quote:Op maandag 17 mei 2021 15:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het lijkt wel voetbal sinds de introductie van de VAR. Je kunt niet meer meteen juichen
Zo is hetquote:Op maandag 17 mei 2021 15:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Joh maar deze storing kunnen we opvangen toch, we zijn sowieso aan het dalen!
Gisteren waren er weer ongeveer 140.000 prikken gezet, in totaal nu bijna 7.450.000.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:31 schreef Solstice1 het volgende:
Iemand ook een statistiekje van de prikken van de laatste dagen?
Jouw nick heeft ook weinig te juichen op dit momentquote:Op maandag 17 mei 2021 15:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het lijkt wel voetbal sinds de introductie van de VAR. Je kunt niet meer meteen juichen
Ik denk dat inmiddels wel duidelijk moet zijn dat er een orgaan moet komen wat centraal test capaciteit en registratie regelt. Men zal nog heel lang op zijn minst de vinger aan de pols willen houden wat betreft SARS-CoV-2, maar de komende tijd zullen er ook andere virussen bij (en terug!) komen waarbij snel, gericht lokaal, en massaal regionaal of landelijk getest zal moeten worden.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef blissard1984 het volgende:
Heel fijn dat we het einde van de tunnel al kunnen zien. En voor wat betreft de problemen met rapportages en cijfers: Misschien kunnen we als dit allemaal voorbij is een meta meta analyse zien van de afwijking van gerapporteerde en werkelijke cijfers en dat dan gecorreleerd met het aantal verschillende stukjes software die worden gebruikt. Kunnen we met de verbeteringen die we op basis daarvan doorvoeren over een tijdje ook een positief topic vullen.
Probeer eens?quote:Op maandag 17 mei 2021 18:08 schreef DikDikkie het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)itgenodigd~abf9638f/
Ik weet niet of dit positief is...
Het is wel positief te etiketteren: wie een vaccin wil is nu sneller aan de beurt.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:08 schreef DikDikkie het volgende:
Is hun eigen probleem.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:08 schreef DikDikkie het volgende:
Als het betekent dat er minder snel groepsimmuniteit komt of dat ze in het ziekenhuis belanden is het natuurlijk wel het probleem van ons allemaal. Hopelijk melden ze zich alsnog snel. Het prikken gaat gelukkig wel volle vaart door.quote:
Dat wellicht ook. Ik had zelf ook een uitnodiging verwacht eigenlijk, maar (nog) niet gekregen.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:25 schreef groenen het volgende:
Ik vind dit allemaal wat voorbarig, volgens mij zijn die uitnodigen voor een deel pas afgelopen week verstuurd. De helft zal nog bezig zijn met het aanvragen van een tweede authenticatie regelen voor DigiD.
Ik open ook niet echt elke dag mijn brievenbus.
Ja dat wel, maar het is ook hun eigen leven. Ik denk ook dat nog veel mensen twijfelen.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:23 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Als het betekent dat er minder snel groepsimmuniteit komt of dat ze in het ziekenhuis belanden is het natuurlijk wel het probleem van ons allemaal. Hopelijk melden ze zich alsnog snel. Het prikken gaat gelukkig wel volle vaart door.
Ik heb een app van PostNL die aangeeft of er post onderweg is. Voor de echt luie Fokker.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:25 schreef groenen het volgende:
Ik vind dit allemaal wat voorbarig, volgens mij zijn die uitnodigen voor een deel pas afgelopen week verstuurd. De helft zal nog bezig zijn met het aanvragen van een tweede authenticatie regelen voor DigiD.
Ik open ook niet echt elke dag mijn brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |