Volgens mij mag dat niet neequote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:39 schreef summer52 het volgende:
Telegraaf die de hele 2e rehearsal op YT zet. Mag dat wel?
Mogen die mensen geen mening hebben? We gaan echt naar een tijd toe waarin andersdenkenden gecanceld worden. Stop daarmee aub en laat ze lekker.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:44 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet nee
Die reacties eronder...ik word er weer zo verdrietig van. Wat bezielt mensen toch?
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mogen die mensen geen mening hebben? We gaan echt naar een tijd toe waarin andersdenkenden gecanceld worden. Stop daarmee aub en laat ze lekker.
Nou en? Sta erboven. Als je denkt dat racisme etc ooit verbannen zal worden moet je nog even wakker wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:51 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit soort reacties inderdaad echt niet kunnen nee. Dat vind ik niet andersdenkend, maar racistisch en discriminerend.
Eens, ze mogen het best niet leuk vinden. Maar er zit zo onwijs veel haat achter. We hebben echt nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:44 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Die reacties eronder...ik word er weer zo verdrietig van. Wat bezielt mensen toch?
Eens maar die haat wordt ook gevoed door het opdringerige vanuit de media. Laten we daar even mee stoppen. Denk dat iedereen het wel opgevallen is dat zowat iedere reclame een gemengd stel bevat (wat in werkelijkheid helemaal niet zo is) en meer van dat soort kwatsj. Racisme tegengaan begint bij opvoeding.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Eens, ze mogen het best niet leuk vinden. Maar er zit zo onwijs veel haat achter. We hebben echt nog een lange weg te gaan.
Ik kan daar echt niks mee, sorry. Ik vind discriminatie en racisme echt afschuwelijk. Dat zal ik nooit 'nou en' over kunnen denken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou en? Sta erboven. Als je denkt dat racisme etc ooit verbannen zal worden moet je nog even wakker worden
Ik lees ze niet meer, ik word er alleen maar ontzettend boos van, ik heb dan zin om heel hard te gaan schreeuwen en met dingen te gaan gooien en ja daar heb ik alleen mijzelf maar mee. Maar hoe bekrompen en zielig ben je om jezelf zo te etaleren bahquote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:44 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Ik ook en ook vaak meegemaakt. Meestal deel je dan een tikkie uit en probleem lost zichzelf op of je staat erboven en besteed er geen aandacht aan, want DAT is juist wat ze willen Maar van dat gedeug krijg ik OOK een slappe zak.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:59 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niks mee, sorry. Ik vind discriminatie en racisme echt afschuwelijk. Dat zal ik nooit 'nou en' over kunnen denken.
Ik ben locatiemanager op een van de vaccinatiestraten in onze regio en daar kwam een oud vrouwtje dat weigerde om gevaccineerd te worden door een van onze medewerkers met een hoofddoekje. Want 'ze had niks met zulke mensen'. Ik was echt woest.
En dat word ik dus van dit soort reacties ook. Het heeft me zo'n waardeloos machteloos gevoel.
Het is niet de hele. Mist een minuut. Toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:39 schreef summer52 het volgende:
Telegraaf die de hele 2e rehearsal op YT zet. Mag dat wel?
Helemaal eens. Maar laten we het hier dan in elk geval zo min mogelijk aandacht geven en die belachelijke columns en reacties op video's niet hier nog eens een éxtra platform te geven.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:59 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niks mee, sorry. Ik vind discriminatie en racisme echt afschuwelijk. Dat zal ik nooit 'nou en' over kunnen denken.
Ik ben locatiemanager op een van de vaccinatiestraten in onze regio en daar kwam een oud vrouwtje dat weigerde om gevaccineerd te worden door een van onze medewerkers met een hoofddoekje. Want 'ze had niks met zulke mensen'. Ik was echt woest.
En dat word ik dus van dit soort reacties ook. Het heeft me zo'n waardeloos machteloos gevoel.
Dat is ook de beste remediequote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar laten we het hier dan in elk geval zo min mogelijk aandacht geven en die belachelijke columns en reacties op video's niet hier nog eens een éxtra platform te geven.
Hier lekker over z'n lied en de act en zijn songfestivalavontuur.
Het is geen wegkijken ofzo maar ik gun die lui die zulke reacties posten gewoon geen extra aandacht.
Natuurlijk mogen mensen een mening hebben. Maar zoals antisemitisme niet een mening is die je mag uitdragen is racisme dat ook niet. Dat is geen cancelen, maar het beschermen van een beschaafde samenleving. Dat onderscheid lijkt men bij extreemrechts niet zo te begrijpen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mogen die mensen geen mening hebben? We gaan echt naar een tijd toe waarin andersdenkenden gecanceld worden. Stop daarmee aub en laat ze lekker.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:55 schreef ijs_beer het volgende:
Anyhow.
Goede 2e repetitie zo te zien? Heb er echt vetrouwen in dat ie toch wat hoger gaat eindigen dan over het algemeen verwacht wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |