O, maar dan heb je nog even.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drie uur. Ik wil er rond twaalf, één uur al zijn.
Ben benieuwd of er echt duizenden op af komen zoals Thierry hooptquote:Op zondag 16 mei 2021 07:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drie uur. Ik wil er rond twaalf, één uur al zijn.
Ja, ben niet voor niets niet teruggegaan naar bed. Nu heb ik alle tijd om hier te posten tijdens het wakker worden, te ontbijten, douchen , lunch maken en tas inpakken etc.quote:
Het zou mooi zijn als je zo'n zwarte band "PRESS" kunt dragen... Kun je je ongestoord door de linies bewegen...quote:Op zondag 16 mei 2021 07:30 schreef DJMO het volgende:
Of dat ik opgepakt wordt omdat ik niet wil luisteren naar de aanwijzingen van 'oom agent' om de plaats des onheils te verlaten. Droomde vannacht nog dat ik op het dak van Paviljoen Malieveld was geklommen om een goed uitzicht te hebben op de demonstratie. Overigens met toestemming van de medewerkers, die mij goed kennen, kwam daar voor Corona altijd als ik terugkwam van een demo om een biertje te drinken
Is ook lekker toch, zonder haasten alles op je gemakjequote:Op zondag 16 mei 2021 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ben niet voor niets niet teruggegaan naar bed. Nu heb ik alle tijd om hier te posten tijdens het wakker worden, te ontbijten, douchen , lunch maken en tas inpakken etc.
Onder druk presteer je beter.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker toch, zonder haasten alles op je gemakje
Examenstress, ook altijd goed voor betere cijfers.quote:
Gisteren bij de demo in de Bijlmer kwamen er ook een zooi meer dan (ik had) verwacht. Ik was ze onderweg kwijtgeraakt omdat ik zeer hoge nood had. Dus ik afhaken en naar een plee gesprint. Toen wat op een terras gedronken, naar de lidl gelopen voor drinken voor de terugweg, bij de Febo een bal gehakt gescoord en terug richting het station.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er echt duizenden op af komen zoals Thierry hoopt
We hebben een Bquote:Op zondag 16 mei 2021 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat het om de Vrijheidskaravaan van Forum voor Democratie op dat Malieveld?
dagelijksestandaard
Ik zal m ij er niet wagen in die massa. Helemaal niet nu we gehoord hebben dat op Koningdag toch zo 500 mensen besmet zijn met het kudt virus ondanks de buitenluchtquote:Op zondag 16 mei 2021 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gisteren bij de demo in de Bijlmer kwamen er ook een zooi meer dan (ik had) verwacht. Ik was ze onderweg kwijtgeraakt omdat ik zeer hoge nood had. Dus ik afhaken en naar een plee gesprint. Toen wat op een terras gedronken, naar de lidl gelopen voor drinken voor de terugweg, bij de Febo een bal gehakt gescoord en terug richting het station.
Toen ik vlakbij het station was liep ik echter bij de de Amsterdamse Poort regelrecht terug de demonstratie inIk werd van alle kanten ingesloten door de demonstranten.
Er schoten drie gedachten door me heen: A) Hoe komt al dat volk hier ?? B) hoe moet dat volk hier fatsoenlijk op 1,5 meter van elkaar weer wegkomen: C) Hoe ga ik hier zonder kleurscheuren vandaan komen. Met heel veel gepriegel op dat moment Rob een paniekapp gestuurd met de vraag of hij me er weg kon halen. Want met 7000 man op en rond een treinstation kon ik geen kant opIk had nog het geluk dat ik m'n signaaljas droeg, waardoor het gros van de demonstranten me wel een min of meer 'vrije' doorloop gunden door de demonstratie heen. Verder was het het op dat moment vooral ellebogenwerk om een veilig heenkomen te zoeken.
quote:Op zondag 16 mei 2021 07:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
We hebben een B
We hebben een I
We hebben een N
We hebben een G
We hebben een O
@:Gebrokenglas heeft BINGO!
Klopt, maar door er ruim van te voren op tijd te zijn, heb ik tenminste nog kans op een plekje met goed uitzicht (nou ben ik redelijk bekend bij het malieveld, kom er niet voor het eerstquote:Op zondag 16 mei 2021 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
O dat is drie uur pas...
FVD Vrijheidskaravaan
Zondag 16 mei, 15.00 uur
Malieveld Den Haag
Ik heb al eens geprobeerd of ik voor een perskaart in aanmerking kom, maar helaas. Ik doe dit 'werk' onbetaald en dus geen recht op.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je zo'n zwarte band "PRESS" kunt dragen... Kun je je ongestoord door de linies bewegen...
Het is toch een rechthoekig stuk grasveld, aan alle kanten open?quote:Op zondag 16 mei 2021 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, maar door er ruim van te voren op tijd te zijn, heb ik tenminste nog kans op een plekje met goed uitzicht (nou ben ik redelijk bekend bij het malieveld, kom er niet voor het eerst).
[..]
O dat is vreemd, die wappies krijgen er wel eenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, maar door er ruim van te voren op tijd te zijn, heb ik tenminste nog kans op een plekje met goed uitzicht (nou ben ik redelijk bekend bij het malieveld, kom er niet voor het eerst).
[..]
Ik heb al eens geprobeerd of ik voor een perskaart in aanmerking kom, maar helaas. Ik doe dit 'werk' onbetaald en dus geen recht op.
quote:Op zondag 16 mei 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vreemd, die wappies krijgen er wel een
Een officiele, uitgegeven door de NVJ ? Lijkt me sterk, maar okequote:Op zondag 16 mei 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Neusbel heeft ook een perskaart, zegt ze.
Mij ook. Maar de politie op Urk nam er genoegen mee, of ze keken toen niet goed.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Een officiele, uitgegeven door de NVJ ? Lijkt me sterk, maar oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |