Ik ben echt de moeilijkste niet, maar ook niet de gemakkelijkste. Daarom vragen me ze mij ook telkens.quote:
Heeft niks met de stelling die ik je voorlegde te maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:56 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben echt de moeilijkste niet, maar ook niet de gemakkelijkste. Daarom vragen me ze mij ook telkens.
Zit je weer kleine jongens te stalken?quote:
Oei, de vorige mod die dat deed verhuurt nu woningen in Limburgquote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan, hij heeft de TT aangepast.
Paul functie eldersquote:
Ik ben nogal kritisch. Dat mag waar zijn. Heeft me veel gebracht en ik houd dat ook hoog. Anders kan ik m'n strepen gaan inleveren.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Heeft niks met de stelling die ik je voorlegde te maken.
Ik heb het niet over kritisch zijn, maar over de conflicten. Maar blijkbaar gaat dat voor jou per definitie hand in hand.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben nogal kritisch. Dat mag waar zijn. Heeft me veel gebracht en ik houd dat ook hoog. Anders kan ik m'n strepen gaan inleveren.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben nogal kritisch. Dat mag waar zijn. Heeft me veel gebracht en ik houd dat ook hoog. Anders kan ik m'n strepen gaan inleveren.
Ik vind jou wel zo'n type wat in de Utrechtse volkswijken woont en zijn huis volledig Oranje verft elk EK/WK jaquote:
Hij woont in de L-flat in Zeist. Weet niet of dat nog als Utrechtse volkswijk telt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type wat in de Utrechtse volkswijken woont en zijn huis volledig Oranje verft elk EK/WK ja
Hahahaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type wat in de Utrechtse volkswijken woont en zijn huis volledig Oranje verft elk EK/WK ja
Mietje.quote:
Nah, maar lelijk is die flat wel zeg kanonnequote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij woont in de L-flat in Zeist. Weet niet of dat nog als Utrechtse volkswijk telt.
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
de Skye-gif overload van @Frozen-assassin?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Doe maar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |