Klopt, hopelijk kan Bradley nog wat herstellen, want verlamd zijn lijkt mij ook geen pretje.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tweede fietsongeluk in een aantal maanden tijd. Eerst Shawn Bradley verlamd en nu Mark Eaton dood
Is het die val die hem fataal is geworden of is hij onwel geworden tijdens het fietsen?quote:
Oh dat is wel knap, had er geen stuiver voor gegeven toen ik ze laatst zag op tvquote:Op zondag 30 mei 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Wist niet eens van het bestaan maar best leuk. Dat zou best wel eens kunnen scoren op de Spelen.
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:37 schreef RipCity het volgende:
Opnieuw incident in NBA: Irving moet het in Boston ontgelden
https://www.ad.nl/andere-(...)-ontgelden~ae609935/
Daar ga je dan, voor het laatst voet gezet in die arena.quote:
Zal wel van Allah nu moeten.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Maar Kyrie blijft wel een vent met klasse
Dat oog zat toch al dichtquote:Op maandag 31 mei 2021 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Maar Kyrie blijft wel een vent met klasse
Kan Ayton z'n gang gaanquote:Op maandag 31 mei 2021 21:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Davis mist sowieso game 5. Wordt een pittig klusje voor LeBron.
Lebron trekt dat in zijn eentje niet, zonder AD zijn de Lakers heel middelmatig.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Davis mist sowieso game 5. Wordt een pittig klusje voor LeBron.
Gozer heeft het bord wel geraaktquote:
AD en Embiid kunnen het beter bij staand schieten houden, dat landen is veel te gevaarlijk voor ze.quote:
Ik heb dat met KD ook altijd als ik die naar de ring ie gaan, het is een geweldige atleet, maar hij ziet er zo ongelofelijk breekbaar uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
AD en Embiid kunnen het beter bij staand schieten houden, dat landen is veel te gevaarlijk voor ze.
Daar gaan de comeback hopesquote:Washington Wizards forward Davis Bertans has a Grade 2 calf strain and will be out four to six weeks
Ik verwacht in Portland minimaal een antifa die de basket gaat vernielen of een of andere vegan die zich vastketent aan de basket om te protesteren tegen dierenleed.quote:
112-114 vanavond.quote:Op woensdag 2 juni 2021 00:08 schreef Salina het volgende:
Gelukkig nog wel wat spannende series (Denver-Portland
11/15 driepunters....quote:Op woensdag 2 juni 2021 05:43 schreef RipCity het volgende:
Lillardwat een held is het toch. Gewoon in z’n eentje voor overtime zorgen en dan kansloos en 9 punten achter in verlenging en in z’n eentje hele achterstand wegwerken uit volkomen verslagen positie en 2OT
Het is nog niet voorbij he.quote:Op woensdag 2 juni 2021 06:10 schreef RipCity het volgende:
Jammer wel. Had 3OT potentie.
altijd weer die cj. Altijd net niet mannetje.
Vragen aan de goat of die nu eens niet wegloopt naar de kleedkamer als het niet gaat.quote:
En een vechtpartij bij Knicks Hawksquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:32 schreef Salina het volgende:
Denver-Portland was een lekker wedstrijdje hoor.![]()
O, die andere spannende serie, Lakers-Suns, was gister even niet zo spannend.![]()
Wat een meltdown zeg.
Vannacht Clippers-Mavs. Erg benieuwd naar. Hoop dat Dallas nog tegenstand kan bieden maar vrees het ergste met die nekblessure.
Zou leuk zijn. Kan zomaar gebeuren.quote:
Een paar opstootjesquote:Op donderdag 3 juni 2021 00:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Kan zomaar gebeuren.
Ook een leuke game op papier. Eigenlijk allemaal wel.
Waar haal ik de tijd vandaan om te kijken morgen. 's Avonds Jong Oranje. Sportschool. Werken overdag.
Nou ja, dan zet ik 's middags wel wat games op tijdens het werken. Beetje achtergrondgeluid.
Vloeiend, alles wat hij doet. Op het eerste gezicht oogt het wat traag en log, maar goeie genade was heeft die gast een dodelijke precisie zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die driepunters zijn zo lekker, stepback nothing but net splash
Behalve bij freethrowsquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vloeiend, alles wat hij doet. Op het eerste gezicht oogt het wat traag en log, maar goeie genade was heeft die gast een dodelijke precisie zeg.
Ja raar is dat voor iemand die zo zuiver schiet van afstand, het is net alsof de vrije worp voor hem net iets te dichtbij is.quote:
Misschien is FT's nemen te stil staan voor hem haha. Normaal schiet hij vaak vanuit de dribbel met een stepback, sidestep of floaters.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja raar is dat voor iemand die zo zuiver schiet van afstand, het is net alsof de vrije worp voor hem net iets te dichtbij is.
Er is hier maar 1 echte verliezer en dat is de club die Bagley op nr 2 nam omdat Divac een dwaas isquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Aan het einde van de dag heeft Atlanta vast spijt dat ze niet voor Doncic zijn gegaan, maar Trae verdient toch ook wel wat credits. Die doet het ook behoorlijk goed, en laat het nu ook in de playoffs zien. Jammer voor hem dat hij ‘getrade’ is voor een absolute topspeler, dat zal toch wel een beetje over hem blijven hangen ben ik bang.
"Better fit, better player. It was an easy choice," he said when asked about his decision to go for Bagley instead of the Slovenian player.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 echte verliezer en dat is de club die Bagley op nr 2 nam omdat Divac een dwaas is
Zou het misschien kunnen dat hier weer wat idiote Balkan sentimenten hebben meegespeeld?quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 echte verliezer en dat is de club die Bagley op nr 2 nam omdat Divac een dwaas is
Een autoritje verderop zit zijn tweelingquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
"Better fit, better player. It was an easy choice," he said when asked about his decision to go for Bagley instead of the Slovenian player.
Geen idee of een Joegoslaaf Slovenen haat maar ik kan het me wel voorstellen dat die sentimenten er nog steeds in zitten . Bogdanovic moest ook steeds spelen terwijl Hield de betere speler is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen dat hier weer wat idiote Balkan sentimenten hebben meegespeeld?
Slovenie is ook onderdeel geweest van voormalig Joegoslavie, en die hebben uiteindelijk ook gebroken met Belgrado, alhoewel er daar niet zulke toestanden zijn geweest als in Bosnie en Kroatie, maar ik kan me voorstellen dat er bij de Serviers nog wel wat onderhuidse woede aanwezig is. Het zou een reden kunnen zijn, maar misschien is Divac wel echt gewoon een idioot die er geen kijk op heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen idee of een Joegoslaaf Slovenen haat maar ik kan het me wel voorstellen dat die sentimenten er nog steeds in zitten . Bogdanovic moest ook steeds spelen terwijl Hield de betere speler is.
Aangezien de Kings weer kansloos waren voor een play-off plek ? Een idioot die er geen kijk op heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Slovenie is ook onderdeel geweest van voormalig Joegoslavie, en die hebben uiteindelijk ook gebroken met Belgrado, alhoewel er daar niet zulke toestanden zijn geweest als in Bosnie en Kroatie, maar ik kan me voorstellen dat er bij de Serviers nog wel wat onderhuidse woede aanwezig is. Het zou een reden kunnen zijn, maar misschien is Divac wel echt gewoon een idioot die er geen kijk op heeft.
Gezien.quote:
Dat is het vervelende aan het small market team zijn in de NBA. Je gaat nooit een top free agent lokken, en als je niet 2 of 3x fantastisch draft zit je vast tussen plek 3-8 in je conference met je topspeler. CJ is leuk en aardig, maar die gaat je niet aan een kampioenschap helpen als 2de optie, denk ik tenminste. Portland heeft nog het ‘geluk’ dat Lillard niet een persoon is die op de eerste beste trein springt om ergens anders heen te gaan. Vraag is enkel of Portland nog zin heeft om nog 3 a 4 jaar een first round of hooguit 2nd round exit te zijn. Volgend jaar gaan ze vast CJ traden en het nog eens proberen, maar daarna zullen ze toch wel eens naar alternatieven gaan kijken, en evt Lillard traden naar een team waar hij heen zou willen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:07 schreef RipCity het volgende:
Rip rip city.
Tot volgend seizoen! Weer een jaar waarbij we leuk meedraaien, lillard zieke schoten raakt en de rest het verpest en er weer geen defense is. Als Portland fan snap ik nu hoe het is om fan te zijn van een fc Utrecht. Leuk en aardig maar je doet nooit echt mee
Behalve dan dat Utrecht nog wel eens een beker wint.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:07 schreef RipCity het volgende:
Rip rip city.
Tot volgend seizoen! Weer een jaar waarbij we leuk meedraaien, lillard zieke schoten raakt en de rest het verpest en er weer geen defense is. Als Portland fan snap ik nu hoe het is om fan te zijn van een fc Utrecht. Leuk en aardig maar je doet nooit echt mee
Ze missen net 1 goede schakel lijkt het en dan met name onder de basket. Daar heb je Nurkic en Kanter. Nurkic is veel geblesseerd geweest en is het gewoon net niet en Kanter heb je alleen wat aan in een vechtpartij. Op een incidentele goede pot na laat die het ook niet zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:07 schreef RipCity het volgende:
Rip rip city.
quote:
En omdat die er niet tegenop kan laat die alles maar lopen als die moet verdedigen , loopt die ruim voor het verstrijken van de tijd naar de kleedkamer en klaagt die bij iedere overtreding steen en been bij de scheids.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een baas die Jokic
Tegen zo'n Booker met hulp van Crowder kan ome James ook niet op. Zelf als Lakers slechts 28% van de drietjes raken helpt ook niet.
Dat laatste heb ik erg vaak waargenomen dit seizoen inderdaad. Dat deed hij zelfs toen het lekker liep. Hij zal wel mega gefrustreerd zijn, vanaf dat die Hawks speler hem blesseerde. Vervolgens donderde hun hele seizoen snel de trap af.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En omdat die er niet tegenop kan laat die alles maar lopen als die moet verdedigen , loopt die ruim voor het verstrijken van de tijd naar de kleedkamer en klaagt die bij iedere overtreding steen en been bij de scheids.
Niets kan ooit tippen aan Charles en shaq en de tnt gang. Blijven de leukste.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 02:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die ESPN studio werkt altijd op mn zenuwen (Jaylen Rose en co)
Ja daar is het wel geinig. Shaq mompelt regelmatig zo erg dat je bijna ondertiteling nodig hebt. En tegenwoordig is die show wel erg steeds over dat gokgedoe van hun sponsor. Iemand moet alle dikke salarissen en rechten betalen zullen we maar zeggen. Er is soms zelfs reclame tijdens freethrows tegenwoordig...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niets kan ooit tippen aan Charles en shaq en de tnt gang. Blijven de leukste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |