Ja jammer want vind het nummer echt wel lekker klinken....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oef Zwitserland is wel echt hard aan het zakken in de odds.
Respect voor haar dat ze niet 1 keer boos of geïrriteerd doet en het maar volhoudt met dat mensquote:
Ik vraag me dit ook af. Oh, wat zal William pissed off zijn. Het is dan per ongeluk gebeurd, maar er zijn wel officiële beelden gelekt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:10 schreef Lamballert het volgende:
Ondanks dat ik weet dat het niet mag, maar wat zijn de consequenties die er aan vast hangen? Word je er dan gewoon eruit gebonjourd?
Schijnt een Grieks dingetje te zijn....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef Amarinthe het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat die Griekse Delegatie naar Matt ging voor een quote erover dat hij niet degene was die negatief was over Griekenland. Vind dat echt heeeel erg storend. Al vonden ze het een schijtnummer is dat hun recht, persoonlijke smaak, ze zijn een fan blog/forum. En dat de delegatie verhaal gaat halen vind ik al helemaal erg.
Ja echt bizarquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef Amarinthe het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat die Griekse Delegatie naar Matt ging voor een quote erover dat hij niet degene was die negatief was over Griekenland. Vind dat echt heeeel erg storend. Al vonden ze het een schijtnummer is dat hun recht, persoonlijke smaak, ze zijn een fan blog/forum. En dat de delegatie verhaal gaat halen vind ik al helemaal erg.
Nou soms if looks could kill.....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Respect voor haar dat ze niet 1 keer boos of geïrriteerd doet en het maar volhoudt met dat mens
@Greys en @Cee zeiden dat het 3x in de fout gaan = eruit. Dus als dit hun eerste foutje is, zitten ze nog wel goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me dit ook af. Oh, wat zal William pissed off zijn. Het is dan per ongeluk gebeurd, maar er zijn wel officiële beelden gelekt.
Kan nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef Amarinthe het volgende:
Ik vind dit ook gewoon echt niet kunnen. Media moet onafhankelijk kunnen zijn, en het klinkt of ze dat wilden beïnvloeden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef Amarinthe het volgende:
Ligt eraan met welke intentie. Deze intentie was in mijn ogen niet echt goed. Maar stel, de delegatie komt naar ze toe van "jullie waardeerden het niet echt, wat zouden wij nog kunnen verbeteren?", dan vind ik het juist weer een prima zaak. Andere ogen die anders naar zo'n optreden kijken. Wat kan er nog verbeterd worden? Dat is dan wel een goede intentie laat maar zeggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef Amarinthe het volgende:
Dit draadje.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Respect voor haar dat ze niet 1 keer boos of geïrriteerd doet en het maar volhoudt met dat mens
quote:
Haha ik ookquote:
Die 12 over dat William zo laat zindelijk werd en dat hun ouders zich zorgen maakten over of hij zich ooit wel normaal zou ontwikkelen WAAR KIJK IK NAARquote:
Twitter loopt helemaal met haar weg, dus jaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar het erge is dat iedereen het blijkbaar lollig vindt en ze een soort (positief) cultfiguur wordt, terwijl ik denk van, je moet dat mens niet erbij willen hebben joh
Tsja, als het aan ESF-fans zou liggen, zou de presentatie van de show waarschijnlijk in handen zijn van Tante Es en Loes Luca.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar het erge is dat iedereen het blijkbaar lollig vindt en ze een soort (positief) cultfiguur wordt, terwijl ik denk van, je moet dat mens niet erbij willen hebben joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |