Gelukkig niet gebeurdquote:Op zondag 16 mei 2021 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan druk je op Verzenden, en 'er is een onbekende fout opgetreden'. Weg tekst...
O dat is geen kortequote:Op zondag 16 mei 2021 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was even bezig om een pm te beantwoorden. Wilde het kort houden, maar werd bijna anderhalf a-viertje
Ik zit hier niet op de FPquote:
Vanwege een storing rijden de treinen niet verder dan Voorburg. U kunt verder met tram 5.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die vijfhonderd meter van het station naar het Malieveld?Maar thnx
In de keuken als het goed is.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom net van bed gerold. Koffie. Waar is koffie....
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Barstende koppijn.quote:
Zou wat zijn. Gelukkig ben ik bekend met de NS, en vertrek ik ruim op tijd om storingen op te kunnen vangenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanwege een storing rijden de treinen niet verder dan Voorburg. U kunt verder met tram 5.
* DJMO paracetamol rondstrooitquote:
Te vast geslapen of een katerquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Gelukkig ben ik bekend met de NS, en vertrek ik ruim op tijd om storingen op te kunnen vangen
[..]
* DJMO paracetamol rondstrooit
Nee, stress.quote:
DJMO is niet voor een gat te vangenquote:Op zondag 16 mei 2021 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Gelukkig ben ik bekend met de NS, en vertrek ik ruim op tijd om storingen op te kunnen vangen
[..]
* DJMO paracetamol rondstrooit
Je mag ook m'n ibuprofen wel hebben hoor, die slik toch niet meer nu ik andere bloeddrukmedicatie heb (laat zich niet goed combineren).quote:
Ja een paardenmiddel. Maar ik probeer eerst even paracetamol.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je mag ook m'n ibuprofen wel hebben hoor, die slik toch niet meer nu ik andere bloeddrukmedicatie heb (laat zich niet goed combineren).
O dat is minder, hoor ik je wel vaker zeggen.quote:
Heb ik dat al vaker gezegd? Owjee.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hoor ik je wel vaker zeggen.
Kan je daar niet aan werken?
Hoe laat begint het dan?quote:Op zondag 16 mei 2021 07:28 schreef DJMO het volgende:
Het ergste wat me kan gebeuren is dat de NS besluit om het treinverkeer van en naar Den Haag stil te leggen omdat het te druk is daar. Dan is het maar afwachten of en hoe laat ik weg kan daar. Is trouwens ook de reden dat ik er al zo vroeg heen ga, wil niet het risico lopen dat ik te laat kom of er helemaal niet meer kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
TOevallig pikte ik het gisteren uit een post van jequote:Op zondag 16 mei 2021 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik dat al vaker gezegd? Owjee.
Ik werk eraan, ben er druk mee bezig. Haha, 'druk'...
Owja dat zou kunnen. Dan zou heel jouw reis voor nop zijn, en zonde.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:28 schreef DJMO het volgende:
Het ergste wat me kan gebeuren is dat de NS besluit om het treinverkeer van en naar Den Haag stil te leggen omdat het te druk is daar. Dan is het maar afwachten of en hoe laat ik weg kan daar. Is trouwens ook de reden dat ik er al zo vroeg heen ga, wil niet het risico lopen dat ik te laat kom of er helemaal niet meer kom.
Drie uur. Ik wil er rond twaalf, één uur al zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |