Ik hoef die kwal niet als bondscoach, dan nog altijd liever de altijd mensonterende Frank de Boer.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:41 schreef Vriezzer het volgende:
TLDR: Koeman op tijd terug in Nederland voor het EK.
Het is inderdaad fakenews.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als royaltydeskundige kan ik bevestigen dat mevrouw Kiemeney niet zwanger is.
De Boer wordt morgen ontslagen, nieuwe voorselectie en Babel gaat alsnog mee.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:41 schreef Vriezzer het volgende:
TLDR: Koeman op tijd terug in Nederland voor het EK.
neeeeeeeeeequote:Op zondag 16 mei 2021 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Boer wordt morgen ontslagen, nieuwe voorselectie en Babel gaat alsnog mee.
Ik zei niet dat hij terug zou keren als bondscoach.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoef die kwal niet als bondscoach, dan nog altijd liever de altijd mensonterende Frank de Boer.
quote:Op zondag 16 mei 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Atlético en Real verwikkeld in een titelstrijd; epische degradatiestrijd.
Heb het godverdetyfus gewoon eens daar over in plaats van het aidsteringtyfus Barcelona.
Hehe.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Rulo Garcia heeft tegen Lahoz geroepen dat zijn moeder een hoer is (lol).
Ik vind de 3 wedstrijden die ik las op dat tweetje wel heel erg mild voor zoiets of ben ik dan te preuts?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Rulo Garcia heeft tegen Lahoz geroepen dat zijn moeder een hoer is (lol).
Lol, amateurs.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben het weer teruggezet omdat ze erachter kwamen dat EIB-BAR toch een rol speelt in de degradatiestrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij omdat if HUE - ELC = HUE, en als Eibar daar bij zou komen komen er twee zeges van Elche bij terwijl Huesca twee keer gelijkspeelde.quote:
Oh dus als het tussen die 3 gaat heeft Elche het beste onderling resultaat, terwijl het voor Eibar niets uitmaakt. Geinig.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij omdat if HUE - ELC = HUE, en als Eibar daar bij zou komen komen er twee zeges van Elche bij terwijl Huesca twee keer gelijkspeelde.
Enige smet is dat de apotheose tegelijk is met de nacompetitiefinalequote:Op zondag 16 mei 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh dus als het tussen die 3 gaat heeft Elche het beste onderling resultaat, terwijl het voor Eibar niets uitmaakt. Geinig.
Ik zou als ik Xavi was hier echt niet gaan instappen. Je hebt er helemaal niets te winnen. Er is nog steeds geen geld, integendeel. Er moet een hoop miljoen schulden worden weggewerkt. Je krijgt een selectie met brandhout waar je geen dubbeltje voor krijgt. Moet je de markt gaan uitpluizen voor transfervrije spelers.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:04 schreef chufi het volgende:
Xavi komt morgen naar Barcelona om vakantie te vieren ... toeval ?
Pirlo vibes.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou als ik Xavi was hier echt niet gaan instappen. Je hebt er helemaal niets te winnen. Er is nog steeds geen geld, integendeel. Er moet een hoop miljoen schulden worden weggewerkt. Je krijgt een selectie met brandhout waar je geen dubbeltje voor krijgt. Moet je de markt gaan uitpluizen voor transfervrije spelers.
Dan zou ik lekker miljoentjes scheppen in Qatar
Spaanse media keihard voor Koeman: ‘Voor 99 procent zeker dat hij wordt ontslagen’quote:Op zondag 16 mei 2021 20:29 schreef Szura het volgende:
Barcelona geeft het wéér weg: Koeman kan titel nu echt vergeten
quote:Koeman oneens met forse kritiek: ‘Ik ben de laatste twee weken verkeerd bejegend’
0 ervaring als coach ...quote:Op maandag 17 mei 2021 15:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zou hilarisch zijn als Xavi komt en het dan helemaal verneukt
Nou daar werd wel over gesproken idd .. En dat Villarreal op zondag moest terwijl ze die week ook nog Europa finale hebben..quote:
HA met die hint weet ik het wel. Dat moet Sergio Ramos zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:59 schreef El-Stinho het volgende:
Jullie mogen tien keer raden wie er morgen absent is bij Real Madrid v Villarreal. Het begint met de E en eindigt op den Hazard.
Ik hoop dat ze koeman ontslaan en xavi aannemen want die gaat het nog slechter doen dan koeman en ik kan je vertellen barca gaat de top 3 niet eens halen.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zou hilarisch zijn als Xavi komt en het dan helemaal verneukt
Dit keer niet. Denk wel iets met nabeschouwingen op het seizoen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Present.
@:el-stinho heb je ook weer een voorbeschouwing getikt?![]()
(ik vergeet die site telkens, zal hem even opslaan straks)
Goed stelquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Savic <-> Felipe omwille van schorsing.
This aged wellquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:12 schreef Tagliano het volgende:
Schakelen tussen twee potten is geen schakelgenot
Dat mag wel ophouden ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
Mensen die eerder dan het schakelkanaal een tussenstand roepen moeten een ban krijgen
[poll=2461]
Waar blijft ONS Barcelona?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:21 schreef Salina het volgende:
Schakelen tussen twee potten is toch best lekker soms stiekem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |