quote:Een ieder van wie een redelijk vermoeden bestaat uit te zijn op wanordelijkheden, moet zich verwijderen uit het aangeduide gebied. Hier geen gehoor aan geven betekent mogelijk aanhouding of boete.
Is dat in de hele stad ?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, ik moet nog boodschappen doen maar er is een noodbevel van kracht 🤔
[..]
Wat is een redelijk vermoeden?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, ik moet nog boodschappen doen maar er is een noodbevel van kracht 🤔
[..]
Ik leesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, alleen in de binnenstad en daaromheen.
Als je alleen boodschappen moet doen zou dat wel lukken lijkt mequote:"Eenieder van wie een redelijk vermoeden bestaat uit te zijn op wanordelijkheden, moet zich verwijderen uit het aangeduide gebied. Hier geen gehoor aan geven betekent mogelijk aanhouding of boete", aldus de gemeente Utrecht op Twitter.
Ik zou wel je Arafat sjaal ff niet om doenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, alleen in de binnenstad en daaromheen.
De reljongeren van nu hebben Yasser niet eens mee gemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou wel je Arafat sjaal ff niet om doen
Ik ga gewoon.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees
[..]
Als je alleen boodschappen moet doen zou dat wel lukken lijkt me
Mag je dan weer na achten bier kopen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat mensen al niet voor Bier over hebben
Goeie.. geen idee.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mag je dan weer na achten bier kopen dan?
Hier niet iig.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mag je dan weer na achten bier kopen dan?
Iets om te eten oid?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie.. geen idee.
Maar wat moet je in godsnaam anders nog shoppen NU, wat morgen niet kan
Hmmm hij heeft wel een Latijnse naam.. en daar eten ze laat... Zou kunnenquote:
Avondeten voor NU.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie.. geen idee.
Maar wat moet je in godsnaam anders nog shoppen NU, wat morgen niet kan
Misschien kunnen we mee helpen kiezen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit te twijfelen over welk biertje ik ga opentrekken vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |