Rotterdam? Zou best kunnen.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
D'r was afgelopen vrijdag een dikke cruiseschip aangemeerd, zou dat voor ESF zijn?
het dagelijkse gezeur over de tt is weer begonnenquote:Op zondag 16 mei 2021 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Reeks nr. klopt ook niet meer, dit zou deel 10389 moeten zijn.
Ik heb het niet over de TT maar over de nummering.quote:Op zondag 16 mei 2021 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het dagelijkse gezeur over de tt is weer begonnen
tel eerst maar alle topiques terug danquote:Op zondag 16 mei 2021 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de TT maar over de nummering.
Ik ben eens de hele topic reeks van DTS afgegaan om te zorgen in welk deel we nu echt zitten.quote:
Moet je maar net zin in hebbenquote:Op zondag 16 mei 2021 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben eens de hele topic reeks van DTS afgegaan om te zorgen in welk deel we nu echt zitten.![]()
Was hersteld en FF verkloot het weer.
dat duurt niet lang meerquote:Op zondag 16 mei 2021 20:03 schreef engine het volgende:
Kuiken durft op het rooster vliegoefeningen te doen![]()
[ afbeelding ]
Als je door de reeks bladert dan moet het met een 1 of een 6 beginnen. Dan kan het snel gaan ook al kost het wat tijd.quote:
ik dacht nu het is en kutquote:Op zondag 16 mei 2021 20:03 schreef engine het volgende:
Kuiken durft op het rooster vliegoefeningen te doen![]()
[ afbeelding ]
Komende dagenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |