abonnement Unibet Coolblue
pi_199446122
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199446177
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2021 @ 09:34:22 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199446197
Hier voor de zekerheid nog maar een keer:

quote:
14s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:23 schreef Straadthont het volgende:
Mooi. En dooooorrrrrrr>>
Ja, en vanaf nu weer wat beschaafder tegen elkaar. }:|

Ik ben het grotendeels wel met je eens dat (wannabe) "BN-ers" leven van aandacht en niet moeten miepen als daar ook zo nu en dan wat negatieve aandacht bij zit. Elkaar hier onderling ook nog eens afzeiken is daarentegen weer niet nodig en dat doen we dan dus ook niet. :N
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199446210
Begrepen.
pi_199446305
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:32 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]
Die ringen aan zijn vingers ;( Verschrikkelijk bij een vent.
pi_199446333
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die ringen aan zijn vingers ;( Verschrikkelijk bij een vent.
Goed excuus om er geen trouwring meer aan te schuiven. :Y
pi_199446337
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die ringen aan zijn vingers ;( Verschrikkelijk bij een vent.
Sorry voor mijn zeer onvriendelijke uitbarsting. Dat was niet nodig geweest.
pi_199446349
quote:
15s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:50 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Sorry voor mijn zeer onvriendelijke uitbarsting. Dat was niet nodig geweest.
No worries :)
pi_199446362
Maar volgende keer doe je het rustig weer wanneer iemand de vorm van dit topic (ordinair gehak op elke poep en scheet en verzinnen van van van alles om maar een kapstokkie te hebben om de tokkiekift aan op te kunnen hangen) dus waarom verontschuldigen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199446405
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar volgende keer doe je het rustig weer wanneer iemand de vorm van dit topic (ordinair gehak op elke poep en scheet en verzinnen van van van alles om maar een kapstokkie te hebben om de tokkiekift aan op te kunnen hangen) dus waarom verontschuldigen?
Waarom niet? Wel zo netjes.
Verder hoef ik me tegen niemand anders te verontschuldigen of een uitleg te geven. Ook niet tegenover jou dus.
En dooorrrrrrrr!
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2021 @ 09:58:45 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199446407
Niet weer beginnen! Geldt voor allen. Open iets in R&P! :{w
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199446464
Waarom zou ik een topic over de golf ellende van SHO (en het gebrek aan daadkracht van moderatie) voeren in R&P?

Of het (continu) aanvallende gedrag van users in dit topic bespreken in r&p?

Ik zie me al aankomen...

Dat is zoiets als antizwartepietprotest moeten voeren op een plek waar iemand die enigszins invested is in sinterklaas absoluut niet komt, non?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199446511
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou ik een topic over de golf ellende van SHO (en het gebrek aan daadkracht van moderatie) voeren in R&P?

Of het (continu) aanvallende gedrag van users in dit topic bespreken in r&p?

Ik zie me al aankomen...

Dat is zoiets als antizwartepietprotest moeten voeren op een plek waar iemand die enigszins invested is in sinterklaas absoluut niet komt, non?
Ik heb al gezegd dat ik ermee op hou. Toch goed verder? :)
pi_199446517
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb al gezegd dat ik ermee op hou. Toch goed verder? :)
Nah, het is niet alleen jouw mening. Jij bent nu toevallig degene die het benoemt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199446534
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nah, het is niet alleen jouw mening. Jij bent nu toevallig degene die het benoemt.
Misschien moet er wat duidelijkheid komen vanuit de moderatie wat er wel en niet besproken mag worden.
pi_199446568
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien moet er wat duidelijkheid komen vanuit de moderatie wat er wel en niet besproken mag worden.
Volgens mij is het huidige beleid "elke post is er een" van bovenuit en is moderatie ook met handen gebonden om wat voor verschil dan ook te kunnen maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2021 @ 10:15:33 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199446574
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou ik een topic over de golf ellende van SHO (en het gebrek aan daadkracht van moderatie) voeren in R&P?
Welja, geef de moderatie de schuld. Als we een keer écht optreden is iedereen ook weer op zijn teentjes getrapt. Gedraag je gewoon een beetje volwassen of is dat écht te veel gevraagd? Vroeg hij bijna retorisch.

Maar over dit onderwerp gaan we hier niet verder.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2021 @ 10:20:00 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199446622
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien moet er wat duidelijkheid komen vanuit de moderatie wat er wel en niet besproken mag worden.
Het is volgens mij niet zo heel ingewikkeld: post gewoon lekker mee over alle celebs, BN-ers en b-sterretjes, reageer op elkaar, maar wordt onderling niet onnodig persoonlijk. Ons eigen leven is niet zo heel interessant. Als dat wel zo was, zaten we hier niet. :+
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199446954
Maarreh... wat is nou dat zwarte streepje op het pak van A2? Weet iemand dat? Staat zo gek
Alius aliud dicit
pi_199446961
Ondertussen snuift Mo wat cultuur op.



Qua reacties is het ook daar één en al gezelligheid. :')

Reisadvies niet belangrijk?

plaats een profiel foto van jezelf lafbek. Jou commentaar is ook niet belangrijk.

zeiksnor zeg! Blijf lekker binnen zeg! No life woman

vieze azijnpissers had ze jou eerst om toestemming moeten vragen leef je eigen leven zure 🤮

:')
pi_199446969
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:47 schreef Mrmime het volgende:
Maarreh... wat is nou dat zwarte streepje op het pak van A2? Weet iemand dat? Staat zo gek
Viel mij ook al op!
pi_199447104
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:32 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt niet echt happy
Twinning = boring
  zondag 16 mei 2021 @ 11:07:04 #23
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199447178
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:47 schreef Straadthont het volgende:
Ondertussen snuift Mo wat cultuur op.

[ afbeelding ]

Qua reacties is het ook daar één en al gezelligheid. :')

Reisadvies niet belangrijk?

plaats een profiel foto van jezelf lafbek. Jou commentaar is ook niet belangrijk.

zeiksnor zeg! Blijf lekker binnen zeg! No life woman

vieze azijnpissers had ze jou eerst om toestemming moeten vragen leef je eigen leven zure 🤮

:')
Het is in ieder geval code geel daar _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 11:13:31 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199447244
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:47 schreef Straadthont het volgende:
Ondertussen snuift Mo wat cultuur op.

[ afbeelding ]

Qua reacties is het ook daar één en al gezelligheid. :')

Reisadvies niet belangrijk?

plaats een profiel foto van jezelf lafbek. Jou commentaar is ook niet belangrijk.

zeiksnor zeg! Blijf lekker binnen zeg! No life woman

vieze azijnpissers had ze jou eerst om toestemming moeten vragen leef je eigen leven zure 🤮

:')
Cultuur opsnuiven?

Smilen en shinen naar de camera.
pi_199447299
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:02 schreef Inca het volgende:

[..]

Hij kijkt niet echt happy
Hij kijkt al heel lang niet meer happy, vind ik.
Aanname; Hij doet vooral alsof, om zichzelf, de wereld en vooral Monique ervan te overtuigen dat hij nu beter af is met fam. van Soelen. Zijn moeder doet daar gretig aan mee.

Al zou hij het willen, ik denk dat hij Sarah minder makkelijk durft te dumpen als dat hij met Monique deed.
pi_199447480
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:13 schreef maily het volgende:

[..]

Cultuur opsnuiven?

Smilen en shinen naar de camera.
Tja, ze zit zich in ieder geval niet vol te zuipen op het balkon met een nieuwe ware liefde en soulmate voor het leven.
Haar story bevat meer foto's van het eiland en bezigheden met hun kind overigens. Iets waar zijn vader geen zin meer in heeft.
  zondag 16 mei 2021 @ 11:30:47 #27
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199447516
quote:
3s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:28 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Tja, ze zit zich in ieder geval niet vol te zuipen op het balkon met een nieuwe ware liefde en soulmate voor het leven.
Haar story bevat meer foto's van het eiland en bezigheden met hun kind overigens. Iets waar zijn vader geen zin meer in heeft.
En zijn geen wannabe hippe vogels bij en Smulders is ook thuis gebleven :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199447563
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:47 schreef Mrmime het volgende:
Maarreh... wat is nou dat zwarte streepje op het pak van A2? Weet iemand dat? Staat zo gek
Ik kan er ook geen touw aan vastknopen waarom dat daar zit. :?
pi_199447600
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:13 schreef maily het volgende:

[..]

Cultuur opsnuiven?

Smilen en shinen naar de camera.
Precies! Kijk dit is een mooi plekje voor een goede shot. Doen we net of we geïnteresseerd zijn. Zit de jurk goed? -O-
pi_199447701
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:47 schreef Mrmime het volgende:
Maarreh... wat is nou dat zwarte streepje op het pak van A2? Weet iemand dat? Staat zo gek
Daar staat Dior op 😀
pi_199448158
quote:
3s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:28 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Tja, ze zit zich in ieder geval niet vol te zuipen op het balkon met een nieuwe ware liefde en soulmate voor het leven.
Haar story bevat meer foto's van het eiland en bezigheden met hun kind overigens. Iets waar zijn vader geen zin meer in heeft.
Ik heb niet echt de indruk dat hij zijn kind vaak ziet. Hoop maar dat ze facetimen oid.
pi_199448361
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:32 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]
:r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199448451
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:32 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Ik kan er ook geen touw aan vastknopen waarom dat daar zit. :?
Net zo'n frummellapje voor babies waar allemaallusjes en uitsteeksels aan zitten om ze een beetje te stimuleren :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199448455
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:02 schreef Inca het volgende:

[..]

Hij kijkt niet echt happy
Dat is hij ook niet echt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199448464
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Net zo'n frummellapje voor babies waar allemaallusjes en aansteeksels aan zitten om ze een beetje te stimuleren :D
Daar komt zijn tut aan te hangen. :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199448478
quote:
3s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:28 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Tja, ze zit zich in ieder geval niet vol te zuipen op het balkon met een nieuwe ware liefde en soulmate voor het leven.
Haar story bevat meer foto's van het eiland en bezigheden met hun kind overigens. Iets waar zijn vader geen zin meer in heeft.
_O_
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199448530
quote:
3s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:28 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Tja, ze zit zich in ieder geval niet vol te zuipen op het balkon met een nieuwe ware liefde en soulmate voor het leven.
Haar story bevat meer foto's van het eiland en bezigheden met hun kind overigens. Iets waar zijn vader geen zin meer in heeft.
Nou dit.
Ze doet leuke dingen met die jongen. Qua timing (Corona) is er wel wat over te zeggen maar ook dat is háár zaak. Vond ik bij André trouwens ook.
Ze lijkt me een prima moeder verder. Dat ze selfies neemt en sponsoren heeft, hoort er een beetje bij in dat wereldje.
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 12:56:12 #38
184769 crew  Deisyy
pi_199448949
quote:
3s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:28 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Tja, ze zit zich in ieder geval niet vol te zuipen op het balkon met een nieuwe ware liefde en soulmate voor het leven.
Haar story bevat meer foto's van het eiland en bezigheden met hun kind overigens. Iets waar zijn vader geen zin meer in heeft.
Het zou goed kunnen dat de powervrouw een stuk slimmer uitgekookter is in het selecteren van haar foto's die ze op Insta plaatst, misschien is ze de hele week al aan de zuip en snuif en laat ze Dre3 bij een oppas achter.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199449043
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het zou goed kunnen dat de powervrouw een stuk slimmer uitgekookter is in het selecteren van haar foto's die ze op Insta plaatst, misschien is ze de hele week al aan de zuip en snuif en laat ze Dre3 bij een oppas achter.
Dat denk ik niet. Ik denk dat dit gewoon foto's die oprecht zijn.

Monique is wel 100% moeder.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 13:04:31 #40
184769 crew  Deisyy
pi_199449075
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat is hij ook niet echt.
Hoe weet jij dat dan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 16 mei 2021 @ 13:16:37 #41
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199449237
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het zou goed kunnen dat de powervrouw een stuk slimmer uitgekookter is in het selecteren van haar foto's die ze op Insta plaatst, misschien is ze de hele week al aan de zuip en snuif en laat ze Dre3 bij een oppas achter.
Oppas=zwemlerares
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 13:17:56 #42
184769 crew  Deisyy
pi_199449256
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat dit gewoon foto's die oprecht zijn.

Monique is wel 100% moeder.
Ik wil ermee zeggen dat wat je op Insta ziet niet overeen hoeft te komen met de werkelijkheid.

Mo wordt de hemel in geprezen en Andre de grond in getrapt, echt van alles wordt erbij gehaald om hem af te zeiken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199449258
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat dit gewoon foto's die oprecht zijn.

Monique is wel 100% moeder.
Ja? Hoe oud is dat kind? Boeit hem cultuur snuiven nou?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199450480
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik wil ermee zeggen dat wat je op Insta ziet niet overeen hoeft te komen met de werkelijkheid.

Mo wordt de hemel in geprezen en Andre de grond in getrapt, echt van alles wordt erbij gehaald om hem af te zeiken.
Ik was fan van André maar door dat stomme gedrag ben ik echt klaar met hem.
Hij zoekt steeds de media op ,de bladen etcetera. Dat zie ik Monique niet doen. Dat wil niet zeggen dat ik Monique geweldig vind , zij zal ook zeer zeker haar fouten hebben. Dat reizen nu in corona tijd vind ik voor iedereen belachelijk.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 16 mei 2021 @ 14:22:12 #45
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199450484
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik wil ermee zeggen dat wat je op Insta ziet niet overeen hoeft te komen met de werkelijkheid.

Mo wordt de hemel in geprezen en Andre de grond in getrapt, echt van alles wordt erbij gehaald om hem af te zeiken.
Dat kost ook weinig moeite, ze bellen zelf de roddelpers op als ze menen nieuws te hebben.
pi_199450501
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja? Hoe oud is dat kind? Boeit hem cultuur snuiven nou?
Of ze nu wandelen ,ijs eten , cultuur snuiven. Ze is bezig met haar kind.Je begrijpt wel wat ik bedoel te zeggen met 100% moeder.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199450551
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat kost ook weinig moeite, ze bellen zelf de roddelpers op als ze menen nieuws te hebben.
Dit dus , en bij Monique worden de foto's door haar of haar vriendin gemaakt. Geen pers aanwezig en geen roddelblad aanwezig.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199450597
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dan?
Dat weet ik niet, dat denk ik. Zie hem wel vaker niet echt happy op een foto staan. Dus ik weet het niet . Ik denk het. :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 14:36:49 #49
184769 crew  Deisyy
pi_199450752
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik was fan van André maar door dat stomme gedrag ben ik echt klaar met hem.
Hij zoekt steeds de media op ,de bladen etcetera. Dat zie ik Monique niet doen. Dat wil niet zeggen dat ik Monique geweldig vind , zij zal ook zeer zeker haar fouten hebben. Dat reizen nu in corona tijd vind ik voor iedereen belachelijk.
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat kost ook weinig moeite, ze bellen zelf de roddelpers op als ze menen nieuws te hebben.
Hij is artiest, dus hij moet het hebben van aandacht van de media, dan is het toch niet zo gek dat hij in deze komkommertijd de media opzoekt en inlicht.

Op deze manier voorkomt hij ook dat er praatjes/leugens de wereld inkomen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 14:38:07 #50
184769 crew  Deisyy
pi_199450781
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, dat denk ik. Zie hem wel vaker niet echt happy op een foto staan. Dus ik weet het niet . Ik denk het. :)
Welke foto's dan? Trouwens die foto's zijn momentopnames, promotiefoto's, ook hier geldt dat niets is wat het lijkt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199450856


Nieuwe shoot ennnnn reclame voor Calex. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199450943
Pa van Soelen is niet dom. Doodleuk je schoonzoon inzetten als reclamezuil, dan komen die BN-ers vanzelf wel. :Y
pi_199450949
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Welke foto's dan? Trouwens die foto's zijn momentopnames, promotiefoto's, ook hier geldt dat niets is wat het lijkt.
Een paar op zijn vakantie op Ibiza. O.a. Waar ze staan te wachten op het vliegveld Dat waren geen promotie foto's. ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 14:49:00 #54
184769 crew  Deisyy
pi_199451022
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Een paar op zijn vakantie op Ibiza. O.a. Waar ze staan te wachten op het vliegveld Dat waren geen promotie foto's. ^O^
Sta jij wel de hele dag met een blijde grijns op je bakkes? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 16 mei 2021 @ 14:51:04 #55
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199451057
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]


[..]

Hij is artiest, dus hij moet het hebben van aandacht van de media, dan is het toch niet zo gek dat hij in deze komkommertijd de media opzoekt en inlicht.

Op deze manier voorkomt hij ook dat er praatjes/leugens de wereld inkomen.
Als die een nieuw album uitheeft, ja inderdaad dan bel je de pers.
Maar dat die in coronatijd op vakantie gaat met een te grote groep mensen zonder afstand, Euh nee.
pi_199451064
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Sta jij wel de hele dag met een blijde grijns op je bakkes? :D
Ik plaats mijn bakkes niet elke 5 min online met 30 filters erover.
Nogmaal ik zie het zo.

Dat mag toch gezegd worden in de SHO of moet ik het sociaal wenselijke posten? :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 14:54:23 #57
184769 crew  Deisyy
pi_199451106
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als die een nieuw album uitheeft, ja inderdaad dan bel je de pers.
Maar dat die in coronatijd op vakantie gaat met een te grote groep mensen zonder afstand, Euh nee.
Dat is natuurlijk ook onbeschoft en dom, ik zeg ook niet dat Andre een slimme jongen is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 14:55:05 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199451123
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nieuwe shoot ennnnn reclame voor Calex. :D
Geen automerk in zicht?
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 14:55:51 #59
184769 crew  Deisyy
pi_199451138
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik plaats mijn bakkes niet elke 5 min online met 30 filters erover.
Nogmaal ik zie het zo.

Dat mag toch gezegd worden in de SHO of moet ik het sociaal wenselijke posten? :D
Dus omdat hij 12 foto's per uur plaatst met 30 filters erover heen moet hij altijd een blijde bakkes trekken.

De logica ontgaat me.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 14:56:55 #60
184769 crew  Deisyy
pi_199451154
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nieuwe shoot ennnnn reclame voor Calex. :D
Godver hij lacht op die foto, hij leest hier dus inderdaad mee.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199451158
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dus omdat hij 12 foto's per uur plaatst met 30 filters erover heen moet hij altijd een blijde bakkes trekken.

De logica ontgaat me.
Een vrouw die over het ontgaan van logica begint, dat ik dat nog mag meemaken. :o
pi_199451230
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dus omdat hij 12 foto's per uur plaatst met 30 filters erover heen moet hij altijd een blijde bakkes trekken.

De logica ontgaat me.
Serieus? Ontgaat je dat echt? Als hij steeds foto's post is het toch niet gek dat daar op gereageerd gaat worden. Ontgaat jou dat echt? :o
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199451239
Wat een gezuig. Mag iemand vinden dat hij er niet meer sprankelend en niet gelukkig uitziet? En dat voor zijn pas 27 jaar?
Bij Samant is het ook geen probleem om te benoemen dat ze ongelukkig uit d'r ogen kijkt, waarom bij dit jong wel?

edit; van al dat gezuip wordt je inderdaad niet gelukkig en dat valt ook wel te zien. Nog afgezien van zijn nare streken die hij de laatste maanden laat zien zou het juist gek zijn als hij dolgelukkig zou zijn.
pi_199451302
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Een vrouw die over het ontgaan van logica begint, dat ik dat nog mag meemaken. :o
:P :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199451323
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Godver hij lacht op die foto, hij leest hier dus inderdaad mee.
Nee @Deisyy jij weet dondersgoed dat het om de subtiele reclame gaat. Je zoekt nu spijkers op laag water. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199451375
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:55 schreef maily het volgende:

[..]

Geen automerk in zicht?
:N helaas geen nieuwe auto voor André. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199451468
quote:
2s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:01 schreef Straadthont het volgende:
Wat een gezuig. Mag iemand vinden dat hij er niet meer sprankelend en niet gelukkig uitziet? En dat voor zijn pas 27 jaar?
Bij Samant is het ook geen probleem om te benoemen dat ze ongelukkig uit d'r ogen kijkt, waarom bij dit jong wel?

edit; van al dat gezuip wordt je inderdaad niet gelukkig en dat valt ook wel te zien. Nog afgezien van zijn nare streken die hij de laatste maanden laat zien zou het juist gek zijn als hij dolgelukkig zou zijn.
Als ik dat zo lees :N mag dat niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199451519
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou dit.
Ze doet leuke dingen met die jongen. Qua timing (Corona) is er wel wat over te zeggen maar ook dat is háár zaak. Vond ik bij André trouwens ook.
Ze lijkt me een prima moeder verder. Dat ze selfies neemt en sponsoren heeft, hoort er een beetje bij in dat wereldje.
Maar wat is haar wereldje dan?
Ze werkt niet. Ze is een ex van. Ze kan volgens mij niet zo gek veel. Niet uitgesproken, geen humor. Gewoon een normale huismoeder die een kind opvoedt. The end

Snap serieus de interesse in haar niet. Ik vind haar echt zo'n Margreet.
Go hard or go home
pi_199451522
En de reclame voor zijn schoonpa word ook met dag lachwekkender. Ook daarvan kan ik me niet indenken dat hij hier zo blij van wordt om zich daarmee bezig te moeten houden. Maar goed, je moet maar wat over hebben voor de mensen die jou in huis nemen he. :X
pi_199452159
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Sta jij wel de hele dag met een blijde grijns op je bakkes? :D
Haha ik vind dit altijd zo grappig. Roddelbladen doen dat ook vaak. Dan zijn er 194 foto's van ons koningspaar op staatsbezoek en bij eentje staat hun gezicht op onweer en die gebruiken ze dan voor een stukje over een huwelijkscrisis. Ofzo. Als ik wel eens het vuilnis buiten zet (ik ben zo gewoon gebleven) of onderweg ben naar de super trek ik ook wel eens een grafbek, ook als ik verder helemaal heppiedepeppie ben.
Mensen zien ook wat ze willen zien.
pi_199452245
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:12 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar wat is haar wereldje dan?
Ze werkt niet. Ze is een ex van. Ze kan volgens mij niet zo gek veel. Niet uitgesproken, geen humor. Gewoon een normale huismoeder die een kind opvoedt. The end

Snap serieus de interesse in haar niet. Ik vind haar echt zo'n Margreet.
Vraag me ook af hoe lang dit nog doorgaat nooit haar. Een aanzienlijk deel van de comments van de Gegroepeerde Huismoekes gaanook over hoe goed ze eruitziet ondanks alles. Of dat ze 1000 x knapper is dan Sarah en in zulke berichten taggen ze dan André :'). Dat houdt ook een keer op.
pi_199452453
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Net zo'n frummellapje voor babies waar allemaallusjes en uitsteeksels aan zitten om ze een beetje te stimuleren :D
Ik verslikte me van het lachen in de koffie toen ik dit las :D :D
Alius aliud dicit
pi_199452561
Maar wat zal pa van Soelen een schik hebben.
Gewoon een bekende Nederlander die gratis en voor niks alle dagen reclame voor je maakt, zonder enige gêne. Die beste man is daarnaast mooi van z’n stiefdochter af die eindelijk uit huis gaat na een boel verslavingssores en tegelijkertijd een dikke vette reclameboost voor die gloeilampentoko van hem. Puik werk hoor van die man, slim.
Alius aliud dicit
pi_199452788
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:58 schreef Mrmime het volgende:
Maar wat zal pa van Soelen een schik hebben.
Gewoon een bekende Nederlander die gratis en voor niks alle dagen reclame voor je maakt, zonder enige gêne. Die beste man is daarnaast mooi van z’n stiefdochter af die eindelijk uit huis gaat na een boel verslavingssores en tegelijkertijd een dikke vette reclameboost voor die gloeilampentoko van hem. Puik werk hoor van die man, slim.
De van Soelens hebben duidelijk hun eigen agenda.
pi_199453034
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Of ze nu wandelen ,ijs eten , cultuur snuiven. Ze is bezig met haar kind.Je begrijpt wel wat ik bedoel te zeggen met 100% moeder.
Nee, ik begrijp je totaal niet eigenlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199453158
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:09 schreef Straadthont het volgende:

[..]

De van Soelens hebben duidelijk hun eigen agenda.
Ja en iedereen heeft dat duidelijk in de gaten, op André na zo lijkt het :')
Alius aliud dicit
  zondag 16 mei 2021 @ 16:28:09 #77
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199453184
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp je totaal niet eigenlijk.
Wat snap je niet?
  zondag 16 mei 2021 @ 16:28:51 #78
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199453209
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:27 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Ja en iedereen heeft dat duidelijk in de gaten, op André na zo lijkt het :')
Die zal denken, een hotel is duurder.
  zondag 16 mei 2021 @ 16:56:22 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199453753
Waar komt dat "cultuur snuiven" eigenlijk vandaan? Ik zie die claim nergens op haar insta, ik zie wel wat plaatjes van een wandeling door het dorp met af en toe een poortje waar verder niemand op staat, maar ik heb het idee dat die hele "cultuur snuiven" claim hier verzonnen is, dus dan is het op z'n minst vreemd om haar dat vervolgens te verwijten en te stellen dat dat joch van 4 helemaal geen reet heeft aan "cultuur snuiven".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 17:06:57 #80
184769 crew  Deisyy
pi_199453916
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Serieus? Ontgaat je dat echt? Als hij steeds foto's post is het toch niet gek dat daar op gereageerd gaat worden. Ontgaat jou dat echt? :o
Wat zou mij moeten ontgaan? Jij zegt dat hij ongelukkig is omdat hij niet op elke foto zijn blijde ei hoofd op heeft.
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nee @:Deisyy jij weet dondersgoed dat het om de subtiele reclame gaat. Je zoekt nu spijkers op laag water. :D
Ja dit zei ik eerder vanmiddag al, dat hij het moet hebben van de media.

En verder laat ik dit topic maar even links liggen, want er is echt geen zak meer aan en dit is niet persoonlijk naar jou bedoeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 16-05-2021 17:14:43 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 17:07:07 #81
184769 crew  Deisyy
pi_199453920
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Een vrouw die over het ontgaan van logica begint, dat ik dat nog mag meemaken. :o
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199454228
Cultuur snuiven, dat kwam van mij! Helemaal zelf verzonnen inderdaad, om het topic weer wat luchtiger te maken, dacht ik, maar dat was verkeerd gedacht! Door het eiland af te lopen en dingen te bezichtigen ben je toch cultuur aan het opsnuiven of niet dan?
pi_199454426
quote:
2s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:26 schreef Straadthont het volgende:
Cultuur snuiven, dat kwam van mij! Helemaal zelf verzonnen inderdaad, om het topic weer wat luchtiger te maken, dacht ik, maar dat was verkeerd gedacht! Door het eiland af te lopen en dingen te bezichtigen ben je toch cultuur aan het opsnuiven of niet dan?
Nou ja, het is nogal een verschil of je een beetje rondstruint of een rondleiding van 8 uur krijgt langs allerlei archeologische hotspots.
pi_199454440
quote:
2s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:26 schreef Straadthont het volgende:
Cultuur snuiven, dat kwam van mij! Helemaal zelf verzonnen inderdaad, om het topic weer wat luchtiger te maken, dacht ik, maar dat was verkeerd gedacht! Door het eiland af te lopen en dingen te bezichtigen ben je toch cultuur aan het opsnuiven of niet dan?
Wie weet liepen ze wel gewoon van de ene naar de andere ijstent :+ ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199454448
Dat zou ik doen :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199454455
#viesdik#varkenspootjes :6
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199454494
En mocht ze foto’s plaatsen waarbij ze op allerlei interessante en culturele plekken is, zijn er vast mensen die zeggen: “Kijk hoe ze interessant probeert te doen terwijl ze gewoon een moeke is dat op Hazes’ geld teert.”
:P
pi_199454503
Het is in elk geval beter dan de cultuursnuiverij van zijn pa rond 5:32 :D

pi_199454517
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:38 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou ja, het is nogal een verschil of je een beetje rondstruint of een rondleiding van 8 uur krijgt langs allerlei archeologische hotspots.
Sorry. Het spijt me verschrikkelijk. Ik wist niet dat er strikte regels gelden als het om cultuur opsnuiven gaat en dat je op z'n minst een urenlange rondleiding geboekt moest hebben.
Beetje mierenneukerij vind ik, maar goed. De één heeft een grote muil, de ander zuigt als een Miele.
En doorrrrrrrr maar weer.
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 17:45:56 #90
184769 crew  Deisyy
pi_199454561
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wie weet liepen ze wel gewoon van de ene naar de andere ijstent :+ ;)
En bij elke tent het hoorntje opeten :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199454586
quote:
2s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:43 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Sorry. Het spijt me verschrikkelijk. Ik wist niet dat er strikte regels gelden als het om cultuur opsnuiven gaat en dat je op z'n minst een urenlange rondleiding geboekt moest hebben.
Beetje mierenneukerij vind ik, maar goed. De één heeft een grote muil, de ander zuigt als een Miele.
En doorrrrrrrr maar weer.
Joh, ik chargeer en lul ook maar wat, om in termen van deze gate te blijven. Ik mag hopen dat niemand dat een kind van 4 aandoet :D
pi_199454622
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het is in elk geval beter dan de cultuursnuiverij van zijn pa rond 5:32 :D

Had al eens gelezen dat hij dat gedaan zou hebben onder een filmpje, nu zie ik het pas echt. :N
  zondag 16 mei 2021 @ 17:50:35 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199454643
quote:
2s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:26 schreef Straadthont het volgende:
Cultuur snuiven, dat kwam van mij! Helemaal zelf verzonnen inderdaad, om het topic weer wat luchtiger te maken, dacht ik, maar dat was verkeerd gedacht! Door het eiland af te lopen en dingen te bezichtigen ben je toch cultuur aan het opsnuiven of niet dan?
En dat kan nog prima, maar als een ander dat vervolgens serieus gaat nemen een verontwaardigd gaat reageren dat dat kind van 4 helemaal geen reet heeft aan dat cultuur snuiven dan hebben we waarschijnlijk gelijk de kern van het probleem te pakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199454823
Zeg, er was een roddel over S, dat ze verliefd was op haar stiefbroer. En dat ze die vriendin van hem gestalkt had. Stond een tijdje geleden hier. Daar zou ik nou wel meer van willen weten. Dat is nou sappig. Weet iemand dit?

P.s. Alle Calex bij mij de deur uit! O-)
pi_199454865
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat kan nog prima, maar als een ander dat vervolgens serieus gaat nemen een verontwaardigd gaat reageren dat dat kind van 4 helemaal geen reet heeft aan dat cultuur snuiven dan hebben we waarschijnlijk gelijk de kern van het probleem te pakken.
Wat mij betreft negeren we het verder gewoon en gaan we door.

Tijd voor koffie de luxe met een kaakje. c_/
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 18:02:26 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199454871
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat zou ik doen :@
Ja maar jij moet al je ijsjes delen met je hont.
  zondag 16 mei 2021 @ 18:16:30 #97
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199455156
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:02 schreef maily het volgende:

[..]

Ja maar jij moet al je ijsjes delen met je hont.
Met of zonder hoorntje?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199455316
Screenshot van dansfilmpje op Insta Hazes.
I’ll keep you wild. :')

pi_199455385
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:01 schreef Kupelu het volgende:
Zeg, er was een roddel over S, dat ze verliefd was op haar stiefbroer. En dat ze die vriendin van hem gestalkt had. Stond een tijdje geleden hier. Daar zou ik nou wel meer van willen weten. Dat is nou sappig. Weet iemand dit?

P.s. Alle Calex bij mij de deur uit! O-)
Is dat dat over-iemand-heen-rijden-verhaal? Zijn hier foto's en filmpjes van? Al dan niet met Calex-sluikreclame?

(Als het echt zo is, is het echt verschrikkelijk natuurlijk).
pi_199455540
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Is dat dat over-iemand-heen-rijden-verhaal? Zijn hier foto's en filmpjes van? Al dan niet met Calex-sluikreclame?

(Als het echt zo is, is het echt verschrikkelijk natuurlijk).
Volgens mij was dat naast dat ze iemand wilde overrijden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199455608
Klopt, dat was weer een ander verhaal over het stalken en bedreigen van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer. Dat gerucht kwam van het Viva-forum, zonder verder info overigens.

Viva reactie; Dit stond aan het "begin " van hun relatie , 6 weken geleden (?) bij de roddeloog . Volgens mij is het ook in één van hun afleveringen besproken. Ook dat ze 2x de vent van Monica Geuze heeft afgepikt etc.
Een verslaafde borderliner en een verslaafde narcist.
Echt het is net Barbie met haar vriendjes met het enorm grote verschil dat ze geld zat heeft.
  zondag 16 mei 2021 @ 18:45:09 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199455777
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Volgens mij was dat naast dat ze iemand wilde overrijden.
Misschien ging het wel om dezelfde, dat zou wel zo overzichtelijk zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199455793
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:37 schreef Straadthont het volgende:
Klopt, dat was weer een ander verhaal over het stalken en bedreigen van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer. Dat gerucht kwam van het Viva-forum, zonder verder info overigens.

Viva reactie; Dit stond aan het "begin " van hun relatie , 6 weken geleden (?) bij de roddeloog . Volgens mij is het ook in één van hun afleveringen besproken. Ook dat ze 2x de vent van Monica Geuze heeft afgepikt etc.
Een verslaafde borderliner en een verslaafde narcist.
Echt het is net Barbie met haar vriendjes met het enorm grote verschil dat ze geld zat heeft.
Ah, dank. Ik ben geband van Viva :D ja dat van Monica is wel bekend, zijn ook filmpjes van Sarah en Lars.

[ Bericht 4% gewijzigd door letmehearyouscream op 16-05-2021 19:23:31 ]
  zondag 16 mei 2021 @ 18:50:34 #104
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199455905
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ah, dank. Ik ben geband van Viva:D ja dat van Monica is wel bekend, zijn ook filmpjes van Sarah en Lars.
Ban bij Viva? :D Dat vind ik toch zo’n verzuurd clubje wijven, zo’n smerig kliekje.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199456005
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ah, dank. Ik ben geband van Viva:D ja dat van Monica is wel bekend, zijn ook filmpjes van Sarah en Lars.
Daar hoef je niet veel voor te doen. Eén kuchje en je ligt eruit :') Het staat gewoon open en bloot te lezen trouwens. ;)
  Miss 200.000.000! zondag 16 mei 2021 @ 18:58:46 #106
367000 roos94
pi_199456100
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ban bij Viva? :D Dat vind ik toch zo’n verzuurd clubje wijven, zo’n smerig kliekje.
Viva is echt een stront forum ik ben daar ook IP geband
pi_199456313
Bio Sarah
𝕽𝖔𝖈𝖐 ‘𝖓 𝕽𝖔𝖑𝖑 𝕭𝖆𝖇𝖞𝖌𝖎𝖗𝖑

Ik zeg maar zo ik zeg maar niks. O-)
pi_199456333
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:02 schreef maily het volgende:

[..]

Ja maar jij moet al je ijsjes delen met je hont.
Mijn hond wilt ook altijd mijn ijsjes :D :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199456341
quote:
12s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:10 schreef Straadthont het volgende:
Bio Sarah
𝕽𝖔𝖈𝖐 ‘𝖓 𝕽𝖔𝖑𝖑 𝕭𝖆𝖇𝖞𝖌𝖎𝖗𝖑

Ik zeg maar zo ik zeg maar niks. O-)
BrEeZaH
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199456353
quote:
12s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:10 schreef Straadthont het volgende:
Bio Sarah
𝕽𝖔𝖈𝖐 ‘𝖓 𝕽𝖔𝖑𝖑 𝕭𝖆𝖇𝖞𝖌𝖎𝖗𝖑

Ik zeg maar zo ik zeg maar niks. O-)
Is het rock and roll time again. 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199456427
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:56 schreef Leandra het volgende:
Waar komt dat "cultuur snuiven" eigenlijk vandaan? Ik zie die claim nergens op haar insta, ik zie wel wat plaatjes van een wandeling door het dorp met af en toe een poortje waar verder niemand op staat, maar ik heb het idee dat die hele "cultuur snuiven" claim hier verzonnen is, dus dan is het op z'n minst vreemd om haar dat vervolgens te verwijten en te stellen dat dat joch van 4 helemaal geen reet heeft aan "cultuur snuiven".
Dat zag ik dus ook een moeder die met haar kind loopt en op mooie plekjes een foto maakt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199456461
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Is het rock and roll time again. 8)7
Yes!

  zondag 16 mei 2021 @ 19:19:04 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199456515
Straks lekker Rock 'n Roll An3 om het weekend...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199456566
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:19 schreef Leandra het volgende:
Straks lekker Rock 'n Roll An3 om het weekend...
Lekker rocken in de speeltuin en het pannenkoekenrestaurant, ben benieuwd hoe leuk Sarah dat vindt :')
Alius aliud dicit
pi_199456659
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ban bij Viva? :D Dat vind ik toch zo’n verzuurd clubje wijven, zo’n smerig kliekje.
Kun je nagaan, dat zelfs een zuur verbitterd persoon als ik daar niet uit de verf kwam....omdat zij nog erger waren.
pi_199456703
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:25 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Kun je nagaan, dat zelfs een zuur verbitterd persoon als ik daar niet uit de verf kwam....omdat zij nog erger waren.
:D
pi_199456711
quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:37 schreef Straadthont het volgende:
Klopt, dat was weer een ander verhaal over het stalken en bedreigen van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer. Dat gerucht kwam van het Viva-forum, zonder verder info overigens.

Viva reactie; Dit stond aan het "begin " van hun relatie , 6 weken geleden (?) bij de roddeloog . Volgens mij is het ook in één van hun afleveringen besproken. Ook dat ze 2x de vent van Monica Geuze heeft afgepikt etc.
Een verslaafde borderliner en een verslaafde narcist.
Echt het is net Barbie met haar vriendjes met het enorm grote verschil dat ze geld zat heeft.
Heeft Sarah ook echt een Relatie gehad met Lars of alleen een avontuurtje?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199456755
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:19 schreef Leandra het volgende:
Straks lekker Rock 'n Roll An3 om het weekend...
Zou je denken? Een uurtje kleien in de villa of een kwartiertje steppen, meer zal het niet worden. Want verhuizing [wanneer gaat dat gebeuren?] en optreden begint dalijk weer, al is kleinschalig.
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 19:30:08 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199456772
quote:
12s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:10 schreef Straadthont het volgende:
Bio Sarah
𝕽𝖔𝖈𝖐 ‘𝖓 𝕽𝖔𝖑𝖑 𝕭𝖆𝖇𝖞𝖌𝖎𝖗𝖑

Ik zeg maar zo ik zeg maar niks. O-)
Nagedaan van Rox, die heeft hetzelfde lettertype ....
pi_199456790
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heeft Sarah ook echt een Relatie gehad met Lars of alleen een avontuurtje?
Volgens mij alleen een avontuurtje maar dat weet ik niet zeker.
pi_199456887
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:30 schreef maily het volgende:

[..]

Nagedaan van Rox, die heeft hetzelfde lettertype ....
Hee, verrek, ja!
𝕯𝖔𝖈𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕯𝖗𝖊

Net als André Jr geen eigen identiteit of originaliteit.
  Spellchecker zondag 16 mei 2021 @ 19:40:22 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199457039
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:34 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Hee, verrek, ja!
𝕯𝖔𝖈𝖍𝖙𝖊𝖗 𝕯𝖗𝖊

Net als André Jr geen eigen identiteit of originaliteit.
Rox was eerst
pi_199457142
Zou Sarah wel mee de kleedkamer in mogen voor een optreden? Lijkt me wel een type dat zich opdringt. En zou Antwee voor een concert weer een hotelkamer boeken of gaat hij net als Andreen thuis de boel kort en klein slaan.

Dit en meer in de komende reeksen dus blijf volgen en abonneer.
pi_199457148
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:40 schreef maily het volgende:

[..]

Rox was eerst
Ja, ik bedoelde dan ook copycat Sarah.
pi_199457670
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:30 schreef maily het volgende:

[..]

Nagedaan van Rox, die heeft hetzelfde lettertype ....
Daar heeft ze wel iets goed te maken na de sneer van laatst.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199458188
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Daar heeft ze wel iets goed te maken na de sneer van laatst.
Dat kwam toch van het account van die kledingtoko?

Nee, Sarah maakt niks goed, die is dik met Rochel en zal net zo'n haat en ziekelijke jaloezie hebben naar Mo en dus ook Rox want zij zijn dik met elkaar. Ik denk eerder dat het beetje contact dat André nog heeft met zijn zus binnenkort verleden tijd is en hij langzaam losgeweekt gaat worden van zijn enige echte familie waar hij zo naar snakt.
Babygirl is evil...... >:)
pi_199458217
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:34 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Dat kwam toch van het account van die kledingtoko?

Nee, Sarah maakt niks goed, die is dik met Rochel en zal net zo'n haat en ziekelijke jaloezie hebben naar Mo en dus ook Rox want zij zijn dik met elkaar. Ik denk eerder dat het beetje contact dat André nog heeft met zijn zus binnenkort verleden tijd is en hij langzaam losgeweekt gaat worden van zijn enige echte familie waar hij zo naar snakt.
Babygirl is evil...... >:)
Heb het wel eens eerder gevraagd (niet specifiek aan jou) maar waarom bestaat dat beeld? Vanwege de geruchten over stalken en het autoverhaal?
Oprechte vraag, zonder zurigheid. Nou ja, niet meer dan gebruikelijk.
pi_199458247
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heeft Sarah ook echt een Relatie gehad met Lars of alleen een avontuurtje?
One Night Stand na een avondje stappen.
pi_199458255
quote:
17s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:44 schreef praadje het volgende:
Zou Sarah wel mee de kleedkamer in mogen voor een optreden? Lijkt me wel een type dat zich opdringt. En zou Antwee voor een concert weer een hotelkamer boeken of gaat hij net als Andreen thuis de boel kort en klein slaan.

Dit en meer in de komende reeksen dus blijf volgen en abonneer.
Beheh de man hier is ook muzikant, maar ik zou pissig zijn als ik niet in de kleedkamer zou mogen als ik mezelf helemaal meegesleept had :D

Is dat een ding bij hazes?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199458256
Maar is die Lars met haar vreemdgegaan toen hij wat met dingetje had? Ben haar naam effe kwijt.
  Miss 200.000.000! zondag 16 mei 2021 @ 20:41:08 #131
367000 roos94
pi_199458265
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar is die Lars met haar vreemdgegaan toen hij wat met dingetje had? Ben haar naam effe kwijt.
Monica ja
pi_199458280
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar is die Lars met haar vreemdgegaan toen hij wat met dingetje had? Ben haar naam effe kwijt.
Jup, de twee Mo's hebben bij het ontstaan van de babyblue-gate ook contact gehad als lotgenoten. Dat heeft de broer van Monique toen naar buiten gebracht.
pi_199458288
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:34 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Dat kwam toch van het account van die kledingtoko?

Nee, Sarah maakt niks goed, die is dik met Rochel en zal net zo'n haat en ziekelijke jaloezie hebben naar Mo en dus ook Rox want zij zijn dik met elkaar. Ik denk eerder dat het beetje contact dat André nog heeft met zijn zus binnenkort verleden tijd is en hij langzaam losgeweekt gaat worden van zijn enige echte familie waar hij zo naar snakt.
Babygirl is evil...... >:)
Nergens op gebaseerd much?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199458290
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar is die Lars met haar vreemdgegaan toen hij wat met dingetje had? Ben haar naam effe kwijt.
Monica Geuze.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199458298
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Beheh de man hier is ook muzikant, maar ik zou pissig zijn als ik niet in de kleedkamer zou mogen als ik mezelf helemaal meegesleept had :D

Is dat een ding bij hazes?
Ja, bij die beruchte concertenreeks waarbij Bridget 20 kaarten voor haar gang had geroggeld mocht Monique de kleedkamer niet in. Het was toen al een soort van uit, vond André dan. Tijdlijnen zijn niet zijn sterkste kant.
pi_199458300
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jup, de twee Mo's hebben bij het ontstaan van de babyblue-gate ook contact gehad als lotgenoten. Dat heeft de broer van Monique toen naar buiten gebracht.
:D dat wist ik niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199458307
Damn. Staat je netjes :o
pi_199458311
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja, bij die beruchte concertenreeks waarbij Bridget 20 kaarten voor haar gang had geroggeld mocht Monique de kleedkamer niet in. Het was toen al een soort van uit, vond André dan. Tijdlijnen zijn niet zijn sterkste kant.
Aaah ok, het was al uit, ja dat is andere koek natuurlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199458326
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja, bij die beruchte concertenreeks waarbij Bridget 20 kaarten voor haar gang had geroggeld mocht Monique de kleedkamer niet in. Het was toen al een soort van uit, vond André dan. Tijdlijnen zijn niet zijn sterkste kant.
Wat mij stoort aan André dat hij van 1 verhaal steeds een ander verhaal maakt. En zo komt hij op mij over dat hij steeds liegt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199458328
Zo te horen is Sara lekker bezig op de schaal van Cabau :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199458342
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wat mij stoort aan André dat hij van 1 verhaal steeds een ander verhaal maakt. En zo komt hij op mij over dat hij steeds liegt.
Neeeeneeeneee!!! Hij liegt dus NIET he!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199458363
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Aaah ok, het was al uit, ja dat is andere koek natuurlijk.
Nou, dat is dus de vraag. Het was een vreemde tussenfase. Hij was al met B bezig (voor de tweede ronde zeg maar), maar Mo zat wel gewoon op de vip-tribune met haar familie en plaatste foto's van de trotse schoonvader van de rockster van de avond :') dus de meningen verschillen denk ik, over of het aan was :')
pi_199458371
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neeeeneeeneee!!! Hij liegt dus NIET he!
Hij is eerlijk, weet je wel. Vraag maar aan Patty. Het is een boefje, maar met een hart van goud. Hi ha ho.
pi_199458374
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Beheh de man hier is ook muzikant, maar ik zou pissig zijn als ik niet in de kleedkamer zou mogen als ik mezelf helemaal meegesleept had :D

Is dat een ding bij hazes?
Yep, zowel bij Andreen als bij Antwee. Beiden trokken ook in een hotel een week voor de concertreeks begon. Want ze waren te zenuwachtig, onzeker, werden agressief als het niet ging zoals zei wilden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199458377
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Damn. Staat je netjes :o
Naar wie is dit een sneer :D ?
pi_199458394
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Naar wie is dit een sneer :D ?
Sneer? Dat was naar Sarah bedoeld :) Neuken met een bezette kerel en dat meerdere keren :r
pi_199458402
quote:
17s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:49 schreef praadje het volgende:

[..]

Yep, zowel bij Andreen als bij Antwee. Beiden trokken ook in een hotel een week voor de concertreeks begon. Want ze waren te zenuwachtig, onzeker, werden agressief als het niet ging zoals zei wilden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, 1 x in de x jaar een shitload stadionconcerten geven is natuurlijk wel spannender dan 20 x per jaar alle schubbekutveens af voor een lokale kroeg.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199458413
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Sneer? Dat was naar Sarah bedoeld :) Neuken met een bezette kerel en dat meerdere keren :r
Haha oké, ff checken met die gekke zweer hier.

Het is inderdaad zeer onfris. Weet niet of zij van die club is, maar je hebt van die types die het een soort van bonus vinden als het hen "lukt" om een bezette man te scoren.
  zondag 16 mei 2021 @ 20:52:27 #149
168093 Soury
Squeek
pi_199458416
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wat mij stoort aan André dat hij van 1 verhaal steeds een ander verhaal maakt. En zo komt hij op mij over dat hij steeds liegt.
Ach het is maar een vriendin, maar wie weet _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199458462
Meanwhile heeft onze Rachel een foto op haar insta geplaatst samen met Shane Kluivert.

Eng stel ook die Patrick en Rosanna.
pi_199458507
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha oké, ff checken met die gekke zweer hier.

Het is inderdaad zeer onfris. Weet niet of zij van die club is, maar je hebt van die types die het een soort van bonus vinden als het hen "lukt" om een bezette man te scoren.

Volgens mij komt dat laatste ook gewoon voort uit onzekerheid. Even een bezette kerel strikken en ze voelen zich voor eventjes wat beter. Want hij heeft wel mooi voor mij gekozen.
  Miss 200.000.000! zondag 16 mei 2021 @ 21:02:03 #152
367000 roos94
pi_199458545
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat laatste ook gewoon voort uit onzekerheid. Even een bezette kerel strikken en ze voelen zich voor eventjes wat beter. Want hij heeft wel mooi voor mij gekozen.
Homewreckers, dat zijn de ergste :r
  zondag 16 mei 2021 @ 21:02:55 #153
168093 Soury
Squeek
pi_199458557
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat laatste ook gewoon voort uit onzekerheid. Even een bezette kerel strikken en ze voelen zich voor eventjes wat beter. Want hij heeft wel mooi voor mij gekozen.
Die bezette kerel gaat er in mee he?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199458612
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:37 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heb het wel eens eerder gevraagd (niet specifiek aan jou) maar waarom bestaat dat beeld? Vanwege de geruchten over stalken en het autoverhaal?
Oprechte vraag, zonder zurigheid. Nou ja, niet meer dan gebruikelijk.
Onder andere vanwege de geruchten. En waar rook is is vuur, is nog altijd gebleken.
Er is gewoon teveel dat niet in haar voordeel spreekt.

Plus, ze zet zichzelf ook al niet bijster leuk neer maar dat is persoonlijk en op gevoel dat ik niet kan uitleggen en wil ik ook niet.

Ik zie haar ook nooit met vriendinnen en ik zou persoonlijk ook ver van haar vandaan blijven omdat ik haar voor geen cent zal vertrouwen. Dat lijkt me meer dan genoeg reden om het beeld dat ik van haar heb uit te leggen.
Ik vind haar creepy en heel raar gedrag vertonen voor een 25jarige. En ik ben echt niet de enige die het zo ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Straadthont op 16-05-2021 21:13:09 ]
pi_199458641
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Die bezette kerel gaat er in mee he?
Ja, klopt. Maar heel veel mannen lopen gewoon hun piemel achterna. Als een gewillige vrouw zich aandient is het vaak snel bekeken.
  Miss 200.000.000! zondag 16 mei 2021 @ 21:09:35 #157
367000 roos94
pi_199458649
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Die bezette kerel gaat er in mee he?
Klopt maar voor vreemdgaan heb je twee mensen nodig.
  zondag 16 mei 2021 @ 21:12:16 #158
168093 Soury
Squeek
pi_199458690
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:09 schreef roos94 het volgende:

[..]

Klopt maar voor vreemdgaan heb je twee mensen nodig.
Dat zeg ik
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199458768
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar is die Lars met haar vreemdgegaan toen hij wat met dingetje had? Ben haar naam effe kwijt.
Ja, hij was toen met Monica Geuze en hadden of ja hebben natuurlijk een kind samen. Met Lars ging ze enkel vreemd, jaren geleden was Monica met die Lul Kleine samen en toen pakte Sarah hem af van Monica en heeft ze er even een relatie mee gehad. Ze heeft dus twee maal een man van Monica afgepakt.

Het bedreigen en stalken van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer staat inderdaad los van het omver willen rijden van een meisje, dat meisje deed aangifte en de rechter oordeelde dat Sarah verplicht naar een kliniek moest.

Bron: even rondgezocht op het www.
pi_199458792
quote:
17s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:49 schreef praadje het volgende:

[..]

Yep, zowel bij Andreen als bij Antwee. Beiden trokken ook in een hotel een week voor de concertreeks begon. Want ze waren te zenuwachtig, onzeker, werden agressief als het niet ging zoals zei wilden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wist ik helemaal niet van A1.
pi_199458842
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:16 schreef -river- het volgende:

[..]

Ja, hij was toen met Monica Geuze en hadden of ja hebben natuurlijk een kind samen. Met Lars ging ze enkel vreemd, jaren geleden was Monica met die Lul Kleine samen en toen pakte Sarah hem af van Monica en heeft ze er even een relatie mee gehad. Ze heeft dus twee maal een man van Monica afgepakt.

Het bedreigen en stalken van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer staat inderdaad los van het omver willen rijden van een meisje, dat meisje deed aangifte en de rechter oordeelde dat Sarah verplicht naar een kliniek moest.

Bron: even rondgezocht op het www.
Wauw.
pi_199458891
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wauw.
Het lijkt mij heel raar als een meid tot twee keer toe je vent van je afpakt, al moet je daar achteraf blij om zijn want wie wil nou een onbetrouwbare lul. Maar met Lars had ze net een kind dan is dat wel erg sneu.
pi_199458980
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:16 schreef -river- het volgende:

[..]

Ja, hij was toen met Monica Geuze en hadden of ja hebben natuurlijk een kind samen. Met Lars ging ze enkel vreemd, jaren geleden was Monica met die Lul Kleine samen en toen pakte Sarah hem af van Monica en heeft ze er even een relatie mee gehad. Ze heeft dus twee maal een man van Monica afgepakt.

Het bedreigen en stalken van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer staat inderdaad los van het omver willen rijden van een meisje, dat meisje deed aangifte en de rechter oordeelde dat Sarah verplicht naar een kliniek moest.

Bron: even rondgezocht op het www.
Wow. Ik wist niet dat die al langer in dat wereldje zo bezig was. Lekkere reputatie :{
Alius aliud dicit
pi_199458987
Ik heb trouwens nergens hard bewijs kunnen vinden dat Sarah de toenmalige vriendin van haar stiefbroer heeft bedreigt en gestalkt de rest wel.
pi_199459084
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:27 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Wow. Ik wist niet dat die al langer in dat wereldje zo bezig was. Lekkere reputatie :{
Ook gewoon vozen met een kerel die net vader is geworden :{ Nee, ik heb geen goed woord over voor zulke vrouwen.
pi_199459167
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ook gewoon vozen met een kerel die net vader is geworden :{ Nee, ik heb geen goed woord over voor zulke vrouwen.
Ik ook niet, ook al is die kerel net zo fout.
pi_199459176
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:16 schreef -river- het volgende:

[..]

Het bedreigen en stalken van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer staat inderdaad los van het omver willen rijden van een meisje, dat meisje deed aangifte en de rechter oordeelde dat Sarah verplicht naar een kliniek moest.

Bron: even rondgezocht op het www.
Een ander verhaal gaat dat fam van Soelen en het slachtoffer om de tafel zijn gaan zitten, een afkoopsom met elkaar overeen zijn gekomen met de garantie dat ze naar een kliniek zou gaan. En daarmee zou de kous af zijn.
Wie weet daarvan?
pi_199459210
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:36 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Een ander verhaal gaat dat fam van Soelen en het slachtoffer om de tafel zijn gaan zitten, een afkoopsom met elkaar overeen zijn gekomen met de garantie dat ze naar een kliniek zou gaan. En daarmee zou de kous af zijn.
Wie weet daarvan?
Nee, is voor de rechter gekomen en kon kiezen tussen de bak ingaan of verplicht afkicken.
pi_199459240
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:38 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee, is voor de rechter gekomen en kon kiezen tussen de bak ingaan of verplicht afkicken.
Helder.
  zondag 16 mei 2021 @ 22:46:29 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199460367
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:36 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Een ander verhaal gaat dat fam van Soelen en het slachtoffer om de tafel zijn gaan zitten, een afkoopsom met elkaar overeen zijn gekomen met de garantie dat ze naar een kliniek zou gaan. En daarmee zou de kous af zijn.
Wie weet daarvan?
Dat lijkt me niet heel erg voor de hand liggen met zo'n misdrijf... daar vindt de OvJ ook wat van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 mei 2021 @ 00:37:02 #171
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199461491
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet heel erg voor de hand liggen met zo'n misdrijf... daar vindt de OvJ ook wat van.
Moet men wel aangifte doen, doet men dat niet dan is er toch geen zaak?
pi_199462147
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:16 schreef -river- het volgende:

[..]

Ja, hij was toen met Monica Geuze en hadden of ja hebben natuurlijk een kind samen. Met Lars ging ze enkel vreemd, jaren geleden was Monica met die Lul Kleine samen en toen pakte Sarah hem af van Monica en heeft ze er even een relatie mee gehad. Ze heeft dus twee maal een man van Monica afgepakt.

Het bedreigen en stalken van de toenmalige vriendin van haar stiefbroer staat inderdaad los van het omver willen rijden van een meisje, dat meisje deed aangifte en de rechter oordeelde dat Sarah verplicht naar een kliniek moest.

Bron: even rondgezocht op het www.
Ze kan al aardig wat afvinken
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 17 mei 2021 @ 08:17:58 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199462548
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Moet men wel aangifte doen, doet men dat niet dan is er toch geen zaak?
Dat ligt eraan, in sommige gevallen is er geen aangifte van het slachtoffer nodig en gaat men sowieso over tot vervolging.
Niet dat je een slachtoffer eerst kunt bedreigen, dan iets aan kunt doen en er vervolgens mee weg kunt komen omdat het slachtoffer door (nog meer) bedreigingen geen aangifte durft te doen.

Zeker als ze haar daadwerkelijk aangereden heeft en de politie erbij geweest is kan het prima zonder aangifte van het slachtoffer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199462637
Goedemorgen c_/

Screenshot van filmpje. Steeds als je denkt dat het niet infantieler kan. -O-



Op Ista André een foto van het liefdeskoppeltje en het enige dat ik dacht was #freeandré in navolging van #freebritney. :{
pi_199462781
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:09 schreef roos94 het volgende:

[..]

Klopt maar voor vreemdgaan heb je twee mensen nodig.
Nou, eigenlijk maar 1. Twee voor de daad, maar de vreemdganger, das er dan maar 1 in dit verhaal (of zoals een kennis van vroeger die t alleen met gebonden mannen deed altijd zei: hij gaat vreemd, ik niet)
pi_199462848
quote:
6s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:26 schreef Straadthont het volgende:
Goedemorgen c_/

Screenshot van filmpje. Steeds als je denkt dat het niet infantieler kan. -O-

[ afbeelding ]

Op Ista André een foto van het liefdeskoppeltje en het enige dat ik dacht was #freeandré in navolging van #freebritney. :{
Goeiegenade, hoe oud is dat wurm? Als iemand me gezegd zou hebben dat ie 40 was had ik het ook geloofd (ware het niet dat ik een puber was toen ie geboren is), wat een ontzettend verlopen drankharses, nu al
pi_199462981
quote:
6s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:26 schreef Straadthont het volgende:
Goedemorgen c_/

Screenshot van filmpje. Steeds als je denkt dat het niet infantieler kan. -O-

[ afbeelding ]

Op Ista André een foto van het liefdeskoppeltje en het enige dat ik dacht was #freeandré in navolging van #freebritney. :{
Pfff had ze haar benen niet ff kunnen scheren?!!!
pi_199463549
De nieuwe vlam van Bridget.
https://www.ditjesendatje(...)an-bridget-maasland/



Ontzettend onflatteus shirt heeft ze onder haar jasje. Door bijna dezelfde kleur als haar huid lijkt alsof de boel vanaf haar nek finaal in elkaar is gestort.
  maandag 17 mei 2021 @ 09:37:02 #179
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_199463557
Ben weer helemaal bij zouden ze bij Shownieuws zeggen, lees een hoop wat ik nog niet wist een scenario schrijver zou dat niet kunnen verzinnen van soaps, over die nieuwe vriendin vanAndré2, en hem zelf.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_199464487
quote:
6s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:26 schreef Straadthont het volgende:
Goedemorgen c_/

Screenshot van filmpje. Steeds als je denkt dat het niet infantieler kan. -O-

[ afbeelding ]

Op Ista André een foto van het liefdeskoppeltje en het enige dat ik dacht was #freeandré in navolging van #freebritney. :{
Dit filmpje 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199464666
quote:
7s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:36 schreef Straadthont het volgende:
De nieuwe vlam van Bridget.
https://www.ditjesendatje(...)an-bridget-maasland/

[ afbeelding ]

Ontzettend onflatteus shirt heeft ze onder haar jasje. Door bijna dezelfde kleur als haar huid lijkt alsof de boel vanaf haar nek finaal in elkaar is gestort.
Leuk voor Bridget, het is haar gegund. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199464797
quote:
14s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk voor Bridget, het is haar gegund. :)
Leuke kop heeft ie ook.
  maandag 17 mei 2021 @ 11:31:57 #183
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199465114
quote:
7s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:36 schreef Straadthont het volgende:
De nieuwe vlam van Bridget.
https://www.ditjesendatje(...)an-bridget-maasland/

[ afbeelding ]

Ontzettend onflatteus shirt heeft ze onder haar jasje. Door bijna dezelfde kleur als haar huid lijkt alsof de boel vanaf haar nek finaal in elkaar is gestort.
Ben blij voor haar.
pi_199465166
Bridget gaat er fors op vooruit! Good for her
Alius aliud dicit
pi_199466006
https://www.utopianieuws.(...)ruzie-met-deze-bner/

André maakt geen vrienden laatste tijd :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199466028
quote:
7s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:36 schreef Straadthont het volgende:
De nieuwe vlam van Bridget.
https://www.ditjesendatje(...)an-bridget-maasland/

[ afbeelding ]

Ontzettend onflatteus shirt heeft ze onder haar jasje. Door bijna dezelfde kleur als haar huid lijkt alsof de boel vanaf haar nek finaal in elkaar is gestort.
Ik gun haar ook het geluk. :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 17 mei 2021 @ 12:31:19 #187
354103 Magica
gna gna
pi_199466087
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)ruzie-met-deze-bner/

André maakt geen vrienden laatste tijd :D
Slaande ruzie is ook nogal overdreven :')
pi_199466252
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:31 schreef Magica het volgende:

[..]

Slaande ruzie is ook nogal overdreven :')
Roddelsites kunnen erg overdrijven. :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199466605
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 17 mei 2021 @ 13:25:12 #190
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199466887
quote:
In wat voor bui zit die?
  maandag 17 mei 2021 @ 13:27:38 #191
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199466937
Gisteren hadden ze ook al van die epilepsie opwekkende stories :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199466998
quote:
Dit soort filmpjes vindt de 17 jarige hier maar kinderachtig. En gelijk heeft ze :Y
Alius aliud dicit
pi_199467161
Had iemand dit artikeltje al gelezen?

https://www.utopianieuws.(...)n-is-een-nare-vrouw/

Weten we denk ik in elk geval van wie Antwee zijn gedraai heeft.

Die zeedieren lap vergeet gemakshalve dat haar eigen dochter haar ook niet lust.

Bleh, wat een ontzettend vieze vrouw.
pi_199467697
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:39 schreef totebel het volgende:
Had iemand dit artikeltje al gelezen?

https://www.utopianieuws.(...)n-is-een-nare-vrouw/

Weten we denk ik in elk geval van wie Antwee zijn gedraai heeft.

Die zeedieren lap vergeet gemakshalve dat haar eigen dochter haar ook niet lust.

Bleh, wat een ontzettend vieze vrouw.
Dat is geen vrouw maar een walgelijke puinrat!



Ik zei gisteren al, die trekt Sarah mee in de ziekelijke jaloezie en haat tegen Monique, en aan Sarah heeft ze een goede, aangezien ze niet vies is van geweld tegen exen en vriendinnen van een ander.
Haar kontenlikkende posting met moederdag naar de moederrat der ratten die zij amper kent is daar een goed voorbeeld van. Baby-rat loves it!
More to come met deze twee. Of drie, André is van hetzelfde laken een pak met dwaze streep! Maar hij trekt het denk ik niet lang meer. Hij staat nog net niet jankend op de wanstaltige selfies. Zijn eigen moeder wordt zijn grootste ondergang.
Wat ze met Ellen hebben gedaan proberen ze nu bij Monique. Het zit bij hun in de genen.
pi_199469399
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien moet er wat duidelijkheid komen vanuit de moderatie wat er wel en niet besproken mag worden.
Commentaar op Saar's benen mag niet, dus daar onthoud ik mijzelf ook van.
pi_199469430
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In wat voor bui zit die?
Kleuter periode, kloontje het reuzenkind
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199469539
quote:
7s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:13 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Dat is geen vrouw maar een walgelijke puinrat!

[ afbeelding ]

Ik zei gisteren al, die trekt Sarah mee in de ziekelijke jaloezie en haat tegen Monique, en aan Sarah heeft ze een goede, aangezien ze niet vies is van geweld tegen exen en vriendinnen van een ander.
Haar kontenlikkende posting met moederdag naar de moederrat der ratten die zij amper kent is daar een goed voorbeeld van. Baby-rat loves it!
More to come met deze twee. Of drie, André is van hetzelfde laken een pak met dwaze streep! Maar hij trekt het denk ik niet lang meer. Hij staat nog net niet jankend op de wanstaltige selfies. Zijn eigen moeder wordt zijn grootste ondergang.
Wat ze met Ellen hebben gedaan proberen ze nu bij Monique. Het zit bij hun in de genen.
We gaan het meemaken.
Ik snap dat natrappen nooit.
Begrijpt Raggel nou niet dat het ook tegen haar kan keren.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199469824
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wat mij stoort aan André dat hij van 1 verhaal steeds een ander verhaal maakt. En zo komt hij op mij over dat hij steeds liegt.
Komt gewoon omdat hij bijna al zijn hersencellen heeft weggezopen/gesnoven. Het is dus waarschijnlijk niet eens bewust gelogen.
pi_199469955
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:08 schreef -river- het volgende:

[..]

Leuke kop heeft ie ook.
Zij ook. Ik vind Bridget een beeldschone vrouw O+
pi_199470065
Het programma EenVandaag betrapte Andre Hazes op snusgebruik.


https://eenvandaag.avrotr(...)ederlandse-jongeren/
pi_199470099
quote:
Tering, zijn ouwe vaar leek al op Axl Rose, nu hij ook



[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 16:04:55 ]
pi_199470118
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:39 schreef totebel het volgende:
Had iemand dit artikeltje al gelezen?

https://www.utopianieuws.(...)n-is-een-nare-vrouw/

Weten we denk ik in elk geval van wie Antwee zijn gedraai heeft.

Die zeedieren lap vergeet gemakshalve dat haar eigen dochter haar ook niet lust.

Bleh, wat een ontzettend vieze vrouw.
Wat een herkauwerij dat artikel. Was al weken geleden allemaal in het "nieuws".

Bovendien had André het in die podcast nog steeds over jaaaaren geen contact met moeders.
Ze stemmen hun lulverhalen niet zo lekker op elkaar af.
pi_199470219
quote:
11s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:03 schreef Straadthont het volgende:
Het programma EenVandaag betrapte Andre Hazes op snusgebruik.


https://eenvandaag.avrotr(...)ederlandse-jongeren/

Roken dus. Denk dat hij wel ergere dingen bij zijn mond gehad heeft.
Om te beginnen de microfoon. :P
pi_199470230
Ik vind het erg voor Monique. In al die jaren is zij de enige (min of meer) stabiele factor in zijn leven geweest. Telkens slaagt hij er weer in om haar te vernederen, alsof hij een vuilniszak bij het grof huisvuil zet en vervolgens gaat hij natrappen. Om dan (zoals na Bridget) weer met hangende pootjes terug te keren: 'Liefde van mijn leven', 'Topvrouw', etc etc.
  Spellchecker maandag 17 mei 2021 @ 16:10:30 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199470266
quote:
11s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:03 schreef Straadthont het volgende:
Het programma EenVandaag betrapte Andre Hazes op snusgebruik.


https://eenvandaag.avrotr(...)ederlandse-jongeren/

Slecht voor zijn lichtgevende tandjes.
pi_199470474
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Roken dus. Denk dat hij wel ergere dingen bij zijn mond gehad heeft.
Om te beginnen de microfoon. :P
Dat.
En er staat altijd wel drank in de buurt maar daar hoor je de heren van Jellinek niet over. :')
pi_199478291
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

We gaan het meemaken.
Ik snap dat natrappen nooit.
Begrijpt Raggel nou niet dat het ook tegen haar kan keren.
Roggel is wel geslepen, maar das niet hetzelfde als intelligent, want dat is ze duidelijk niet.

Ik vind haar wel echt een vrouw waar de binnenkant heel erg naar buiten komt sijpelen. Ik heb het nooit een beauty gevonden, maar dat is nog wel op te leuken.. dat kutkarakter echter niet.

Gebruikt ze Dre sr niet als excuus voor het feit dat geen vent erin trapt? Behalve dan destijds die enge Manolo...maar die heeft haar uiteindelijk ook gedumpt
pi_199478506
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:12 schreef totebel het volgende:

[..]

Roggel is wel geslepen, maar das niet hetzelfde als intelligent, want dat is ze duidelijk niet.

Ik vind haar wel echt een vrouw waar de binnenkant heel erg naar buiten komt sijpelen. Ik heb het nooit een beauty gevonden, maar dat is nog wel op te leuken.. dat kutkarakter echter niet.

Gebruikt ze Dre sr niet als excuus voor het feit dat geen vent erin trapt? Behalve dan destijds die enge Manolo...maar die heeft haar uiteindelijk ook gedumpt
Daar zeg je iets interessants misschien willen ze haar niet of ontdekken ze haar nare karakter.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199479272
Ik denk (wellicht gekleurd door eigen troubles) dat Roxanne een zeer trouw en empathisch mens is.
Eerst stond ze vanwege loyaliteit blind dubbel en dwars achter haar moeder in de ruzie tussen roggel en an2. . En toen roggel ineens om egoïstische redenen 180 graden draaide en An2 weer haar schatje was, voelde Roxanne zich zooo verraden. Want diep in haar hart wist Roxanne wel dat dat roggel juist de slechterik was. Maar nu had roggel haar òòk een een slechterik gemaakt Want nu was Roxanne de enige die nog ruzie had. Terwijl zij nooit ruzie wilde,maar ja, die trouw aan haar moeder...
pi_199480055
Allemaal uit de duim dus?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199480341
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 01:25 schreef Majoraan het volgende:
Ik denk (wellicht gekleurd door eigen troubles) dat Roxanne een zeer trouw en empathisch mens is.
Eerst stond ze vanwege loyaliteit blind dubbel en dwars achter haar moeder in de ruzie tussen roggel en an2. . En toen roggel ineens om egoïstische redenen 180 graden draaide en An2 weer haar schatje was, voelde Roxanne zich zooo verraden. Want diep in haar hart wist Roxanne wel dat dat roggel juist de slechterik was. Maar nu had roggel haar òòk een een slechterik gemaakt Want nu was Roxanne de enige die nog ruzie had. Terwijl zij nooit ruzie wilde,maar ja, die trouw aan haar moeder...
Het verhaal gaat dat Rox niet mee wilde werken aan de zaak tegen Marieke. Rox' handtekening stond onder het huurcontract omdat Roggel destijds van het padje was (nog meer dan normaal). Toen Roggel naar de rechter ging, distantieerde ze zich ervan omdat ze al van jongs af aan erg close met Marieke is.
pi_199480350
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:12 schreef totebel het volgende:

[..]

Roggel is wel geslepen, maar das niet hetzelfde als intelligent, want dat is ze duidelijk niet.

Ik vind haar wel echt een vrouw waar de binnenkant heel erg naar buiten komt sijpelen. Ik heb het nooit een beauty gevonden, maar dat is nog wel op te leuken.. dat kutkarakter echter niet.

Gebruikt ze Dre sr niet als excuus voor het feit dat geen vent erin trapt? Behalve dan destijds die enge Manolo...maar die heeft haar uiteindelijk ook gedumpt
Niccolo? Die heeft zij volgens mij zelf gedumpt uit respect voor André.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:58:48 #213
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199480563
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niccolo? Die heeft zij volgens mij zelf gedumpt uit respect voor André.
Geloof jij dat nog?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:31:00 #214
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_199480903
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niccolo? Die heeft zij volgens mij zelf gedumpt uit respect voor André.
Dat is wat zij zegt ja, wie weet heeft hij een andere lezing
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:36:04 #215
58711 soapie
Zeeperd
pi_199480959
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Dat is wat zij zegt ja, wie weet heeft hij een andere lezing
Precies, ze gaat echt niet toegeven dat ze is gedumpt!
pi_199481057
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 01:25 schreef Majoraan het volgende:
Ik denk (wellicht gekleurd door eigen troubles) dat Roxanne een zeer trouw en empathisch mens is.
Eerst stond ze vanwege loyaliteit blind dubbel en dwars achter haar moeder in de ruzie tussen roggel en an2. . En toen roggel ineens om egoïstische redenen 180 graden draaide en An2 weer haar schatje was, voelde Roxanne zich zooo verraden. Want diep in haar hart wist Roxanne wel dat dat roggel juist de slechterik was. Maar nu had roggel haar òòk een een slechterik gemaakt Want nu was Roxanne de enige die nog ruzie had. Terwijl zij nooit ruzie wilde,maar ja, die trouw aan haar moeder...
Daarom vind ik het spreekwoord “waar twee vechten twee schuld” vaak onzin.
Als Rachel onmogelijk en smerig doet, dan bedank je daar toch hartelijk voor? Niks twee schuld. Soms is één partij gewoon verkeerd bezig en distantieer je jezelf.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199481060
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niccolo? Die heeft zij volgens mij zelf gedumpt uit respect voor André.
Dat was m idd...Nicolo...even eng overigens..Manolo was de engerd van Kiki Classen.

Anyway, Roggel zegt zoveel he? Ze heeft in elk geval op zijn minst blijk gegeven van een selectief geheugen

[ Bericht 0% gewijzigd door totebel op 18-05-2021 09:46:31 (Tikfout) ]
pi_199481769
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:45 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat was m idd...Nicolo...even eng overigens..Manolo was de engerd van Kiki Classen.

Anyway, Roggel zegt zoveel he? Ze heeft in elk geval op zijn minst blijk gegeven van een selectief geheugen
Manolo was die engerd van Annie Schilder is inmiddels overleden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199481793
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:45 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat was m idd...Nicolo...even eng overigens..Manolo was de engerd van Kiki Classen.

Anyway, Roggel zegt zoveel he? Ze heeft in elk geval op zijn minst blijk gegeven van een selectief geheugen
Raggel en André zijn uit hetzelfde hout gesneden. Beide kunnen liegen dat het gedrukt staat. En dan al die walgelijke BN-ers die hun nog liken. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:17:51 #220
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199482178
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Raggel en André zijn uit hetzelfde hout gesneden. Beide kunnen liegen dat het gedrukt staat. En dan al die walgelijke BN-ers die hun nog liken. :r
Dat kunnen ze juist niet, iedereen heeft door dat ze liegen.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 11:24:30 #221
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_199482251
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Manolo was die engerd van Annie Schilder is inmiddels overleden.
Sorry off topic, maar werd onze Anny niet door hem de tent door geslagen? Staat me zoiets bij, in ieder geval een echte griezel inderdaad
pi_199484585
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:08 schreef Dido19 het volgende:
Ik vind het erg voor Monique. In al die jaren is zij de enige (min of meer) stabiele factor in zijn leven geweest. Telkens slaagt hij er weer in om haar te vernederen, alsof hij een vuilniszak bij het grof huisvuil zet en vervolgens gaat hij natrappen. Om dan (zoals na Bridget) weer met hangende pootjes terug te keren: 'Liefde van mijn leven', 'Topvrouw', etc etc.
Toch zie ik haar hem weer gewoon vrolijk terugnemen.
pi_199484655
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 11:24 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Sorry off topic, maar werd onze Anny niet door hem de tent door geslagen? Staat me zoiets bij, in ieder geval een echte griezel inderdaad
Klopt die had losse handjes.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199484689
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:08 schreef -river- het volgende:

[..]

Toch zie ik haar hem weer gewoon vrolijk terugnemen.
Ik denk het niet. 2 x voor heel de bühne vernederd worden is wel genoeg denk ik. Tenminste dat zou ik vinden. En dat liegen van hem. En die vreselijke Raggel dat gaat het niet meer worden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199484723
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik denk het niet. 2 x voor heel de bühne vernederd worden is wel genoeg denk ik. Tenminste dat zou ik vinden. En dat liegen van hem. En die vreselijke Raggel dat gaat het niet meer worden.
Als ze zelfrespect had gehad dan had ze hem de eerste keer al niet terug moeten nemen.
pi_199484848
Antwee steekt Sarah gewoon de gek aan. Ze staan nu weer samen op de Insta story met zo'n Snapchat 'giga lippen' filter. Zegt Antwee dat het filter het bij Sarah niet doet

Ik moest hierom grinniken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199485094
  dinsdag 18 mei 2021 @ 14:55:53 #228
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199485278
Die wenkbrauwen :o
pi_199485518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Die wenkbrauwen :o
Nee, dan de meisjesketting tot Dree's navel. :')

Doen deze twee eigenlijk nog iets anders dan hele dagen debiele filmpjes maken en af en toe met pa van Soelen aan de zuip en aan de snus?
pi_199485939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik denk het niet. 2 x voor heel de bühne vernederd worden is wel genoeg denk ik. Tenminste dat zou ik vinden. En dat liegen van hem. En die vreselijke Raggel dat gaat het niet meer worden.
Ben ik nou slecht als ik wegens toch hoop dat Mo as we speak bezig is met een boek en dat dat dan net voor Sinterklaas uitkomt ofzo.

Want zij zal ook best een en ander te vertellen hebben. Eerlijk is eerlijk, tot nu toe houdt ze zich redelijk classy.
pi_199486090
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:49 schreef totebel het volgende:

[..]

Ben ik nou slecht als ik wegens toch hoop dat Mo as we speak bezig is met een boek en dat dat dan net voor Sinterklaas uitkomt ofzo.

Want zij zal ook best een en ander te vertellen hebben. Eerlijk is eerlijk, tot nu toe houdt ze zich redelijk classy.
^O^ zeker is dat niet slecht. Ik vind het juist een heel goed plan. Hoor en wederhoor is het toch :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199486115
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:41 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij deze bewerkt? Of was de foto zo. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199486134
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

^O^ zeker is dat niet slecht. Ik vind het juist een heel goed plan. Hoor en wederhoor is het toch :D
Jij snapt me..uiteraard uit respect voor An1 ofc
pi_199486137
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:13 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Nee, dan de meisjesketting tot Dree's navel. :')

Doen deze twee eigenlijk nog iets anders dan hele dagen debiele filmpjes maken en af en toe met pa van Soelen aan de zuip en aan de snus?
:P :P
Hey het is wel een klavertjevier ketting.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199486147
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:04 schreef totebel het volgende:

[..]

Jij snapt me..uiteraard uit respect voor An1 ofc
Uiteraard!alles voor André sr O-)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199486175
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:15 schreef -river- het volgende:

[..]

Als ze zelfrespect had gehad dan had ze hem de eerste keer al niet terug moeten nemen.
Dat zeer zeker , ben ik helemaal met jou eens.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199486256
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heb jij deze bewerkt? Of was de foto zo. :D
Screenshot van het filmpje.

Ik had er nog een maar vond het liefdeskoppeltje samen leuker.



:')

[ Bericht 18% gewijzigd door Straadthont op 18-05-2021 16:17:08 ]
pi_199486267
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat zeer zeker , ben ik helemaal met jou eens.
Iedereen wel denk ik. Al is het ook wel zo dat mensen zich in geval van liefde soms erg in bochten kunnen wringen en zich daarmee (laten) vernederen... en das dan in mijn boekje wel een ongelijkwaardige relatie, waarbij je degene met de zwervende geslachtsdelen maar het best ver van je kunt houden. Ze is in elk geval niet de enige hierin. Hopelijk kweekt ze nu wat meer zelfrespect en helpt ze An3 door nurture een gezondere levenshouding te krijgen (dat zou pas echt een sneer naar Roggel zijn)
pi_199486294
Laat dat boek maar komen, zal het direct kopen. Het is niet dat Rochel het alleenrecht heeft om te schrijven wat ze wil.
pi_199486649
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:41 schreef Straadthont het volgende:
[ afbeelding ]
:r
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 17:55:35 #241
184769 crew  Deisyy
pi_199487640
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:11 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Screenshot van het filmpje.

Ik had er nog een maar vond het liefdeskoppeltje samen leuker.

[ afbeelding ]

:')
Dat is de smoelwerkwisselfeature van Insta :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199487747
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 16:11 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Screenshot van het filmpje.

Ik had er nog een maar vond het liefdeskoppeltje samen leuker.

[ afbeelding ]

:')
Jezus wat een gekken. _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199490586
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:23 schreef Poppejans het volgende:
Antwee steekt Sarah gewoon de gek aan. Ze staan nu weer samen op de Insta story met zo'n Snapchat 'giga lippen' filter. Zegt Antwee dat het filter het bij Sarah niet doet

Ik moest hierom grinniken
Ik ook 😄
pi_199490722
quote:
Volgens mij zijn ze allebei in de puberteit blijven hangen.
pi_199490739
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze allebei in de puberteit blijven hangen.
Ik vind het wel een leuk grapje.
pi_199490747
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:54 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuk grapje.
Ik heb dan ook geen humor ;(
pi_199491018
Mooi om te zien hoe wild baby Blue haar rockster houdt en dat hij nu eindelijk de ongewone man kan zijn waarnaar hij zo gesnakt heeft.
pi_199491203
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 20:54 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuk grapje.
:D het is tamelijk kinderachtig. Maar goed als dit hun niveau is , laat ze lekker lol hebben in hun kinderlijke filmpjes.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:37:35 #250
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199501719
https://www.instagram.com/p/CPDCBB0Azk9/?utm_medium=copy_link

Hmmm, slecht nieuws...

Dat hoeven we dus ook niet meer te kijken, en ik vond de uitzending op Koningsdag nog wel zo leuk. Nu die kwal meedoet, haak ik af.
pi_199502138
Kunt zeggen wat je wil, maar wel mooi haar gezet *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:19:03 #252
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199502360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunt zeggen wat je wil, maar wel mooi haar gezet *O*
Wat, heb je een nieuw haarstuk?
pi_199502495
Beetje opletten! So invested in Saar en dan vergeten dat ze een paar dagen geleden voor extensions ging.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199502945
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunt zeggen wat je wil, maar wel mooi haar gezet *O*
Het is nep , dus bij vind ik dat niet mooi. Bij niemand.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199503527
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat, heb je een nieuw haarstuk?
:')
pi_199503701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPDCBB0Azk9/?utm_medium=copy_link

Hmmm, slecht nieuws...

Dat hoeven we dus ook niet meer te kijken, en ik vond de uitzending op Koningsdag nog wel zo leuk. Nu die kwal meedoet, haak ik af.
Ik zie het ook net :{
Ik vind hier wat van
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:00:13 #257
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199504017
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beetje opletten! So invested in Saar en dan vergeten dat ze een paar dagen geleden voor extensions ging.
O ja, :D
pi_199504507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPDCBB0Azk9/?utm_medium=copy_link

Hmmm, slecht nieuws...

Dat hoeven we dus ook niet meer te kijken, en ik vond de uitzending op Koningsdag nog wel zo leuk. Nu die kwal meedoet, haak ik af.
Omdat die positieve PR nodig heeft.. Voorspelbaar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:40:53 #259
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199504615
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:33 schreef RipCity het volgende:

[..]

Omdat die positieve PR nodig heeft.. Voorspelbaar.
Nu maar afwachten tot Marco Borsato ook mee gaat doen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199504778
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunt zeggen wat je wil, maar wel mooi haar gezet *O*
Hahaha! Ik dacht dat ik in barbiegate zat en vond dit opzienbarend nieuws over iemand die normaliter bosjes hooi in het haar lijkt vast te nieten.
pi_199504794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hahaha! Ik dacht dat ik in barbiegate zat en vond dit opzienbarend nieuws over iemand die normaliter bosjes hooi in het haar lijkt vast te nieten.
Dr zit wel een budgetverschilletje tussen Semant en Saar ja :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199505373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hahaha! Ik dacht dat ik in barbiegate zat en vond dit opzienbarend nieuws over iemand die normaliter bosjes hooi in het haar lijkt vast te nieten.
Ik dacht het ook even. :')
pi_199505985
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:41 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik zie het ook net :{
Ik vind hier wat van
Heel veel mensen! De reacties bij het Streamers Instagram-account zijn gewoon uitgeschakeld.
pi_199506726
Als ik een redelijk geslaagd artiest was zou ik nooit met die mafklapper gaan optreden. Dan maar wat minder knaken.
Straks als de 'Holland braakt troep van Hazes' weer begint komen alleen nog de kontenlikkers en figuren zonder enig zelfrespect de beurs spekken tav Rochel en haar afgerichte hont kleuter. Je moet er maar zin in hebben.
  woensdag 19 mei 2021 @ 16:36:56 #265
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199506800
https://www.nu.nl/muziek/(...)d-the-streamers.html

Hier zijn de meningen ook duidelijk, geen succes voor de streamers.
  woensdag 19 mei 2021 @ 16:40:49 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199506903
https://www.instagram.com/p/CPDGyQsBImt/?utm_medium=copy_link

En ook hier, veel negatieve reacties op de komst van André bij de streamers. Persoonlijk ben ik hier blij om, misschien trekt die zich terug. Hadden we eindelijk een goed concert zonder Hazes, moet die er weer bij.
pi_199507097
Iemand zn inkomen kapot willen maken. Dat gaat wat mij betreft over alle grenzen. En waarom? Omdat hij in zn prive leven wat niemand verder aan gaat een beslissing heeft gemaakt...
8)7
  woensdag 19 mei 2021 @ 16:59:02 #268
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199507292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:48 schreef Laysa het volgende:
Iemand zn inkomen kapot willen maken. Dat gaat wat mij betreft over alle grenzen. En waarom? Omdat hij in zn prive leven wat niemand verder aan gaat een beslissing heeft gemaakt...
8)7
Wat probeer je nu te zeggen?
pi_199507543
Dat het te ver gaat om iemand zn inkomen te misgunnen over iets wat je niet aangaat.
pi_199507569
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:48 schreef Laysa het volgende:
Iemand zn inkomen kapot willen maken. Dat gaat wat mij betreft over alle grenzen. En waarom? Omdat hij in zn prive leven wat niemand verder aan gaat een beslissing heeft gemaakt...
8)7
Je hebt wel een punt hoor. Muzikaal en qua schnabbels kunnen we hem allemaal vrij goed negeren. Hier is het geinig om over zijn privéleven te lezen en te grappen maar meer ook niet.
pi_199507732
quote:
8s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:40 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Nu maar afwachten tot Marco Borsato ook mee gaat doen
Die is een tour aan het doen door NL langs kroegen nav de nieuwe singel.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199507830
quote:
14s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:12 schreef Laysa het volgende:
Dat het te ver gaat om iemand zn inkomen te misgunnen over iets wat je niet aangaat.
Vind het vooral grappig dat mensen zeggen: Nou jonguh, ik vond de streamers geweeeldig, zoooo van genoten! Maar met Hazes kijk ik niet meer.
De Streamers: Ok Hans :')
pi_199507915
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Vind het vooral grappig dat mensen zeggen: Nou jonguh, ik vond de streamers geweeeldig, zoooo van genoten! Maar met Hazes kijk ik niet meer.
De Streamers: Ok Hans :')
:D
pi_199507944
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:48 schreef Laysa het volgende:
Iemand zn inkomen kapot willen maken. Dat gaat wat mij betreft over alle grenzen. En waarom? Omdat hij in zn prive leven wat niemand verder aan gaat een beslissing heeft gemaakt...
8)7
Wie doet dan dan? Ik lees vooral dat mensen gewoon geen trek meer hebben in die vent. Of dat ze dan maar iets anders gaan kijken.

En ja, het gaat niemand wat aan wat ie privé doet, maar dat is nu juist het punt, NIKS blijft privé bij de fam Hazes! Hij en zijn valse slang van een moeder zijn de enige schuldigen hierin dat ze nu krijgen wat ze verdienen.
pi_199508017
:') :') :') :')
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:45:25 #276
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199508046
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Vind het vooral grappig dat mensen zeggen: Nou jonguh, ik vond de streamers geweeeldig, zoooo van genoten! Maar met Hazes kijk ik niet meer.
De Streamers: Ok Hans :')
Zijn een hoop Hanzen zo te lezen...

Het is gewoon een overkill aan Hazes, net als Meiland, die wordt door Nederland ook uitgekotst. Op een paar eigenwijze Gerda’s na.
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:47:50 #277
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199508076
quote:
14s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:12 schreef Laysa het volgende:
Dat het te ver gaat om iemand zn inkomen te misgunnen over iets wat je niet aangaat.
Hij misgunt veel mensen een gezellige avond, dat die lekker zijn nieuwe huis gaat inrichten.
Hij blij, wij blij.
pi_199508084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:43 schreef Laysa het volgende:
:') :') :') :')
Okee, hazesband_fanaccount. _O- _O- _O- _O-
pi_199508120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zijn een hoop Hanzen zo te lezen...

Het is gewoon een overkill aan Hazes, net als Meiland, die wordt door Nederland ook uitgekotst. Op een paar eigenwijze Gerda’s na.
Ik bedoel maar dat De Streamers er totaal niet wakker van zullen liggen dat wat zeurende Karens op insta melden dat ze nu echt echt echt niet meer gaan kijken. Wat ze overigens natuurlijk wel gewoon doen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 17:57:26 #280
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199508175
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik bedoel maar dat De Streamers er totaal niet wakker van zullen liggen dat wat zeurende Karens op insta melden dat ze nu echt echt echt niet meer gaan kijken. Wat ze overigens natuurlijk wel gewoon doen.
We gaan het zien.
pi_199508322
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199508369
quote:
14s.gif Op woensdag 19 mei 2021 17:12 schreef Laysa het volgende:
Dat het te ver gaat om iemand zn inkomen te misgunnen over iets wat je niet aangaat.
Eerst een verlovingsvideo het land insturen en paar weken later op katrien duck duiken, De gemiddelde mens begrijpt dit niet en trekt het zich hoe dan ook aan en geeft zijn of haar mening daarover.
pi_199508395
quote:
Dooie mus, die wil gewoon zijn blaadje verkopen.
pi_199508450
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:14 schreef -river- het volgende:

[..]

Dooie mus, die wil gewoon zijn blaadje verkopen.
Hij gaat zijn schoonpa baby Blue ten huwelijk vragen.
pi_199508481
quote:
7s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:21 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Hij gaat zijn schoonpa baby Blue ten huwelijk vragen.
_O- Het is nog geen December! Oh, dan is hij weer terug bij Mo natuurlijk.
pi_199508499
Dan zouden ze de hele boel toch bewust uit de vriezer moeten hebben gehaald?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker woensdag 19 mei 2021 @ 18:51:57 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199508916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan zouden ze de hele boel toch bewust uit de vriezer moeten hebben gehaald?
Juist.
Weet Wilfred veel.
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 18:58:53 #288
184769 crew  Deisyy
pi_199509041
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan zouden ze de hele boel toch bewust uit de vriezer moeten hebben gehaald?
Of Mo heeft het op eigen houtje gedaan, ik zie haar daar voor aan, zo is zij.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199509110
quote:
Zou wel humor zijn. Als André ondertussen nog steeds met Mo in bed heeft gelegen, net na het kleien met hun zoontje.
Dan krijgt Sarah wat karma. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Miss 200.000.000! woensdag 19 mei 2021 @ 19:13:08 #290
367000 roos94
pi_199509241
Nee onzin. Mo is echt nie zwanger.
pi_199509324
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:13 schreef roos94 het volgende:
Nee onzin. Mo is echt nie zwanger.
Joh. ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 19:25:45 #292
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199509440
quote:
Vermoeiend spelletje... wie gaat die nu weer kwetsen?
  woensdag 19 mei 2021 @ 19:28:25 #293
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199509473
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou wel humor zijn. Als André ondertussen nog steeds met Mo in bed heeft gelegen, net na het kleien met hun zoontje.
Dan krijgt Sarah wat karma. :+
😂

Nee, André heeft een nieuwe grote liefde, Monique Geuze. En hij gaat samenwonen in zijn nieuwe appartement...
  Spellchecker woensdag 19 mei 2021 @ 19:30:37 #294
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199509495
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of Mo heeft het op eigen houtje gedaan, ik zie haar daar voor aan, zo is zij.
:+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 mei 2021 @ 19:31:28 #295
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199509504
quote:
7s.gif Op woensdag 19 mei 2021 18:21 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Hij gaat zijn schoonpa baby Blue ten huwelijk vragen.
Dit was ook mijn gedachte.

Maar zal wel een dode mus zijn, inderdaad >:O .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 mei 2021 @ 19:35:03 #296
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199509537
quote:
17s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit was ook mijn gedachte.

Maar zal wel een dode mus zijn, inderdaad >:O .
Ja, joh. We gaan dinsdag “live” meemaken hoe hij de huidige liefde van zijn leven ten huwelijk gaat vragen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 mei 2021 @ 19:37:26 #297
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199509562
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, joh. We gaan dinsdag “live” meemaken hoe hij de huidige liefde van zijn leven ten huwelijk gaat vragen.
Had me niet verbaasd in huize Hazes, hoor. Dat ze dan ineens uit het niets zoiets via een ordinaire 'exclusive' aankondigen (niet 'live' meemaken natuurlijk :') ). Weet niet wat er anders zo spectaculair moet zijn (of in de ogen van Story eventueel spectaculair kan zijn dan). Baby's van wie dan ook geloof ik sowieso niet in.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 mei 2021 @ 19:41:58 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199509600
Misschien stopt die wel met zingen! *O*
pi_199509610
Misschien is ze al gevraagd toen hij dat pak met rare lint aan had. Vanaf wanneer kwam er Baby rockstar in de bio van Sarah te staan? En dat ze volgende week nog op spectaculaire wijze gaan trouwen, voordat hij zich weer bedenkt. _O-
  Spellchecker woensdag 19 mei 2021 @ 19:43:03 #300
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199509612
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien stopt die wel met zingen! *O*
Of dat spontaan alle lampen springen als hij zingt *O*
  woensdag 19 mei 2021 @ 19:45:38 #301
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199509637
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 19:43 schreef maily het volgende:

[..]

Of dat spontaan alle lampen springen als hij zingt *O*
Maar het zal wel gaan om extra concerten... -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')