Als je mensen zo nieuwsgierig maakt moet je het ook doorzettenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
er zijn er een paar overledenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opbanjeren sukkelquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:16 schreef TARDIS het volgende:
Beter eigen muziek opzetten als het kan, maar wel even rekening houden dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Zal toch 'Middle of the Road' moeten zijn met af en toe een zijstapje. Sky is wel OK in een werkplaats als je het niet zelf voor het uitmaken hebt en er veel mensen werken. Slayer gaat te ver of je zit in een klein team met liefhebbers. Dan kan het natuurlijk wel. Nooit meegemaakt eigenlijk.
En mijn telefoon dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Skye is meer dan OK in een werkplaats vriendquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:16 schreef TARDIS het volgende:
Beter eigen muziek opzetten als het kan, maar wel even rekening houden dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Zal toch 'Middle of the Road' moeten zijn met af en toe een zijstapje. Sky is wel OK in een werkplaats als je het niet zelf voor het uitmaken hebt en er veel mensen werken. Slayer gaat te ver of je zit in een klein team met liefhebbers. Dan kan het natuurlijk wel. Nooit meegemaakt eigenlijk.
Deze moet je in het corona topic eens posten. Daar zijn ze dol op gifjes!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets in jouw ritme en timbre zegt me dat zij helemaal niet dol op gifjes zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze moet je in het corona topic eens posten. Daar zijn ze dol op gifjes!
Wnnr word jij weer modquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is dat klb geen actieve mods heeft anders was het oorlog achter de schermen
je denkt toch niet dat ik die halflamme zakzuigende piemeletende schijtlikkende Braddiefappende hoertoeter een God zou noemenquote:
Echt he, beetje eng gedrag van zo'n oude manquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit je weer kleine jongens te stalken?
ZIEDENDquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gast, blijf eens af van de knoppen hier.Zet een TR of meld het achter de schermen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:26 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Welke lafaard heeft er aan de titel gezeten!!
Hoe durf je het woord 'lafaard' te gebruiken terwijl je zelf te laf ben om dat ene berichtje te plaatsen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:26 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Welke lafaard heeft er aan de titel gezeten!!
Over welk ene berichtje heb je het?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe durf je het woord 'lafaard' te gebruiken terwijl je zelf te laf ben om dat ene berichtje te plaatsen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Over welk ene berichtje heb je het?
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Iedereen heeft er toch een aantal jaar van genoten. Het is nou niet dat het vanaf aflevering 1 al bagger wasquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ik word liever niet aan die serie herinnerd
Sorryquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je omgang met die phoenyx heeft je geen goed gedaan.
Sorry maar als jij je zo in een deken van onwetendheid hult moet je misschien van je toetsenbord afblijven.quote:
Denk dat fok tegen die tijd overleden isquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Like gegeven voor je hernieuwde inzicht
Maar de webcamsessies van @Phoenyx-God blijven wel leukquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Like gegeven voor je hernieuwde inzicht
laat me raden: fok!coinquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat fok tegen die tijd overleden is
Heb wel een goede suggestie gedaan bij @:danny voor een nieuwe inkomstenbron
Dit is typisch iets wat een lafaard zou posten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:31 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Sorry maar als jij je zo in een deken van onwetendheid hult moet je misschien van je toetsenbord afblijven.
Sorry maar ik denk niet Knorretje dat significante bedragen zal weten te verdienen met OnlyFans. Trap er niet in Danny.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat fok tegen die tijd overleden is
Heb wel een goede suggestie gedaan bij @:danny voor een nieuwe inkomstenbron
Kan ook dat hij Chaturbate bedoeldequote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk niet Knorretje dat significante bedragen zal weten te verdienen met OnlyFans. Trap er niet in Danny.
je zet jezelf een beetje voor lul zoquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit is typisch iets wat een lafaard zou posten.
mijn deken is geelquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:31 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Sorry maar als jij je zo in een deken van onwetendheid hult moet je misschien van je toetsenbord afblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |