Ik ga er wel van uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw geluk is hetgeen ervoor in de plaats komt waarschijnlijk nóg erger.
Niets is erger dan lawaai boven je hoofd, stampen/muziek. Sinds corona, dus veel thuis werken, viel mij ook dingen op die mij niet opvielen wanneer ik bijna nooit thuis was (duh!). Nu ben ik m'n eigen onder- en bovenbuur.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:29 schreef Q. het volgende:
Ascoiale bovenbuur #2 is nu ook aan het verhuizen!
Dit waren mn 6e (oid) bovenburen sinds ik hier woon, van de anderen nooit last maar deze waren om 4 a 5 uur 's nachts nog bezig met harde muziek draaien, hard praten, met deuren slaan, op de vloer bonken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Niets is erger dan lawaai boven je hoofd, stampen/muziek. Sinds corona, dus veel thuis werken, viel mij ook dingen op die mij niet opvielen wanneer ik bijna nooit thuis was (duh!). Nu ben ik m'n eigen onder- en bovenbuur.
Ja, dat is echt naar.. zeker 's nachts. Het vervelende is dat je je er moeilijk voor kunt afsluiten en geen controle over hebt. Woningbouwverenigingen kunnen of willen hier meestal ook niet eens tussen gaan zitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit waren mn 6e (oid) bovenburen sinds ik hier woon, van de anderen nooit last maar deze waren om 4 a 5 uur 's nachts nog bezig met harde muziek draaien, hard praten, met deuren slaan, op de vloer bonken.Ze hebben hier nog geen anderhalf jaar gewoond maar ik ben 7x langs geweest om te klagen over geluidsoverlast. Bij alle voorgaande buren alles bij elkaar 0x.
Ja, precies mijn reden om m'n appartement op te zeggen en voor een huis te kijken. Na 1 jaar af en aan gezeik omdat de beste man geestelijk niet helemaal goed was. Schreeuwen door het tappenhuis, harde muziek en ander overlast. Op het laatst is een dossier aangemaakt om de man uit te zetten maar is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mijn bovenburen klinkt het elke ochtend doordeweeks alsof er allerlei zware dingen vallen. Schrik me altijd weer rot. Gisterochtend schrok ik er wakker van en kon ik daarna niet meer slapen![]()
Volgende huis wil ik echt geen onder- en/of bovenburen meer
Het is koop. Dan kan je nog minder.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:00 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, dat is echt naar.. zeker 's nachts. Het vervelende is dat je je er moeilijk voor kunt afsluiten en geen controle over hebt. Woningbouwverenigingen kunnen of willen hier meestal ook niet eens tussen gaan zitten.
Niet mijn bovenbuurvrouw.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik bén de bovenbuurvrouwDie pannen en bestek uit haar klauwen laat vallen enzo. Sorry?
Met de huidige huizenmarkt kan ik geen kant op. Dus ben erg blij dat ze weg gaan. Nu hopen dat de nieuwe buren wel beschaafd zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:31 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, precies mijn reden om m'n appartement op te zeggen en voor een huis te kijken. Na 1 jaar af en aan gezeik omdat de beste man geestelijk niet helemaal goed was. Schreeuwen door het tappenhuis, harde muziek en ander overlast. Op het laatst is een dossier aangemaakt om de man uit te zetten maar is niet gebeurd.
Vd week m'n sleutels ingeleverd voor na-controle bleek de politie weer gebeld te zijn. Blij dat ik daar weg ben
Trap op weet ik net zo goed neer te stortenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Vooral trap af met armen vol is levensgevaarlijk.
Maar dan loop je iets minder schade op.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Trap op weet ik net zo goed neer te storten
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan loop je iets minder schade op.
Ik heb tijdens de vorige crisis gekochtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ah ja... Ik huur, gezien woningen voor 5 a 6 ton gaan, niet betaaldbaar in jw eentje..
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:44 schreef Q. het volgende:
Nieuwe bovenburen. Nog jonger dan de vorige. Vooralsnog geen verbetering ten opzichte van de vorige.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:31 schreef AirwiN het volgende:
Met jouw geluk is hetgeen ervoor in de plaats komt waarschijnlijk nóg erger.
Zou hier prima kunnen in theorie.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ah ja... Ik huur, gezien woningen voor 5 a 6 ton gaan, niet betaaldbaar in jw eentje..
Makkelijk toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:51 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In je eentje 6 ton neer klappen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:51 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In je eentje 6 ton neer klappen?
Precies. *legt pener van 34 cm op tafel*quote:
Gewoon ook neerklappenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. *legt pener van 34 cm op tafel*
Zo bovenop je tetten.quote:
Probeer dat maar eens ik een stad als Den Haag en Eindhoven. Dan zit je zo op 1000+ voor niets bijzonders qua woning.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:03 schreef Senn88 het volgende:
Vind huren wel chill. Woningbouw mag al het onderhoud doen en heb relatief lage huurlasten
Daar heb ik toch niks te zoeken johquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens ik een stad als Den Haag en Eindhoven. Dan zit je zo op 1000+ voor niets bijzonders qua woning.
Krijg je van die buren als Q erbij als secundair woongenot.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens ik een stad als Den Haag en Eindhoven. Dan zit je zo op 1000+ voor niets bijzonders qua woning.
Ja sociale huur. Dan heb je weer een wachtlijst van 18 jaar. Geloof dat ik nu eindelijk aan de beurt ben.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:03 schreef Senn88 het volgende:
Vind huren wel chill. Woningbouw mag al het onderhoud doen en heb relatief lage huurlasten
Onze woningbouw heeft ook huurwoningen boven de sociale huurquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sociale huur. Dan heb je weer een wachtlijst van 18 jaar. Geloof dat ik nu eindelijk aan de beurt ben.
In Utrecht noemen we zoiets een villa.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hierachter appartementjes aan het bouwen. 39 vierkante meter voor 180.000 euro.
Meteen gekocht?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:15 schreef CherryLips het volgende:
O hiernaast me stond ook iets te koop, 44 vierkante meter voor twee ton.
Tja wat de gek er voor geeft. Dan maar wat meer reistijdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hierachter appartementjes aan het bouwen. 39 vierkante meter voor 180.000 euro.
Bijna, want die is wel inclusief parkeerplaats in de parkeergarage en dat lijkt me weleens leuk.quote:
Ja precies, had een lijstje met dingen voor ze die ze gaan uitvoeren op hun kosten. Al komt je in mijn geval wel in de vrije sector. Zou dit ook niet willen kopen, huren prima.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:03 schreef Senn88 het volgende:
Mensen die dan meteen aan neuken denken, vallen niet onder 'goed gezelschap'.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 23:27 schreef koffief1lter het volgende:
Een avondje maar? Klinkt wel goed, al maakt dat bad met goed geschelschap in mijn hoofd meteen een ander beeld.
Waarom nu weer meteen neuken... Je kunt toch ook heel romantisch in goed gezelschap. Fok somsquote:Op zondag 16 mei 2021 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dan meteen aan neuken denken, vallen niet onder 'goed gezelschap'.
Daarna kom je mijn trap doen toch?quote:Op zondag 16 mei 2021 10:19 schreef koffief1lter het volgende:
De voordelen van slecht weer. Gisteren de trapleuningen geschuurd, straks de eerste laag verf erop, ben benieuwd.
Lekker roddelen.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Met jullie in badgezellig drankje dr bij
Ik sta altijd vroeg opquote:Op zondag 16 mei 2021 11:06 schreef babylon het volgende:
Beter dan twee nachten, dan hoef je de volgende dag niet supervroeg weer er uit.
Als het een échte vrouwelijke vriendin is dan blijft dat gewoon "goed" ook als een van beide een vriendin/vriend krijgt. Tenzij je toch de verwachting hebt dat het meer dan een vriendin zal worden, dan is het zonde van je tijd en kun je beter op zoek naar iemand die wel meer zoekt.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:11 schreef cherrycoke het volgende:
Vrouwlijke vriendin als man is leuk hoor,
de gesprekken, de tripjes die we ondernemen, maar uiteindelijk komt er verder niks van en eigenlijk denk ik dan bij mijzelf waarom steek ik hier zo veel energie in.
als zij straks een vriend krijgt dan ben ik gelijk out the picture, dan voel ik mij als een plaatsvervangende net niet vriendje.
of ben ik nu heel bot en gemeen?
Je kan het anders noemen maar het doel blijft hetzelfde.quote:Op zondag 16 mei 2021 08:44 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Waarom nu weer meteen neuken... Je kunt toch ook heel romantisch in goed gezelschap. Fok soms
Lekker fietsenquote:Op zondag 16 mei 2021 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het anders noemen maar het doel blijft hetzelfde.
Hoi Faxquote:Op zondag 16 mei 2021 11:11 schreef cherrycoke het volgende:
Vrouwlijke vriendin als man is leuk hoor,
de gesprekken, de tripjes die we ondernemen, maar uiteindelijk komt er verder niks van en eigenlijk denk ik dan bij mijzelf waarom steek ik hier zo veel energie in.
als zij straks een vriend krijgt dan ben ik gelijk out the picture, dan voel ik mij als een plaatsvervangende net niet vriendje.
of ben ik nu heel bot en gemeen?
Venusheuveltje op in de hoogste versnelling.quote:
Ik zou zoveel schunnige opmerkingen kunnen maken, maar ik houd mij wel in.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:17 schreef Senn88 het volgende:
Vanavond eerst een loeiheet douchen mijn nek is nog steeds stijf
Venus bergquote:Op zondag 16 mei 2021 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Venusheuveltje op in de hoogste versnelling.
Saai.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik zou zoveel schunnige opmerkingen kunnen maken, maar ik houd mij wel in.
Wat zijn er toch sportieve mannelijke fokkers. Motorboaten, mountainbiken, hiken ze doen het allemaalquote:
Ter compensatie lig ik nog gewoon in bedquote:Op zondag 16 mei 2021 12:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat zijn er toch sportieve mannelijke fokkers. Motorboaten, mountainbiken, hiken ze doen het allemaal
Maar als je mocht motorboaten had je het gedaanquote:Op zondag 16 mei 2021 12:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ter compensatie lig ik nog gewoon in bed
Vergeet Golf, handballen en Hockey niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat zijn er toch sportieve mannelijke fokkers. Motorboaten, mountainbiken, hiken ze doen het allemaal
Allemaal met ballen, niet te doen.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:30 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Vergeet Golf, handballen en Hockey niet.
Zelfs neuken zal voor veel Fokkers als een sport gezien worden.
Vroeger reed ik paard dat was wel sportquote:Op zondag 16 mei 2021 12:34 schreef koffief1lter het volgende:
Even 'De hond uitlaten' geen sport maar wel beweging
Paardenmeisjequote:
Ik reed ook wedstrijden. Hoogtijdagen reed ik 4 paarden per dag.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:40 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Paardenmeisje![]()
Maar dan is het toch pas een sport als je Polo of Dressuur doet?
Net zoals 'normaal fietsen' niet tot een sport behoort.
Ik maak graag aannames die ik later weer recht moet lullen, story of my life.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik reed ook wedstrijden. Hoogtijdagen reed ik 4 paarden per dag.
Niet per week. Per dag. En als je het voor fun doet kan het nog steeds sport zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:49 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik maak graag aannames die ik later weer recht moet lullen, story of my life.![]()
Maar dat is best intensief en dat 4x pw. Ben je wel gelijk ook lekker buiten en een wedstrijd element dus je doet het ook nog ergens voor.
Motorboaten in bedquote:Op zondag 16 mei 2021 12:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar als je mocht motorboaten had je het gedaan
Klinkt aks veel gemiste kansen iddquote:
Ik neem het onmiddellijk van je aan.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja toch? Zo overdag is de keuze reuze in de binnenstad
Ik heb dat nooit zo gevonden, maar wat maakt het ook uit, als je maar plezier hebt in wat je doet.quote:Op zondag 16 mei 2021 12:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet per week. Per dag. En als je het voor fun doet kan het nog steeds sport zijn.
Op zaterdagmiddag op de markt bij de viskraam een geile Duitse oma motorboatenquote:Op zondag 16 mei 2021 13:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja toch? Zo overdag is de keuze reuze in de binnenstad
Ik ga nú mijn abonnement opzeggen want ik heb een trap in huis.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:31 schreef Womanly het volgende:
Traplopen is ook sport als je t maar vaak genoeg doet. Hoef je ook niet naar de sportschool.
Ja en op hakken de trap op- en aflopen is ook nog eens goed voor de kuiten.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:31 schreef Womanly het volgende:
Traplopen is ook sport als je t maar vaak genoeg doet. Hoef je ook niet naar de sportschool.
Dus als iemand hardloopt zonder wedstrijdambitie is het ook geen sport?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:08 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo gevonden, maar wat maakt het ook uit, als je maar plezier hebt in wat je doet.
Maar goed dat de sportscholen nog dicht zijn, was een goed excuus om m'n abbo op te zeggen en meer naar buiten te gaan.
Had vroeger graag wel altijd meer een teamsport willen doen zoals basketbal of iets honkbal.
Doe dan, ik kom filmen.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag op de markt bij de viskraam een geile Duitse oma motorboaten
Hardlopen is wel een sport (ook zonder wedstrijdambitie), maar ik zou paardrijden of wandelen geen sport noemen. Al is het wel jezelf verbeteren op fysiek/mentaal vlak zoals ook bij een sport.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dus als iemand hardloopt zonder wedstrijdambitie is het ook geen sport?
Voyeur.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van een afstandje toekijken en niets zeggen is ze goed in
Met zulke vaardigheden kun je manager worden en sloten met geld verdienen, weet ik uit eigen ervaring.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van een afstandje toekijken en niets zeggen is ze goed in
Mooie. *noteert*quote:
Magnetronkoffie? Mis ik iets?quote:
Thanks man(denk ik?), maar schijn bedriegt niets is wat het lijktquote:Op zondag 16 mei 2021 18:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik post 3 zie denk ik van niet, ik zie daar erg veel spontaniteit
Sterkte met depressiequote:Op zondag 16 mei 2021 18:24 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Magnetronkoffie? Mis ik iets?
[..]
Thanks man(denk ik?), maar schijn bedriegt niets is wat het lijkt
Een user waarvan ik weet dat hij hier eerder postte wiens username ook op koffie was gebaseerd. Heb het wel over jaren geleden hoor, want ben er zelf ook een tijdje tussenuit geweest.quote:
Je was echt iets op het spoorquote:Op zondag 16 mei 2021 18:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Een user waarvan ik weet dat hij hier eerder postte wiens username ook op koffie was gebaseerd.
Oh, geen idee. Welkom terug in de wondere wereld van Fok.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Een user waarvan ik weet dat hij hier eerder postte wiens username ook op koffie was gebaseerd. Heb het wel over jaren geleden hoor, want ben er zelf ook een tijdje tussenuit geweest.
Wat is dat met fok mannen en perfectionisme over klusjes in huisquote:Op zondag 16 mei 2021 20:35 schreef koffief1lter het volgende:
Trap leuningen zijn klaar, vet mooi geworden![]()
Al zegt mijn OCD dat ik er nóg een laagje extra over moet doen.
Zolang je maar blijft denken dat het alleen bij klusjes in huis isquote:Op zondag 16 mei 2021 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat is dat met fok mannen en perfectionisme over klusjes in huis
Zo vermoeiendquote:Op zondag 16 mei 2021 21:05 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zolang je maar blijft denken dat het alleen bij klusjes in huis is
Ik ben bij deze geen fok man meerquote:Op zondag 16 mei 2021 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zondag 16 mei 2021 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga nú mijn abonnement opzeggen want ik heb een trap in huis.
Pauze nemen is ook belangrijkquote:Op zondag 16 mei 2021 15:01 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja en op hakken de trap op- en aflopen is ook nog eens goed voor de kuiten.
Afgelopen maand zoveel trappen gelopen, kan concluderen dat het niet al te fijn is voor je knieën, wat ook o.a. door kleine treden komt.
En hoe zit dat met scheefhangende schilderijtjes?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben bij deze geen fok man meer
Ik mag niet eens schilderen in huis
Top.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:21 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Als het een échte vrouwelijke vriendin is dan blijft dat gewoon "goed" ook als een van beide een vriendin/vriend krijgt. Tenzij je toch de verwachting hebt dat het meer dan een vriendin zal worden, dan is het zonde van je tijd en kun je beter op zoek naar iemand die wel meer zoekt.
Misschien heel hard maar zo is het wel...
Als het niet extreem scheef is, boeien.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En hoe zit dat met scheefhangende schilderijtjes?
Wen er maar aan.quote:Op maandag 17 mei 2021 06:57 schreef babylon het volgende:
Overigens!
Vijf!!! dagen werken!
Twee!!! dagen naar kantoor!
Wat is dit voor gekheid!
Wat het is weet ik niet. Het is wel een verklaring waarom ze zo vaak vrijgezel zijn; ze zijn blind voor hun eigen afwijking en de ander moet helemaal perfect zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
2 dagen op kantoor 2 thuisquote:Op maandag 17 mei 2021 06:57 schreef babylon het volgende:
Overigens!
Vijf!!! dagen werken!
Wat is dit voor gekheid!
Zo vermoeiendquote:Op maandag 17 mei 2021 07:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat het is weet ik niet. Het is wel een verklaring waarom ze zo vaak vrijgezel zijn; ze zijn blind voor hun eigen afwijking en de ander moet helemaal perfect zijn.
Lekkerquote:Op maandag 17 mei 2021 08:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
2 dagen op kantoor 2 thuisik ben vanaf deze week parttimer
#vrouwleefquote:Op maandag 17 mei 2021 08:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
heerlijkquote:Op maandag 17 mei 2021 08:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Net nog even in de spiegel gekeken, maar zag een beetje wazig. Zo eerst douchen en m'n lensen in doenquote:Op maandag 17 mei 2021 07:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat het is weet ik niet. Het is wel een verklaring waarom ze zo vaak vrijgezel zijn; ze zijn blind voor hun eigen afwijking en de ander moet helemaal perfect zijn.
Meteen een andere onrealistische eisquote:Op maandag 17 mei 2021 08:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Net nog even in de spiegel gekeken, maar zag een beetje wazig. Zo eerst douchen en m'n lensen in doen![]()
Vrouwen die comfortabel zijn met wie ze zijn, liefst niet perfect dat maakt mensen zo leuk
Wuuuut! Ik heb alleen morgen een project meeting op kantoor voor de rest zo flexibel als het maar kan. Beslis zelf of ik thuis werk of kantoor aan de hand van wat ik gepland heb die dag.quote:Op maandag 17 mei 2021 06:57 schreef babylon het volgende:
Overigens!
Vijf!!! dagen werken!
Wat is dit voor gekheid!
Mijn werk houdt voornamelijk overleg met anderen in. Er staan nu twee dagen met meetings ingeplant die beter face2face kunnen gezien de aard (praten over het functioneren van mensen).quote:Op maandag 17 mei 2021 08:15 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wuuuut! Ik heb alleen morgen een project meeting op kantoor voor de rest zo flexibel als het maar kan. Beslis zelf of ik thuis werk of kantoor aan de hand van wat ik gepland heb die dag.
Pft alsof je niets beters te doen hebtquote:Op maandag 17 mei 2021 08:12 schreef babylon het volgende:
Trouwens, fijn hoor, dat weer naar kantoor gaan. Maar vandaag tot 17:30, donderdag tot 18:00. Het moet dan ook meteen weer zo overdreven!
Straks moet je nog echt aan de slag ook.quote:Op maandag 17 mei 2021 08:12 schreef babylon het volgende:
Trouwens, fijn hoor, dat weer naar kantoor gaan. Maar vandaag tot 17:30, donderdag tot 18:00. Het moet dan ook meteen weer zo overdreven!
Nou, ik ben leidinggevende, dus dat valt wel meequote:Op maandag 17 mei 2021 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks moet je nog echt aan de slag ook.
Ah, ja dan is het f2f wel noodzakelijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 08:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn werk houdt voornamelijk overleg met anderen in. Er staan nu twee dagen met meetings ingeplant die beter face2face kunnen gezien de aard (praten over het functioneren van mensen).
True. Gooi eigenlijk zelden wat weg, iig qua serieuze mail. Zitten 51.000 mails in mn archief-map. En dat alleen omdat ze na x jaar schonen bij ons.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Mail wissen?
Je weet nooit wat je nog nodig hebt in de toekomst als bewijsmateriaal.
Ik maak mij dan te druk over de grens gevallen, wanneer kan het wel weg, wanneer niet. Dus dan maar alles bewarenquote:Op maandag 17 mei 2021 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
True. Gooi eigenlijk zelden wat weg, iig qua serieuze mail. Zitten 51.000 mails in mn archief-map. En dat alleen omdat ze na x jaar schonen bij ons.![]()
Die heb ik ook al gehad.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:53 schreef koffief1lter het volgende:
Mailbox leeg, agenda leeg. Wachten op de eerste zeikerds
Ik zit in een maandagochtendnaeenlangweekendslapendeogencoma maar verder alles goed.quote:
Geen idee, kom ook net binnenvallen.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit in een maandagochtendnaeenlangweekendslapendeogencoma maar verder alles goed.
Hier ook?
Herkenbaar hehe, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gehad.
Iemand die niet wil werken volgens geldende afspraken en nu wil dat wij even een probleempje voor hem oplossen. Niet dus
Godverju. Ik wil PANNENKOEKEN!!quote:Op maandag 17 mei 2021 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. veel te veel moeite
Shake en thee
Dan ga die maken! Verwacht niet dat ik het kom doenquote:Op maandag 17 mei 2021 10:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Godverju. Ik wil PANNENKOEKEN!!
quote:Op maandag 17 mei 2021 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan ga die maken! Verwacht niet dat ik het kom doen
Shake it baby!quote:Op maandag 17 mei 2021 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. veel te veel moeite
Shake en thee
Nee, dat moet je niet hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je wel blijven doen ja anders krijg je klontjes
Blijf jij toch lekker saucijzenbroodjes naar binnen werken, ouwe vetkwab.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:50 schreef koffief1lter het volgende:
Ik snap mensen die 's morgens havermout naar binnen harken ook niet
Lekker en voedzaamquote:Op maandag 17 mei 2021 10:50 schreef koffief1lter het volgende:
Havermouttrutjequote:Op maandag 17 mei 2021 10:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Blijf jij toch lekker saucijzenbroodjes naar binnen werken, ouwe vetkwab.
Naar ikea nieuw laminaat kopen. Het oude er uit breken en dan het nieuwe leggen.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:56 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iets leuks gaat doen
Schoolvakantie was het toch
Dus ook lekker aan de klus straksquote:Op maandag 17 mei 2021 11:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Naar ikea nieuw laminaat kopen. Het oude er uit breken en dan het nieuwe leggen.
Afstemming sucks. Hopen dat het dan iig beter weer is dan nuquote:Op maandag 17 mei 2021 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet ook een week nemen in juli van de planner, had het liever bewaard voor september, maar goed
Waarom moet je dat? Mag je toch zelf weten.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet ook een week nemen in juli van de planner, had het liever bewaard voor september, maar goed
Elke dag.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:50 schreef koffief1lter het volgende:
Je mag wel een voorkeur aangeven, maar er moet toch voldoende bezetting overblijven. Kan het ook wel laten uitbetalen, maar daar houd je zo weinig aan over dat ik dan liever een week tussendoor thuis ga chillenquote:Op maandag 17 mei 2021 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom moet je dat? Mag je toch zelf weten.
Ah je dagen vervallen anders? Ja dan is het wel fijner!quote:Op maandag 17 mei 2021 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag wel een voorkeur aangeven, maar er moet toch voldoende bezetting overblijven. Kan het ook wel laten uitbetalen, maar daar houd je zo weinig aan over dat ik dan liever een week tussendoor thuis ga chillen
ah ja, zoiets hoorde ik vanmorgen op de belgenradio. dat scholieren/studenten daar paars dragen vandaag.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ook hier nog ff onze poster neerplempen voor vandaag, i.s.m. het COC.
[ afbeelding ]
Ik overweeg om vandaag nog naar Curacao te gaanquote:Op maandag 17 mei 2021 11:41 schreef koffief1lter het volgende:
Als 'we' weer echt (buitenland) op vakantie mogen straks, waar zouden je dan heen willen?
Daar ergens staan 2 eilanden al op groen toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik overweeg om vandaag nog naar Curacao te gaan
Volgens mij is dat een andere dagquote:Op maandag 17 mei 2021 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, zoiets hoorde ik vanmorgen op de belgenradio. dat scholieren/studenten daar paars dragen vandaag.
Is dat hier ook?
Echt he, en komende zaterdag al het songfestivalquote:Op maandag 17 mei 2021 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een andere dagPaarse vrijdag, da's idd specifiek voor scholen.
Ik weet t ook allemaal niet. We hebben onderhand zoveel dagen en weken!
Saba en st Eustatiusquote:Op maandag 17 mei 2021 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar ergens staan 2 eilanden al op groen toch?
Ik ga in september naar Wales en in november naar Parijs.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:41 schreef koffief1lter het volgende:
Als 'we' weer echt (buitenland) op vakantie mogen straks, waar zouden je dan heen willen?
De Gaylimpics? Ja ook al!quote:Op maandag 17 mei 2021 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he, en komende zaterdag al het songfestival
Het is sowieso niet anders. Vind ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo, ook hier nog ff onze poster neerplempen voor vandaag, i.s.m. het COC.
[ afbeelding ]
Doen er dit jaar nog noemenswaardige acts mee?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Gaylimpics? Ja ook al!
En dinsdag, en donderdag, maar dat ga ik niet kijken.
Zaterdag wel. Incl score formulieren en drank.
quote:Op maandag 17 mei 2021 11:16 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dus ook lekker aan de klus straks
Is het huidige gelijmt dan? Al een idee voor kleur/soort?
Ja moest nog een ander vloertje in beneden. Boven is al tiptop. Nee er ligt nog ook gewoon laminaat in maar dat is gewoon niet mooi meer en spekglad. Nieuwe laminaat heeft zo’n houtpatroon er in dat ook wat ribbels oplevert. Veiliger voor de hondjes en mij.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:16 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dus ook lekker aan de klus straks
Is het huidige gelijmt dan? Al een idee voor kleur/soort?
Ik vind Oekraine dus echt heel vetquote:Op maandag 17 mei 2021 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doen er dit jaar nog noemenswaardige acts mee?
Die van Italië werd laatst op Kink gedraaidquote:Op maandag 17 mei 2021 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Oekraine dus echt heel vet
Lekker duister folk richting techno bijna
quote:Op maandag 17 mei 2021 12:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Die van Italië werd laatst op Kink gedraaid
Heb je make up your mind gezien? Was tof!quote:Op maandag 17 mei 2021 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Gaylimpics? Ja ook al!
En dinsdag, en donderdag, maar dat ga ik niet kijken.
Zaterdag wel. Incl score formulieren en drank.
Dat is wel nice inderdaad, ik heb ook zo'n houtpatroon valt en krasje ook niet zo snel op. Vergeet niet 1cm van de muur te leggen ivm kromtrekken/golvenquote:Op maandag 17 mei 2021 12:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Ja moest nog een ander vloertje in beneden. Boven is al tiptop. Nee er ligt nog ook gewoon laminaat in maar dat is gewoon niet mooi meer en spekglad. Nieuwe laminaat heeft zo’n houtpatroon er in dat ook wat ribbels oplevert. Veiliger voor de hondjes en mij.
Je doet het expres he? dan hoef je niet op vakantiequote:Op maandag 17 mei 2021 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had graag naar Israel gewild, maar dat is voorlopig niet echt een optie
Doen!quote:Op maandag 17 mei 2021 12:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oeh ik ben voor italië!quote:
Vandaag vertrekken ga ik sowieso niet meer reddenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je doet het expres he? dan hoef je niet op vakantie
Optimist.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In 2022 is de boel hopelijk weer een beetje gekalmeerd.
Enkele reis?quote:Op maandag 17 mei 2021 12:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt me voorlopig niet verstandig inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Dezelfde daling als vorig jaar mei is nu flink aan de gang. Juni, juli en augustus is er nauwelijks corona. Als we nou er voor zorgen dat we voor september allemaal gevaccineerd zijn, dan kunnen we optimistisch zijn.quote:
Kan niet zeggen dat ik het geweldig vind, maar wel tof dat ze het gewoon in hun eigen taal doen en niet in van dat slechte oostblokEngels waarbij ze strong als stronk uitspreken enzo.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Oekraine dus echt heel vet
Lekker duister folk richting techno bijna
Vorig jaar kwam dat doordat we in het voorjaar allemaal netjes in isolatie zaten. Dat hebben we nu niet. Gelukkig gaat prikken wel snel.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Dezelfde daling als vorig jaar mei is nu flink aan de gang. Juni, juli en augustus is er nauwelijks corona. Als we nou er voor zorgen dat we voor september allemaal gevaccineerd zijn, dan kunnen we optimistisch zijn.
Barry kwam voor mij echt als een verrassingquote:Op maandag 17 mei 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je make up your mind gezien? Was tof!
Ik was er in dat ene jaar dat er net even geen oorlog was. Fascinerend land wel hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
De daling is anders wel nu gaande op dezelfde manier. En dat ondanks dat het kutweer is.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam dat doordat we in het voorjaar allemaal netjes in isolatie zaten. Dat hebben we nu niet. Gelukkig gaat prikken wel snel.
Peter dan!!quote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Barry kwam voor mij echt als een verrassing
Ja, was leuk idd!quote:Op maandag 17 mei 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je make up your mind gezien? Was tof!
Ik had er maar 2 geradenquote:Op maandag 17 mei 2021 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Barry kwam voor mij echt als een verrassing
Ik had ook alleen die 2 maar wel meteen.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had er maar 2 geraden
Tygo en Jim. En ook die best laat.
Ik ook niet. Kijk niet genoeg TV of luister niet genoeg radio om te weten wie t allemaal waren.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had ook alleen die 2 maar wel meteen.
Maar goed kende ze ook niet allemaal even goed dus dan is het ook lastiger herkennen.
Ja maar de terrasjes zijn open dus GENIETEN!quote:Op maandag 17 mei 2021 13:27 schreef babylon het volgende:
[..]
De daling is anders wel nu gaande op dezelfde manier. En dat ondanks dat het kutweer is.
Je kent Jim Bakkum niet nee?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken precies 0 van de mensen waar jullie het over hebben.
"Ang3l" zegt je niets?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken precies 0 van de mensen waar jullie het over hebben.
Straks vanaf 06:00quote:Op maandag 17 mei 2021 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar de terrasjes zijn open dus GENIETEN!
Ik zal gvd nog eens een kratje bier voor 'm halen zegquote:
Lekker met regen, hagel en onweer op het terras.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar de terrasjes zijn open dus GENIETEN!
Wat een hetero is het toch ook hè?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal gvd nog eens een kratje bier voor 'm halen zeg
Ik herken de namen, vaag, geen idee wat ze doenquote:Op maandag 17 mei 2021 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent Jim Bakkum niet nee?
Tygo Gernand ook niet?
Kijk jij geen tv ofzo? Wie kijkt er nou geen tv? Iedereen kijkt toch tv?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik herken de namen, vaag, geen idee wat ze doen.
Ik ontken de homocaustquote:
HW kent vast wel mensen uit jullie tijd.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk jij geen tv ofzo? Wie kijkt er nou geen tv? Iedereen kijkt toch tv?
Ja, ik kijk op Live TV:quote:Op maandag 17 mei 2021 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Jim en Tygo kun je ook wel op netflix terugvindenquote:Op maandag 17 mei 2021 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik kijk op Live TV:
Voetbal.
Dit was het weekend, Rondo en Studio Voetbal, programma's over voetbal.
Series en films nooit, reclame is.
Ik heb geen netflix, of Disnep+ of Amazon, of HBOquote:Op maandag 17 mei 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jim en Tygo kun je ook wel op netflix terugvinden
Dus alleen voetbal en gelul over voetbal?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen netflix, of Disnep+ of Amazon, of HBO.
Ik zie HW al helemaal zo'n liever verliefd film ofzo kijkenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jim en Tygo kun je ook wel op netflix terugvinden
Nee hoor, genoeg films en series etc. Alleen niet via 1 van de 83457632476 streamingdienstenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus alleen voetbal en gelul over voetbal?
Just say yes staat op netflix, daar zit Jim in.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie HW al helemaal zo'n liever verliefd film ofzo kijken
Alles Veel kanquote:Op maandag 17 mei 2021 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ontken de homocaust.
OK ok, die kan eigenlijk niet.
Vanaf Juli ergens heb ik t niet eens meer.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja al die films staan erop toch? Maar ik zie niet dat een single man dit gaat kijkenquote:Op maandag 17 mei 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Just say yes staat op netflix, daar zit Jim in.
Het is verder wel een slechte film, maar toch
Hoe die je dat?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg films en series etc. Alleen niet via 1 van de 83457632476 streamingdiensten.
Nee, ik ook niet, Maar wat er tegenwoordig wel of niet mag op FOK! is me onduidelijkquote:Op maandag 17 mei 2021 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles Veel kanIK ben niet zo woke op t gebied van humor.
Ik lease ze zeg maarquote:Op maandag 17 mei 2021 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe die je dat?
Je koopt al die series en films op dvd of blueray?
Ja er staan er wel meerdere op geloof ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja al die films staan erop toch? Maar ik zie niet dat een single man dit gaat kijken
Ik heb Just say yes wel gekeken, en god wat een gedrocht van een film joh.
Die kijk ik als ik ziek op bed ligquote:
Mijn tijd is niet HW zn tijd hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
HW kent vast wel mensen uit jullie tijd.
Ik een jaar of 8 al niet meer inmiddels denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf Juli ergens heb ik t niet eens meer.
Alleen dus nog NPO of Programma gemist via internet.
Daar deden toch maar een paar BN'ers aan mee. Overgrote deel was ON'ers.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:30 schreef babylon het volgende:
Laatst De Verraders gekeken, daar heb ik mijn BN-er kennis toch wel even een opfrisbeurt mee gegeven
Wel opvallend dat sommige mensen echt alleen maar bekend zijn door dat soort programma'squote:Op maandag 17 mei 2021 14:30 schreef babylon het volgende:
Laatst De Verraders gekeken, daar heb ik mijn BN-er kennis toch wel even een opfrisbeurt mee gegeven
Men zegt dat ze allemaal bekend zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar deden toch maar een paar BN'ers aan mee. Overgrote deel was ON'ers.
Dat is juist een van de weinige die ik wel ken.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Men zegt dat ze allemaal bekend zijn.
Al heb ik geen idee waarom Diederik Jekel in die categorie zit.
Oh de meeste kende ik wel.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is juist een van de weinige die ik wel ken.
daar zijn wij gewoon te oud voorquote:Op maandag 17 mei 2021 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tegenwoordig ben je al "celeb" wanneer je op je eigen YT-kanaal zelf in beeld komt.
Je weet dat daar tegenwoordig ook ON'ers aan mee doen.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh de meeste kende ik wel.
Dat is wel anders bij de laatste seizoenen van expeditie robinson en dergelijke, daar ken ik soms de helft niet van.
[..]
Ja, dat sowieso.quote:daar zijn wij gewoon te oud voor
Ik vond t best geinig.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:30 schreef babylon het volgende:
Ik geloof toch echt dat Nikkie Tutorials inmiddels behoorlijk celeb isquote:Op maandag 17 mei 2021 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tegenwoordig ben je al "celeb" wanneer je op je eigen YT-kanaal zelf in beeld komt.
ja oke, maar mensen als Yosilvio of OnneDi of hoe ze heten had ik voorheen nooit van gehoord en hoor ik nu ook niks meer vanquote:Op maandag 17 mei 2021 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet dat daar tegenwoordig ook ON'ers aan mee doen.
[..]
Ja, dat sowieso.
Nee ik ook niet, maar da's ook omdat die muziek me totaal niet boeit en ik t dus niet volg. Ligt dus ook aan je voorkeuren, scene en referentiekaders en zo.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar mensen als Yosilvio of OnneDi of hoe ze heten had ik voorheen nooit van gehoord en hoor ik nu ook niks meer van
Ja, best wel. Zij doet nu ook iets met het songfestival toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof toch echt dat Nikkie Tutorials inmiddels behoorlijk celeb isWereldwijd zelfs.
Ja ze presenteert mee.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Zij doet nu ook iets met het songfestival toch?
Wie?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar mensen als Yosilvio of OnneDi of hoe ze heten had ik voorheen nooit van gehoord en hoor ik nu ook niks meer van
Ik ben toch meer fan van Barbaraquote:
ja, dat zeker.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar da's ook omdat die muziek me totaal niet boeit en ik t dus niet volg. Ligt dus ook aan je voorkeuren, scene en referentiekaders en zo.
jim zag ik meteen, en tygo viel mij ook wat laat.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had er maar 2 geraden
Tygo en Jim. En ook die best laat.
Zoals die oude man van 70 bedoel je?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
HW kent vast wel mensen uit jullie tijd.
Misschien als soort test.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook ja! Wel jammer det het maar 1 aflevering was
Ik heb ook iets gemist volgens mijquote:Op maandag 17 mei 2021 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Waar hébben jullie het in vredesnaam over.
/oudwijf
Was ook geinig. Tot het niet meer uitmaakte of je nu verrader of getrouwe bentquote:
Ik vond t wel eens leuk vooraf te weten wie de Verraders waren en dan zo t proces en de discussies te volgen. Meestal zit je zelf als kijker ook te raden, nu niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was ook geinig. Tot het niet meer uitmaakte of je nu verrader of getrouwe bent![]()
#TeamHolly btwen #TeamWIDM met Diederik Jekel en Sinan
Vond ik ook leuk!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t wel eens leuk vooraf te weten wie de Verraders waren en dan zo t proces en de discussies te volgen. Meestal zit je zelf als kijker ook te raden, nu niet.
En ik heb zelf duizenden keren Weerwolven gespeeld, dus was wel leuk dit zo te zien
Ik vond haar eerst stom, en later niet meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, de Verraders was een leuk programmaErgerde me alleen erg aan Samantha. Vond haar al stom, maar door hoe ze in de Verraders was alleen maar meer
Het is een spel en ze speelde t keihard. Zo hoort 't.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, de Verraders was een leuk programmaErgerde me alleen erg aan Samantha. Vond haar al stom, maar door hoe ze in de Verraders was alleen maar meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |