Mooi zo, gaat lekker snel zeg!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:19 schreef Felixa het volgende:
1967 en 1968 worden nu uitgenodigd (507.000 mensen) en krijgen het Janssen-vaccin en dus maar 1 prik. 🙂
Nog even en ik ben ook aan de beurt. Hoop wel dat ik keuze heb, heb het liefst Pfizerquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:19 schreef Felixa het volgende:
1967 en 1968 worden nu uitgenodigd (507.000 mensen) en krijgen het Janssen-vaccin en dus maar 1 prik. 🙂
Kijk, dat schiet goed op. Dan zou ik zomaar eens volgende week al een uitnodiging kunnen krijgen. Zou het ook wel leuk vinden om een Leids vaccin te krijgen. Niets tegen de andere vaccins, maar een vaccin van mijn geboorte grond zou het wel helemaal afmaken. Ja toch, niet dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:19 schreef Felixa het volgende:
Ja toch zeker wel!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 11:21 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Kijk, dat schiet goed op. Dan zou ik zomaar eens volgende week al een uitnodiging kunnen krijgen. Zou het ook wel leuk vinden om een Leids vaccin te krijgen. Niets tegen de andere vaccins, maar een vaccin van mijn geboorte grond zou het wel helemaal afmaken. Ja toch, niet dan?
Wat gaat dat hard de goede kant op. Nog even en het OMT zit zonder werk.quote:
Door dit bericht ga ik er vanuit dat iedereen die jonger is Johnson krijgtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nog even en ik ben ook aan de beurt. Hoop wel dat ik keuze heb, heb het liefst Pfizer
Daar ga ik niet vanuit, de leveringen zijn zo klein van Janssen dat dit weinig zoden aan de dijk zet. Het lijkt specifiek voor deze jaren gebruikt te worden, er worden zelfs tijdelijke priklokaties voor opgebouwd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:06 schreef Brad het volgende:
[..]
Door dit bericht ga ik er vanuit dat iedereen die jonger is Johnson krijgt
Ik moet nog even wachten (zie nicknamequote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nog even en ik ben ook aan de beurt. Hoop wel dat ik keuze heb, heb het liefst Pfizer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 27 april t/m maandag 3 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: 12,2% (percentage positieve tests: 11,7)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 4 t/m maandag 10 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: 0,7% (percentage positieve tests: 12,3)
dinsdag: 7.725
woensdag: 7.336
donderdag: 6.789
vrijdag: 7.481
zaterdag: 7.399
zondag: 6.553
maandag: 5.858
totaal: 49.141
Besmettingcijfers dinsdag 11 t/m maandag 17 mei:
Daling t.o.v. week ervóór: - 25,4% (percentage positieve tests: 12,2)
dinsdag: 5.518
woensdag: 6.356
donderdag: 6.013
vrijdag: 5.515
zaterdag: 4.446
zondag: 4.436
maandag: 2.829
totaal: 35.113
Besmettingcijfers dinsdag 18 t/m maandag 24 mei:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: -21,7%
dinsdag: 5.326
woensdag: 4.549
donderdag: 4.632
vrijdag: 4.148
zaterdag: 3.162
zondag:
maandag:
totaal: 30.545 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
![]()
R van 3 mei was 0.89.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Geweldige cijfertjesweek!Mede omdat het de goede kant op gaat (en door persoonlijke drukte) even wat dagen niet in dit topic geweest, maar het gaat allemaal de goede kant op. Wat is de meest recente waarde van de R eigenlijk? Ga er toch van uit dat-ie ook flink omlaag gaat/zal gaan?
Een paar weken terug zou dit direct als een storing bij de GGD gemeld worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 19 april 2021
zaterdag: 3.162
Ssssst........quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:22 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Een paar weken terug zou dit direct als een storing bij de GGD gemeld worden.
Ik gok dat de OMT-leden hun dagen ook wel kunnen vullen met wat ze eigenlijk zouden willen doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:56 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Wat gaat dat hard de goede kant op. Nog even en het OMT zit zonder werk.
Geluksvogel! Succes!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:12 schreef alpeko het volgende:
Op naar de vaccinatiestraat met vriendin-lief
0,86 nu dacht ik, dat daalt dus ook al behoorlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 15:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Geweldige cijfertjesweek!Mede omdat het de goede kant op gaat (en door persoonlijke drukte) even wat dagen niet in dit topic geweest, maar het gaat allemaal de goede kant op. Wat is de meest recente waarde van de R eigenlijk? Ga er toch van uit dat-ie ook flink omlaag gaat/zal gaan?
Janssen is 1 prik inderdaad. Het gaat mij niet zozeer om de bijwerkingen, ben ongeveer net zo oud als jij, of maar 1 prik. Ik heb een erg goed gevoel bij Pfizer, ze waren snel op de markt en kennen weinig problemen, leveringen zijn consequent en naar verwachting en niet onbelangrijk hij werkt het beste tegen de varianten die nu bekend zijn. Maar bovenal heb ik veel vertrouwen in het bedrijf en gun ik ze dus ook iets, hoe gek dat ook klinkt als ontvanger.quote:Ik moet nog even wachten (zie nickname), ik schat begin juni ergens. Pfizer is prima, want van alle vaccins hoor je daar de minste negatieve geluiden (bijwerkingen etc.) over. Van de andere kant: als je Janssen krijgt, ben je in 1x klaar, want dat is maar 1 prik (toch?).
Duitsland vanaf 7 juni, ik verwacht dat wij dan alweer een paar goede stappen gemaakt hebben. De vaart zit er ondertussen goed in!quote:Ben overigens benieuwd of NL uiteindelijk toch maar de leeftijdsgrenzen los laat zoals dat nu in Duitsland gaat. Maar oke, dat zal wel niet.![]()
Het komt ‘r toe. Vanwege haar werk met kwetsbaren zeer welkom. Al krijgt ze dus voorrang omdat de huisarts haar zonder hele duidelijke redenen in de risicogroep heeft geplaatst. Ik zelf zit in de leeftijdsgroep 1972-1981 dus dat komt er ook binnen nu en 2 wkn aan geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |