Onmisbaar bij het schrijven van mijn voorbeschouwingen.quote:
Ik en mijn betere helft gaan het zaterdag van start tot finish kijken samen met 3 flessen wijn. Leuker wordt het leven niet hoor.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben nu al het extreem irritante klote Eurovision zat.
Glimmen van trots (over zijn kiekje) zit er voor hem helaas niet meer in.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:24 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Darwin Award 2021 is vergeven jongens
Misschien poetsen ze zijn doodskist mooi op en maken ze een spannende foto. Als er überhaupt nog overblijfselen zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Glimmen van trots (over zijn kiekje) zit er voor hem helaas niet meer in.
Alleen zaterdag?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik en mijn betere helft gaan het zaterdag van start tot finish kijken samen met 3 flessen wijn. Leuker wordt het leven niet hoor.
Ik kijk alleen als Nederland meedoet. 🇳🇱quote:
Broccoli aidsquote:Op maandag 17 mei 2021 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als Nederland meedoet. 🇳🇱
Ah daarom stonden ik en honderden anderen gisteravond laat in Assen!quote:Op maandag 17 mei 2021 14:24 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Darwin Award 2021 is vergeven jongens
Klap in het gezicht zou ik zelfs zeggen.quote:
🇬🇷🇳🇱quote:Op maandag 17 mei 2021 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als Nederland meedoet. 🇳🇱
Mes in de rug van de horecaquote:Op maandag 17 mei 2021 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klap in het gezicht zou ik zelfs zeggen.
Hallo Michel Abbinkquote:Op maandag 17 mei 2021 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben nu al het extreem irritante klote Eurovision zat.
Ik zou het wel ludiek vinden als er een paar vliegtuigen oranje ballonnen boven zee gaan afwerpen.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
Nog nergens gelezen dat Maxima jarig is.
quote:Op maandag 17 mei 2021 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wat teveel voetbal kijken doet met een mens
@:AllesKaputt
Al die korte cryptische kuttweets van hem ookquote:Op maandag 17 mei 2021 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Sywert heeft drie dagen lang gewikt, getwijfeld, gepeinsd, opgeteld, vermenigvuldigd, weggestreept, gepuzzeld, heroverwogen, gereflecteerd, gemediteerd, gefilosofeerd en gespiegeld en komt dan uiteindelijk met zo'n non-reactie waarin de one hundred million dollar question (haha, lol) onbeantwoord blijft. Leuke damage control.
Dit vind ik toch zó ontzettend leuk jongens. Op naar SHO.quote:Samantha de Jong heeft een nieuwe vriend. Dat maakt de voormalige realityster, die bekend werd als Barbie in Oh Oh Cherso, bekend op Instagram. Minder dan een maand geleden overleed haar vorige vriend. ‘Wat anderen ook denken, ze denken maar wat ze willen, zolang jij en ik maar gelukkig zijn’, aldus De Jong.
verteld Mart Smeets onsquote:Op maandag 17 mei 2021 19:36 schreef wimderon het volgende:
https://podcasts.apple.co(...)4087?i=1000521942293
@:Cavaliers
Ik heb mijn username er heel veel door heen gegooid. Helaas is dat dus nu opgemerkt.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
slechts enkele gebruikers/zoekopdrachten per dag
Geldt dit niet voor heel FOK!?
quote:Op maandag 17 mei 2021 19:04 schreef Steven184 het volgende:
Hebben jullie dit pareltje al gezien?
[ twitter ]
Ik dacht eerst dat dit een typetje was van Ilse Warringa.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:04 schreef Steven184 het volgende:
Hebben jullie dit pareltje al gezien?
[ twitter ]
Ik twijfel nog steedsquote:Op maandag 17 mei 2021 20:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit een typetje was van Ilse Warringa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |