Dit moet ik zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb al photoshops gezien met Suzanne en S!sters
Thanksquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet vinden, maar ik zal @:Fascination en jou taggen als ik er eentje vind
Nog niet!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:32 schreef Sableheart het volgende:
Ondertussen heb ik ook NPO1 aangezet. Is er daar ook een topic voor?
ESF / Sableheart zet NPO1 aanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:32 schreef Sableheart het volgende:
Ondertussen heb ik ook NPO1 aangezet. Is er daar ook een topic voor?
Ja, wat dat betreft was het ESF daar nog wel op een gunstig momentquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:33 schreef Momazie het volgende:
Weten jullie nog dat er 2 jaar geleden een discussie was of het wel in Israël plaats kon vinden vanwege de onrust daar en zie nu... 2 jaar later en wat er nu gaande is.
Kwam in me op door het zien van de beelden van Jeruzalem..
2 jaar geleden ging het net allemaal goed. Maar nuquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:33 schreef Momazie het volgende:
Weten jullie nog dat er 2 jaar geleden een discussie was of het wel in Israël plaats kon vinden vanwege de onrust daar en zie nu... 2 jaar later en wat er nu gaande is.
Kwam in me op door het zien van de beelden van Jeruzalem..
Dan maak je wel al je buurlanden goed #BOOSquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
2 jaar geleden ging het net allemaal goed. Maar nu![]()
Zelf Al jazeera is gebombardeerd.
Een paar weken geleden dacht ik nog was het dit jaar maar in Israël, daar lopen ze lekker voorop met vaccineren en kan het een redelijk normaal festival worden. En toen ging het weer eens fout daar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft was het ESF daar nog wel op een gunstig momentHoewel het natuurlijk nog steeds niet helemaal veilig was
Denemarken stuurt vaak van die blije huppelnummertjes, maar dan vind ik dit niet persé een van de bestequote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:37 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, dit niemendalletje van Denemarken.
Echt, maniakale blik de hele tijd. Dat kleuterboekdecor maakt het zo mogelijk nog erger.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:38 schreef Fred_B het volgende:
De favoriet van Nederlands jurylid Ruud de Wild.
Als het dit jaar weer in Israël geweest was het nu opnieuw geannuleerd, dus ben blij dat het gewoon hier isquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een paar weken geleden dacht ik nog was het dit jaar maar in Israël, daar lopen ze lekker voorop met vaccineren en kan het een redelijk normaal festival worden. En toen ging het weer eens fout daar.
Haha ja, krijg er It-associaties bijquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt, maniakale blik de hele tijd. Dat kleuterboekdecor maakt het zo mogelijk nog erger.
Matt: "Liebe ist für alle da!"quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:39 schreef usagi414 het volgende:
Als Matt het (probeert) te zingen heeft het nog wel iets. Maar nummer en uitstraling passen niet bij elkaar.
Had je Albanië nog meegekregen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:39 schreef Nexum het volgende:
HEY HALLO IK KIJK EN DENEMARKEN IS VERSCHRIKKELIJK
JAquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:39 schreef Nexum het volgende:
HEY HALLO IK KIJK EN DENEMARKEN IS VERSCHRIKKELIJK
Nu je het zegt, die it-clown zou hier perfect in het plaatje passen.quote:
ESF 2019, op Youtube:quote:
ESF finale 2019!quote:
Nee schakelde pas in toen Rusland aan de beurt was!! Maar ik hou van Ktheju tokës, verdiende veel hoger toen.quote:
Rammsteinquote:
ESF 2019 en nu mag je inschakelenquote:
Leukquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ESF 2019, op Youtube:
Maar ik zou nog even wachten, dat enge kind van Denemarken op haar reuzenstoel is nu bezig
Stom ik had je best willen taggenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik nu pas inschakel
Bedoel je San Marino of Denemarken?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:41 schreef Nexum het volgende:
Dat dit door was en Portugal niet ... zal het nooit begrijpen
Had je Denemarken dan zo graag willen zien ?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik nu pas inschakel
Ik begrijp het wel in het geval van Portugal, want dat was wel HEEL niche. Wel een van mijn persoonlijke favo's toen ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:41 schreef Nexum het volgende:
Dat dit door was en Portugal niet ... zal het nooit begrijpen
San Marino (alhoewel Denemarken had ook wel in de semi’s mogen blijvenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je San Marino of Denemarken?
Nee maar vanaf het beginquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je Denemarken dan zo graag willen zien ?
Was jij in Tel Aviv?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Toegegeven: heb hem nu 2x zien optreden en beide keren ging het dak er wel af hoor, heerlijk zo hossend tussen het publiek
Ja, maar hij weet het van zichzelf en neemt zichzelf niet te serieus. Daardoor is het toch nog leuk.quote:
Cultheld en paar turkse woordjes wil wel helpenquote:
Ik kan mij dit ook nog herinneren. Maar wie zei dat ook alweer.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:42 schreef sportfreak het volgende:
Van wie was ook al weer die opmerking tegen Serhat 'Je zong beter als Madonna'?
Jepquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet het van zichzelf en neemt zichzelf niet te serieus. Daardoor is het toch nog leuk.
Dat kan wel verbeterd wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:45 schreef Nexum het volgende:
Macedonie werd ook wel erg genaaid dit jaar. Die wonnen gewoon de juryvote (na jaren van middelmatig resultaat) en dat kwam niet eens op tv
Ja dat is wel rot dat dat hen door de neus is geboordquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:45 schreef Nexum het volgende:
Macedonie werd ook wel erg genaaid dit jaar. Die wonnen gewoon de juryvote (na jaren van middelmatig resultaat) en dat kwam niet eens op tv
Ik ook, uit volle borstquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Het mooiste is wel dat Serhat hier echt verbaasd was dat iedereen meezong![]()
![]()
Maar daardoor hebben we wel het mooiste stukje tv ooit gehad toen we die smile van Zweden zagen wegsmeltenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:45 schreef Nexum het volgende:
Ik had het ook echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:46 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik was verbaasd dat dit veel punten kreeg van de jury's, hoewel ze wel goed zingt natuurlijk.
Alles klopte gewoon op deze avondquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:45 schreef Guanabana het volgende:
JAAAA Noord-Macedonie, iedereen was verbaasd en mad, maar ik vond het zo goed![]()
![]()
![]()
En nice boobs.
Aan de andere kant, anders hadden we het gezicht van John Lundvik bij de beslissing niet gehad.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is wel rot dat dat hen door de neus is geboord
Volgens mij won Zweden de jury-votequote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:45 schreef Nexum het volgende:
Echt? Als wij niet hadden gewonnen had ik deze wel gewild.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het ook echt niet verwacht.
Nummer op zich wel prima, maar moet zeggen dat ik het wat overgewaardeerd vind
Ik vind het ook een beetje 13 in een dozijnquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het ook echt niet verwacht.
Nummer op zich wel prima, maar moet zeggen dat ik het wat overgewaardeerd vind
Ik voel nog steeds met hem mee. Ik vond dat eigenlijk helemaal niet leuk.. maar ben vast één van de weinigequote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Aan de andere kant, anders hadden we het gezicht van John Lundvik bij de beslissing niet gehad.
Dat gifjequote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar daardoor hebben we wel het mooiste stukje tv ooit gehad toen we die smile van Zweden zagen wegsmelten
Je overleeft het welquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu bij al deze dingen denken 'dit gaat Edsilia zijn'.
Ik sluit nog steeds niet uit dat ze nu één van de surprise qualifiers gaan zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:49 schreef libranl het volgende:
Dan komen ze dit jaar met een matig nummer van Vasil.
Ik vind het gifje mooi, het moment zelf een tikje cringe.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:49 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik voel nog steeds met hem mee. Ik vond dat eigenlijk helemaal niet leuk.. maar ben vast één van de weinige
ze moeten toch ergens ruimte maken voor wat reclames in sommige landen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:50 schreef Nexum het volgende:
Ik vind deze green groom stukjes altijd zo overbodig en awkward
NL dit jaar ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:52 schreef libranl het volgende:
In Israël hadden ze 4 presentatoren nodig om de show in goede banen te leiden.
Heb je om zijn telefoonnummer gevraagd om een date te regelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
John Lundvik had ik bij de London Preparty even kort gesproken. In elke zin benoemde hij dat ik mooi was
Moet ook wel, met al die rondvliegende raketten daar wil je er ook nog genoeg hebben als er een van het podium geblazen wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:52 schreef libranl het volgende:
In Israël hadden ze 4 presentatoren nodig om de show in goede banen te leiden.
Americavision wordt productplacement galore? "before we go to the voting results we say our thanks to our sponsors that made this voting possible! but first ... commercials!"quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ze moeten toch ergens ruimte maken voor wat reclames in sommige landen?
Ik vind het ook best aardig, maar voor mij was het geen jury runner-upquote:
godverquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ook wel, met al die rondvliegende raketten daar wil je er ook nog genoeg hebben als er een van het podium geblazen wordt natuurlijk.
Hé hoofdje!quote:
Ja dat inderdaad. Ook wel een nadeel van het nieuwe puntensysteem. Hij werd vijfde uiteindelijk toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het gifje mooi, het moment zelf een tikje cringe.
Wat ik er vooral minder aan vind is dat zo veel mensen daardoor dachten dat Zweden 2e was geworden.
Neequote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je om zijn telefoonnummer gevraagd om een date te regelen.
Ik hoorde dat er nogal gedoe was met de bal, zag er niet uit vanuit de zaal. En die stomme piano hè.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé hoofdje!![]()
Denk je dat we kans maken dit jaar?
Met die bal kan je altijd nog voetballenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er nogal gedoe was met de bal, zag er niet uit vanuit de zaal. En die stomme piano hè.
Morbide humor, moest wel even gniffelenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ook wel, met al die rondvliegende raketten daar wil je er ook nog genoeg hebben als er een van het podium geblazen wordt natuurlijk.
quote:
Ja he? Het wordt 'm weer nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er nogal gedoe was met de bal, zag er niet uit vanuit de zaal. En die stomme piano hè.
quote:En als ik ooit voor de trein wil stappen, draai ik eerst Slovenië 2019. Dat ik een stok achter de deur heb om te gaan.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Hierbij moet Kreators opmerking van destijds even vermeld worden:
[..]
quote:
Verdikkeme, nu ga ik daar op lettenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nummer is leuk, maar ik heb steeds het gevoel dat die jongen klaarkomt op haar tijdens het optreden
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:58 schreef Cee het volgende:
Ik zou Tornike nog boven deze plaatsen als deze dit jaar mee zou doen.
Een mens moet wat...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nummer is leuk, maar ik heb steeds het gevoel dat die jongen klaarkomt op haar tijdens het optreden
Ik niet, en dan ben ik liefhebbers van Tornike's nummerquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:58 schreef Cee het volgende:
Of je moet SING LIKE AN ITALIAONN bedoelen, want die vond ik zelf ook rukquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:58 schreef Cee het volgende:
Podverquote:
Wat toevallig zeg, volgens mij betekent 'Sebi' iets als 'jezelf 'quote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:58 schreef Cee het volgende:
Nogalquote:Op zaterdag 15 mei 2021 21:59 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet visueel ingesteld?
Suzanne?quote:
o ja, dat ook nogquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan nog steeds niet wennen aan die kroonluchter-luier
Het is maar goed dat zulke sterren niet aan het ESF meedoen, want die zouden moeiteloos winnen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:01 schreef Cee het volgende:
Dit is eigenlijk hoe Madonna dacht dat haar performance over zou komen tijdens de intervalact.
Misschien had zij ook wat van die krachtkristallen aan haar ondergoed moeten hangen, was het vast beter gegaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:01 schreef Cee het volgende:
Dit is eigenlijk hoe Madonna dacht dat haar performance over zou komen tijdens de intervalact.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien had zij ook wat van die krachtkristallen aan haar ondergoed moeten hangen, was het vast beter gegaan.
Dat was ik vergetenquote:
Als protest geen pannenkoeken etenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:04 schreef Cee het volgende:
Duurt echt lang voordat ie close up in beeld is, rotpannenkoek.
Niemand in Amerika heeft ooit van hem gehoordquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:04 schreef koffieleuk het volgende:
Oh ja, hem ken ik nog van Ellen laatst.
Dat het zoveel moeite koste, jeetjequote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:07 schreef libranl het volgende:
Die bal die voor een paar seconden naar beneden wordt gebracht, wat een vondst.![]()
Tix stemmen dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Had nog steeds liever een vleugel gewild
We kunnen inpakkenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is dit onze hele staging?
Welke mafklapper heeft die bal verzonnen, dat wordt toch niks zo?
Licht is ook veel te fel.
Dit gaan we niet winnen zo jongens.
De paniek toen dat het geen pianovleugel wasquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Dit jaar op Noorwegen stemmen dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Oh dit was zo'n grote teleurstellingquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:08 schreef Nexum het volgende:
Griekenland.... die klonk vals man terwijl ik het lied echt heel goed vind
Uit België!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:08 schreef libranl het volgende:
[..]
Speciaal een nieuwe uit NL over laten vliegen. Wat erg.![]()
Zouden mijn 12 punten naar toe zijn gegaan (NL niet meegeteld) maar live.... oei. Bij EiC ook zo matig.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:08 schreef Nexum het volgende:
Griekenland.... die klonk vals man terwijl ik het lied echt heel goed vind
Jup.quote:
Ja, en die props begrijp ik nog steeds niet. Zo'n jaren 80 gevoel.quote:
En toen ging nog het verhaal dat ze niet zo lekker was. Wij allemaal hopen dat het eenmalig zou zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Zouden mijn 12 punten naar toe zijn gegaan (NL niet meegeteld) maar live.... oei. Bij EiC ook zo matig.
gmtaquote:
Speciaal finale filmpjes geanalyseerd en na grondig onderzoek kan ik melden: hij sloeg.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:06 schreef Cee het volgende:
En of ie op de piano sloeg, we zullen het nooit weten.
En de Grieken flikkeren hun bal het publiek in.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:08 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook het nodige wel wat die beter niet had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jup.
Maar had het eigenlijk over Zwitserland dit jaar.
Ik vind die bal er nog steeds uit zien alsof ze hem bij de action hebben weggeplukt. Zonder de bal was ook mooi geweest, wellicht zelfs mooier.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:08 schreef libranl het volgende:
[..]
Misschien maar eens een testje laten doenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:10 schreef Lamballert het volgende:
Het klinkt alsof ze een verstopte neus heeft
Daar ging de bal van Duncanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
En de Grieken flikkeren hun bal het publiek in.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef NailQueen het volgende:
De act snap ik eigenlijk nog steeds niet
Ik en Maoibhin zijn het met je eensquote:
Is het ook.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Mooie inzending van het gastland.
En wat er toen gebeurde, zal u niet verbazen.
Voorspellende startnummer voor de hostnation van 2020/2021 editiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Toch mooi nummer, 23e geworden. Erg benieuwd voor Jeangu.
De opbouw is erg goed gedaan.quote:
Ik kan na Hatari even was ophangen zie ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:15 schreef koffieleuk het volgende:
Ik denk dat ik na Hatari ga slapen, begin echt enorm in te kakken.
Na Hatari slapen, succesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:15 schreef koffieleuk het volgende:
Ik begon voor de uitzending in te kakken, maar door jullie hou ik het volquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:15 schreef koffieleuk het volgende:
Tijdens gaat niet lukken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |