgeld namelijkquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
We dachten ook al aan een hardheidsclausule ofzo. Maar gelukkig is dat nu niet meer nodig. En leuk al die hartverwarmende reacties in dat andere topic.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik krijg niet zoveel zakgeld namelijk
In dit geval zou ik het niet erg vinden om ernaast te zittenquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:20 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik voorspel half juni, de instroom gaat ook steeds harder omlaag. Enkele weken geleden was de instroom ontzettend hoog, die mensen gaan nu uitstromen.
Ze gaan gewoon wachten om te kijken wat de versoepelingen van stap 2 (die vandaag zijn ingegaan) gaan doen met de besmettingen én ziekenhuiscijfers. En groot gelijk hebben ze. Liever een weekje langer wachten en alleen maar versoepelen dan straks weer iets terug moeten draaien.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:26 schreef GereDathan het volgende:
Wat een ontzettend heerlijk daling!! Net als vorig jaar gaan we richting juni de dalingen goed merken. Vorig jaar hadden we het geluk dat we met vrij weinig besmettingen de maand mei ingingen dankzij de goed werkende lockdown. Dit jaar hadden we fors meer besmette mensen eind april, maar worden we nu eindelijk geholpen door het weer, de vaccins en natuurlijke immuniteit.
Ben benieuwd of ze voor de volgende stap nu gaan wachten tot 26 mei of dat we eindelijk eens iets eerder kunnen acteren. Wat mij betreft morgen of vrijdag een persco met versoepelingen per volgende week woensdag. Dit kan prima denk ik.
Het doet wat met je hè.....zo'n crisis....quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:22 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, maar ik vind het wel een goeie oplossing zo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het doet wat met je hè.....zo'n crisis....![]()
Absoluutquote:Op woensdag 19 mei 2021 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel een goeie oplossing zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 27 april t/m maandag 3 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: 12,2% (percentage positieve tests: 11,7)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 4 t/m maandag 10 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: 0,7% (percentage positieve tests: 12,3)
dinsdag: 7.725
woensdag: 7.336
donderdag: 6.789
vrijdag: 7.481
zaterdag: 7.399
zondag: 6.553
maandag: 5.858
totaal: 49.141
Besmettingcijfers dinsdag 11 t/m maandag 17 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: - 25,4% (percentage positieve tests: 12,2)
dinsdag: 5.518
woensdag: 6.356
donderdag: 6.013
vrijdag: 5.515
zaterdag: 4.446
zondag: 4.436
maandag: 2.829
totaal: 35.113
Besmettingcijfers dinsdag 18 t/m maandag 24 mei:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: -16,8%
dinsdag: 5.326
woensdag: 4.549
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: 34.562 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 19 mei 2021 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
[...]
Besmettingcijfers dinsdag 18 t/m maandag 24 mei:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: -16,8%
dinsdag: 5.326
woensdag: 4.549
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: 34.562 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
[ afbeelding ]
Compleet achterlijk om te gaan wachten met versoepelingen. We hebben in het buitenland al kunnen zien dat we zonder probleem volgende week alle maatregelen kunnen opheffen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:45 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon wachten om te kijken wat de versoepelingen van stap 2 (die vandaag zijn ingegaan) gaan doen met de besmettingen én ziekenhuiscijfers. En groot gelijk hebben ze. Liever een weekje langer wachten en alleen maar versoepelen dan straks weer iets terug moeten draaien.
Verder prima cijfers weer. Benieuwd naar de besmettingscijfers zo.
Alles opheffen lijkt mij wat overdreven, maar restaurants open lijkt mij een goede stap op korte termijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:45 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Compleet achterlijk om te gaan wachten met versoepelingen. We hebben in het buitenland al kunnen zien dat we zonder probleem volgende week alle maatregelen kunnen opheffen.
Je had van de J een W moeten maken in je username.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:45 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Compleet achterlijk om te gaan wachten met versoepelingen. We hebben in het buitenland al kunnen zien dat we zonder probleem volgende week alle maatregelen kunnen opheffen.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Je had van de J een W moeten maken in je username.
Er zou toch best een tussenstap mogelijk moeten zijn, alle wijzers staan al tijden dik in het groen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:45 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon wachten om te kijken wat de versoepelingen van stap 2 (die vandaag zijn ingegaan) gaan doen met de besmettingen én ziekenhuiscijfers. En groot gelijk hebben ze. Liever een weekje langer wachten en alleen maar versoepelen dan straks weer iets terug moeten draaien.
Verder prima cijfers weer. Benieuwd naar de besmettingscijfers zo.
Wat mij betreft wel, maar ik kan me ook voorstellen dat ze liever een weekje wachten om zo meer zekerheid te krijgen. Maar hoe eerder hoe beter wat mij betreft natuurlijk. Ga week van 31 mei een midweekje op vakantie, dus zou lekker zijn als de restaurants dan open zijn uiteraard.quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er zou toch best een tussenstap mogelijk moeten zijn, alle wijzers staan al tijden dik in het groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |