Straks gaan die ook weer openquote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze appt wel met me en wilde laatst ook afspreken, alleen we kunnen niets doen als naar pretpark of zo alles is dicht.
Denk je dat het kan een relatie terugkrijgen?quote:
Gewoon er voor gaanquote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zijn er wel denk ik, maar ik weet niet ik had wat fouten gemaakt daarom ging het uit maar ik ben nu wel een beter mens habibo.
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Succes makker... Zijn er geen andere eendjes?
Kan best ja, maar ligt er aan of degene het ook wil. anders gewoon eerlijk zeggen dat je haar mistquote:Op zondag 16 mei 2021 18:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Denk je dat het kan een relatie terugkrijgen?
ja moet een beter moment afwachten denk ik anders ga ik echt als pieterdegallier eindigenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan best ja, maar ligt er aan of degene het ook wil. anders gewoon eerlijk zeggen dat je haar mist
En dat wil je idd niet neequote:Op zondag 16 mei 2021 18:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja moet een beter moment afwachten denk ik anders ga ik echt als pieterdegallier eindigen
Bedankt canim, ik hoop dat het lukt.... dat ik weer met haar samen kan komen.quote:
quote:
Succes alvast.quote:
ill be back alwaysquote:
ik oookquote:Op zondag 16 mei 2021 18:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bedankt canim, ik hoop dat het lukt.... dat ik weer met haar samen kan komen.
Waar is @:jerney trouwens ik mis haar ook
Ze heeft geen nieuwe vriend ofzo?quote:
quote:
nee gelukkig niet, niet dat ik weet eigenlijk. zou ze me wel zeggen denk ik.quote:
oei je wilt een oude liefde terug?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, niet dat ik weet eigenlijk.
Ja denk jij dat dat kan? Ik vind het moeilijk nu met corona.quote:
klein beginnen,quote:Op zondag 16 mei 2021 18:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja denk jij dat dat kan? Ik vind het moeilijk nu met corona.We kunnen niet echt optimaal afspreken. Ik had gehoopt dat we iets konden doen pretpark of zo dat vlam weer overslaat.
We hadden laatst agesproken nog hadden we wat gegeten een hapje. Konden wat afhalen en toen bij haar in de auto gegeten. We kunnen alleen niks groots doenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
klein beginnen,
als goed is weet je al wat ze leuk vind..
kaartje bloemetje.. klinkt afgezaagd maar wordt vaak erg gewaardeerd..
en als ze ook openstaat voor afspreken denk ik dat je wel een kans hebt
Zou kunnen.quote:
dingen hoeven ook niet groot te zijn..quote:Op zondag 16 mei 2021 18:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
We hadden laatst agesproken nog hadden we wat gegeten een hapje. Konden wat afhalen en toen bij haar in de auto gegeten. We kunnen alleen niks groots doen
Mijn ex wel. Kneusje denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, niet dat ik weet eigenlijk. zou ze me wel zeggen denk ik.
krijg je hoofdpijn vanquote:
beter niet doen dusquote:
maar bij prepark of zo heb je sneller denk ik zo'n moment. dat je misschien toch weer zoent of zo of gebeurd dat alleen in films? want zo kregen we wel de eerste keer gewoon na een zoen min of meerquote:Op zondag 16 mei 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dingen hoeven ook niet groot te zijn..
het is echt niet hoe groter je uitpakt des te eerder ze weer bij je is
quote:
Hee da's mijn eendje!quote:Op zondag 16 mei 2021 18:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bedankt canim, ik hoop dat het lukt.... dat ik weer met haar samen kan komen.
Waar is @:jerney trouwens ik mis haar ook
je kunt ook samen in een park afspreken.. wandelen.. naar zee .. zoietsquote:Op zondag 16 mei 2021 18:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar bij prepark of zo heb je sneller denk ik zo'n moment. dat je misschien toch weer zoent of zo of gebeurd dat alleen in films? want zo kregen we wel de eerste keer gewoon na een zoen min of meer
[..]klote habibo
Bedankt canim ik denk dat ik wel wat kan proberen moet haar nog eens vragen.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook samen in een park afspreken.. wandelen.. naar zee .. zoiets
Was gisteren nieuw filmpje van Marijke 😉quote:
Lekker gegeten?quote:
Oeh even kijkenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren nieuw filmpje van Marijke 😉
en gewoon eerlijk zijn werkt meestal het bestequote:Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bedankt canim ik denk dat ik wel wat kan proberen moet haar nog eens vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |