Straks gaan die ook weer openquote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze appt wel met me en wilde laatst ook afspreken, alleen we kunnen niets doen als naar pretpark of zo alles is dicht.
Denk je dat het kan een relatie terugkrijgen?quote:
Gewoon er voor gaanquote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zijn er wel denk ik, maar ik weet niet ik had wat fouten gemaakt daarom ging het uit maar ik ben nu wel een beter mens habibo.
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Succes makker... Zijn er geen andere eendjes?
Kan best ja, maar ligt er aan of degene het ook wil. anders gewoon eerlijk zeggen dat je haar mistquote:Op zondag 16 mei 2021 18:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Denk je dat het kan een relatie terugkrijgen?
ja moet een beter moment afwachten denk ik anders ga ik echt als pieterdegallier eindigenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan best ja, maar ligt er aan of degene het ook wil. anders gewoon eerlijk zeggen dat je haar mist
En dat wil je idd niet neequote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja moet een beter moment afwachten denk ik anders ga ik echt als pieterdegallier eindigen
Bedankt canim, ik hoop dat het lukt.... dat ik weer met haar samen kan komen.quote:
quote:
Succes alvast.quote:
ill be back alwaysquote:
ik oookquote:Op zondag 16 mei 2021 18:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bedankt canim, ik hoop dat het lukt.... dat ik weer met haar samen kan komen.
Waar is @:jerney trouwens ik mis haar ook
Ze heeft geen nieuwe vriend ofzo?quote:
quote:
nee gelukkig niet, niet dat ik weet eigenlijk. zou ze me wel zeggen denk ik.quote:
oei je wilt een oude liefde terug?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, niet dat ik weet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |