quote:Een ieder van wie een redelijk vermoeden bestaat uit te zijn op wanordelijkheden, moet zich verwijderen uit het aangeduide gebied. Hier geen gehoor aan geven betekent mogelijk aanhouding of boete.
Is dat in de hele stad ?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, ik moet nog boodschappen doen maar er is een noodbevel van kracht 🤔
[..]
Wat is een redelijk vermoeden?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, ik moet nog boodschappen doen maar er is een noodbevel van kracht 🤔
[..]
Ik leesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, alleen in de binnenstad en daaromheen.
Als je alleen boodschappen moet doen zou dat wel lukken lijkt mequote:"Eenieder van wie een redelijk vermoeden bestaat uit te zijn op wanordelijkheden, moet zich verwijderen uit het aangeduide gebied. Hier geen gehoor aan geven betekent mogelijk aanhouding of boete", aldus de gemeente Utrecht op Twitter.
Ik zou wel je Arafat sjaal ff niet om doenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, alleen in de binnenstad en daaromheen.
De reljongeren van nu hebben Yasser niet eens mee gemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou wel je Arafat sjaal ff niet om doen
Ik ga gewoon.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees
[..]
Als je alleen boodschappen moet doen zou dat wel lukken lijkt me
Mag je dan weer na achten bier kopen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat mensen al niet voor Bier over hebben
Goeie.. geen idee.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mag je dan weer na achten bier kopen dan?
Hier niet iig.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mag je dan weer na achten bier kopen dan?
Iets om te eten oid?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie.. geen idee.
Maar wat moet je in godsnaam anders nog shoppen NU, wat morgen niet kan
Hmmm hij heeft wel een Latijnse naam.. en daar eten ze laat... Zou kunnenquote:
Avondeten voor NU.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie.. geen idee.
Maar wat moet je in godsnaam anders nog shoppen NU, wat morgen niet kan
Misschien kunnen we mee helpen kiezen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit te twijfelen over welk biertje ik ga opentrekken vanavond.
abt 12 en texels springtij heb ik eergisteren al gehad,waren goed te doen, maar ik heb nog chimay blauw en tripel, straffe hendrik koel staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien kunnen we mee helpen kiezen?
Even het nieuws over rellen in Utrecht in de gaten houden...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:13 schreef chufi het volgende:
Wachten we nu netjes tot Domni weer terug is ?
Moet een biertje zijn om mn krat pilsener niet half leeg te drinkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:13 schreef chufi het volgende:
Wachten we nu netjes tot Domni weer terug is ?
Straffe Hendrik!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
abt 12 en texels springtij heb ik eergisteren al gehad,waren goed te doen, maar ik heb nog chimay blauw en tripel, straffe hendrik koel staan.
Ze klinken allemaal wel goed. Straffe Hendrik ken ik niet, maar wat ik zo lees... ook een goede keus.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
abt 12 en texels springtij heb ik eergisteren al gehad,waren goed te doen, maar ik heb nog chimay blauw en tripel, straffe hendrik koel staan.
Valt mee. Maar eerder vanavond fietste ik er langs en de situatie was erg gespannen. (Ik wist op dat moment niks van een demonstratie.)quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Even het nieuws over rellen in Utrecht in de gaten houden...
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt mee. Maar eerder vanavond fietste ik er langs en de situatie was erg gespannen. (Ik wist op dat moment niks van een demonstratie.)
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:11 schreef cafca het volgende:
TT doet me denken aan de tijd dat ik tegenover deze tent woonde:
[ afbeelding ]
Het mooie is, dat ie er 30 jaar na dato nog steeds hetzelfde uitziet
Lekkere discussies over serieuze onzin.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieuze discussies of lekkere onzin?
Serieuze discussiequote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieuze discussies of lekkere onzin?
Koppijn kan een bijwerking zijn, dus sowieso maar gaan drinken als je toch al een kater krijgtquote:
Ik ben het niet met je eensquote:
Gewoon een gevoel ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je het daar niet mee eens zjn?
Ik die van jou ookquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan. Ik respecteer je mening.
Geen haastquote:
Facebook zegt wat jij wilt gelovven.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar facebook zegt wel dat je ongelijk hebt.
Geen haastquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang het maar net gecombineert word met spoed, kan het niet verkeerd zijn.
Volgens mij is het andersom.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Facebook zegt wat jij wilt gelovven.
Zekers! Mijn dochter had Marrokaans gekookt, het smaakte ontzettend lekkerquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! Mijn dochter had Marrokaans gekookt, het smaakte ontzettend lekker
Dat belooft veel goed. Ook accommodaties en vliegtickets uitgezocht, nu al zin in.quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers! Mijn dochter had Marrokaans gekookt, het smaakte ontzettend lekker
Nee in de oven, maar we hadden wel een tajine voor haar gekocht, dus die kan ze de volgende keer gebruiken.quote:
En dan ga je natuurlijk weer daar eten om te kunnen proeven hoe dat smaakt uit de tajine.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee in de oven, maar we hadden wel een tajine voor haar gekocht, dus die kan ze de volgende keer gebruiken.
Nee nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat belooft veel goed. Ook accommodaties en vliegtickets uitgezocht, nu al zin in.
Ik vind dat een hele goede strategie jaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan ga je natuurlijk weer daar eten om te kunnen proeven hoe dat smaakt uit de tajine.
Maar deze kabouters zijn lief. Ik heb er al twee.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn : is dit wat voor je? CRE / Adopteer een kabouter.
Van die TS? Lijkt me idd een leuk idee. Hoe lang heb je ze al? Hoeveel heeft ze al verspreid op deze manier? (heb de topic nog niet helemaal doorgelezen btw)quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar deze kabouters zijn lief. Ik heb er al twee.
Ja van Liesje: https://reizendekabouters.nl/kabouters/quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van die TS? Lijkt me idd een leuk idee. Hoe lang heb je ze al? Hoeveel heeft ze al verspreid op deze manier? (heb de topic nog niet helemaal doorgelezen btw)
Wel erg grappig.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn : is dit wat voor je? CRE / Adopteer een kabouter.
Goedemorgen allen. Wat heb je er tegen?quote:
dat weet ik nog! Aan de bar toenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 07:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wel erg grappig.
Ik heb wel ooit mijn pluche Nijn meegenomen naar Utopia. Ook mee het hotel in en zo. Vreselijk gelachen.
Ja, die grote van een meter hoog mocht niet mee naar binnen. Die moest in de auto blijvenquote:
Valt tegen idd.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 08:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Goedemorgen, geen mooi weer.![]()
Is er nu een terras? Was dat er eerst ook?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Het zal niet druk worden op het terras vanmiddag. Totdat ze meekrijgen, dat ik verse groentesoep aan het maken ben, dan gaan ze er desnoods met bontmuts zitten blauwbekken voor gratiezzz soep
Eigenlijk alleen tafels langs de kroeg en bij het hek langs het grasveldje. Vanwege corona mag hij er nu tijdelijk wat meer neerzetten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is er nu een terras? Was dat er eerst ook?
Yeah!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:44 schreef chufi het volgende:
Het was frisjes op de fiets, maar de 1e prik die zit er in
Beter bereik met 5gquote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:44 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:44 schreef chufi het volgende:
Het is toch geen St. Andrews dayquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:44 schreef chufi het volgende:
Pfizer en vooralsnog nergens last van, maar dat zal vanavond na het bierproeven wel anders zijn..quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Welke heb je gehad? Nog geen last van?
Misschien kun je nu extra veel hebben!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Pfizer en vooralsnog nergens last van, maar dat zal vanavond na het bierproeven wel anders zijn..
Oh jij hebt er tweequote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja van Liesje: https://reizendekabouters.nl/kabouters/
Hoelang weet ik niet meer precies. Paar maanden geleden ongeveer de eerste en de tweede kort geleden. Die eerste wilde niet reizen, vandaar nu de tweede.![]()
En hoeveel kabouters ze al verspreid heeft weet ik niet. Maar het zijn er wel al veel volgens mij. En sommige hebben echt leuke verhaaltjes erbij. Een kabouter die mee is gaan stappen met allerlei foto's.
Goed te horenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:03 schreef SolidasRock het volgende:
Zojuist een zelftest gehaald voor de Covid test aangezien ik nog steeds niet helemaal beter ben. De uitslag is negatief. Aangezien vrijwel iedereen over Covid begon in mijn omgeving dacht ik: als ik nou zo een zelftest haal houden ze misschien op (en stiekum in achterhoofd: wat als ze gelijk hebben? Ja dat knaagt toch wel.) Ben opgelucht dat het gewoon rhino virus is.
Het is dat ik die test zelf deed maar ik vond het verschrikkelijk gevoel om die wattenstaafje in mijn neus te duwen en te ronddraaien. No way dat iemand anders dat mag doen. Dan verdoven ze me maar met zo een geweer of zo.
Goed dat je een test hebt gedaan en fijn dat de uitslag negatief isquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:03 schreef SolidasRock het volgende:
Zojuist een zelftest gehaald voor de Covid test aangezien ik nog steeds niet helemaal beter ben. De uitslag is negatief. Aangezien vrijwel iedereen over Covid begon in mijn omgeving dacht ik: als ik nou zo een zelftest haal houden ze misschien op (en stiekum in achterhoofd: wat als ze gelijk hebben? Ja dat knaagt toch wel.) Ben opgelucht dat het gewoon rhino virus is.
Het is dat ik die test zelf deed maar ik vond het verschrikkelijk gevoel om die wattenstaafje in mijn neus te duwen en te ronddraaien. No way dat iemand anders dat mag doen. Dan verdoven ze me maar met zo een geweer of zo.
Handige tips altijd welkom, dank!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je een test hebt gedaan en fijn dat de uitslag negatief is![]()
Je had je neus in moeten smeren met een dikke laag Sudocreme, dan glijdt het wattenstaafje er gemakkelijker in.
#gratistipvanuwmod
Beidequote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Handige tips altijd welkom, dank!
Heeft iemand anders hier zo een zelftest gedaan? Of zo een GGDteststraat-test?
En bedanktquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb net een nieuw dip sausje uitgevonden voor bij de ribbelchips
Mayonaise met teryiaki saus
Sowieso niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Zaterdagtip: doe geen moeite om een terras op te zoeken.![]()
Of het moet een binnenterras zijn
Loopt het terras in de soep?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Tussen de buien door is het hier wel lekker.quote:
Drink ik thuis welquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tussen de buien door is het hier wel lekker.
Vanmorgen nog koffie gedronken op een terras.
Ik heb zo'n snelteststraattest gedaan, dat stelde echt niets voorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Handige tips altijd welkom, dank!
Heeft iemand anders hier zo een zelftest gedaan? Of zo een GGDteststraat-test?
Oke, ligt dus niet aan mij. En dat artikel heb ik ook gelezen, ik vraag me eerder af waarom de slachtoffer elke dag in haar eentje dezelfde route nam nadat ze diverse keren door dezelfde kerel werd lastiggevallen. Niet dat ik zijn daad goed praat maar dit is nog behoorlijk goed afgelopen voor haar eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beide
Ik voel dat stokje daarna de hele dag nog...
Er is laatst iemand veroordeeld voor verkrachting omdat die zijn vingers in een mond gestoken had...
Nou.. dit komt in de buurt
Ja, als je gewend bent om dingen in je neus te proppen misschienquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n snelteststraattest gedaan, dat stelde echt niets voor
Was dat een per ongelukje?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb net een nieuw dip sausje uitgevonden voor bij de ribbelchips
Mayonaise met teryiaki saus
Sudocreme gebruikt zeker?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n snelteststraattest gedaan, dat stelde echt niets voor
Daar zit je dan met je soepquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, een opwelling. Wilde eerst een ander sausje maken.. zag de Teryaki in de koelkast en dacht...hmmmmmmm what if?quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, als je gewend bent om dingen in je neus te proppen misschien
Uiteraard! Alle tips die ik geef heb ik eerst zelf uitgeprobeerdquote:
Deiss op jonge leeftijd... Sudocreme en een neusstaafje bij de handquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard! Alle tips die ik geef heb ik eerst zelf uitgeprobeerd
Nu nog een lekker bekkende naam ervoor en je loopt binnenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, een opwelling. Wilde eerst een ander sausje maken.. zag de Teryaki in de koelkast en dacht...hmmmmmmm what if?
Mayakiquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu nog een lekker bekkende naam ervoor en je loopt binnen
Waarom heb ik spetters mayaki op mijn gezicht?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deiss op jonge leeftijd... Sudocreme en een neusstaafje bij de hand
[ afbeelding ]
Hey! Ik moest het ergens op testenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb ik spetters mayaki op mijn gezicht?
Maar goed dat ik die laag sudocreme op had gesmeerdquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey! Ik moest het ergens op testen
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar goed dat ik die laag sudocreme op had gesmeerd
Sudocrčme met magere yoghurtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moet hem ook met magere yoghurt proberen.. zonder Lightversie red je het niet tegenwoordig.
Nou ben ik zelf ook geen teruglezer... maar een post of drie a vier is soms toch wel handigquote:
Ja, maar expres verkeerd lezen is soms ook wel grappigquote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf ook geen teruglezer... maar een post of drie a vier is soms toch wel handig
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loopt het terras in de soep?
Ach de 10 die er zijn willen allemaal. Rest in vriezer.quote:
Dat is pas in augustusquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is St. Juttemis, de dag waarop jij je prik kreeg.
Trechter in je bek en gieten maarquote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:48 schreef cafca het volgende:
Onder dwang soep eten bij Oma-nijn, gezellig!
Flinke trechter want de ballen moeten er doorquote:
Truequote:Op zaterdag 15 mei 2021 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flinke trechter want de ballen moeten moeten er door
Was het wel gezellig?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo thuis. Opwarmen en dan aan het koude bier.
Weinig soep over..hongerlijers
Ja, dat wel. Niet zo gezellie als toen jullie er waren natuurlijkquote:
Veel vaste stamgasten lijkt mequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Niet zo gezellie als toen jullie er waren natuurlijk
Saoto? Lekker!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ook zo soep eten, tis mijn allereerste zelfgemaante Sato (???) soep ooit. Vriendin heeft me al beeldbellend me instructies gegeven en lag soms in een deuk. Was wel gezellig. Jullie alvast veel plezier met de bierproeverij.
Effe googlen hoorquote:
Nationaal gerecht in Indonesiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:48 schreef cafca het volgende:
Is eigenlijk gewoon een goed gevulde kippensoep op zijn Surinaams. Maar wel lekker, ja
Eet smakelijk. Na de soep kan je ook biertje drinken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ook zo soep eten, tis mijn allereerste zelfgemaante Sato (???) soep ooit. Vriendin heeft me al beeldbellend me instructies gegeven en lag soms in een deuk. Was wel gezellig. Jullie alvast veel plezier met de bierproeverij.
Alleen maar.quote:
quote:
Daar is het hier ook bekender vanquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Kan, ik heb het leren kennen door Javaanse Surinamers.
Volgens mij heeft iedere familie in Suriname hun eigen receptquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel de recept van die vriendin gevolgd en dus niks gebakken en ook geen gember en zeker geen 2 zakken chips (las ik net ergens) gewoon handje vol. Is een beetje haar eigen stijl saoto soep zeg maar.
Die term is aan het uitsterven.quote:
en dan beginnen met Hallo belt u mij ?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die term is aan het uitsterven.
Ik bel soms gewoon random nummers, om het levend te houden
Goed dat je dat in leven houdt, wat zouden we zonder je moeten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan hang je op?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Telefoonspelletje uit de jaren ‘80:
Al je vrienden bellen naar een bepaald nummer, vragen naar Karel Dekkers, en eindigen met “Sorry, dan ben ik verkeerd verbonden.”
Aan het eind van de avond bel jij dat nummer.
“Hallo met Karel Dekkers, heeft er nog iemand voor me gebeld?”
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Al je vrienden bellen naar een bepaald nummer, vragen naar Karel Dekkers, en eindigen met “Sorry, dan ben ik verkeerd verbonden.”
Ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Oh .. ik ken het nietquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:18 schreef Domnivoor het volgende:
Er moet alleen nog even een spellingscontrole overheen?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb zoveel matriaal klaarliggen
bijzaakquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Er moet alleen nog even een spellingscontrole overheen?
Nicequote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor .. alleen druk met bierproeven en zo
Geen id. Hoe werkt dat?quote:
Gewoon ff lezen bier bestellen of zoeken en dan op vrijdag meedoenquote:
Ze doen maarquote:Op zondag 16 mei 2021 00:52 schreef chufi het volgende:
Dat vonden we vroeger leuk, nu mag het vast niet meer om een of andere reden
quote:Op zondag 16 mei 2021 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo lang het te bekijken is gewoon doen zou ik zeggen
hehequote:Op zondag 16 mei 2021 01:13 schreef chufi het volgende:
Nooit geweest op Ibiza .. pil wel eens genomen
Die zijn tof he, ze komen in november naar Nederland en ik heb kaartjes besteld, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijd terug ontdekt, ik zag ook dat het af en toe in 40+ voorbij kwam
Zag dat er toch eea aan bars gewoon open warenquote:Op zondag 16 mei 2021 03:19 schreef chufi het volgende:
Voor @:pullup wanneer er daar weer geroeid mag worden ...
Haha ik sta in de startblokken maar kwam er achter dat ik nog een half uur extra hadquote:Op zondag 16 mei 2021 07:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ff rustig op gang komen.. veels te lang in de kroeg blijven hangen gister
Geen last vanquote:Op zondag 16 mei 2021 07:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
‘s Avonds een man, ‘s morgens een man.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge, en ik ben .. dus een Manquote:Op zondag 16 mei 2021 07:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘S Avonds een man, ‘s morgens een man.
Goedemorgen![]()
Hier regent het alweer. Nou ja, vandaag heerlijk thuisblijfdag.quote:Op zondag 16 mei 2021 07:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Geen last van
Ik ga zo nog ff naar buiten... vanaf 11u kloteweer!
water hierquote:
Zonnetje hierquote:Op zondag 16 mei 2021 09:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier regent het alweer. Nou ja, vandaag heerlijk thuisblijfdag.
Steek hem lekker waar de zon niet schijntquote:
Mogguh muis!quote:
*plop*quote:Op zondag 16 mei 2021 11:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Steek hem lekker waar de zon niet schijnt![]()
Ik ben zelf al zo'n zonnetje in huis
Hier ook. Op tijd vertrokken, want om 11 uur zou het gaan regenen. Netjes om 11 u thuis, schijnt de zonquote:
Mooie foto's en kijk jij maar uit, straks mag je die ook ergens in steken waar geen licht schijnt.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier ook. Op tijd vertrokken, want om 11 uur zou het gaan regenen. Netjes om 11 u thuis, schijnt de zon
Wel mooi rondje gefietst [ afbeelding ]
Gaat idd best vol worden zo.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk is er genoeg plek daar waar de zon niet schijnt
Succes dan maar weerquote:Op zondag 16 mei 2021 06:27 schreef pullup het volgende:
Zo meteen mag de mannen twee zich proberen te kwalificeren net als de vrouwen acht
Mannen hebben de meeste kans
Het is ze gelukt 💪quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |